h i r d e t é s
Összes oldal:
732032622
Napi oldal:
16545
Jelenleg:
1432
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Vasárnap amatőr verseny, de már szombaton is körözött néhány autó a gyöngyösvisontai gokart pályán. Suzukis kabátban Bútor Robi és a frissen szerzett gyönyörű VFTS-e. Beszélgettünk az autóról, az idei évről:
Gyakorlatilag most ültem először az autóban. Otthon az utcában mentem már vele 2 kilométert, de csak hogy kipróbáljam, hogy egyáltalán el tudok e vele indulni. Most volt először, hogy rendes körülmények között tudtam vele menni.
Mi az első reakciód? Nagyon boldog vagyok! Minden pillanatát élveztem a mai tesztnek.
Ezt vártad az autótól? 1993-ban mentem utoljára Zsigulival, akkor nagyon szerettem és talán jól is tudtam vele menni. Az egy N csoportos autó volt és azóta nem nagyon volt lehetőségem. Egyszer-kétszer hóban, jégen mentem Zsigulival, de nagyon keveset.
Ez a VFTS azokhoz az autókhoz képest egy csúcstechnika! Igazi versenyautó fillingje van. Nagyon jól kezelhető, nagyon jól fordul és erős a motor is. Utcai hógumikat választottam erre a gokart pályára, úgy gondoltam, hogy ezekkel fog megfelelően csúszni és jól irányítható lesz. Ez is bejött, tökéletesen vezethető volt és borzalmasan nagy élményt adott!
Reggel kicsit féltem, hogy nem fog sikerülni és esetleg kellemetlen érzések lesznek, önmagam felé is és a nézők felé is, de hál Istennek nagyon jól éreztem benne magam.
Akik a pálya mellett álltak, azok azt gondolom, nagyon élvezték. Szerencsés vagyok és vittél néhány kört, amit köszönök. Azt hiszem újabb irigyeim lettek…:)
Sokan nem hitték, hogy Bútor Robi tényleg idén VFTS-el fog menni… Mondd el, kérlek: mi a célod ezzel az autóval? A cél teljes mértékben a magunk, a szűk kis csapatom és természetesen nem utolsó sorban a nézők szórakoztatása! Utcai hógumival, szép autóval csak a látvány a fontos és az, hogy én és Vili nagyon jól érezzük magunkat. Ezt aláhúzhatjuk többszörösen is, mert tényleg ez az egész lényege. Keveset fogunk menni, szerintem 3-4 verseny szombati napját szeretném erre úgymond feláldozni. Hobbyzásról van szó. És ez a mai nap is erről szólt. Borzalmasan élveztem. Minden olyan nap, amit erre rászánok, erről kell, hogy szóljon.
Belefáradtál? Mondjuk a stresszbe, amit a sok bajnoki cím után az elvárások miatt Rád nehezedtek, a Magad és mások elvárásaiba? Nem tudom eldönteni, nehéz erre válaszolni, de igen, úgy érzem, hogy kicsit belefáradtam. Lehet, hogy egyszerűen csak egy kis változásra van szükség. A munkámban éreztem ezt korábban, hogy egy idő után monotonná válik. Hiába jönnek a sikerek, másra vágyik az ember, újra. Talán ez jött el most a versenyzésben is. Nem voltam boldog a versenyeken. Éreztem ezt Vilin is, éreztem a csapaton is, hogy sablonossá váltak dolgok, megszokottá. Néha már azt is mondhatom, hogy rossz szájízzel versenyeztünk. Lehet, hogy csak egy kis szünetre van szükség és újra el tudjuk kezdeni komolyan csinálni. Ez viszont most tényleg tét nélküli, mindent félre tudok tenni és abszolút hobbyként csináljuk. Ez jobban boldogít, mint egy esetleges újabb S1600-os bajnoki cím.
És az időtényező sem mindegy! Rengeteg időt elvesz a bajnoki idény. 8 olyan hetet, amikor már szerdán ott vagy és előtte pedig 8 tréninghétvégét. Ez nagyon sok! Ennyit nem szeretnék rászánni most. Főleg amíg kicsik a gyerekek. Majd ha megnőnek, akkor talán megint több időm lesz a versenyzésre.
A mostani teszt után biztos vagyok benne, hogy nem csak Te és Vili, de a nézők is élvezni fogják a hátsókerekes autózásodat. Mikor és hol láthatunk legközelebb? Hol lesz az első verseny, ahol már lesz korlát, fa és ilyen tereptárgyak, amik esetleg megzavarhatnak, mert ugye ezen a gokartpályán ezek még hiányoztak :) :):):) Március 15-én lesz Cereden egy rallysprint verseny, ott előfutunk. A rendező azt ígérte, hogy hatszor vághatunk neki a távnak. A mai teszt után majdnem biztosan hógumival, tetszett ahogy mozgott ezeken a gumikon az autó. Nem szeretnék beleesni abba a hibába, hogy elkezdek időre menni és gyorsaságra. Ezek a gumik nem is alkalmasak arra, viszont kellőképpen engedik mozogni az autó hátulját… Sajnos venni kell 4 új gumit, mert ezek itt most elfogytak…
A mostani autózással kapcsolatban még annyit szeretnék mondani, hogy hagyon köszönöm a Boda csapatnak a segítséget, amit az első teszt alkalmával nyújtottak. Természetesen ez az autó sem működik szerelés nélkül és a srácok szívvel-lélekkel segítettek.
Sikerült megjegyezned, hogy a kormányt hányas kulccsal kell meghúzni? :) Nem tudtam megjegyezni, de a fiúk tudták! Rendesek voltak! :) Én csak törölgetni tudom. Hazajöttem és úgy tettem le, mint egy kis ékszert, szépen körbetöröltem :)
Beszéljünk egy kicsit a Suzukiról. Sok hír szárnyra kapott már, de konkrétumot a Te szádból még nem hallhattunk… Két projekt van tervben. Az egyik az IRC szereplésünk 3 IRC futamon a Super1600-os Swifttel, a másik pedig a S2000-es tesztpilótaság. Mind a két ügy szervezése zajlik a háttérben. A Suzuki Sport Europe vezetői egyengetik ezeknek a projekteknek az útját. Én igazából egy kicsit háttérben vagyok mindkét dologban, úgy érzem, hogy egyik ügy kimenetelén sem tudok változtatni, rájuk hagyatkozom. Szerintem jó irányba haladnak a dolgok, a végső egyeztetések február utolsó hetére vannak kitűzve, addigra mindent el fogok tudni mondani.
Az IRC szereplésre már a Magyar Suzuki RT.-től pozitív választ kaptunk, a pénz egy része összeállt, még valamennyi biztos hiányzik, de gondolom folyamatban van ez is.
Melyik az a három IRC futam, amiről szó van? Igazából még nem egyeztettünk erről. Szerintem az év második felében lesznek ezek a versenyek. A Barumon nagyon szeretnék menni, hiszen tavaly is rengeteg néző volt, mi is kint voltunk, sok magyarral találkoztunk, ami ugye nekem mindig nagyon fontos motiváció volt. Svájcba érdemes lenne visszamennünk, hiszen megismertük a pályákat, előny lenne újra ott menni. A harmadik pedig talán belga futam lehetne, arról úgy tudjuk jó verseny, de Portugálián is gondolkozunk. De természetesen a Suzuki érdekei is erősen számítanak, hogy nekik melyik verseny, ország számít jobban.
A S2000-es tesztelés mikor indulhatna? Március-áprilisban tudna kezdődni, hivatalosan júniusban homologizálják az autót. Ha jól tudom augusztusban már versenyen is indulhatna az autó.
Lehet, hogy a Barumon már S2000-es Suzukit is láthatunk? Azt hiszem az lehetne az első versenye az autónak… Ha összeáll minden.
Ott már S2000-es pilótaként is szerepelnél? Az idén S1600-ban versenyeznék. A tesztelések során kiderül majd, hogy mennyire tudok gyorsan és jól menni az összkerekes autóval és a Suzuki terveiben, ha jól gondolom, 2009-ben van az, amikor hivatalosan is benevez a S2000-es kupába és akkor lesz értelme erről beszélni. Hogy velem tervezik e, arról fogalmam sincsen, eddig még csak 2008-ról beszéltünk. Sok még a kérdőjel…
Ez a hír most jelenik meg 10040. alkalommal
|