RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Rali-túra - egri összefoglaló
egri összefoglaló
2010-04-12
összefoglaló • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
710309582
Napi oldal:
59843
Jelenleg:
2190
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A 2010-es Rali-Túra Bajnokság szezon nyitánya

A 2010-es első Rali-Túra bajnokság - amit már a versenyzők és rajongók is nagy érdeklődéssel, lelkesedéssel és izgalommal vártak - március 27. és 28-án a történelmi Eger városának környékén sikerrel és élményekben gazdagon zajlott le. Természetesen nemcsak azért vártuk ezt a versenyt oly nagy izgalommal, mert ez volt a kezdete a szezonnak, hanem azért is mert az egész futama a Valvoline Start Autó Rallye Eger keretei között zajlott. Az RTE mezőnye is becsatlakozhatott 111 indulóval (4 előfutó, 6 licences, 101 RTE versenyző) az első és a másod osztályhoz. A visszajelzések szerint a bajnokság szervezettsége és maga a verseny dicséretes ötöst érdemelnek. Beigazolódott a bajnokságot megelőző pozitív várakozás, a bizakodás és "harcra-készség".

Semmi sem tudta elrontani a kedélyeket: időjósaink szerencsésen melléfogtak és verőfényes napsütést kaptunk az ítélet idő helyett, a szervezés teljesen stimmelt, pörgős izgalmas versenyt láthattunk! A rali-túrások indulói az évek során elértek egy olyan technikai felkészültséget, hogy a kevesebb lassítóval rendelkező gyorsasági szakaszokon is helytálltak. (Csak két lassítóval volt kevesebb a túrásoknak, mint az első osztály mezőnyének!!!) Erre az új kihívásra az RTE bajnokság versenyzői úgy is bizonyították rátermettségüket, hogy a versenyen személyi sérülés nem következett be, sőt az autózás izgalmasabbá, látványosabbá vált a nézők örömére is! Ez olyannyira sikerült, hogy voltak nézők, akik össze is keverték a mezőnyt az első osztállyal!

A vasárnapi események elég korán kezdődtek. Három gyorsasági szakaszt kellett teljesíteniük a versenyzőknek: Szarvaskő - Egerbocs; Bátor - Egerbakta - Sirok; és Tarnaszentmária - Egerszalók közötti útvonalakon haladt a mezőny, amelyeken kétszer kellett végig autózni. A résztvevők elmondása szerint csak kisebb kritika merült fel a pálya minőségét érintően: a harmadik gyorsasági szakasz első 4 kilométere terep-ralinak mondható - a dobálós, kavicsos, rossz minőségű útfelület miatt.

Lássuk, hogy is alakultak az eredmények a verseny végére kategóriánkét:

Az abszolút értékelésben a legjobb időt érte el a bajnoki címét védő Végh-Balog páros. Őket követte a Nagy M. - Nagy T. testvérpár és a harmadik lett a Berényi - Pap kettős.
( a verseny győztesének 3 belső felvétele itt látható )

A H3-as osztályban több mint 13 másodperces előnnyel győzedelmeskedett a Végh - Balog kettős, Schweizer - Vadász követte őket, míg Tajmel - Csendes állhatott a dobogó harmadik fokára.
A H2-es kategória dobogósa a Lolé - Máthé kettős lett. Másodikként gurult a célba az új Volvójukkal a Papp testvérpáros, mögöttük pedig Czene - János végzett.

A H1-es géposztályban a Szabó László - Nagy László kettős bizonyult a legjobbnak, akiknek az egri helyszín hazai pályának számított. A második helyet  a Kiss - Szollár duó nyerte utánuk a Nemerey - Kőszegi duó következett.

Az N3-ban a két indulóból a Gyarmati - Szilassy páros söpörhette be a kategória első helyét.

A leggyorsabban tudott autózni az N2-es géposztályban a Padar - Bálint kettős, míg a második helyen az Illés - Tóth duó, tőlük pedig pár másodperccel maradt csak le a Porkoláb - Bardóczy formáció.

Az N1-ben első helyezést ért el a Tóth - Csizmadia páros, mögöttük pedig igazán nagy csata folyt, amelyből a Madari - Haracska kettős jött ki győztesen, a harmadik helyet pedig a Takács - Kovács páros könyvelhette el magának.

Az A3-as géposztályban a legelőkelőbb helyen végzett a Mihály Á. - Mihály R. testvérpár, a második helyen az Üveges - Gál formáció, míg a dobogó alsó fokára a Toma - Kúti kettős állhatott fel.

Az A2-ben a Nyilas - Novák kettős bizonyult a leggyorsabbnak, míg második lett a Szemán - Temesvári duó maguk mögé utasítva a Nagy - Nagyné formációt.

Az A1-es mezőnyben a Mészáros - Chrén páros végzett az élen, akiknél a szerencse is közre játszott egy kicsit, hiszen a versenytársaik többségénél akadt némi technikai gond. Így lett második a Brunczvik - Malek és őket követte a Benke - Kormos kettős.

A licences autók közül pedig elsőként köszönthettük a célba Ősz - Réthey párost, egy Mitsubishi Lancer Evoval.

A csapat versenyt tekintve a Juhász Racing állhatott a dobogó első fokára, utánuk következett a Booster és a Ralda csapatok.

A hivatalos eredménylisták, valamint a bajnokság állása megtalálható a GREPTON Rali-Túra Bajnokság hivatalos oldalán, a www.rte.hu oldalon, valamint médiapartnerünk, a www.duen.hu lapjain.

Ez a hétvége kellő inspirációt adott ahhoz, hogy ismét nagyon várjuk a következő versenyt, amely 2010. május 1-jén és 2-án Oroszlány - Tatabánya térségében kerül megrendezésre.

RTE TV-s összefoglaló:
2010. április 17-én, vasárnap, 15:05-kor az ATV Tempó című magazinjában kerül adásba. (Az ismétlés pedig április 20-én, kedden, 16:30-kor lesz.)  

A viszontlátásra,

Juhász Veronika
RTE sajtó referens

RTE versenynaptára

Ez a hír most jelenik meg 7481. alkalommal
címkék: RTE, Eger, GREPTON
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
7.Valvoline-START Autó Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k