RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Pécsi prológ, rengeteg nézővel
CANON 45. Mecsek Rallye - péntek
2011-09-10
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710544918
Napi oldal:
295179
Jelenleg:
3175
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
438. • 2011-09-11 13:51:24
Nagyon gáz volt helyenként a rendezés .
Amikor több mint 30 percig nem jött versenyző akkor a rendezőket kérdezve a válasz : nincs pályarádió .
Jó , hogy ez nemzetközi futam . A sok néző meg kénytelen volt várni mint a birkák ( Én is ide tartoztam ).
A rendőrökről meg csak annyit , hogy a legnagyobb problémája az volt az egyiknek , hogy " a kék égőt szedje ki a robogó helyzetjelzőjéből ".
Jellemző , hogy ahol kellenének ott nincsenek soha ( lehet félnek , hogy kell dolgozni ) , ahol meg nem kellenek ott megtalálhatók és feleslegesen okoskodnak .
Ennyit tudnak !
437. • 2011-09-11 13:40:41
A 4. szakasz után majdnem mindenki elhúzott onnan, nem hiszem, hogy estére is olyan sokan lettek volna ott. Egyébként én nem láttam renitenseket, egyszerűen valahol 3-4 sorba álltak egymás mögött, nem fértek el, nem volt hely.
436. • 2011-09-11 13:38:58
De azért is panaszkodtak, hogy túl gyorsak a pályák. Azon csak lassítóval lehet lassítani...
435. • 2011-09-11 13:33:55
Én csak azt nem értem, hogy (a szombati utolsó esti gyors etappá nyilvánításával kapcsolatban) hogy miért nem lehetett rendet tenni a "renitens" nézők között délután 4-től este fél 10-ig? Az hogy lehet, hogy időnként egy sz...ros RTE, vagy sprinten is olyan rendezőgárda tud lenni, hogy a nézők moccanni sem tudnak az út mellett anélkül, hogy rendre ne utasítsák őket ( nem mintha ez lenne a nézők álma). Hogy lehet, hogy pont egí IRC futamon nem voltak szigorú rendezők? Biztos, meg lehetett volna oldani, hogy ne szaladgáljon a jónép az autók között estig. Csak ,ugye kényelmesebb volt már délután meghozni a döntést, hogy : etap és kész. Szánalmas! Hogy "sok volt a néző" , mondta a pályabíró a célnál, amikor lóhalálába robogtunk át a 2. gyorsról az utolsóra, hogy lássuk a villanyfényes, féktácsaizzós szakaszt. ??? Miért, mire számítottak? Hogy IRC futamon nem lesznek nézők?? Idióták! Ebből is látszik, hogy fingjuk csincs az egészről. Nem kell ide nekünk IRC, nem érdemeljük meg, majd átmegyünk jövőre a Barumra! Meg ez a lassítóőrület ebben az országban! A külföldiek csak lestek, hogy gumik kerülgetése a verseny egy része. Nevetségesek vagyunk!
434. • 2011-09-11 13:31:57
Na ki nyeri a versenyt?? Jan nagyon bekezdett az uccsó körben... Én, mily véletlen neki szorítok...



Mi volt ez a csalós sztori már megint? Erről le maradtam....
433. • 2011-09-11 13:20:39
Eurosporton néztem a tegnapi összefoglalót,tisztára én szégyeltem magam,nagyon gáz volt!Nem szólt másról mint kétsávos autópálya,meg lassító lassító hátán!SZÉGYEN!!!!!!Tisztelet a kivételnek!Az IRC pilóták nyilatkozatát meg rosz volt halgatni,de igazuk volt teljes mértékben!!Valaki most tanulta a lassítót bevenni,mert nincsennek hozzászokva,bár az idejükben nem látszik,gyorsan alkalmazkodtak!!!Kár Turánért ő talán bekerülhetett volna az első 5-be!!Nem gondoltam volna hogy a többi magyar ennyire le van maradva az elejétől!Gyorsonként 15-20 mp az igen sok!Ez van legalább tudjuk hol a helyünk!!!
432. • 2011-09-11 13:15:05
Mi volt pontosan az a verekedős story? Mert pletykák voltak mindenféléről.
431. • 2011-09-11 13:13:04
Teljesen mindegy kinek áll a zászló kinek van esélye megnyerni a bajnokságot. ASI csalt!!! már megint notoriusan, ezt el kell fogadni. Azonnali licenc bevonást és legalább 1 év eltiltást érdemelne. A vb-n sem szórakoznak senkivel akit csaláson érnek azonnali hatállyal szankcionálják, lehet az Loeb, vagy Hirvonen vagy bárki.
430. • 2011-09-11 13:07:07
Szted ki miatt tettek be 20 méterenként lassítót? Külföldiek meg lesnek mik ezek a gumik a pályán.... vicc.hu

ez pár éve lett elb...a, amikor még 11 wrc harcolt az volt a tuti. remélem nem lesz jövőre itt irc csak lejáratjuk magunkat, amikor örfüi gyorson verekedtek az aszfalton 2 kocsi közt ott lettem kész... "magyarország én így szeretlek"
429. • 2011-09-11 13:03:01
Asinak áll a zászló közel van a győzelemhez és a bajnoki címhez!Majd utánna fog következni a fekete leves mikor mikoris hivatalosan is bejelentik a 16-18 hónapos eltiltást!Ez vicc!Jövőre mi lesz itt?
428. • 2011-09-11 12:58:49
ASI-t miért nem zárták ki már pénteken, miért engedték elrajtolni? Miért kell majd csak hétfőtől megbüntetni? -hogy megint ő legyen a bajnok? Szánalmas az egész MNASZ! Miért félnek az MNASZ-be ASItól? Ki a f...z az az ASI ő az atyaúristen?
427. • 2011-09-11 12:53:10
Itt a videóm a 4. gyors végéről, a cél előtti utolsó egyenes! (külső mikrofonnal) Tiltásig :) Link helyeslek
426. • 2011-09-11 12:41:19
Na, bekőtt a Joci állásfoglalása az árakkal kapcsolatosan.
Szervízpark: Sió Grill nevű lakomázó. Furcsáltam, hogy a Skoda Team miért a LukOil kúton falatozik, miután én is ott kötöttem ki: 4 szelet kenyér, 3 kovászos uborka, 3 darab (nem egész!) csülök. Mikrózva, persze. Bruttó 7880,- Magar Forint. Most komolyan. Aki egy kicsit is ismer, nem vagyok s***rágó, de ennyit skandináv VB futamon nem kérnek el SEMMIÉRT sem. Finneknél egy virsli-szerű griller szósszal, kenyérrel 2-3 EUR. A Braum árait meg Joci lentebb ismertette... mérges
425. • 2011-09-11 12:12:39
Sibera. Igazad van, tényleg azt mondtad amit írtál. Na mindegy. Jan még nyerhetne, és akkor ez öröm ez boldottág lesz. Pár hete még tele reményekkel, a nagy fanok álmodoztak arról is, hogy a helyi király meglepit okozhat az irc elejének is, mivel ott él, lakik a gyorshoz közel. Hát ez nem jött össze. Bírom mikor teóriákat gyártanak, meg fantazmagóriálnak, és elhiszik azt amit egyesek állítanak, hogy nagyon erős a mi bajnokságunk. Aha. Persze. Még a elejéből nem indult pilótákat nem is említvén, sem tudunk kiemelkedőt elérni csak akkor ha kieseik valaki előlünk. Nevetséges az állandóan az oldalakon szereplő, folyamatosan tesztelő kisebb kategóriában induló páros is, aki itt is megkapja a sok percet, de mindenhol nyilatkozik h tesztel meg most ilyen jó a kocsi meg olyan jó. Vetítés ez felénk nézők felé, és a sponzorok felé is. Kell a sok kilométer, kell az autózás, de ahhoz az kell, hogy valaki versenyezni szeressen, és ne más miatt induljon.
424. • 2011-09-11 11:57:14
Joci

Ez olyan mint amikor valaki vesz egy Matizt ,aztán meg szidja,hogy gyenge meg kicsi.

Mi a f.aszt vártunk?

Norbi még szervizsátorban is egy szinten van az elejével.
423. • 2011-09-11 10:43:03
Azért az nem semmi, hogy a rallyinfo lehozza az Árpádtetői gyorsot 7 perc alatt, még az IRC honlap eredménylistáján 11 perec kell nekik :D
És furcsa mód a magyar oldalon Bútor az első az itthoniak közül, a másikon ASI - na most akkor mi is van :D
422. • 2011-09-11 10:32:00
Joci! az hogy Asi jelenleg nálunk a leggyorsabb, az vitathatatlan! Nem is erről írtam, hanem a sok tréningről, hogy kell neki.
Első körben azt gondoltam közelebb lesznek a Magyarok, amit Turán tudott tartani, de a második körre gondoltam hogy sokat fognak gyorsulni a TOP pilóták.
Csak azért örülök, hogy végre kiderülhetett, hiába a hazai pálya, hiába nagyon jó Asi, és hiába lobogósak a pályák, N-el nem lehet verni s2000-et, Ahogy megbukott az etanolos sztori is, mert Asi anélkül is veri a Magyar S2000-et.
421. • 2011-09-11 10:12:49
Száraz tények. Tudod gogy csípázlek Sibera, de ezek tények sajnos, vagy nem sajnos. ASi a legjobb Magyar. Lehet szerencse, lehet tudás, de inkább az utóbbi. Az összes s2000 es kocsi mögötte volt, kivétel a Fiesta. De a Fieste elbukott. Tehát Asi veri pécsen a hazai pilótákat. Asi előtt vannak az IRC él pilótái. Őket nem veri el. Akkor miért veri el a hazai s2000 es pilótákat és márkatársait??? Mert gyorsabb. Azt ne mondjátok már, hogy egy irc technikai felügyelete mellet is tud csalni. Mellesleg, azt sajnálom a legjobban, hogy janinak nem jó a kocsija. Mert Ő az egyetlen ember, aki Asi ellen a versenyt fel tudja venni a hazai bajnokságban. Norbi barátunk technikai gond miatt kiáll. Megsúgom, sokan ezt tették volna. Nincs egy szinten a hasonló kocsit hajtó pilótákkal. max arcban..
Siber. Ha esetleg költöznél Csehbe, szólj, én is megyek. Csak az tudja hogy miért, aki már volt kint, de itthon él, és nem 20 percig tartózkodott ott.:-)
A rendezők felkészülését meg sejthettük, mitől lettek volna erre a versenyre okosabbak, felkészültebbek?? Nem egy profi gárda dolgozik sajna. Ezért ugattam már réges régen, hogy kellene kitaníttatni pár embert, akik felelősséget vállalnak, de profik ebben a témában, és ők rendeznek minden versenyt, és nagyon jól meg vannak fizetve. Ja. Hogy akkor sok műmájer kiesne a húsos fazékból? Lehet, de jobb lenne a rendezés.
420. • 2011-09-11 09:47:51
Persze hogy háttal ülök.
Ne csak olvasd, értsd is az írást. Olyan emberek nyilatkoznak, meg irkálnak a fórumba baromságokat, akik még tán külföldön versenyt sem láttak, de dobogóra Magyart vártak. Rosszindulatú vagyok...nem.. csak REALISTA !
419. • 2011-09-11 09:16:43
Rallyrádió:
-az út védelmére kell nehogy károsodjon az aszfalt...no comment de mégis Frici ill a pilóták védelme nem érdekes,inkább vágnák le a kanyart nem....

Ja amikor Willks kiesett a rádiós beszolt rádión,hogy idézem:
-Mit kell csinálnom ill elkérnem ha kiesett a pilóta???
Nah ez a komoly.......
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k