h i r d e t é s
Összes oldal:
732032882
Napi oldal:
16804
Jelenleg:
1547
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Meglepő ajánlattal áll elő a Pirelli Trofeo 2008-ban a tereprally világában. McRae Enduro autóján alapuló, négy futamos márkabajnokságot hoz létre az olasz gumigyár, ahol minden résztvevőnek teljes szervizhátteret biztosítanak.
Az új széria egészen újat alkot ebben a szakágban, hiszen egy amolyan kulcsrakész koncepcióval áll elő. A résztvevők először is befektetnek egy az FIA T1 szabályainak megfelelő 170.000 eurós McRae Enduro autóba, melyhez tartozik egy teszt is Angliában, és egy 40.000 eurós csomag. Ez amolyan "gyere segítünk" csomag, hiszen magába foglalja az adminisztrációs segítséget, még a nevezési összegeket is, technikai átvételt, logisztikai formaságokat, az autó versenyre és vissza történő szállítását, az autó teljes felkészítését, átfogó csapatszerkezetet központi szervizzel, teljes támogatást és szervizt verseny során, pótalkatrészeket, ingyen gumikat, verseny utáni szervizt, ahol a következő futamra is felkészítik az autót, egy pr és marketing programot, egy forgatócsoportot versenyenként, belső kamerákat, megvágott videókat és podcastot a versenyző vagy szponzorok honlapján, és még további szolgáltatásokat.
Ennek köszönhetően a spanyol, magyar, angol és portugál futamból álló sorozatba mindössze 210.000 euróért lehet beszállni, ami viszonylag alacsony. Persze a kocsikat futamonként is lehet bérelni, és saját szervizcsapatot is vihet magával a versenyző. Az esélyegyenlőség végett azonban minden kocsit szigorúan ellenőriznek, hogy a feltételek mindenkinek azonosak legyenek.
A McRae Enduro autókon csak a Pirelli Scorpion Zero gumikat lehet majd használni. A helyezésekért járó pénzdíjazás helyett a Pirelli úgy döntött inkább minden verseny kezdetekor minden résztvevőnek ingyen ad hat gumit. A McRae Enduro autókat egy strapabíró 2,7 literes, V6-os Ford diesel turbómotor hajtja, mely 240 lóerős és 550 Nm-es, hat sebességes ZF váltóval és persze összkerékhajtással. A 2009-es Dakar rallyra egy újabb változatot fognak fejleszteni. Az első prototípus 2005 végén épült meg, majd következtek a tesztek és a fejlesztés. 2008 tavaszán szállítják ki az első autókat a megrendelőknek. A kocsi Londonban megnyerte az Autocar magazin "Idea of the year" (Az év ötlete) címet.
"Az FIA szeretné támogatni a tereprallyt, és új pilótákat megnyerni a szakágnak" - mondta Alister McRae, aki nem csak igazgató, de fő tesztpilóta is. "Úgy gondoljuk, hogy egy kedvező költségvetésű márkabajnokság ideális alap lehet. Sokat dolgoztunk azon, hogy a McRae Enduro mind a tapasztaltabb, mind pedig a fiatal pilóták számára érdekes legyen ebben az izgalmas sportágban." Az FIA Nemzetközi Baja Kupájának hat futamából az utolsó négy számít majd bele a Pirelli Trofeoba.
2008-as naptár: 07. 17. - 07. 20 Baja Espana (ESP) 08. 21. - 08. 24. Hungarian Baja (HUN) 09. 25. - 09. 28. Baja GB (GB) 10. 18. - 10. 21. Baja Anta Da Serra - Portalegre (POR)
Forrás: www.rallye1.de
Ez a hír most jelenik meg 6491. alkalommal
|