Máshol is van erdészeti úton verseny. Itt is inkább a zöldekkel van a baj...
Egyébként meg ha így folytatják hamarosan az erdészeknek nem sok köze lesz a kisgyóni részhez, mert már úgy ki lett pusztítva, hogy nem sokáig beszélhetünk erdõrõl...
Vegyestalajú versenynek milyen jó lenne pl.: hétházpuszta-csõszpuszta, tés-olaszfalu és még egy környékbeli aszfaltos pálya elsõ napra, másodikra pedig egy vigántpetend lefelé, szõc, szentgál-úrkút...
Természetesen vannak még lehetõségek a lõterekben,sõt még a Nagyvázsony kornyéki pályák is adottak.Viszont úgy látom hogy a VB is egyre inkább a vegyes talajú irányába mozdulnak.Ha már két napos versenyeket akarunk rendezni akkor miért is nem lehetne az elsõ nap aszfalt a második murva.RTE mehetne az aszfaltos napon.Persze Sibera kollégának abban igaz van hogy itt más tényezõk,csoportok lehetnek a hátérben.Olyanok akiknek teljesen mindegy hogy merre halad a mezõny.
Nézve a térképet Kislõtér szinte teljesen, nagylõtér is, és még Õskünél is szinte teljesen szabad a terület, ahogy érdekes mód Szentgálnál, és Vigántpetendnél is....legalábbis a térkép szerint, és a naturások szerint. Lehet ott más szupercsoport tevékenykedik. Szerintem sok lehetõség rejlik a lõterekben, nem csak a szokásos útvonal.
Arról nem is beszélve, lehet más játszik közbe, ahogy a cernél is, és lehet valakiknek majd szabad versenyezni valakiknek meg nem...de ez majd úgy is kiderül. És még ott van az is, amit Rallysjoci írt.
Megint sikerült átesni a ló túlsó oldalára. Érthetetlen az egész. Azért ilyenkor a szövetség egy kicsit tényleg segíthetne a rendezõknek. Nem feltétlenül anyagilag, hanem az engedélyek beszerzésében. Nekik is az az érdekük, hogy minél több versenyt tartsanak meg.
Ha tényleg elmaradna a Veszprém rellé, az azért elõre vetítené több verseny sorsát is…
Ha így haladnak tovább a SÖTÉTZÖLDEK ténykedései, akkor pár éven belül nem lesz murvás verseny a R1 naptárban, és terep rellések is legelõkön és külszíni bányákban fognak kocsizni.
Nevezõ sem lenne. ha kb 60-65 pilóta nevez egy aszfaltos versenyre, akkor egy Veszprém rallyra, ahol átlagban 20 pilótával kevesebb szokott lenni, el lehet képzelni h mennyien neveztek volna. A túra sem mentette volna meg, mert ha olyan versenyzõ, mint a Végh Dávid nem indult volna.......
Én már azt sem hiszem el amit látok, és hallok.........
ááááá az nem számít hogy az elavult T72, Bnp stb. okádja magából mint a hidraulika mint a motorolajat, célokat semmisítenek meg, kisebb nagyobb sikerrel, az nem pusztítás.
Az egész begyöpösödött mû környezetvédõ bagázst ki kellene hajítani egy lakatlan szigetre. A nagy környezetvédõknek Tatabányán elsõ dolguk volt a székhelyük felújításánál a fákat kicsapni, hogy több parkoló legyen a gondolom 100%-ig környezetkímélõ autóiknak!
De a rally az igen...az mindent elpusztít.
Jah .. közben megnéztem 1-2 helyszínt ...
A s***dínia rally és a San Remo is naturás területeken megy keresztbe-kasul .. sõt ahogy elnézem a 7végi portugál vb-futam is .. akkor most hogy van ez ?????
Érdemes csemegézni a térképen ... nekem elég kaotikusnak tûnik a - lõteret ismerve - a naturás területek kijelölése is
az osztrákokra pl. nem vonatkoznak ugyanazok a szabályok mint ránk ?? Ott nincs mit védeni ?
Sziasztok most olvastam a híreket a t*k*m tele van a zöldekkel meg a F*sz*m natura vagy mi de hogy az unioba is lehet védett területen rallyversenyt rendezni azt az is tanusítja hogy a NÉMET VB FUTAM NEM EGY SZAKASZA MEGY AZ ÁTALAM CSATOLT LINKEN NA HA OTT OTT BIZOS NAGYON ÜGYELNEK A TISZTASÁGRA RÁADÁSUL SZERINTEM MAGÁNTERÜLET IS A HELY
A magyar katonaság meg hadgyakorlat na hagyuk már.
tehát a link.
Hali!
Hát megdöbbenve olvasom a cikket a kedvenc versenyemrõl. Abba a tisztelt naturások biztos nem gondolnak bele, hogy van olyan drukker, aki erre az idõpontra szervezi a nyaralását, tehát pénzt visz a térségbe. Ha viszont elmarad a verseny biztos, hogy ezen emberek fele nem oda fog menni nyaralni, így a térség sem gyarapodik.
Igaza van Lakatos Robinak: elcseszett egy országban élünk.
Mellesleg: Vigántpetend, Tés -Olaszfalu, vagy Nagyvázsony?