RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732050580
Napi oldal:
34502
Jelenleg:
1783
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
613. • 2011-11-06 23:12:00
Nem értem a logikádat.
Ha a hírt -csak a hírt- közzéteszik, előbb-utóbb kérdések merülnek föl. Azután találgatások, fikciók, belemagyarázások. Ha mindent részletesen készen kap az olvasó, nincs mit találgatni. Talán hallottad már: " tényekkel vitázni nem lehet"". kacsintok
612. • 2011-11-06 07:04:45
Igen a hírt, azt igen, de nem a teljes részletességű határozatot.
Kíváncsian várom a többi határozat megjelenését...
611. • 2011-11-05 22:24:09
Nem, nincsenek kitiltva, ezt jól látod. Ahogy én sem vagyok kitiltva a sütőtök-faragók honlapjáról, de miután nem érdekelnek , nem is akarok az ottani fórumra sem belépni, sem hozzászólni. vigyorgok
A válasz is marad: IGEN! Ha jónak látják az illetékesek, tegyenek ki, minden fegyelmi ügyről szóló híradást, a net-re. Miért is ne? Netán úgy, gondolod, hogy a rallyban van takargatnivaló? kacsintok Mivel másabb ez az eset, mint egy labdarúgó bunda, vagy egy kalapácsvető doppingja? Ha azokról beszélhetünk, erről miért nem?
610. • 2011-11-05 22:02:52
Mert itt nem olvashatja el bárki? A nem rali iránt érdeklődők ki vannak innen tiltva?
De ezt itéljék meg mások.

A kérdés marad:
Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét (fegyelmi határozatokat) kitesszik majd a netre?
609. • 2011-11-05 19:45:03
Fordos45!
Ez akkor lenne pellengér, ha az ítéletet kitűznék a vármegyeház kapujára, bárki, arra járó olvashatná, és mellé, kalodába kikötnék X. Y.-t
/tudom, nem szabad még a nevét sem említeni, mert azok a fránya személyiségi jogok....../
Itt azonban egy olyan fórumról van szó, ahol valamennyi olvasó tudja ki az érintett, miről van szó, és szeretné tudni, hogyan alakul ez az eset.
Kérdésed drámai felhangú: "hova vezet ez?"
viszont a válasz igen egyszerű:
a rally iránt érdeklődők tájékoztatásához.
608. • 2011-11-05 12:05:57
Bocs! A jegyzőkönyv helyett, természetesen a teljes részletességű határozatra gondoltam. bizonytalan
607. • 2011-11-05 10:16:36
Hogy mit ér egy ilyen büntetés, amit egy ilyen összetételű Fellebbviteli Bizottság „felére enyhít” azon lehet vitatkozni. Nyílván ki-ki sportbeli értékrendje, baráti hovatartozása alapján ítéli meg. Mind ez ráadásul olyan szintű versenyzővel történik, aki vezetői tudása alapján joggal elismert, hivatalosan magyar bajnok, de a róla keringő egyéb történetek révén megosztja a szurkolótábort.

Nyílván a Bizottságban végiggondolták, hogy ez a döntés a Szövetség megítélését milyen irányba viszi, és ennek figyelembevételével döntöttek. Figyelembe vették azt is, hogy a magyar és a külföldi közvélemény hogy értékeli majd ezt a döntést.

Számomra inkább az ügy kezelése, ami elgondolkodtató. A mai világban már nem lehet névvel és arccal szerepeltetni egyetlen törvénysértőt sem, legyen az bármilyen elvetemült. A ”pellengérre állítás”, mint gyakorlat kiment a divatból, mi meg bevezetjük?

Azzal nem lesz demokratikusabb az eljárás, ha minden részletet kiteregetünk. Már csak azért sem, mert nem az a feladata a Bizottságnak, hogy egy mindenki számára elfogadható döntést hozzon, hanem az, hogy a tagság többségének bizalmát élvezve, a tudása szerinti legjobb a döntést hozza meg.

Vannak szabályok, amit be kell tartani. Vannak, akik vétenek a szabályok ellen, lebuknak és megkapják érte a büntetésüket. OK.

Nyílván kevesebben buknak le, mint akik vétenek a szabályok ellen!

De ehhez joga van a versenyzőnek, kockáztat, és ha megbukik, elszenvedi a büntetését. De a büntetések listájában nincs benne, hogy még pellengérre is állítják? Nem túlzás ez?
Már elnézést, de mi köze van a közönségnek a teljes részletességű jegyzőkönyvhöz?

Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét kitesszük majd a netre?
Hova vezet ez?
606. • 2011-11-04 21:28:23
Kicsit olyan mint a népmese...hoztam is ajándékot meg nem is,büntettem is meg nem is.Ha kapott volna egy teljes szezonos eltiltást az összes bajnokiról és vissza vették volna tőle az összes címet,akkor azt mondom fair.....de így megint csak az jön le hogy svájciFRANK Úr talpnyalója ő is mint az összes MNASZ tag,tisztelet a kivételnek és GYULAIkolbász Úr is.Azért észre lehet venni hogy egy politikai hatalom csere után véletlen mindig kik kerülnek a fazékhoz......Magyarország én így hányok tőled......
605. • 2011-11-04 19:14:58
A jogerős határozattal gyakorlatilag "hivatalossá" vált a csalás ténye. Kérdés, hogyan lehet valaki bajnok, aki az adott bajnokságban csalást követett el? Az én szememben egy csaló nem méltó arra, hogy magyar bajnoknak titulálják és egy lapon emlegessék Ranga Lászlóval vagy ifj Tóth Jánossal...
604. • 2011-11-04 18:50:36
Megint adtunk a sza....nak egy pofont az ASI féle határozattal. Ha jól kiszámoljuk, akkor ennek kétharmada nem büntetés, hiszen a holtszezonra esik. Tehát kaptak 3 hónap büntetést. Döntsük el, ha hibázott, akkor büntessük meg, ha nem, mentsük fel. De ez a felemás valami, ami azt mondja, hogy hibázott, de nagyon nem szeretnénk megbüntetni, nem jó.
603. • 2011-10-27 16:07:52
Barnabás!
Hidd el sokkal nagyobb problémák is lehetnek (vannak) mint amik itt a fórumon kiderülnek.
A békekötésből indult ez az egész.
Kérdezd meg Ferjáncz Attilát, ő mit gondol ma, mi lett abból amit neki ígértek...
De kérdezz meg még nyugodtan pár embert aki kampányolt ez a vonal mellett...
Botka, Koko, Roni...hogy csak a rallysokat említsem.

Akkor kzsolt mégsem vállalja a munkát, marad a mikikefülébeduruzsolás.
És hol vannak azok a tanácsadók, akik a mostani és az ezt megelőző számos érában kineveződtek?
602. • 2011-10-27 12:06:05
Igazad van, csak engem egy picit a pártállami időkre emlékeztet ez a mostani vezetés, mikor egy akkut alkoholista kommunista(vezető) párnázott ajtaján kellett kopogtatni. Miért is kellene (meg) tisztelni ezeket (tudom ezt nem illik) a mostani "vezetőket" akik még annyit sem tettek - tesznek a rallyért mint mondjuk Makkoshotykán Józsi bácsi a földműves. Lehet, hogy csak neked nem tűnik fel, hogy egy amatőr verseny ma már jobban szervezett és látogatottságban (nézőszám) is veri az ORB rendezvényeit. Bezzeg a ring (hungaro) dübörög igaz nem nézőszámban, köszönhetően Frank elvtársnak, de a nézői bevételeket (hiányt) kárpótolja a hazai celebek autóversenyzővé válása, nem kevés pénzért.
601. • 2011-10-27 10:47:01
Barnabás!

Amióta volt az MNASz-ben tisztségviselő, aki úgy értékelte, hogy akár 5 millió Ft-os bírság is elképzelhető egy fórum-hozzászólás büntetéseként, azóta szerintem senki nem csodálkozik azon, hogy név nélküli írogatás folyik.

Akik itt névvel írunk, szerintem már mindannyian kaptunk szemrehányást azok tartalmáért, egyszerűen azok, akikről ezek a kritikák szólnak, tökéletesen képtelenek ezt a helyén kezelni, megsértődnek, kötekednek, de sosem gondolkodnak el az írások esetleges valóságtartalmán.

Amúgy a széles nyilvánosság bevonásával én sem értek egyet, ezért is kezdem el a viszonylag zárt beszélgetést a Facebookon, ahol tényleg csak azok olvassák (2-300-an), akiket érint.

Ami a békekötést illeti, a szándék a jelenlegi ellenzék oldaláról megvan, számtalan alkalommal tettünk kísérletet erre. Emellett azt gondolom, hogy szinte minden rendezvényen azon voltunk, hogy jobban menjenek a dolgok.

Egyszerűen van, ami nem változik, szerintem nem lehet egy elnökség helyett egy 3 tagú ügyvezető elnökséget megbízni, pláne nem olyan 3 embert, akik kötődése nyilvánvaló az MNASz-en túl is, mert így gyakorlatilag a köztük lévő hierarchia miatt egyetlen ember irányítja a Szövetséget.

Ami a megegyezést illeti, van pár alapelv, amiből nem enged az ellenzék, ezek egyike, hogy szakmai kérdésekben a szakág dönthessen, és ezt a döntést ne lehessen egy esősen "összeválogatott" és manipulált Intéző Bizottsággal felülírni.

A jelenlegi ügyvezető elnökség sokszor hangoztatott álláspontja, hogy szakmai kérdésben is felettesei mindenkinek, amivel én a leghatározottabb módon nem értek egyet.

Az elnökségnek reprezentatív feladatai vannak, a sportszakmába beleszólniuk veszélyes, és ártalmas dolog.

Persze a sportszakmai vezető (alelnök) lehetne az a személy, aki megvétózza a szakág esetleges rossz döntéseit, de a jelenlegi vezető, Szamos Miklós teljesen alkalmatlan erre a feladatra, mert képtelen a sport érdekei mentén dönteni, az ő elve, hogy az a jó, amit az FIA mond, és nem veszi figyelembe a helyi specifikumokat akár területi, akár létszám, akár anyagi szempontokból. Ezt tetézi, hogy nincs tisztában a saját hatáskörével, és messze túllép azon nap mint nap.

Összegezve ha a fenti dolgokon lehetne változtatni, akkor örömmel születne béke, és megegyezés, de én úgy gondolom, hogy erre kevés az esély, ezek az emberek nem fognak megváltozni, ígérgetnek, de az egész csak egy durva időhúzás, aminek azok isszák a levét, akikért az egész dolog létrejött anno.

Jól példázza az elnökség durva arroganciáját, hogy lemond egy szakágvezető, amit nem vesznek tudomásul, és ki sem írnak a szabályok szerint új választást. Idén március óta nincs rendes rallye szakágvezető, és ez nagyon kényelmes, mert így lehet a fejünk fölött dönteni. Csak ugye ígya 2012-es szabályokat is ezek az emberek fogják hozni, akik gyakorlatilag majdhogynem ellenérdekeltek a rallyesporttal!

U.i.: Én mos írtam, névvel, privát véleményt. Biztos lehetsz benne, hogy lesz következménye, pedig szerintem csak tényeket írtam le, nem is bántó stílusban talán...
600. • 2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csődtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy főnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog működni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.

Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyűlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.

Annyira szánalmas...
599. • 2011-10-26 22:53:36
Csak Sz. Miklóst utasításait tartod be maradéktalanul.
Mint egyes ügyekben ugye kedves K.Zsolt.
Gusztustalan és gerinctelen férgek vagytok mind a ketten. nemértem bizonytalan megdöbbent
598. • 2011-10-26 22:40:30
Csak megjegyezném, hogy ásni nehezebb mint temetni...
Voltam sírásó tudom...de itt mindenki csak ásni szeret... sírok
597. • 2011-10-26 15:03:46
Tisztelt Urak!(?)
Olvasom soraitokat és csak csodálkozom azon, hogy milyen hévvel támadtok embereket.
Senki pártját nem fogom, mert ez a mai magyar rally(?) úgy s*** ahogy van, de a KZsolt-ról legalább tudni lehet, hogy kicsoda.
És Ti kik vagytok: popeye01, Rallyejean, hiszterikus?
Mit tettetek a rally-ért?
Csak fikáztok, embereket bántotok meg vagy dolgoznátok a rallye jobbátételéért?
Először ezt kellene magatokban tisztázni és aztán véleményt nyilvánítani. (szerintem) Ettől még semmi nem oldódik meg. Talán az lenne üdvözítő, ha mindenki eltűnne a vezetőségből és teljesen új emberek kerülnének a helyükre. De ehhez szükség lenne egy komoly egyetértésre versenyzők és támogatók között. De ez Itt és Most elképzelhetetlen. (szerintem) Nehéz otthagyni a levesestálat. Egyébként meg
csodálom a Duen-t, hogy eddig hagyta fajulni ezt a fröcsögést. Ennek az oldalnak nem erről kellene szólnia. (szerintem)
Üdvözlettel: Dömök Zoltán
596. • 2011-10-26 12:45:01
Tájékoztatásként!
Sem korábbi, sem távolabbi terveim között NEM szerepel, az rallye szakág vezetése!!!! Ebből kifolyólag semmilyen lépést ez irányba nem tettem!!!!
Így, bárki bármit mond ezzel kapcsolatban, egyszerű blődség!!!!!!
595. • 2011-10-25 00:04:02
Mit akar ez kis kopasz csődtömeg genygomboc.

Ja pénzt ki húzni a kaszából de még ahhoz sem ért mert egy csőd tömeg na ha egy ilyen fé...... lesz meg választva akkor vége a magyar rally sportnak.
A Szamos nak meg ennek gnom K.Zsoltnak a Faluvégivel együtt takarodni kell a rallysporbol király nemértem
594. • 2011-10-23 13:01:11
Eddig se volt senki és ezután se lesz! helyeslek
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k