|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Az idei első murvás versenyen is a kategória dobogón áll a Nagy testvérpár. Matyi még az év elején kijelentette: bajnoki címmel szeretné zárni a szezont. Ehhez minden adott, vezetik a bajnokságot a hármas kategóriában és Szombathelyről is sok ponttal tértek haza Kecskemétre.
Idei első murvás versenyetek volt az ISEUM Rallye.
Vártuk már, volt egy kis tesztünk is előtte. Örömmel vártuk és olyan is volt, amit vártunk: jó volt!
Nem értek meglepetések a pályákkal kapcsolatban, hiszen csak az egyik gyorsasági egy része volt újdonság, de az is nagyon tetszett.
Természetesen, ahogy idén eddig mindig, most is magunkra ijesztettünk, hogy aztán tudjuk menni a tempónkat. Ha van egy kis hibánk, utána gyorsabban tudunk menni… Mondjuk, ezt el tudnám képzelni úgy is, hogy ne hibázzunk, hanem csak gyorsan menjünk… De eddig mindig ez volt a forgatókönyv.
Szombaton megforogtunk, vasárnap pedig túlcsúsztunk, szerencsére volt szemben bekötő út, úgyhogy csak a szalagokat szaggattuk meg, hamar vissza tudtunk jönni a pályára. Vasárnap, a nap elején egy kicsit lelógott a kocsi hátulja egy hosszú balkanyarban. A hátsó doblemezt kicsit megütöttük, ami aztán kivágta a jobb hátsó guminkat, defekttel mentünk a fél gyorsaságin. A végén szerettük volna a PowerStage-et és az érte járó pontokat behúzni. Mondjuk addigra már a féktávokon elég rossz állapotban voltak az utak, kidobált a nyomból, túlcsúsztunk, tolatni kellett.
A dobogó harmadik fokára állhattatok fel. Szerettünk volna előrébb végezni!
Próbáltunk biztonságosan autózni. Minél több pontot szerettünk volna hazavinni Szombathelyről.
Cseh Vili nyerte a kategóriát, de Ő talán nem is megy többet idén, Perge Gyuri végzett még előttünk, így a harmadik hellyel tökéletesen elégedettek vagyunk.
Persze, győzni szerettünk volna, ahogy minden versenyen, ahol elindulunk, de a bajnokság lebeg egész évben a szemünk előtt és egy bajnoknak nem csak gyorsnak kell lennie… Ugyan nehezen megy ez a taktikázás, kicsit feszült is vagyok tőle, de olyankor mindig arra gondolok, hogy vezetjük a bajnokságot, és ez megnyugtat. :) Székesfehérváron taktikázni kell?
Neeem, ott nyomni kell a gázt! :)
Ismerős pályákon fogunk ott is versenyezni. Lesznek 12, 18 kilométeres szakaszok is, azokat kicsit jobban szeretem, de a rövid gyorsaságikon is elautózunk, ha az van a programban.
Lesz prológ, lezárt főút, sok ember… Mi a program addig?
Az autót szétszedik, átnézik a srácok. Túl sok időnk nincsen. De dolgoznak rajta és köszönjük a csapatnak, hogy mindig hibamentes versenyautót kapunk. Pedig minden versenyen megpróbálom a magam módján tönkretenni! :)
Ez a hír most jelenik meg 1727. alkalommal
címkék: Nagy Matyi
2018.05.25-27.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.08.23-24.
részletes infóink 2024.08.22-25.
részletes infóink 2024.08.24-25.
részletes infóink 2024.09.06-08.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |