Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Pécsen már nem látjuk Ifj.Tóthékat
Janika szerint kuplerájhoz hasonlít a magyar rallye
2010-09-15
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
722760632
Napi oldal:
207511
Jelenleg:
5176
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

thumb_pecsen_mar_nem_latjuk_ifjtothekat_1Nem csupán a kazincbarcikai futamon jutott ezüst az ifj. Tóth János - Tagai Róbert párosnak, hanem 6 futamot követően az éves bajnokságban is a második helyet szerezték meg. A versenyről, ill. az eredményekről beszélgettem ifj. Tóth Jánossal.

Milyen volt az első napotok?
Jók voltak az első napi pályák. Az emlékezetünkben azért már kicsit kiestek, mert régen - több mint 5 éve - versenyeztünk ezeken, de ez egyúttal legalább egy kis felüdülést is hozott. Jó volt a szervezés, jól voltak biztosítva a szakaszok, problémamentesen lehetett versenyezni rajtuk, ami éjszaka kiemelten fontos. A nézők is nagyon fegyelmezettek voltak. Nekünk is jól sikerült ezeken autózni, és az első nap végén az abszolút első helyen álltunk.

A szombati folytatás is jól indult…
Jól kezdtünk igen, és amíg versenyben voltunk, addig nagyon szoros volt a küzdelem, másodpercek voltak köztünk és Asiék között. Nagyon kiélezett küzdelem lehetett volna belőle az utolsó gyorsaságikra...

Mi volt a probléma?
A 12. gyorsasági előtt - kb. 3 km-re a rajttól - megálltunk beöltözni, ill. guminyomást állítani, és utána nem indult be rögtön az autó. Volt egy kis kontakthibája az önindítónak, és mire erre rájöttünk, már 5 percet késtünk a rajtból.

pecsen_mar_nem_latjuk_ifjtothekat_2

Ez 50 másodperces büntetést jelentett?
Igen, ezzel 50 másodperccel csúsztunk vissza, de ráadásul a következő gyorsasági szakaszon még kaptunk egy jobb hátsó defektet, és visszaestünk a harmadik helyre.
Az utolsó gyorsaságin viszont sikerült egy jót autóznunk, és ezzel sikerült visszaszereznünk a második helyet. Muszáj is volt gyorsan mennünk, mert nagyon közel volt mögöttünk Hideg Krisztián, ill. előttünk volt pár másodperccel Kakuszi Zsolti. Így tényleg azt mondhatom, hogy végig egy izgalmas verseny volt.

Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
Az eredménnyel nem annyira vagyok elégedett, és tudomásul kell venni, hogy ez az év Asi éve volt, aki meg is érdemli a bajnoki címet, hiszen végig nagyon gyorsan ment, jól versenyzett, hibamentesen.
Szerencséje is volt persze, de ez kell is hozzá! Amivel viszont elégedett vagyok, hogy gyorsabban tudtam most menni a 207-essel, másképp vezettem, tudtam változtatni a vezetési stílusomon.


A bajnokságban másodikak lettetek. Év elején erre számítottál?
Amikor az Eger Rallye előtt 1 héttel az elnökség megengedte az N csoportos autókban a bioetanol használatát, akkor felhívtam a főtámogatómat és azt mondtam neki, hogy át kellene értékelni ezt a magyar bajnokságot, mert úgy gondolom, hogy csupán a harmadik-ötödik helyért fogunk tudni csatázni, annyira gyorsak lesznek az N csoportos autók, és figyelembe véve azt is, hogy a hazai pályák adottsága is inkább azoknak kedvez a magas végsebességek miatt.
Ezekkel együtt, ill. azzal, hogy kihagytam pár évet, és ez mondjuk a visszaszokás éve volt csupán - és azért sikerült futamot is nyernünk - akkor akár még elégedettek is lehetünk... de hát azért nem vagyunk azok.
 
Idei évben láthatnak még a szurkolók?
Pécsett biztosan nem, de hogy máshol láthatnak-e még, az egyelőre képlékeny.

Pecsett_mar_nem_indul_1

Számotokra akkor elérkezett az év vége... hogyan látod a magyar rallye-t?
thumb_Pecsett_mar_nem_indul_2Egy nagy kuplerájhoz hasonlít ez az egész, mert a szabályok - melyeket a versenykiírásokban rögzítenek, ill. a versenyzők tudomására hoznak - semmibe vannak véve.
Gondolok itt a tréning tilalmakra, a tesztekre, de más területein is vannak problémák.
Nagyfokú fegyelmezetlenséget látok, ráadásul a csapatoknak kell bizonyos dolgokat tenni azért, hogy megbizonyosodjanak dolgokról, olyanokkal kell foglalkozniuk, ami nem az ő feladatuk lenne.
Nincs egy kézben ez az egész, szervezetlen a magyar rallye. Nem a rendezvényekre gondolok, hiszen azok azért nem is voltak annyira rosszak, és látszik, hogy a rendezők mindent megtesznek az anyagi lehetőségeikhez mérten.
Az egész bajnokságot viszont jelentősen elkomolytalanította az, hogy az évnyitó előtt egy héttel hoztak egy olyan szabályt, ami jelentősen meghatározta az év végi eredményt.

Ez a hír most jelenik meg 9153. alkalommal
címkék: Janika, Peugeot, 207, S2000
Share |
  
  
  
 
  
  
Rally TV - AutoGrill Klub
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k