h i r d e t é s
Összes oldal:
732057120
Napi oldal:
41042
Jelenleg:
1471
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Eddig még csak papíron láthattuk a Mitsubishi új versenygépét, de végre elkészült és már az első teszteket is sikeresen teljesítette.
Az új Mitsubishi Racing Lancer a tereprally világkupa utolsó futamán, a Portalegre rallyn fog először rajthoz állni. A volán mögött pedig nem más fog helyet foglalni mint minden idők egyik legsikeresebb Dakaros versenyzője, a kilenc győzelemmel büszkélkedhető Stephane Peterhansel. A párosnak október 30.-a és november 2.-a között kell bizonyítania Portugália rögös pályáin.
A Racing Lancert ugyanaz a 260 lóerős 3 literes V6-os dízel motor fogja hajtani, ami már szerepelt különböző tereprally futamokon világszerte, mint mondjuk a Central Europe Rally vagy a spanyolországi baja. "Meglepően könnyű volt vezetni a Pajero dízel verzióját, köszönhetően a hatalmas fordulatszámnak. Kimondottan nehéz terepen és kanyarból való kigyorsításnál, valamint az egyenesekben, és az uralhatóság terén fölényesen veri a benzineseket" - mondta Hiroshi Masuoka.
Június elején Nani Roma aratta az első sikereket az új dízel verzióval. A Transiberico rallyn több szelektíven is legjobb időt ment, és a verseny után azt nyilatkozta, hogy vezetési stílusával alkalmazkodnia kellett az új motor hatalmas erejéhez. MPR14-esével összesen kb. 8000 teszt és versenykilométert tett meg, ami nagyban segítette a japán márka mérnökeinek munkáját. Ennek megfelelően alakították ki a Racing Lancer felfüggesztését, és a motorteret, hogy megfelelő legyen a levegő áramlása. Ezzel természetesen nem ért véget a munka, hogy továbbra is minél több adatot tudjanak gyűjteni, és minél jobban haladjanak a fejlesztésekkel a Mitsubishi három párost nevezett a Dakar Series második futamára a PAX rallyra. Így Stephane Peterhanselnek, Luc Alphandnak és Nani Romanak szeptember 9 és 14 között egyetlen fő célja lesz a versenyen, a győzelmen kívül, hogy tovább teszteljék a felfüggesztést és a kerekeket, hogy az így kapott eredményekkel tovább tökéletesítsék a mérnökök a Racing Lancert.
Az új versenygépet a gyár kétszer fogja kiadósan tesztelni Marokkóban, egyszer szeptember elején, majd még egyszer október elején, mielőtt Stephane Peterhansel rajthoz áll vele Portugáliában.
Ez a hír most jelenik meg 5303. alkalommal
|