RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Pályán vagyunk
Lőgyakorlat, folyómeder, paradicsomos autók és húsbolt...
2011-04-14
élménybeszámoló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710578515
Napi oldal:
23831
Jelenleg:
5657
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
410. • 2010-11-06 09:28:43
Koszonjuk az informaciot! mosolygok

Kovetkezo kerdes sorozatom tudom egy picit privat, de hatha kapok ra par valaszt.

Szoval engem az erdekelne, hogy kb mennyibe kerul egy ilyen fejlesztesu auto?
Mennyibe kerul a berles? Kilometer utan fizetik? Vagy hogy mukodik az ilyesmi? Mit tartalmaz a berles? Tartalek alkatreszek gumik? Es mijen kihatassal van az elhasznalt alkatresz a vegosszegre? stb...
Es persze mi a teendo baleset eseten? Hallotam, hogy van valamifele biztositas. De ez a kar hany szazalekat fedezi? Vagy hogy mukodik ez? Mert ugye ezek mereg draga autok.
Nem konkretan a friciek esete erdekel, hanem ugy altalaban.
409. • 2010-11-05 11:45:11
Kedves Rally-barátok!


A Synergon Turán Motorsport kommunikációs ügynökségeként és a fiúk jó barátjaként írom most ezt a hozzászólást. Frici és Gabi meghatódva olvasta, hogy mennyire szíveteken viselitek a sorsukat, és ezért nagyon hálásak is. A Ford Focus WRC természetesen biztosítva volt, így kérik, hogy csapat további sikereihez szervezett gyűjtéseteket, függesszétek fel, mert Friciék nem fogadhatják el ezt a nemes gesztust. Inkább azt kérik, jövőre is szurkoljatok nekik ilyen lelkesedéssel. Ennél nagyobb ajándékot ugyanis, elképzelni sem tudnak!


Köszönettel: Klein Péter - Just Creative"
408. • 2010-11-03 14:24:35
Ez a wico video nagyon impresszív. Nem tudom hol volt eddig, de remélem minél többszöt látjuk a jövőben.
407. • 2010-10-28 22:05:32
Nekem csak annyi lenne a véleményem azokhoz,akik azt gondolják,hogy ez nem volt világraszóló eredmény,hogy vizsgálják meg közelebbről a lehetőségeket,és azok után mondjanak véleményt. Akiktől 1,5 másodpercre voltak kilométerenként,azok részt vesznek az autó fejlesztésében,nekik ez a munkájuk, akárcsak azoknak,akiket el is vertek,annak ellenére,hogy nem értek célba. Villagra,Al-Qassimi,Wilson,H.Solberg,mind olyan versenyzők,akik ebből élnek,vagy annyi pénzük van,hogy megvehetnék a komplett mezőnyt,tehát nem okoz gondot nekik nap,mint nap kimenni egy kicsit tesztelni,ha kedvük támad. Fricinek okozott,de ő ennek ellenére is tökéletesen megállta a helyét. És még valami,aki itt kételkedik,az legyen szíves a legjobb tudása szerint menni 38 kilométert fel-alá a Mátrában például...Kíváncsi lennék rá,hogy mit érezne a végén. És megközelítőleg sem tudja azt visszaadni,amit az az autó tud,és amit igényel tudásban. Elnézést soraim hosszúságáért,csak kikívánkozott belőlem. Köszönöm.
406. • 2010-10-28 20:57:14
sandokan!Válaszolva a kérdésedre,(privátban)megírom a nevem,és eldöntöd hogy vajon ülhettem e versenyautóban vagy sem.Az adatlapodra egy e-mailt kérnék,utána pedig diszkréciót.Köszönöm.Sportbaráti üdv.
405. • 2010-10-28 18:35:50
Szerintem ezzel a háttérrel nagyon szépen produkáltak. Gondolok itt arra, amit már előttem is leírtak: nem tudott tesztelni és valószínűleg a pályákat sem ismerték úgy és a körülményekhez sem voltak úgy hozzászokva, mint a VB menők. Nekik a 7. hely sokkal nagyobb teljesítményt és pontosságot igényelt, mint akik mindig ilyen körülmények között mennek. Vojcsik "Golyó" mondta egyszer a Zagyvaróna-Cered pályáról, hogy "ez a rallyversenyzők Mekkája" helyeslek Itt Friciék 40Km-es "Mekkákon" küzdöttek és ez hatalmas teljesítmény így is. Persze a világ nem nézi "csak részeredmények" szerintem nekünk hatalmas dolog ez és szurkoljunk nekik, hogy sikerüljön még kijutniuk és célba érni legközelebb!
404. • 2010-10-28 10:12:44
EZEN a versenyen, ebben a mezőnyben, ezzel a háttérrel, Frici tudásához mérve teljesen reális volt ill. lett volna a 7. hely.
Que se mejore!
403. • 2010-10-28 09:28:26
A vb-n van 5 , max. 6 pilóta, aki bele tud(na) szólni az első helyért szóló küzdelmekbe. A 6 tól 12. helyre sok esélyes van, ebbe a 6 helyezettbe bele tartozik most Frici is. De szvsz ha a Jani indulna, Ő is ott menne, és lehet a Benik is még. Arra kár gondolni, hogy Frici itthon a dobogón is alig volt, mert az előbb pont ezt írtam le. De Turiban kicsit megingott a bizalmam mostanában. Bár ha összeszedné magát a saját érdekében, tudna meglepit okozni. Örülni kell, de nagyob csodát ne várjunk, anélkül hogy kiesnének, nem nagyonlehet előrébb kerülni. Sajnos ha 10 év múlva az eredménylistát megnézzük, akkor Frici nem lesz rajta, és kevesen nézik a részeredményeket.... Jobbulást nekik.
402. • 2010-10-28 08:41:22
Sziasztok annak kéne örülni,hogy ott voltak (MAGYAROK)és szépen teljesítettek a bukásig.A Lehetett volna másként is.... -nem érdemes ezen görcsölni az életben sok ha van!
De ez van! Egyben vannak ez a lényeg!Nem íróasztal mögött ülnek,tehát benne van a pakliban a bukás is, bármelyik versenyzőnek!Jobbulást nekik.
401. • 2010-10-28 08:24:56
Én sem bántásként írtam, amit írtam. Azonban felteszem a kérdést ültél már versenyautóban? Nem akarok műszaki dolgokba és vezetéstechnikai belemenni, de azon kívűl, hogy Friciéket kényeztették jobbról balról, arról nem esett szó, hogy az autó mennyire volt ráállítva Fricire. Mert ugye Frigyes nem egy liliputi termet, nem vagyok a szerelője, de szerintem nem lehet egyszerű dolog "rávarrni" egy autót úgy, hogy az kényelmes és minden tekintetben megfeleljen termetének. No most, persze, hogy ejálultak Wilsonék a teljesítmény láttán amikor egy VB-n "zöldfülű" srác élve a kapott lehetőséggel napról napra bebizonyítva azt, hogy igen is van helye olyanok között, mint akiket felsoroltam az előzőekben úgy, hogy az "éles fegyver" kipróblására (teszt)lehetősége sem volt. Tudom a számítógép mellől egyszerű átülni egy Peugeot 307 WRC -ből egy Fordba és még nyerni is, de sajnos ez csak játékban lehetséges, ott még én is megalázom Loeb -et.
400. • 2010-10-28 02:47:56
Szerintem az eredmény jobb attól, mint amit reálisan várni lehetett. Olyan versenyzők előtt autózott, akár az első nap is, akik már sok versenyt mentek az autóval, neki volt 30km-e kb. csütörtökön. Aszfalton talán a szombati első gyorson vezette először az autót...

Ezért "csoda" amit csinált. Egy jó eredmény eléréséhez vagy a pályát, vagy az autót ismerni kell, mint a tenyerét, itt egyik se volt adott, az, hogy a 2. nap Wilson előtt autózott az figyelemre méltó. Azt sem lehet egyszerű megszokni hogy 2x mehetnek csak végig verseny előtt a pályán (talán ennek tudható be a hiba is).

Az, hogy gyengébb autótól kapott ki az első napon, amikor tanulta az autót, egy olyan versenyzőtől, akinek több futamos tapasztalata van... És a gyengébb autó 2 évvel fiatalabb fejlesztés... Szerintem lényegtelen.

Én már azt nagy dolognak tartottam volna, ha a verseny végén megy egy Wilsonétól nem sokkal gyengébb időt.

Egyébként a mindenkori szakaszgyőzteshez képest látványosan gyorsult:

2.34;2.50;2.30;2.32;2.06;1.75;1.60;1.40;1.27;1.56;1.67

Valamint elismerést érdemel a média is, látszik, hogy nem csak szórakozni mentek, tisztességes műsor az RTL-en, kiváló beszámoló itt az oldalon.
399. • 2010-10-28 00:33:34
sandokan!én bántottalak Téged?amit írtam,az a valóság.Célba ért?sajna Nem.Verték meg kisebb kat.autóval?az első nap többször is!Senki nem beszélt arról,ki tudta volna megtartani a helyet,vagy sem.Ami tény,Frici most nem tudta.Talán majd legközelebb.Kívánom neki!Szép hogy kijutottak,örülhetünk hogy jól érezték magukat,de ettől még nem kell elájulni,reálisnak kéne maradni.
398. • 2010-10-27 23:15:52
Igaz is lehetne amit itt írogatsz, azonban nem szabad elfelejteni, hogy ezen a versenyen indult egy F1 világbajnok, egy világhírű amcsi műmájer, egy tulajdonos fia aki beleszületett a jóba, csak az a baj, hogy te nem indultál, hogy bebizonyítsd megtudod tartani helyezésedet. Így nem marad más, maradj meg magadnak.
Urak!
Ne menjünk bele, hogy ki az aki (versennyző) ha indult volna, mert sajnos ott van az volna. Felesleges, hogy vitába torkolljon ez a történet.
Jobbulást Friciéknek.
397. • 2010-10-27 22:50:55
Emberek!Nézzétek már meg a gyors időket!A helyükön mentek,semmi szenzáció nincs benne,érdemes megnézni mennyit kaptak az előttük lévőtől.A versenynek meg a célban van a vége.Jobbulást,és sikeresebb Mikulást kívánok Nekik.
396. • 2010-10-27 22:47:13
Janika, Benik, Asi, SzGergő, és Bútor is indult már VB-n. Csak épp nem ilyen mezőnyben mint a jelenlegi, azért azt se felejtsük el.

Mielőbbi jobbulást Friciéknek, remélem még szurkolhatunk nektek legalább ilyen jó eredményért a VB-n! kacsintok
395. • 2010-10-27 22:41:13
Janika,Spici,Benik,Asi,Bútor,SzGergő ezzel egyetértek!! a többit huzd le a listádról.(Turi vb-n is forrófejű lenne ott is összegyűrné a kocsit mint mecsekben)

Jobbulást Frici!
394. • 2010-10-27 22:04:33
Gratula Friciéknek!
Gratula DuEnnek a beszámolókért!
Azért arra kiváncsi lennék, hogy Malcolm Wilson meg profi ralisok (a szakma) amikor elájulnak Frici teljesítményétől, megkérdezik: Ki ez a fiú? A magyar bajnok?
Válasz: Áhh dehogy, csak egy a jó pilóták közül, aki még abszolut bajnok se volt soha. Erre joggal kérdezhetnék, hát akkor hogy mehetnek a bajnokok? (Persze ez mit sem von le Frici tudásából, csak mihez tartés végett). Mi lenne ha mehetne: Janika, Turi, Benik, Spici, Herczig, Hadik, Asi, Hideg, Bűtor, Kakuszi, Kazár, SzabóGergő...... és azt hiszem sorolhatnánk még.
393. • 2010-10-27 21:46:47
Üdv. mindenkinek!


"Be fogom bizonyítani, hogy tudok hosszútávon gyorsan menni, hogy tudok ilyen eredménnyel végig csinálni versenyt"

Úgy legyen és jobbulást!
392. • 2010-10-27 20:56:48
valaki itt igencsak csukott szemmel járkál...
391. • 2010-10-27 20:00:32
Srácok a Rallyfanatic-on fent van Friciék esése. Hát csúnya... bizonytalan
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k