RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Pécsi prológ, rengeteg nézővel
CANON 45. Mecsek Rallye - péntek
2011-09-10
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710421538
Napi oldal:
171799
Jelenleg:
3546
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
698. • 2011-09-22 22:14:19
Azt olvastátok , hogy Botka Dávidot eltiltották??
Miiivaaan?
Miért is ?
697. • 2011-09-22 09:29:06
Egy kis videó az Orfűi táblánal történt balesetekről:
http://www.youtube.com/watch?v=sRekREf0WYM
696. • 2011-09-19 22:51:46
Gratula ASI-nak és a csapatának a kitartó munkáért. király
695. • 2011-09-19 22:26:32
Pár képem a versenyről..

www.stomfoto.blogspot.com
694. • 2011-09-19 20:50:23
Nem erre voltam kíváncsi, hanem a GY1 beíróban történő nyilatkozatokra, időket böngésző pillantásokra, és a győzelmet váró fanok nyilatkozatára.
de mindegy
693. • 2011-09-18 23:32:21
Őszintén...... most mit mondtak volna?? Egyértelmü, hogy a gyári csapatokkal és pilótákkal nem tudják felvenni a versenyt, még akkor sem ha hazai pálya. Turánék sem nagyon tudták, pedig ök versenyben vannak, bennük van a kilométer, de ez is kevés. A többi hazai pilótánk meg kb azt érte el, amit nagyjából várni lehetett. Én kb a gyáriak mögé soroltam öket, sajnos Janinak problémája volt, így nagyon nem lehet viszonyítani sem.

Ez kb olyan, mintha te kapnál egy utcai Subaru-t, havi 1 hétvégét mehetnél vele 6 útszakaszon mondjuk. azaz, kb mondjuk 2 nap alatt olyan 150km-t. Míg más megkapná ugyanúgy a Subaru-t, és 2hetente menne vele 300 kilométert, meg közbe tesztelné heti 2 alkalommal 100-100 kilométert. És a teljes Subaru gyár is mögötte állna!

Remélem így érzékelhető a különbség, hazai pálya ide vagy oda. Sajnos messze vannak a mi pilótáink a nemzetközi topp szint-töl. Pedig a tehetség sokakban meglenne, de sajnos a lehetöségek nem adottak.

Mire a mi fiaink igazán belejönnének és beleszoknának egy versenyen az autóba, addigra vége a versenynek. A gyáriak meg mivel jól ismerik az autójukat, így az elejétöl kezdve 100% közeli teljesítményt tudnak nyújtani.

Ergo kb azt mondhatták a célban, hogy: jól mentünk, még szokni kell az autót, nem vagyunk még annyira ritmusban, kb ott vagyunk, amire számítottunk.
692. • 2011-09-18 23:22:28
pl. a video.racing.hu -n.
691. • 2011-09-18 19:33:19
Ma beszélgetve a rallyról, egy kérdés felmerült.
Meg is kérdezem, hogy az első gyors céljában állt valaki, aki tudna írni pár sort? Ne a rosszat keressétek írásomban de nagyon kíváncsi lennék, hogy mit nyilatkoztak, mit éreztek azok a pilóták, szurkolók akik úgy érezték fogható lesz az IRC eleje és a beíróban látták, kaptak 10-20 másodpercet. Mit szóltak az idők láttán, mikor úgy érzed, tök jól jöttél, nem hibáztál semmit, és kapták elég szépen. Feltüzelte Őket, vagy lelombozta....?
690. • 2011-09-18 15:10:40
Valaki nem tudja hogy hol lehet megnézni a Mecsek rallyról készült eurosportos napi összefoglalókat, magyarul??
Előre is köszi a választ.
689. • 2011-09-18 12:48:30
Biztos, hogy a Botka főnök volt, és egyszínűek voltak a festések.
688. • 2011-09-18 08:53:00
A szakágvezetö gumit igazított? Biztos vagy benne?

Egyforma szinü volt a gumik felfestése?
687. • 2011-09-17 23:28:49
Az eltűnt gumit nem a Rodolfo tüntette el, nem is volt kirakva. Az első kör előtt az egy szem gumit a rallye szakágvezető úr igazította helyére sk. A nézők a gumit nem piszkálták, sőt még részegek sem voltak. A sportbíró valóban pályakezdő volt, de nem Ő túrta ki a kavicsot. Az IRC eleje az első Orfűi gyorson, az első körben két gumira készült, de a második elhaladásra javította a felírást és a tényleges állapotnak megfelelően a padkán fordult. A rallye az improvizációról is szól, pilótája válogatja, hogy hogyan alkalmazkodik. Szép buli lenne, ha pl. a Veszprém Rallyekon minden kátyú előtt sportbíró lengetné a zászlót, hogy veszélyes vagy töltögetné két autó között a lyukakat. A kihordás lehetősége, az út állapotának változása benne van a buliban, fel kell rá készülni. ( sok-sok belső felvételen mondja a navigátor, hogy keresd a nyomot) A Doki az ominózus kanyarban a második elmenetelkor csúszott be, tudhatta, hogy ki van hordva. Az első felmenetelkor már lassították a nézők, egy előző kaland miatt. Egyébként a rendezők azt mondták, hogy azért volt csak egy gumi kirakva, mert a versenyzők itinerében is így szerepelt. Csak éppen a festés során két gumit jelöltek. Ezt biztos, hogy a rendező rontotta el. Persze ezt a pályabejárás után lehetett volna jelezni a rendezőknek és tisztázni. Mindenesetre nem kell a nézőket és a rendezőket okolni utólag az esések miatt, nem ők vezettek. Egyetlen néző sem integetett a kanyar előtt , hogy gyorsabban menjen bárki is.( pedig a hazai mezőny...elbírta volna) Aki eltalálta a megfelelő ívet és nyomot az elfért. Volt olyan, volt vb- s pilóta, aki szintén megcsúszott a kavicson, de nem reklamált ( igaz finn, talál még élvezte is), a második körben meg rendesen eltalált az úton.
A délutáni balhéban volt részeg néző és meggondolatlan nem versenyző versenyző is.
A tárgyilagosság sem utolsó egy nyilatkozatban szerintem.
686. • 2011-09-17 10:00:08
Csucsuval készült interjú
685. • 2011-09-16 22:38:04
Ha olvastad az eddigi hozzászólásaimat, akkor rájössz, hogy ironikusan gondoltam. Én sem díjazom ezt a dolgot.
684. • 2011-09-16 22:18:57
Sziasztok!

Reagállva erre az egészre. Én megértem teljes mértékben amit Varga Attila úr leirt részben meg is értem. A másik fele amivel nem tudok egyet érteni. Itt én nem érzem azt hogy a Rendező lenne a hibás... Sokkal nagyobb problémának érzem azt hogy ugye a versenyzők előtt van egy pár autó akiknek azért vállalták az előfutást hogy ha jól tudom nem versenytempóban át kell nézni a pályát hogy azon minden rendben van-e és minden a helyén van és ha valami mégsem az itinerben leirt dolgok szerint van (jelen helyzetben nincs) azt kötelesek lejelenteni a gyorsasági szakasz végén. A másik hogy megfogni az autókat. Én is ott álltam és láttam a káoszt ami ott volt. Ez adódik abból hogy kiraktak egy kb 14 éves gyereket (egy olyan kanyarba ahol Túri Tomi is annó elég látványosan két kerékre rakta a WRC-t) és nincs rádióspont. (sajnos be kell azt látnunk hogy a mai emberek ital nélkül nem tudnak versenyt nézni ami nagyon nagy probléma) én is ott álltam a pálya mellett hogy fogjam az autókat hogy el ne üssenek valakit, erre egy (bocsánat a szóhasználatért) idióta 10 méterre tőlem elkezdett nekik integetni hogy tolják neki jó lesz az. És engem lincseltek meg majdnem hogy miért fogom meg őket. Mi is telefonáltunk a vezetőségnek hogy ez igy nagyon nem lesz jó állitsák meg a mezőnyt mert sok probléma lehet még és cseréljék le a pályabiró srácot mert szegény azt se tudja milyen búcsúba látogatott el... Ezzel ellentétben semmi sem történt... És annak az Úrnak (szándékosan nem akarok nevet emliteni) aki ott volt és kiállt a versenyzők érdekében a második körben teljes mértékben igazat adok mert az olyan "állatoknak" akik az autók elé ugrálnak nem tisztelve sem a saját egészségüket sem pedig más szórakozását nem autóversenyen hanem az idegosztályon lenne a helyük.

u.i.: Elnézést hogy zavarosra és kicsit alpárira sikerült az irásom.
683. • 2011-09-16 21:30:32
Meg is van videón! http://www.youtube.com/watch?v=J4YM6O4Dh2A
682. • 2011-09-16 20:39:10
Meg is lehet nézni, hogy akkoriban hány néző halt meg, vagy sérült meg súlyosan...
681. • 2011-09-16 19:38:18
http://video.racing.hu/wrc_classics_rallye_monte_carlo_1993_with_pure_engine_sounds

Ehhez vajon mit szóltak volna a mostani versenyzők?? Mert it oszt van tömeg...
680. • 2011-09-16 18:08:38
Te láttad közelről azt a kocsit? Mert én igen. És én azt láttam, hogy ahogy van az ülés háttámlája, mögötte kb 30 centire van behorpadva a tető...ott kapták el a fát...ha nincs az a 30 centi akkor....inkább le sem írom...

Másik dolog meg hogy annyi rendező kell, hogy ne lehessen baj...Azért az ilyen csomópontokba, nevezetes kanyarokba ahol mindig rengeteg ember áll, legalább azokba illene rendezőt rakni, ha meg nincs annyi pénzem hogy egy IRC versenyhez elegendő rendezőt biztosítsak, akkor meg nem kell mások életével és pénzével játszani, és nem kell lejáratni magunkat a fél világ előtt...Tudod az első benyomás a legfontosabb...
679. • 2011-09-16 17:42:51
Nézői szemmel:
http://rallyworld.hu/?p=10673

Tényleg nagyon durva volt, nem csodálom, hogy az S-csoportnak kivették a szakaszt.
Sőt...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k