rallysport.hu-n már tényként írják hogy c4..még nem záródott le a nevezés reménykedjünk h legalább 1-2 ellenfél is lesz. viszont a kisBéres orb-be is nevezett azér kicsit örülhetünk is h lesz idén valami legalább :)
Kevés alkalommal ment DS3. De azért mégiscsak ment. Hát ahogyan elnézem a nevezési listát már nem igazán reménykedhetünk WRC armadában. Azaz 1 is jó lesz ha lesz.
Thierry Neuville 2012 Rally Estonia - Citroen DS3 WRC / RRC
-
Pont az araboknál kimondottan WRC-vel szerintem nem lehet indulni. Egyébként Európa számos országában lehet menni ezekkel, kimondottan Citroen-nel eddig nem nagyon ment senki.
34th Monza Rally Show 2012:
Andrea Doviziosom, Luca Pedersoli, Rinaldo Capello
27th Vosgien National Rally 2012:
Sébastien Chardonnet
auto24 Rally Estonia 2012:
Thierry Neuville
Ezeket lehetne példának felhozni, de azért nem olyan erõs példák lássuk be :) Erõsen kétlem hogy Kazár DS3-al menne, még a C4 is elég komoly lenne. Én inkább Xsara-t gondolok és akkor csak pozitívan csalódhatok.
Mondj egy példát kérlek. Az arabokat hagyd ki ha lehet. Õk valahogy más kategória. Sokkal nagyobb a meggyõzõerejük. A holland/belgáknál is csak C4 van.
Bandi. ezek szerint teljesen félreérthetõ voltam. eszem ágában sincsen megnézni a szenvedést. Évrõl évre, hetekkel, napokkal korábban már a tréningezõ menõket néztük, mára ez elmõlt. Nincs látvány, úgy mennek edzésen, mint versenyen, tisztelet a kevés kivételnek. De ezen kevés emberért egy métert nem vagyok hajlandó emnni. Csak nevetek a fantazmagóriálásokon:-) :-)
Attól, hogy meggyõzõdéssel állítasz dolgokat, még nem lesznek valósággá...
Akár vissza is kérdezhetnék, az alábbi idézetben mi olyan érthetetlen?!
"S csoport (Nemzeti gépkocsik)
S11 géposztály:
Lejárt homológ gépkocsik hengerûrtartalom korlátozás nélkül, melyek megfelelnek
homológizációs lapjuknak, a lejáratkor csoportjukra érvényes elõírásoknak, valamint a
mindenkori biztonsági elõírásoknak.
Valamint részt vehetnek homológ és lejárt homológ WRC-k (2000 ccm-is) amennyiben
rendelkeznek FIA Technical Passporttal, megfelelnek homológizációs lapjuknak, valamint a
mindenkori biztonsági elõírásoknak.
Ezen autóknak az A csoportra vonatkozó minimális tömeg, kerékszélesség és
turbószûkítõre vonatkozó elõírásokat be kell tartani. "
Indulhat, célba érhet, pontot szerezhet, és bajnokságot is nyerhet 2013-ban Magyarországon 1.6-os WRC.
sem a szlovák, sem a magyar bajnokságban nemindulhat, vagyis nemnyerhet, nemlehet bajnok, nemszedhet pontot újkori WRC, ... mi ezen olyan érthetetlen? az új WRC engedéjezve van példaul Hollandiában, Belgiumban.... de nálunk nem...
és KisBéres Répassal indul a Lipták féle Subaruval amit átépitettek R4esre, majd lássuk mijon ki ebbõl.
Sziasztok!
A Füredi Sportvideo keres új csapattagokat! Ha szereted a rallyet, olyan munkahelyed van, ahol elengednek hétvégére vagy sokszor péntekre is, imádsz hajnalban kelni/hazaérni, bírod az esõt, a napot, a port, az éjszakázást illetve bármilyen idõjárási körülményt, és van kedved csatlakozni hozzánk, jelentkezz rallye operatõrnek! Megtanítjuk mit-hogy, saját kamera nem elõfeltétel. Írj privátban, biztos válaszolunk!
furedia@t-online.hu www.furedivideo.hu
pár hete azt lehetett olvasni, 1.6-os wrc-vel nem lehet a bajnoki címért harcolni, csak a "régi" 2 literesekkel...erre gondoltam, ezért írtam...
ha ez azóta megváltozott, akkor számomra új infó.
530d!
Elfogadom, hogy Te még nem hallottál nemzeti bajnokságban indulni DS3-at. Azt is elhiszem, hogy még túl drágának találod, de lásd be, ezek nem a legütõsebb érvelések.
íMeg aztán ha tényleg igaz lenne a Citroen azzal igen magasra tenné a mércét Kazár. Egy jól beálított C4 értõ kézben már nem fogható mindenféle R4-es Subaruval meg EVO IX-el.