h i r d e t é s
Összes oldal:
710445583
Napi oldal:
195844
Jelenleg:
5294
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Rally Team
Kenotek Ypres Rally 2016
2016.06.25. - Belgium, Ypres
Szerencsésen végződött Botka Dávidék kanosszajárása a belga ERC futamot megelőzően. Az utolsó pillanatban összeállt az autó, így el tudott indulni a páros az Ypres Rally-n. Sajnos egy értékelhető gyorsaságit sem tudott menni a páros a rossz beállítások miatt, de a pilóta bizakodik, még egy nagyon hosszú zárónap van hátra a versenyből.
Az autó új fejlesztéseit tartalmazó kit és annak alkatrészei kicsit megviccelték a csapatot a belga ERC futam előtt. Botka Dávidék nem is tudtak elindulni a shakedown-on és a kvalifikációs szakaszon, autójuk az utolsó pillanatban, a rajt előtt három órával készült el.
A Citroën DS3 R5 elkészült, de a pilóta egy métert nem tudott menni vele a rajt előtt és persze a futómű-beállításokra sem maradt már idő. „Nagyon messze vagyunk a jótól a beállítások terén. Kaptunk egy gyári setup-ot, de azzal egyszerűen életveszélyes volt menni.” - mesélte Dávid az esti szervizparkban.
Az első kör három gyorsasági szakasza után az Ypres főterén felállított szervizparkban volt idő javítani az értékeken. „Átállítottuk a kocsit a második körre. Az első gyorson jobb is volt. Sajnos a kör második szakaszán odaütöttem egy levágnál az elejét. Elment a futóművünk. Emiatt megint bizonytalanná vált az autó. A következő gyorson egy előttünk induló beesett és pont akkor tolatott ki, amikor odaértünk. Pont elénk. Ott szerencsétlenkedett. Meg kellett állnunk, levettük az ALS-t, nagyon sok időt elvesztegettünk. Az utolsó szakaszon kaptunk egy defektet a végére…”
A verseny első napján összesen 80 versenykilométert kellett teljesíteni a népes mezőnynek. „Nem volt egy értékelhető gyorsaságink sem. Sokkal gyorsabban nem is nagyon tudnánk menni. Olyan speciális beállítás szükséges erre a versenyre, amit nehéz megtalálni.” - összegezte a pénteki teljesítményt a pilóta. „Holnap még hosszú a verseny, megpróbálunk minél gyorsabban menni!”
A szombati zárónapon több, mint egy hazai bajnoki verseny távja vár még a legénységre. 160 kilométer és 10 gyorsasági, amivel még közelebb kerülhetnek az autóhoz és a beállításokhoz.
Ez a hír most jelenik meg 1951. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • videók • fórumok
|