Ami nem rendezõi oldal az az hogy nem értem miért kell a minimál szabályok között olyanon izmozni ami alapján pár éves RTE autók sem engedhetõk el sprinteken.
Az idén kiadott bukócsõ minimális feltételekre gondolok ami hidegen húzott varratmentes csõvel számol, az alapján nem mehetnek a pár éve "feljebb" elfogadott vastag gázcsöves (nehéz), vagy a csavaros csövek, ill. a szintén elfogadott hidegen húzott de 45-ös fõkapu alatti konstrukciók.
Sok teljesen elfogadható autót érint ez. Az hogy nem kapnak már MNASZ gépkönyvet OK, de sprintekrõl kikukázni erõs túlzás.
Köszönöm a választ!
Jó készülést, fel a fejjel, ha a gondok megoldódnak majd jön újabb! :-)
Hja, a sprint ha úgyvesszük lényegesen egyszerûbb mûfaj, de a "felûrõl", érkezõ rendezõknek, ez is feladat, vissza kell butítaniuk a rally protokolt.
Pl, rendszám nélküli autóknal az "átvétel helyét trélerrel megközelíteni tilos" kitétel nem mûködik,
közúti szakasz nélküli sprinten a kresz tartozékok meglétének ellenõrzése totál felesleges feltétel,
technikai ellenõrzés, és mindössze egy szakasz ténybírói jegyzõkönyve miatt a célbaérkezés és díjátadó közti/óvási idõ nagyságrenddel rövidülhet,
az egyes gyorsok/futamok rajtidejét célszerû a mezõny méretéhez igazodva rugalmasan és nem elõre kalkulálva kiadott idõterv alapján meghatározni (ez jó nézõnek, versenyzõnek, rendezõnek)
Igazad van , 1-2 dolog nem biztos , hogy tiszta , de ezeket majd rendezõi közleményben tisztázzuk .Mentségünkre legyen mondva eléggé magunkra voltunk hagyva és sok bizonytalanság volt a szabályokkal kapcsolatban . Vártam az illetékesek részérõl egy alapkiírásra - mint az ORB-ben vagy RTE -ben , de aztán rájöttünk , hogy magunkra maradtunk és próbáltunk összerakni valamit több verzióból ami így sikerült , miközben szervezzük az RTE-ORB közös napját , ami szintén nem úgy lett , ahogy szó volt róla év elején , Egerben is mennénk , de megkotlott a motorunk , úgyhogy van gond elég ...
A pályabejárás az önkormányzatok kérésére lett rövidebb, hogy legalább szombat du. legyen egy kis nyugalmuk , ha már másnap és 1 hónap múlva sem sok lesz . A pálya közelsége miatt az átvételek helyéhez ez bõven elég kell , hogy legyen . Éjszakai parc fermét nem tervezünk , mert a rendszám nélküli autók reggel nem tudnának kimenni a pályára , de tárgyalunk egy õrzött trélerparkolóról Királd elején , ahova reggel be lehet tenni trélereket , hogy legyen elég szervízterület Királdon stb
Ha van kérdés Zsolti , Pici bácsi vagy én szívesen válaszolunk , szerintem jövõre tisztul ez le jobban , mert ezt mindenki átmeneti évnek tekinti , legalábbis ezt mondják !
Lódoki, Hutchinson!
A kiírásotokban több helyen maradtak foszlányok a korábbi RTE verziókból, ezeket ki kellene gyomláni. (RTE matricák, hivatkozott RTE szabályok, 2012-es dátum stb) Ez most másik meccs lesz. :-)
Kérdés: A rajtceremónia után lesz valami parkoló vagy parc ferme ahol a kocsikat lehet/kell hagyni, vagy a másnap reggeli Királdi szervizig "oszolj" van? (rendszám nélküli kocsik)
Javaslat: mivel a délelõtt egyrésze átvételekkel elmegy, du viszont 3-ig nincs program a pályabejárást kicsit lehetne tovább engedni mint a 13 óra. Kényelmesen beférne.
Sziasztok!
Az ózdi ralisprinttel kapcsolatban néhány információ:
-nem kell gépkönyv
-nem kell müszaki az autóra
-nem kell rendszám
-nem kell ARK licenc
-nem lesz minimumvizsga
-nem kell tûzálló overáll-csak ajánlott!(zárt legyen)
-gépátvétel lesz alap technikai ellenõrzéssel
Ha valami kérdés felmerül még hívjatok a kiírásban szereplõ telefonszámon.Balázs Zsolt 30/7212688
Most már nem gond,mivel jól szétvertek mindent...ami pozitív,hogy legalább a Tótkomlósnak visszaadták azt az évi egyetlen egy versenyt...de BAZ, SRT kalap kabát....én ezt még mindig elfogadhatatlannak tartom...Éves szinten nézve tökjó ez az ARK naptár,de nem lesz pénzem ilyen távolságokat utazni, sajnos...és eddig SRT-rõl semmi hír...pedig tavaly év rendezõi voltak...éljen a demokrácia....éljen....
A kiírást most küldtem el Endrének , reggel biztos kiteszi !
A kategóriák nem voltak egyértelmûek , remélem jó lesz , mert egységes ARK kiírás jelenleg nincs !
Elkészült az I. Suzuki -Kaiser Ózd -Ralisprint kiírása , amelyet rövidesen közzéteszünk . Eger utáni hétvégén, április 13-14 -én kerül megrendezésre , ahol ünnepélyes rajtceremóniát ,a szabályzatban szereplõ maximális versenytávot -45 km- biztosítunk számotokra , egy jól összeszokott rendezõgárda lebonyolításában, nézõbarát pályán ,reméljük sok hangoskocsival , de garantáltan buszok nélkül
A kiírásban a kategóriák egyeztetése van csak hátra és a sok félinformáció miatt 1-2 dolgot tisztáztunk szakágvezetõ úrral:
Az autóknak a minimum biztonsági követelményeknek meg kell felelni , de gépkönyv nem kell ! ARK licensz sem kötelezõ , de akkor csak az északi régió bajnokságában veszel részt, ARK pontokat nem kapsz . Rendszám nélküli autóval is indulhattok ,a szerzõdés értelmében a biztosítást arra is megkötik . Nem kötelezõ , csak ajánlott a lejárt homológ ruha, E betûs öv kell , E betûs sisak , normálisan rögzített túzoltókészülék és ülés , nem gányolt csõ stb...
Úgy gondolom , hogy a sprintes autók zöme ennek megfelel .
Jó készülõdést .
Kiírás hamarosan ...
Köszi!
Közben észrevettem, hogy a "versenyajánló" rovatban is kitették. Tehát semmi másolgatás, csak egy katt. a jobb oldali sávban az
ELÕNEVEZÉSI LISTA-ra.