h i r d e t é s
Összes oldal:
732043512
Napi oldal:
27434
Jelenleg:
846
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Benik Balázs kiesett Miskolcon. Akkor meglehetősen el volt keseredve. Most sem túl boldog, ellenben hihetetlenül optimista…
- Hogy vagy a murvával? - Szeretem őket. Volt egy időszak, mikor azt mondtam, hogy jobban kedvelem a murvát, és felszabadultabban tudok rajta autózni. Ez most már ebben a formában nem igaz, de még mindig azt mondom, hogy ezek a murvás versenyek ezeknek a raliautóknak az igazi pályái. A világbajnokságon is több murvás futam van egyelőre, mint aszfaltos, talán nem is véletlenül. Nagyon élvezetes rajtuk versenyezni, emiatt nagyon várom már ezeket a futamokat.
- Miskolcon a teljesen új motorotok meghibásodása miatt estetek ki. Hogy érintett? - Elég nagy érvágás volt, de sokat dolgoztunk rajta, sikerült rendbe megoldani a dolgot, és készültünk a murvára.
- Megvolt a tesztetek? - Igen, ma, de sajnos megint becsúszott egy hiba, ami miatt abba kellett hagynunk, emiatt nem is tudtunk túl sokat tesztelni. Jelen pillanatban az autóhoz várunk alkatrészt. Nem tudom, mikor érkezik meg, de bízom benne, hogy holnapra itt lesz, és minden rendben lesz.
- Mi volt a hiba? - A teszt alatt egyszerűen megállt az autó. Elment belőle az erő, elkezdett rángatni, és egyértelmű volt, hogy nem tudjuk folytatni vele a tesztet. A kipufogóhoz, szenzorhoz kapcsolódó elektronikus hibája lehet, de még most keresik a fő problémát.
- Veszélybe került a szombathelyi indulásotok? - Szerintem nem. Bízom benne, hogy ez nem akkora probléma, hogy ne tudnánk miatta rajthoz állni.
- A tréningezni azonban voltatok: hogy tetszettek a pályák? - Nagyon! Az új szakaszok nagyon hasonlítanak jellegükben a korábban már megismertekhez, bár a kismákfai annyira nem új, hisz már mentünk rajta, de nagyon régen. A körgyorson, ha percenként indulunk, nagyon nagy por lesz, de ha jól tudom, az időjárástól függ majd, és elképzelhető, hogy kétpercenként tudunk majd rajtolni. Most ugyan esett az eső, annyira biztos nem poros. Ha a verseny alatt esne, az sokban nehezítené a dolgunkat, mert a pályabejárás alatt száraz volt az idő, és aszerint írtuk fel. A négy tréning-lehetőséggel egyébként nekünk nem volt gondunk, tavaly Nyírádon is így volt, és akkor is meg tudtuk oldani, azt gondolom, most sem lesz gond vele. Kicsit rohannunk kellett, hogy négyet meg tudjunk csinálni, de ha ezt nézem, egy VB-n sincs ez másként.
- Kezed jól van? - Most megint picit rossz, de azért javulgat. Miskolcon azért ez már nem volt hátráltató tényező. Most már mindent tudtam vele csinálni. Csúnyának csúnya, érzékenynek érzékeny, de együtt kell élni vele. Sok mindenben zavar mostanában a kezem, de már nagyon türelmetlen vagyok.
Ez a hír most jelenik meg 6187. alkalommal
|