RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732063239
Napi oldal:
47161
Jelenleg:
1474
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
733. • 2012-02-28 09:30:21
Szövegértelmezés aztán jöhet a google. Fél perc alatt megtalálod a választ. De szívesen segítek. Drag: Magyar Gyorsulási Szövetség, Drift: Drift GP, Hell OB.
732. • 2012-02-28 06:40:57
Értesz hozzá az látszik!:-) Megneveznéd az MNASZ "konkurenciáját"?
731. • 2012-02-27 21:58:02
A Dragnak (is) van MNASZ-en kívüli konkurrenciája. Ha az egyesületek és a versenyzők díjai magasabbak mint ott, akkor oda mennek. Sajnos ez így van. Ezért kell mesterségesen alacsonyan tartani az díjakat, mert a "sűrű fillér jobb, mint a ritka forint".
730. • 2012-02-27 21:55:01
És mennyi ilyen felesleges ember van még indokolatlan véleményekkel.....
729. • 2012-02-27 20:03:26
Mondjuk kezdjük a rally rendezőkkel. Évek óta ott vannak, évek óta panaszkodnak, évek óta bizonytalanságban tartanak mindenkit, és abból élnek, hogy szombat vasárnap zárva vannak.
728. • 2012-02-27 14:15:28
na! Lesz Eger rally, vagy nem? Két napos lesz vagy csak egy napos??? Kik indulhatnak? Valami honlap cím ahol lehet tájékozódni? Jól mondta ezt egy híres, nem a premierben szereplő nagy versenyző. Mindenkit elzavarni az autósport mellől, akik eddig ott voltak. Csak akkor lesz rend....
727. • 2012-02-27 10:55:01
Részemről nincs acsarkodás, tények vannak, még ha nem is akarjuk tudomásul venni. Az élet meg már rég nem az autósporttól tartalmas ebben az országban.



726. • 2012-02-27 10:36:32
Esetemben," falra hányt borsó". Esetetekben pedig jó egészséget a további "acsarkodáshoz" még vagy száz évig. Biztos szép és tartalmas életetek lesz ettől.
725. • 2012-02-27 09:29:33
Ezt másképp látjuk. Ha vannak olyan "különböző okok", ami miatt egy Drag pl "kénytelen" betagozódni, akkor innentől kezdve az MNASZ tud valami értéket szolgáltatni a Drag szakágnak. Ugyanebben a pillanatban a Drag is az MNASZ "eltartottja" lesz, hiszen a nem olcsó működés immár nekik is értéket termel. (Azt most ne feszegessük, hogy milyen hatásfokkal.)

Innentől pedig számomra felháborító, hogy míg pl egy rallye A licensz 32.500.- Ft-os árának 30 százaléka megy el a központ működésére, addig pl drag ezt megoldja úgy, hogy kiír valami potom licenszdíjat, és magánúton szedi be a maradék pénzt, megkerülve az MNASz-t, és ezzel magát a közös teherviselést.

Jelzem, hogy még ezzel sem lenne feltétlenül baj, ha az IB-ben nem lenne egyenjogú szavazata ugyanennek a szakágnak, (illetve nem egyenjogú, mert pl. a rallynak egy éve NINCS SZAVAZATA az IB-ben).

Persze ez igazából nem a Drag Szakág hibája, hanem a rendszernek, amiben egy Kohári bármiféle tisztségviselő lehet.

Tehát maradjunk abban, hogy ha a drag mint szakág nem is, de a vezetője komoly károkat okoz folyamatosan a Rally Szakágnak dilettáns viselkedésével.
Innentől nem tudok örülni egy újabb névleg résztvevő szakágnak, ami nem szerepel az MNASZ alapszabályában.
724. • 2012-02-27 08:25:00
senki07, Erről azért megkérdezhetnétek a Drift-eseket is. A nagy acsarkodásban már szinte mindenki beleharapott már mindenkibe. Biztos jó ez nekünk?
723. • 2012-02-27 08:13:28
Teljesen fölöslegesek és indokolatlanok minden tekintetben, egy természet ellenes kinövés az autósport testén.
722. • 2012-02-26 21:54:57
Vannak sportágak, amelyek különböző okokból - mondjuk úgy - kénytelenek betagozódni az MNASZ alá. Befizetik a díjakat, mindíg kifizetik a kirendelt tisztségviselőket és soha egy fillért nem is kértek és nem is kaptak az MNASZ-től. Itt csak egyoldalú teherviselés van és abból kiveszi a részét majd a drift is. Az pedig, hogy a rallye a legfőbb befizető az nem kérdés, persze a legnagyobb felhasználó is.
721. • 2012-02-26 14:28:29
Nem az fáj, hogy egy új elem bekerül. Az fáj, ahogyan bekerül. Az alapszabály nem tartalmazza, így legalábbis vitatható. Ha pedig figyelembe vesszük, hogy pl a drag szakág mennyire veszi ki a részét a közös teherviselésből az MNASZ-en belül, akkor nem hiányzik még egy ilyen.

720. • 2012-02-26 11:03:32
Nem igazán értem egyeseknek miért fáj, hogy egy új, nemzetközileg is sikeres sportág bekerült.
719. • 2012-02-25 19:02:12
Drasztikusan kevés szavazat érkezett a szakág vezető
választásra.Most is megbízott vezető lesz,vagy aki a több szavazatot kapja?
718. • 2012-02-25 10:12:00
meg még adózni is kéne a versenyzőknek. úgy értem be vallani mindent. na ez lenne a pont a tortára! XD na meg a fa---t!
717. • 2012-02-24 22:12:31
24.oldal 2.melléklet

MNASZ Alapszabály

Sportágak versenyfajtáinak felsorolásában sincs Drift.

És ez nem furcsa?
kzsolt te mint sportszakmai koordinációs szaktekintély, mit mondenál ehez?

IB Határozatok

Ebben még szó nem volt Driftről, azóta megvilágosodtak?
716. • 2012-02-24 19:14:20
Duen! Lesz nézői,fotós, komálós és szerelő licenc is. Ideje lenne
spórolnod,mert Neked nem elég egy.
715. • 2012-02-24 19:03:03
DuEn, te ezen még komolyan meglepődsz? :)
714. • 2012-02-24 17:28:46
Segítsetek egy kicsit!
Mit jelent az, h az MNASZ drift licenszet ad ki??
(már a drag-ot sem értettem...)
díjtáblázat 2012
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k