RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Pécsi fotóalbum
43.Allianz Rallye
2010-10-15
ajánló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
710563736
Napi oldal:
9052
Jelenleg:
3842
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
578. • 2011-09-13 14:04:27
Ennyi. Végre egy versenyzö is megmondja, hogy egy nagy szervezetlenség volt az egész. Végülis ha ugy nézzük, ezzel a versenyzöket és a nézöket is veszélybe sodorták.

Legalább akkor egy bemondó autó lett volna, aki a futamok elött megmondja a parasztnak, hogy maradjon a helyén az IRC után stb stb.

Ergo, Jelen István urnak a szakállánál fogva kellene a fejét az asztalba verni!
577. • 2011-09-13 13:47:40
Megy itt szépen a Mecsek Rallye fikázása. Lehet hogy én vagyok a béna de valaki linkeljen már be egy San Remo rallye honlapot ahol térképek nev.lista van. Jövő hétvégén lesz. Én nem találok semmit
576. • 2011-09-13 12:24:21
ez is egy vélemény, biztos Ő is háttal ül a lovon. itt
575. • 2011-09-13 12:22:44
Duen. kíváncsi lennék a véleményedre... kacsintok
574. • 2011-09-13 12:18:35
Azt hiszem semmi olyat és úgy nem írtam, amivel bárkit is megbánthatnék, így téged sem. A véleményemet írtam le, gondolom azt szabad. Nem értünk egyet a témában, ez látszik, nem akarlak meggyőzni, anniyi van, hogy másképp látom a dolgokat. 6 év ATB-zés és 12 év navigálás után (amiben volt VB, EB, Zóna és mindenféle futam) engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen.
573. • 2011-09-13 12:11:54
Érdekesség:
mennyit számít a hazai pálya számokban mérve.
IRC 2wd: Barum Rally

1 Albertini S. / Scattolin S.
Renault Clio R3 02:29:34.6

13 Krózser M. / Papp György
Citroën DS3 R3T +00:03:31.1

Mecsek Rally:
Albertini Stefano Scattolin Simone Renault Clio R3
02:10:14.7
Krózser Menyhért Papp György Citroen DS3 R3T
+19.1

Barum mindkettejüknek új volt.
572. • 2011-09-13 11:31:03
Korántsem biztos, hogy a versenyzőknek és a rendezőknek ellentétesek az érdekeik. A padka védelme a versenyzők szempontjából is fontos, de nem mindegy hogy egy gumi van kitéve, vagy egy többmázsás farönk, ami rögtön letépi a komplett futóművet. Van aki érti hogy miről beszélek (Blackhill) és van aki el sem olvassa a kommentet, csak hülyeségeket írogat!

JJ, úgy kezdtem, hogy a rallye igenis kő, szikla, sár, víz, minden amit akarsz, pont ettől rallye a rallye, de ebbe a szándékosan odavonszolt farönkök véleményem szerint nem férnek bele. Kár hogy nem látod a különbséget. Fölösleges hungaroringezni, véletlenül sem erről beszélek! Mondjuk azért húsz év endurózás után furcsa lenne, ha erdő, fa sár, szikla zavarna.
Egyébként teljesen normális ez a fórum, és azt gondolom, én is teljesen normálisan mondtam el a véleményemet, amivel nyilván nem kell egyetérteni. Éppen ezért nem teljesen értem a stílusodat, de a Te dolgod!
571. • 2011-09-13 11:23:06
Kigyulladt vasárnap. Az eset élőben volt közvetítve.
570. • 2011-09-13 11:07:42
Duen, itt mi történt?
569. • 2011-09-13 11:00:28
Akkor nem sportbírót mondok, hanem biztonsági embert! És mivel mindenki, így a szervezők is tudják/tudták, hogy sok nézö lesz, és hogy általában milyenek a nézök, ezért szerintem igazán készülhettek volna erre. Ha kell, a tripla mennyiségü biztonsági emberrel. És mint mondták, nem a hét elején kellett volna embereket keresni. Valamint 1-2 tréning is elfért volna nekik. Valamint legalább egy síp a pályabíróknak is, hogy figyelmeztessék a népet. Illetve általában mikor a futam elött eljön az ellenőrző autó, ök is meg szoktak állni, és figyelmeztetni, valamint terelni a tömeget.

Én szerintem ez lenne a minimum egy IRC futam rendezésekor! Bőven volt idejük tervezni és szervezni az egészet! Elég szomorú, hogy ennyire futotta nekik. Sajnos ha ezt az FIA látta, valamint sok panasz is érkezett emiatt, akkor nem biztos, hogy lesz a közeljövőben lehetőségünk egy ilyen rendezvényre.
568. • 2011-09-13 10:36:37
Orfűn a körgyorson kb 50 bíró dolgozott. A bírók száma is véges, és valóban, nem kell mindenhova sportbíró. Mert a bírónak alapvetően nem a nézők terelése, hanem a versenyzők figyelése a dolga. A bíró nyomkövetési jegyzőkönyvet vezet, figyeli az általa belátható útszakaszt, hogy a versenyt ne zavarja meg semmi. Sajnos az utóbbi időben a nézők viselkedésével több gond van, mint ami még elfogadható lenne... sírok
567. • 2011-09-13 10:25:08
Kellett volna sportbíró is, meg biztonsági ember is. És igenis 200méterenként minimum, mert akkor biztos hogy nem lettek volna problémák a nézökkel, amire ugye a legtöbb panasz érkezett. Egy ilyen rendezvényen szerintem ez lenne az elvárható és kötelező!
565. • 2011-09-13 08:20:27
Mikor fogjátok már fel hogy ez nem hegyiverseny hanem rallye. Miért kéne 200 m-ként két sportbíró? Nem sportbíróból volt kevés hanem a kritikus helyeken biztonsági emberekből. De ha vennéd a fáradságot és visszaolvasnál 8 hozzászólásnál többet akkor nem irkálnál itt hülyeségeket...
564. • 2011-09-13 08:10:56
Sibera!

Látom értesz hozzá, gyere csináld helyettem!
Szerencsére mindenki tudja, hogy miért vettem ki egy-egy gyorsot, igaz engem még - szó szerint - soha, senki nem kérdezett meg.
563. • 2011-09-13 07:49:54
Sziasztok! Az előzőekből reagálnék néhány dologra.

500.- Ft-os parkolás a vásártéren:
Valóban az lett meghirdetve, hogy ingyenes lesz a parkolás, csak közben a vásártér vezetősége önjáró lett, és elkezdtek kaszálni... bizonytalan

Beesések miatt etap:
Először is botrány, hogy azok hullanak be, akik évek óta itt mennek, és pontosan tudják, milyen állapotban szokott lenni az a forduló. Másrészről nyolcan estek be, ettől öt bent maradt, muszáj volt rendet tenni a fordulóban (autók eltakarítása, aszfalt letisztítása) ehhez pedig idő kellett, nem is kevés. Nem csúszhatott az időtervhez képest semmi. Ezen felül ugye a további anyagi károkat és esetleges sérüléseket is el kívánta kerülni a rendező.

Alsómocsolád etap:
az IRC pilóták nem voltak hajlandóak berajtolni a nézők miatt. Azt gondolom, ezzel nem lehet vitatkozni.

Barna:
Nem felelt meg a a rendezvény rangjához a műsora. Több emberrel beszéltem telefonon, személyesen, és volt aki a Rally Rádiót kapcsolta le, van aki a célceremóniát hagyta ott miatta.

Biztonságiak:
A rendező leszerződik egy céggel, aki a komplett biztonsági szolgálatot intézi. A biztonságiakat nem a rendező állítja a pálya szélére! Természetesen a hétvégi történéseket a rendező is látta, és meg fogja tenni a szükséges lépéseket.

Rönkök, lassítók:
Az FIA konkrétan festett vascölöpöket akart padkavédelemnek, kerítéssel elszeparált nézősereget, és traktorgumikat vagy vízzel teli hordókat lassítónak. Ezzel szemben a versenyző totálisan mást szeretne. E között a kettő között kell lavírozni a rendezőnek úgy, hogy az FIA elfogadja, a versenyző meg elrajtoljon.

Azt hiszem ennyi. nevetek
562. • 2011-09-13 00:57:24
Akkor ordibáld neki! Acropolis rallyn sem veszik ki a nagyobb koveket meg sziklákat, fel kell írni be kell mondani és oda kell figyelni!!! Nem akarnám az anyagi kárt sem finanszírozni, de ott a Frici hibázott..
561. • 2011-09-13 00:33:35
Ha az Asi nem lett volna, akkor bizony égtünk volna! Büszkének kéne lennünk arra, h egy ilyen autóval ilyen eredményt ért el! Őstehetség! Lehet mondani itt bármit...
560. • 2011-09-12 22:45:26
Érdekes hogy WRC-vel nem lehet megverni az S2000 eseket??

Ismét egy "városi" legenda.
Ha jól tudom megint miszlikre szedték ASI kocsiját, és itt valóban pártatlan IRC-s szakmai stáb volt, ők miért nem találtak hibát ASI autójában. N és WRC között nagy a különbség, hogy hogy nem találták meg a tutit?
559. • 2011-09-12 22:38:18
Ezt olvastam: "..... És amikor Arai azt mondja kényszeredett mosollyal az arcán, hogy a szervizesei mértek gyorsulást a rajtban, és asi autójához csak annyit fűztek hozzá, hogy world rally car... És ugye ezt egy aránylag pártatlan szemlélő mondta, nem közülünk valaki, aki ismeri a teljes hátteret. "
Na vajon kiről lehet szó???
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k