h i r d e t é s
Összes oldal:
701676398
Napi oldal:
32680
Jelenleg:
2432
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szombaton Révész Tomi a nyirádi rallycross pályán tesztelte új autóját, a Skoda Fabiát. Nyíltan állíthatjuk, hogy Tomi nem felejtett el vezetni, ugyanis pár kör megtétele után szép íveket autózott a számára még ismeretlen technikával. A teszt után kérdeztük Tomit az autóról és az idei tervekről.
Fáradtnak tűnsz, úgy gondolom sokat kellett menni azért, hogy ez az autó most itt legyen...
Csütörtökön délután egy órakor indultunk el a dán-német határra, Padborgba. Ott úgy volt, hogy péntek reggel hat órakor átvesszük a szerelvényt, mármint a pótkocsit meg a Skodát, de vámprobléma volt, meg ez az amaz, úgyhogy péntek este kilenc órakor indultunk el Dániából, s végigjöttünk egész éjszaka, meg reggel, aztán most értünk ide egy órára.
Norvégiában mentél egy keveset az autóval. Mennyit sikerült itthon, Nyirádon menni vele?
Most jelen pillanatban mentem 4 kört úgymond egy nem megfelelő sisakban, amivel nem láttam be normálisan a pályát, majd egy jobb sisakra váltva még 4-5 kört, ahol az utolsó két kör már úgy érzem közelített ahhoz, amit majd a közeljövőben szeretnék elérni.
A tavalyi Rallycross EB-n már láthattuk az autót Lindefjell kezei között. Mik az autó paraméterei?
A kocsi igazából véve egy kétezres, turbós motorral van szerelve, 560 lóerő környékén van, 800 Nm a nyomatéka. Öt fajta ALS program van benne, és ha ötödik fokozatban van, akkor adja le ezt a teljesítményt, s ahogy veszem vissza, úgy 15-20 lóerőt vesz vissza a teljesítményből.
Mindenki emlékszik a régi autódra, a Toyota Corollára. Össze lehet hasonlítani a két autót egymással?
Igazából nem lehet összehasonlítani, mert eltelt azóta öt év. Én azt tudom mondani, hogy technikailag öt évvel ezelőtt, amilyen a Corolla volt, ez most ugyan olyan, csak öt év alatt a technika nagyon sokat fejlődött, úgyhogy szerintem egy 20%-al a Skoda jobb.
Mik a terveid az idei évre?
Ezzel az autóval gondolom nem lehet más, mint a bajnoki cím!
Idén igazából véve Máriapócson tisztesen helytállni. Azt, hogy nyerjek…? Még azt is megmerem kockáztatni, de nem ez a cél. De természetesen a Magyar Bajnoki címre hajtok, ez szerintem nem okoz senkinek sem meglepetést. Nagyon jók az ellenfelek, ott van például a Harsi, aki többszörös magyar bajnok, és ugye jön a Spici, aki egy Európa-szerte nagyon elismert rally-pilóta. Hogy mit fog tudni csinálni rallycrossban azt nem tudom, de nagyon nagy ösztönzést adott nekem az ő indulása abban, hogy én visszatérjek a rallycrossba.
Az autó tavaly az Európa bajnokságban szerepelt.
Esetleg egy-két Európa-bajnoki futam van a naptáradban?
Gondolatok vannak róla, tervbe is van véve, de egyelőre most többet erről nem tudok mondani. De szeretnék menni egy-két közeli EB-re, például az osztrákra, csehre. Talán még egy belga-holland is belefér, de mondom, még nagyon sok kérdőjel van mögötte.
A rallyrajongók számára is van egy kis meglepetésed…
Igen, felkértek a Miskolc Rally rendezői, hogy a 18. Hell Miskolc Rally prológján menjek pár kört a nézőknek ezzel a technikával.
Köszönöm, és sok sikert kívánunk az idei évre!
Elkészült a csapat új weboldala, a www.revesztomi.com, ahol sok hasznos információt tudhattok meg a csapatról, valamint megtalálhatóak a facebook-on is, a www.facebook.hu/revesztomicom oldalon!
Ez a hír most jelenik meg 6639. alkalommal
rallycross
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok
|