Tisztelt versenyzők!! Sajnos az RTE honlap technikai okok miatt nem üzemel. Viszont a HÍRBLoG elérhető ezen a megadott oldalon:http//rtehirek.freeblog.hu! A tervezett ideglenes versenynaptárunk egy pár napon belül feltöltésre kerül!!! Viszont végleges versenynaptárat csak a MNASZ végleges versenynaptár kiadása után tudjuk véglegesíteni!! Szíves elnézéseteket és megértéseteket előre is köszönjük. Üdv Előd
Így a nagy holt szezon kellős közepén nem lesznek versenyzői riportok, ki mivel indul, hogy áll a felkészüléssel, mit vár 2011-től??? Egy kis beszámolósdi színesebbé tenné ez a csendhangulatot...
Szerintem kacsa. Elég furcsa lenne, hogy a minősített licences versenyzőket "hozzátolják" a túra mezőnyhöz.
Lehet, hogy a közös versenyre gondolsz? Mert a kettő nem ugyan az.
Köszi a gyors reagálást, nagyon jól döntött a vezetőség, hogy a 1.5-es szorzót nem erőlteti, viszont a 2 murva még mindig necces lesz sok versenyzőnek.... A Vác rally aszfaltos lesz ugye?
Tisztelt RTE versenyzők , csapatvezetők !
Biztos lesz aki meglepődik majd , de ezúton keresünk támogatókat a IX. Ózd –Rali megrendezéséhez , mert más lehetőséget már nem nagyon látunk … Az idei versenyünk is megmutatta ,hogy csakis kizárólag a nevezési díjak nem elegendőek egy színvonalas RTE verseny megrendezéséhez és helyi szponzoraink a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tudnak több támogatást biztosítani ! A legtöbb helyi vállalkozás térségünkben a talponmaradásért küzd , örülnünk kell annak is , hogy szerény módon áldoznak sportágunkra , de ettől több jövőre sem lesz ! Mi mindig a Prológ bevételével pótoljuk a verseny költségeit , de immáron sokadszor fordult elő , hogy Fortuna nem kedvezett nekünk és a prológ napján a rossz idő elriasztotta a nézőket , ill. a pályajavítás költségei jelentősen nőttek az elmúlt években és a sajnálatos baleset miatti csúszások okozta többletköltségekkel együtt versenyünk sajnos veszteséges lett ! Kihangsúlyoznám , hogy minden nekünk dolgozó ki lett fizetve és senkinek sem tartozunk egy forinttal sem , mert az így tisztességes ! DE – bár nem illik így mondatot kezdeni - hasonló kondíciókkal , egy színvonalas 2 gyorsaságiból álló és 70 km-es össztávot biztosító versenyt NEM TUDUNK nektek rendezni és ha nem találunk rövid időn belül megfelelő támogatói hátteret , akkor 2011-ben RTE – versenyt rendezni nem fogunk !
Ezúton kérünk mindenkit aki ebben érdekelt , hogy próbáljon segíteni ! Bármilyen megoldás érdekel minket !
Dr. Ádám Antal , Lódoki
hbrkase@gmail.com , 30 / 22-888-93
Ez tök szép meg jó is lenne, ha nem a 2/3 túra saját erőből menne. Az a baj,hogy n3 n2 n1, a3, a2, a1 néha még az 50-es nevezést is kuporgatni kell, de sztem biztos vannak ezzel így feljebbi kat-ban is. Ezt el kell fogadni nektek Micsusoknak is. Ha még ez a létszám sem lenne, akkor 40-50 autója lenne a túrának mindig és a murvásokon meg kb 20-30. Sajnos ezt tette a válság, de kivánom azt mindenkinek, hogy 2011ben full szezont menjen és egy versenyt se hagyjon ki anyagiak miatt. Ha ötösöm lesz a lottón szponzorálom a túrát, ha nem még nekünk is nehéz lesz menni...
Sziasztok !
Szerintem az hogy 5 verseny legyen ez nem gondoljátok komolyan??, csak 1 szer ess ki műszaki hiba miatt 1 szer ess be és elérsz egy s*** eredményt és vége . ettől mivel lenne izgalmasabb a bajnokság ?,??? hülyeséget ne beszéljünk már.
Az hogy a nevezési díj meg a leg elenyészőbb része a részvételnek azt szerinteem mindenki tudja aki kicsit is komolyan veszi ezt az egészet.
Az tök jó hogy normális áron van mert így aki két szertud csak elindulni az elindul kétszer . ha emeljük az égbe kevesebb versenyt csinálunk szerintetek akkor többen lesznek??,
ha a tescoba a banánból csak 100kg szállítanak egy héten és azt 1500ft adják kilónként tuti úgy sorban állás lessz és amjd úgy nézki de jó f***án fogy a banán dehogy abból a kereskedő nem jár jobban, az tuti. Viszont ha elad 10 tonnát egy héten 200ft kg abból meglehet élni.Gyerekek tanuljátok meg jobb a sűrű fillér mint a ritka forint.
Az előttem szólóval teljesen egyetértek, elég lenne 5-6 verseny, de azok fullosak legyenek, tudom hogy nehéz a rendezés, de izgalmasabb lenne a 3 gyorsos versenyeket "erőltetni" 8-9 gyorssal és egységes 50.000.- Ft nevdíjjal. Higgyétek el mindenki kifizetné ezt a kis pluszt, csak komolyan versenyezhessen bajnoki pontokért. Legyen kevesebb verseny egy évben. Nem kell ide szorzó, se minuszolás. A mezőny 2/3-a így is saját pénzből saját élmény miatt megy. Egyeztessünk és szavazzunk. Hajrá Rte!
Azért egy jópár okot fel tudnék sorolni a csökkenő légyszám miértjének kérdésére...
Sok a verseny...7-8 futam.
Ennyi nevezési költséget a kisebbek már nem birnak el.
Gondolok itt arra, hogy aki bajnokságba gondolkozik annak 7-8 verseny nevezési és rezsi költsége elég megterhelő , sokszor nem előteremthető.
6 verseny éves szinten , szerintem izgalmasabbá tenné a bajnokságot.Inkább kevesebb de az nagyon jol megszervezve.Nem is kellene a szorzós matekolás.Minden verseny egyforma szorzóval bírjon.
Többen össze tudnák hozzni rá a hátteret,
mert ugye aki bajnokságban gondolkozik az nem 1-2 versenyen akar rajtolni,sőt 1-2 versenyért sokan licenszet se váltanak már...
A murvából szerintem egy is elég lett volna (ja és a két murva volt a másfeles szorzós) ez nagyban befolyásolta a bajnokságot.
És még egy dolog: átrendeződött a turaversenyek térképe.
2010 előtt túlnyomorészt északi ,- keleti régio versenyei adták a bajnoki futamok 70-80%át és a licenszes versenyzők 70%át...hát ez most kicsit átfordult...
az eredmény önmagáért beszél.
Sajnos eljutottunk oda, hogy még a túrában indulók is kétszer meggondolják, hogy melyik versenyen indulnak el.
Több versenyzővel beszélgettünk, hogy ha jövőre lesz murvás verseny, bizony megint sokan kihagyjuk, hisz az azért a kocsit fogyasztja rendesen. Meg a gumik, másik futómű, egész autó "átépítése" nem kis költséggel jár. Többen kiegyeznénk egy legendás Salgó ralival, Tamási ralival, vagy akár Mecsekkel is....