|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
A Rally 2-es versenyzők közleménye Tisztelt MNASZ!
Elég volt! Elég volt a Rally2-es versenyzőket sújtó sok éve tartó sanyarú és megalázó helyzetekből, amelyek a 2021. május 14-16. között megrendezett Ózd-Eger Rally-n érték el a csúcspontjukat.
Kezdődött a nevezési zárlat után megjelent végrehajtási utasítással, mely alapján több, mint 10 kilométerrel csökkentették a Rally 2 versenytávjának gyorsasági kilométereit. Folytatódott a hibásan kiadott itinerekkel, menetlevél problémákkal. Aztán következett a verseny, melyen két gyorsasági szakasz is etap lett a Rally2 mezőnye számára.
A mi olvasatunk, és információink alapján, körültekintőbb szervezés esetén már a második gyorsasági szakasznak sem kellett volna elmaradnia.
Ám a fekete leves ezután következett számunkra. Újabb etap. A hatodik gyorsasági szakaszon olyan méltatlan és megalázó helyzetbe hozta a versenyirányítás az egyik versenyzőtársunkat, amely teljességgel elfogadhatatlan és felháborító, különösen az, ahogy a helyzet kommunikációja történt.
De ez, mint említettük, csak a jéghegy csúcsa, egyben az utolsó csepp a pohárban. Természetesen kihangsúlyozzuk, hogy minden bajbajutott versenyzőtársunk elsődleges ellátása, mentése, nem képezi reklamációink, kifogásaink tárgyát! De az elmúlt években már rengeteg olyan dolgot megtettek velünk, a Szövetség, az RSB, és a rendezők oldaláról, amelyek többé már nem tolerálhatóak részünkről. Kiemelt említést érdemel a szervizparkok minősége, a mára rendszeressé váló etapok, amelyek érdekes módon mindig a Rally2 mezőnyét sújtják, legyen szó bármilyen magyarázatról („pályák rossz állapota”; „nézők viselkedése”; „rádió összeköttetés hiánya vagy hibája”; stb). Úgy gondoljuk továbbá, hogy a 2021. évre megemelt nevezési díjak köszönő viszonyban sincsenek az általunk elvárt – a versenyek rendezője által minimálisan nyújtani szükséges – minőséggel. Ami a legrosszabbul érint minden Rally2-es versenyzőt, az a minimális tisztelet teljes hiánya, úgy a Szövetség, az RSB, valamint a sok esetben a gépátvételeken a Technikai Bizottság egyes tagjai részéről. Ennek ékes példája, ami a 2018-as Eger Rally díjkiosztóján történt, amikor kettő órát fagyoskodtunk a Dobó téren, este a sötétben arra várva, hogy a Szövetség vagy a rendező részéről megjelenjen valaki és átadja a kupákat. Végül ez nem történt meg... De még számtalan hasonló esetet tudnánk említeni..... Akkor a Szakágvezető úr azt mondta, majd kárpótolnak minket valamivel, amit azóta is várunk. Hosszasan lehetne még sorolni az elmúlt évek alatt összegyűlt megalázó, és a Rally2 versenyzőit érintő helyzeteket és problémákat, a „Rally2 bántalmazását”, azonban erre egy külön kiadvány sem lenne elég. Amíg az általunk kifogásolt és már számtalanszor jelzett problémákra nem talál megoldást a Szövetség illetve az RSB (nem láttunk egyetlen egy jegyzőkönyvet, határozatot sem, amelyben elmarasztaltak volna bárkit is a rendezési hiányosságok miatt) addig arra az elhatározásra jutottunk, hogy NEM kívánunk részt venni a Kelet – Autósport Kft. által szervezett következő versenyen. Ezért nem adtuk le a nevezésünket 2021. június 04-06. között megrendezésre kerülő Salgó Rally-ra. Továbbá felhívjuk a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséget és azon belül az Rally Sport Bizottságot, hogy mielőbb találjanak minden érintett fél számára megnyugtató megoldást, amely nem ígéreteken és „bólogatáson” alapul, hanem tettekben, döntésekben és egyértelműen leírt szabályozáson alapul. Tisztelettel Rally2-es versenyzők
1. Ábel László 6849
2. Baksai László 2399
3. Bartha Nándor 4176
4. Bencs Gábor 481
5. Bencs Zoltán 3003
6. Béres Attila 2438
7. Bertók Tamás 7063
8. Bodnár Attila 6509
9. Bodor Tamás
10. Csáthy Miklós 5535
11. Cseke Péter 6277
12. Danis Miklós
13. Deli László 6377
14. Egerszegi Dávid 6343
15. Erdei Zoltán 4802
16. Fekete Gyula 6819
17. Fróna János 3572
18. Geró Gábor 6223
19. Gyabronka Miklós 6734
20. Gyöngyösi Marcell 5846
21. Ifj. Fogarasi Attila 5999
22. Ifj. Szőke András 6322
23. Janovich Roland 6717
24. Jobbágy Krisztián 7062
25. Juhász Zoltán 2954
26. Kapás Attila 6592
27. Karetka-Ülkei Réka 6654
28. Kóródi Koppány 6817
29. Magyar Péter 4564
30. Magyari Beck Szabolcs 1721
31. Matics Barbara 5853
32. Mészáros Zsolt 6242
33. Mohácsi László 2318
34. Molnár Ferenc 2110
35. Nagy Bettina 6839
36. Nagy Viktor 6838
37. Oláh Róbert 3908
38. Péter Pál 6551
39. Rácz Gábor 8046
40. Ratting Tamás 5120
41. Ruszkai Attila 5505
42. Ruszkai Máté 5506
43. Ruszó Krisztián 5486
44. Simon György 5699
45. Simon Timea 5700
46. Spath Szabolcs 6644
47. Strider Zoltán 4428
48. Szabó Tamás 6310
49. Szász Tina 5110
50. Szegedi Zoltán
51. Szetei Norbert 4242
52. Tamás Gergő 6164
53. Tamás Gyula 6696
54. Tellér Antal 6608
55. Tellér Antónia 6663
56. Tímár Tamás 6243
57. Tisch Gábor 1299
58. Toloczkó Péter 6000
59. Toth József 239
60. Toth Timea 6270
61. Üveges Sándor
62. Varga Kristóf 6744
63. Várnai Dávid 6311
64. Veres István 6467
65. Virág Tamás 6389
66. Zsebe Gábor 5545
Ez a hír most jelenik meg 3898. alkalommal
címkék: Rally2
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.08.23-24.
részletes infóink 2024.08.22-25.
részletes infóink 2024.08.24-25.
részletes infóink 2024.09.06-08.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |