h i r d e t é s
Összes oldal:
732057668
Napi oldal:
41590
Jelenleg:
1645
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Boroznaki Tibi meglepte Nyirádon a nézőket és a saját navigátorát, Kiss Andrist is, hisz az A-s Zsigulit VFTS-re cserélte. A verseny nem tartott nekik sokáig, de a benyomásokról, és Andris meglepett arcáról kérdeztem…
- Mesélj Nyirádról! - Sokat nem tudok sajnos…
- Hogy sikerült azt összehozni, hogy nem sikerült összehozni? - Úgy, hogy elmértem egy kanyart. Én voltam a hibás, bevállalom. Az volt a probléma, hogy túl szűkre vettem egy balos kanyart. Volt egy kő a bozót alatt, ami megütötte a futóművet, irányíthatatlan lett a bal oldali kerék, és kiestünk.
- Nagyon összetört a kocsi? - Nem. Amikor vége lett a versenynek, a szerviz feljött, kicseréltük, ami eltört, ott a helyszínen, és lábon lejöttünk. Szóval nem tetemes a kár, úgyhogy Pécsen megyünk - megszokni az autót és tesztelni.
- Ez már tuti? Mert múltkor még nem mondtad biztosra… - Biztos, már a nevezést is elküldtük. És jó lenne ott azért többet menni.
(Azóta volt egy teszt, aminek a célja az autó beállítása volt... Tibi beállította... a jobb elejét egy fával, és egy fejen átfordulás során az egész bódé kapott egy, az idei párizsi autószalon trendjének megfelelő futurisztikus designt, de Tibi állítása szerint már erősen kalapálják a srácok és Pécsre új fény is kerül a kocsira... - a szerk.)
- Lépjünk egyet vissza! Andrisnak meglepetés volt a VFTS... Mit szólt hozzá? - Mikor elmentünk érte, már tréleren volt az autó, nézte, hogy kinek a kocsiját visszük. Nem nagyon hitte el, hogy ez itt most micsoda, de utána majdnem, hogy megkönnyezte... Nagyon tetszett neki a dolog, és mondta, hogy ez azért más kávéház, mint a sima A-s Zsiguli. Vígándpetenden tavaly a rajt után felfelé szinte fejjel lökdöstük az autót, hogy menjen, most meg nagyon gyorsan felszaladtunk. Andris mondta is többször, hogy ez erős… Tényleg érezhető a különbség.
- Hányadik gyorson estetek ki? - Harmadikon. Addig mentünk egy prológot, meg két teljes gyorsot. Műszakilag nem volt problémánk, karburátor gondok voltak, de kiküszöbölhető volt.
- Addig hogy tetszett az autó? - Nagyon, főleg, hogy addig vezettük a kategóriát és a H csoportot is. Ezzel a kocsival azért már labdába tudunk rúgni, azt vettük észre, és reméljük, ez így is marad. Ez az autó sokkal erősebb, nyomatékosabb, más a futómű, jobban fekszik az úton - nem véletlenül találták ezt ki anno az oroszok.
- Mennyivel kell másképp vezetned? - Sokkal. Egészen másképp viselkedik, mint egy kis A-s Zsiguli: azt rángatni kellett, hogy beforduljon, ezzel pedig finom mozdulatokkal is lehet közlekedni.
- Most viszont ott volt a te régi autód is - immáron az is VFTS-ként. Milyen volt így látni? - Azért a szívemhez nőtt az a kocsi is, tudom, hogy az egy jó autó volt, de ennek a fehérnek jobb volt az alapja. Tudtam volna a sajátomból is VFTS-t építeni, de nem ilyet, mint ez. Ennek erősebb a karosszériája, de könnyebb maga a kocsi. Egyszóval jó döntés volt, és remélem a jövőben ezt az eredményeink is mutatják majd.
Ez a hír most jelenik meg 7565. alkalommal
|