TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Rajtra készen... na de hol?
Bútor Robiék variációi: 3 típus, 2 bajnokság
2013-02-20
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701673807
Napi oldal:
30089
Jelenleg:
2214
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

rajtra_keszen_na_de_hol_1

Továbbra sincs döntés Bútor Robiék háza táján, 3 típus, 2 bajnokság esélyes, háromféle különböző variációban.  Az autók rajtkész állapotban várakoznak a döntés meghozataláig, ám Robi addig sem unatkozik, ha a munka nem tölti ki az idejét, keres magának elfoglaltságot.


Legutóbb még arról beszélgettünk, hogy a 2013-as évetek tervezésében három variáció van, jelenleg hol tart a folyamat?

Ugyanott! Sajnos nem tudtunk előrébb lépni, még mindig A, B és C terv van, de időközben a DS3-asunk elkészült, megkapta az új sportrendszámát és rajtkész állapotba került a tegnapi napon, így ezzel bármikor tudunk most már ERC futamon indulni. Összeállítottunk egy 3-4 versenyes ERC naptárat magunknak, amiben aszfaltos futamok szerepelnek, mert ha az ERC bajnokságot választjuk, akkor egyféle talajon mennénk, így optimálisabb és a jobb eredmény elérése is így egyszerűbb, hogy legalább a talajok nem változnak. Ez a verzió tehát még mindig él, és ugyanilyen állapotban van a Mitsubishi is (a tavalyi autónk), teljesen felkészítve, rajtkész állapotban várja a döntésünket.

Az Evo X-essel egyértelműen a magyar bajnokságban való részvétel a cél, a hat magyar futamon... ha lesz hat. Teljes mértékben készen vannak a versenyautóink, a szervizautó be van pakolva, lemosva, kitakarítva, tehát készen vagyunk!

rajtra_keszen_na_de_hol_2

Mindemellett pedig gondolom továbbra is tárgyalások zajlanak a S2000-es ügyében?
Igen, folynak a tárgyalások a Peugeot Hungáriával, de jelen pillanatban még nincs válaszunk a S2000-es Peugeot vonatkozásában. Már három hónapja mennek a megbeszélések, de sajnos még nem kaptuk meg azt a választ, amit nagyon szeretnénk hallani!

Mennyi időtök van még erre?
Nagyjából 1 hetünk, hogy ezt a tervünket meg tudjuk valósítani, és akkor egy S2000-es Peugeot-val mennénk itthon a magyar bajnokságban. Jelen pillanatban talán erre látok a legkisebb esélyt, annak ellenére, hogy természetesen ezt szeretném a legjobban! Úgy érzem, hogy mindent megteszek érte, hogy ez összejöjjön, de a Peugeot Sport válasza nélkül ez egyelőre csak egy álom.

rajtra_keszen_na_de_hol_5

A legtöbben még nem olvasták át az RVSZ-t, te hogyan állsz vele?
Odáig már eljutottam, hogy ki akartam nyomtatni, de amikor megláttam, hogy 150 oldal, akkor kicsit elhalasztottam még ezt. :-) Nem olvastam még, a napi feladatok nagyon lekötnek, egyrészt a munka, hiszen épp benne vagyunk egy nagy építkezés átadásában, és ez gyakorlatilag minden energiánkat elviszi.

Nagyon remélem, hogy csak pozitív dolgok vannak benne, nagyon kemény szankciókkal mindenkire, aki csal. Hiszek abban, hogy ez idén sokkal jobban lesz ellenőrizve, és remélem, hogy ezt fogom látni a sorok között, hogy aki nem tartja be a szabályokat, az brutál szankciókat fog kapni!

rajtra_keszen_na_de_hol_3

Ha nem is olvastad, hallani biztos hallottad a "szélvédőcsíkos" részt, amin már most nagyon sokan háborognak!
Igen, hallottam róla fél füllel, de nem tudom, hogy belekerült-e vagy sem. Biztos, hogy ebből nagyon sok probléma lehet, hiszen vannak már megkötött szponzorszerződések, és ugye a szélvédőcsík a legértékesebb felület általában, így a fő támogató szokott rajta lenni (legalább is nekünk mindig az volt, minden évben). Nagyon remélem nincs benne, hogy ez a felület az RSB-é, vagy a szövetségé, mert akkor ez megint csak pénzkivonás a versenyzőktől, pedig így is iszonyatosan kevés támogató van, ha pedig még a legértékesebb felületet odaadjuk ajándékba az RSB-nek... én nem is értem, hogy ezt hogyan gondolta, aki kitalálta. Ezért is mondtam már korábban is, hogy nagyon sok olyan ötlet is van Pénzes Zsolt csomagjában, ami nem életszerű és nem megvalósítható. És persze a választási kampányában sem esett szó erről, hogy a szélvédőcsík felületét kisajátítják, azt hiszem, hogy ezt nem lehet megtenni. Nem tudom, hogy mi lesz az RVSZ-ben, de vannak olyan versenyzők, emberek, akiknek ez sokkal fontosabb, mint nekem, úgyhogy gondolom ezt ők majd megoldják, megtámadják, én nem akarok harcolni senkivel sem. Biztos lesz ebből egy összefogás, hogy "ezt nem lehet megtenni" és én is azt gondolom, hogy ezt ma nem lehet megtenni, főképp nem úgy, hogy a február elején megjelenő RVSZ-ből értesül erről az ember. Nekem van megkötött szerződésem erre a felületre, így én biztosan nem fogok oda kötelező reklámot tenni, akkor sem, ha bárki a feje tetejére áll, mert ha oda teszem, akkor viszont nem tudok versenyezni. Ennyire egyszerű! Vagy lesz saját reklámom, vagy nem megyek. És gondolom, hogy nem vagyok ezzel egyedül.

Mit szólsz a versenynaptárhoz?
Meglepődtem rajta, hogy nem lesz Bükfürdő Rallye, mert megmondom őszintén, én arról az egy versenyről gondoltam, hogy az biztosan lesz. A tavalyi évben is nagyon stabilnak tűnt a Bükfürdő és a Markó Tibi-féle dolog, és én az összes többit éreztem kétségesnek. Bár ez még csak egy versenynaptár tervezet... és az, hogy február 6-án még csak tervezet van, az nevetséges kissé a "nagy megújulás" és az "új rallye" tekintetében, és ugye az új vezetők is megválasztásra kerültek minden szinten. Véleményem szerint február elején már nem ideiglenes versenynaptárnak kellene lennie  és én attól félek, hogy valójában ez a hat futam sem hat, ebben még mindig sok a kérdőjel. Nekem egy dolog szimpatikus, hogy július közepétől szeptember elejéig nincs semmi, és ez azért jó, mert el lehet menni nyugodtan nyaralni a családdal, hosszabb időre is. Az viszont, hogy május közepétől július közepéig szintén nincs semmi, az már kevésbé tetszik, hiszen bérbeadói oldalról nézve nagyon negatív, két hónapot nem tud állni egy versenyautó, főképp úgy, hogy összesen 6 versenyt megy egy évben. Most úgy néz ki a versenynaptár tervezet alapján, hogy megyünk egy Eger és egy Miskolc Rallye-t, majd két hónap szünet, aztán jön a Veszprém Rallye, és újabb két hónap szünet…

Ez az év megint csak a túlélésről fog szólni, de az a helyzet, hogy én ezt így gondoltam pár hónappal ezelőtt is. Nagyon örülök, hogy új vezetők lettek, és ígértek mindent, de ez teljes túlélés lesz, és "majd alakul valami" játék lesz ebből. Nem lesz ez egy összeszedett és rendezett év, hanem egy átmeneti küszködés lesz szerintem. Nem tudunk mit tenni, mint részt venni ebben a küszködésben, de megpróbálunk majd a lehető legkevésbé szenvedni! :-)

 

rajtra_keszen_na_de_hol_4

Ez a hír most jelenik meg 6605. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k