Pécsi pályabejárás után mondták
telefoninterjúk
2005-09-13
interjúk • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
731962543
Napi oldal:
155796
Jelenleg:
699
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Pályabejárás után kérdeztem néhány versenyzőt a pályákról, az autókról, az esélyekről:

Angyalfy Karcsi
Sajnos kihagyjuk a pécsi futamot, pedig nagyon szerettem volna itt menni.
Zemplénben támadunk!

Benik Balázs
A pályák túlnyomó része ugyanaz, mint korábban. A körgyors újdonság, de hasonló jellegében, mint a többi.
Az autónk ugyanaz, mint az utolsó futamon volt, ebből próbáljuk kihozni a maximumot.
A futam sokesélyes, nagyon sok jó páros, sok jó autóval versenyez. Bízom benne, hogy nagy küzdelmek után ott tudunk lenni a legelejében.

Botka Dávid
Azon leszek, hogy most vagy a Zemplénbe odaférkőzzek Turán és Hideg elé, ennek megfelelően tréningeztünk is.
A motoromat most hozzák fel, szerdán programozzuk. Ezzel egy kicsit el vagyok maradva, de támadunk.
A tréningen minket nem fotóztak le… ennyit tudok mondani :)

Botka Krisztián
A pályák megfelelnek a fiatalos, vírtusos stílusomnak. Tempósak és sok kanyart el kell vállalni, szerintem nem lesz gond.
Van szűk rész, ahol vigyázni kell az autóra, de a tempósokban elengedjük rendesen.
A tréning nem sikerült valami jól, hisz 40-el egy pályát nem lehet rendesen felírni, de ezt nem értik meg nekünk… Különben visszaülünk a Mitsubishibe, ezzel eredményesebbek tudunk lenni.

Bútor Robi
Izgalmakkal várjuk a versenyt, hiszen egy új dolgot fogunk kipróbálni, ami úgy gondolom, hogy mindenkit izgalommal töltene el.
Már elindult a csapat Franciaországból, csütörtökön érkeznek és délután egy kb.40-50 kilométeres tesztet fogunk tartani, attól függően, hogy milyen gyorsan találjuk el a jó beállításokat és milyen gyorsan szokom meg az autót.
Gyakorlatilag egy új, 80 kilométert futott autóval fogunk rajthoz állni, ez volt az az autó, amivel Rautenbach a német VB futamon felborult. A karosszéria munkákon kívül más baja nem volt, bízom benne, hogy hibátlan lesz és gyönyörű.
Sikerült normálisan tréningezni, általában minden pályán 4x, 5x mentünk át, azt gondolom, hogy ez elég volt.
A 29 kilométeres egy nagyon hosszú pálya, ott jelentős különbségeket lehet elkövetni minden irányban. Sokat lehet kapni és adni is. Erre éleztük ki a versenyt, mind az autó beállításaiban, mind gumiban, mind tréningben. Megpróbálunk ott a lehető legjobban menni és nem hibázni.
És bizakodunk a száraz időjárásban, mert akkor fognak tudni kijönni az autó erényei és akkor tudunk igazán bátran menni vele.

Herczig Norbi
Tetszenek a pályák. Épp azt próbáljuk kitalálni, hogy a 28 kilométeresen milyen Michelin keverékkel menjünk, hogy ne melegedjen el a végére túlságosan, de az elején is megfelelő legyen a tapadás.
Nem tettem le arról, hogy idén nyerjek egy futamot, vagy kettőt, most is így állunk oda a rajthoz.

Janika
Sokat lehetett menni a tréningen, 5 és 10 között mentünk mindenhol. Szerintem ez jó és elég is.
Az eső kicsit megváltoztatta a nyárásvölgyi részt. Az eső a versenyen is okozhat meglepetést, az úton sok lehet majd a felhordás, nem nagyon kívánnám.
Az autó szerda este jön, csütörtök délután tudunk vele tesztelni.
3-4 autó is esélyes a győzelemre, remélem tudunk harcolni az első helyért.

Kakuszi Zsolt
Tavaly lassan mentünk Pécsen, az autót holnapra rakják össze.
A német futam után megbátorodtunk, sok tapasztalatot szereztünk, remélem ezt az óra is bizonyítani fogja.
Kelleréknek hazai pálya, Ők a legnagyobb ellenfeleink. Robi az új autóval megy, gondolom Ő is jól fog menni, Sasáék is megerősödtek. Nekünk nyernünk kell.

Kazár Miki
A pályák ismerősek, egy új szakasz van. Mind nagyon tetszik, komolyan készülünk. Az autó várhatóan ugyanaz lesz, ami eddig.
Taktikusan fogunk versenyezni, nem szeretnénk a budapesti hibánkba beleesni.

Keller Péter
Nagy újítások nincsenek a pályákat illetőleg, ismerős volt mindegyik, tudjuk használni az előző évi tapasztalatainkat, próbálunk tanulni a korábbi hibáinkból. Ahol lassan mentünk, ott megpróbálunk gyorsítani.
Az autót ma próbáltuk jobbá tenni, a beállítások terén új irányba elindulni. Nagy bizodalmam van vele, úgy gondolom gyorsabban fog tudni menni, mint az előző versenyeken.
Kakusziékkal fogok versenyezni, ha Olléval vagy Bútorral elbírnék az hab lenne a tortán. A bajnokságnak rendeljük alá a versenyzésünket, Kakusziék idejét nézzük. Szeretnék nyerni itthon, hisz rengeteg barát, szurkoló van itt.

Matics Misi
A pályák szinte ugyanazok, mint korábban.
Az autó új fejlesztéseket kapott, most lesz talán a legjobb formájában, remélem, hogy én is.
Új elektronikát, új gátlót kapott. Ütőképesebbé tettük. Cél a győzelem, vagy legalábbis a biztos célbaérkezés.

Ollé Sasa
Jó volt a hétvége, egy baja volt, hogy a pályákból nem sokat láttunk az eső miatt…
A pécsi pályákat nagyon szeretem, tempósak, gyorsak. Úgy gondolom, hogy feküdni fog nekünk. Az autót teszteljük, sokat változtattunk a beállításokon, bizakodunk.
Nagyon fogunk igyekezni. Úgy gondolom, hogy a féktávokon nagyon sokat fejlődtünk, bár Pécsen nem nagyon kell fékezni… Az a baj, hogy sokat számít a motorerő ezeken a pályákon. Célunk az, hogy megszerezzük az első helyet. Az a kérdés, hogy Robinak mennyire sikerül belaknia a C2-t…

SzabóG
Épp tréningen vagyok… Enduro VBn, Szlovákiában… :)
Pécsen óriási meccs lesz, arra számítok. Mindenki nyerni szeretne. Mi is, Botkáék is, Maticsék is.
A pályák sok újdonságot nem mutattak, meg vannak kicsit kevergetve a korábbi versenyekhez képest. Jópofának tartom a hosszú gyorsaságit, azon kívül minden a szokásos.

Szeleczky Tamás
Nagyon komoly szponzori szerződést kötöttünk, új távlatok nyíltak. Erősen támadunk!

Tagai Tomi
Hétvégén versenyzett a Skodánk Ausztriában, ezért nem is tudtunk lemenni tréningre. Az autó bal háta sérült minimálisan még a teszten. Utána a versenyen jól ment, csak két gyorson forgott meg, egyébként minden gyorsaságin abszolút időt ment az autóval David Doppelreiter és meg is nyerte a versenyt.
A pécsi pályák részben ismerősek, a Hetvehely mindkét irányban remek kis gyors. A körversenytől kicsit fázom, de felfelé már klasszikus pálya, kihagyhatatlan egy Mecsek Rallyeból.
Valószínűleg ma és csütörtökön megyünk tréningezni.

Turán Frici
Izgulunk, mert nagy a tét. Pontegyenlőséggel vezetjük a bajnokságot Hideg Krisztiánnal. Nagyon tetszenek a pécsi pályák, mindig is a kedvenceim közé tartoztak. Jól sikerült a felkészítés és mi is alaposan letréningeztük a pályákat. Remélem, hogy jó eredményt fogunk tudni elérni.

Turi Tomi
A pályabejárás jó volt, sajnos pont leszakadt az ég, a hetvehelyi gyorsot teljesen összesaraztuk. Ha esni fog a versenyen is, akkor az szörnyű lesz, mindkét irányban mindenfelé sár van a kanyarokban, sehol egy tiszta nyomvonal. A többi pálya rendben van.
Az autóról semmit nem tudunk, csütörtökön hozzák. Felesleges megkérdeznünk, hogy miújság vele, hisz maximálisan fel van mindig készítve…
A bajnoki remények már elszálltak valahol Budapest környékén.

 

Ez a hír most jelenik meg 5535. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k