RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732210447
Napi oldal:
10320
Jelenleg:
6029
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1593. • 2013-03-19 09:13:03
minden auto kap zöldkártyalapot minden műszaki vizsgán.
nem értem mit nem értesz.
1592. • 2013-03-19 08:19:30
Ha nincs certifikát,gyorsan csatolja hozzá mindenki a érettségi bizonyítványát...tánha azt elfogadják helyeslek

Bocsánat,de nálam már eltört a mécses.....
1591. • 2013-03-19 08:16:27
Huhúúúú!!!

Gyerekek ezt olvassátok el:
http://www.mnasz.hu/letoltes/ATB%20Kozlemeny%2006_2013.pdf

És ez egy hivatalosan kiadott dokumentum. Egy ATB által kiadott dokumentum...az a kisiskolás, általános 8 osztályt végzett tanuló, aki mondjuk szeret olvasgatni és olvas is az jobban meg tudja ezt fogalmazni. Kérdem én,hogy lehet egyáltalán egy ilyen dokumentumot közzétenni? Anyum aki védőnő az kinevet egy ilyet.Fogalmazási hibák,stilisztikai hibák...egy nagy katyvasz az egész.

Ha nincs forgalmi, akkor csatoljam a forgalmihoz a zöldkártyalapot...de hiszen már olyan sincs! Áháá akkor,ha ránézésre nem elég szép zöld a forgalmi színe akkor biza nem fogadjuk el,mert a zöld szín az nyugtat...istenem...

Köszönjük Emese....ismét:(
1590. • 2013-03-19 06:12:56
www.rabocsiring.hu
1589. • 2013-03-19 06:12:36
Nagy Pista

Küldtem volna mailt, de nincs elérhető címed...

Ma lesz nyílvánosságra hozva a nevezési lista!

Üdv.
1588. • 2013-03-18 20:46:13
Réthey úr!

Ez a mai gyöngyszem:
http://mnasz.hu/letoltes/ATB%20Kozlemeny%2006_2013.pdf

Elolvastad? Szerinted ez elfogadható?

Tekintsünk el a stilisztikai, nyelvtani és helyesírási hibáktól, (több, mint 30 van benne, egyetlen mondata sem helyes).

Tekintsünk el attól, hogy nincs aláírva.

De pl. attól nehéz eltekinteni, hogy bejön mint szakmai fogalom a "rossz kinézetű hegesztés". Ilyeneket Csepela barátod szokott írni, nem ő volt?

"Azok a biztonsági bukóketrecek, amelyeknek a gyártó nem tudja pótolni a cső certifikátját: a gyártó leellenőrzi a ketrecet és egy felelősségvállalási nyilatkozatot kitölt, amit a certifikáthoz kell csatolni."
Hogy tessék?! Ha nincs certifikát, akkor a nyilatkozatot kell a nemlétező certifikáthoz csatolni?!

"csőcerifikát formában kitöltött papírban tudjuk elfogadni."

2013, hivatalos, MNASZ oldalon megjelent közlemény. Gratulálok.
1587. • 2013-03-18 15:08:05
Sziasztok valaki tud rallycross nevezési listát?kösz
1586. • 2013-03-18 11:09:19
Pedig mennyire áhítoztam anno egy Réthey cső iránt...

Viccet félretéve.Az,hogy pont Gyurmát kell betalálni az nevetséges... Aki egy kicsit is nyomonköveti a dolgokat,nehezen tudja elhinni,hogy bármiféle "újítás, fejlesztés" amit az MNASZ-hoz, vagy éppen a sokat emlegetett emberkék itt az előző hozzászólásokból, az csak a közjót szolgálná...

Abszolút igazat adok Gyurmának. Amíg ilyen emberek vannak a tűz közelében nem lesz itt semmi...sokszor mondtam már,olyan ez mint a politika...Annyira szűk kis résen látnak ki a fejükből ezek az emberkék,hogy bármit is mondasz ellenpéldának az nem jó,nem úgy van vagy egyszerűen csak butaság.

Az kétségtelen,hogy a pénz beszél...de elkezdhetne már beszélni az ész is,mert tényleg tönkre megy itthon a Magyar rallysport...fájó pont az nagyon,ha az ember zsebébe nem vándorol a pénz,de emiatt lehúzni,meg lesz.rozni minden mást az azért eléggé komolytalan. neszóljszám
1585. • 2013-03-18 10:15:26
Csuri,

Köszönöm, nyilván nem én tudnám a legtöbbet tenni, de azt gondolom, hogy legalább nem ellene tettem sosem.

Réthey úr találkozott valakivel, aki kikérte a véleményét, sőt ígért neki sok szépet amit ő elhitt. Ugyan az az ember nyilván szemben áll velem valamiért, és mivel Réthey úr velem soha egyetlen szót sem váltott személyesen leszámítva egy-két korai ajánlatkérést, nyilván inkább annak hisz, aki neki kedvezőbb dolgokat ígért, vagy csak meghallgatta, és tényként kezeli, hogy én egy rosszindulatú ártó ember vagyok, anélkül, hogy a tényeket figyelembe venné.

Én nem hibáztatom őt, még az is lehet, hogy pont így viselkednék a helyébe eleinte. Az már kevésbé magyarázható, hogy amikor az ember konkrét tényeket ír, ami cáfolja az ő tévhitét, akkor ezt hogyan hagyhatja teljesen figyelmen kívül. Ismerünk ilyet sokat, nehéz velük mit kezdeni...

Kedves Réthey úr!

A 2-3szoros ár nem hazugság, konkrét, személyes tapasztalat. Persze nem állítom, hogy ugyanarról a termékről beszélünk, de azt igen, hogy mindkettő minden hatályos szabálynak megfelelt akkor, amikor kaptam az ajánlatot. Autót sem egyformát vesz mindenki, ezen gyerekes dolog megsértődni.

Ez mellékes, csak azért amellett, hogy szinte minden tényt figyelmen kívül hagysz, amit írtam (pl: Feind, és Guba szabálytalan ATB vezetése, szakmaiatlan, megalapozatlan, és jogszerűtlen szerződés-tervezet, rossz, félrevezető tájékoztatás Feind, Guba, Csepela, Katona, S zamos részéről, rosszindulat, fenyegető magatartás, és boszorkányüldözés az ATB-ben, és még sorolhatnám.) Viszont hazugnak, és ártónak próbálsz beállítani, amire egyetlen fegyvered, hogy a stílusomat, és most már a helyesírásomat is kritizálod. Ez kb annyira releváns, mintha azt mondanám, hogy te rossz csöveket csinálsz, mert nem szép a színe annak, amit láttam.

Sajnálom, hogy te is olyan ember vagy, akit a véleményformálásban nem nagyon segítenek a tények...

Ostobának nevezel, amiért azt mondom, hogy nem tudok olyan balesetről, ahol a hatályos előírásokat teljesítő bukócső bármilyen személyi sérülést okozott? Vagy azt állítod, hogy az ATB által átvett csövek nem teljesítik ezeket? Azt hiszem egyik eset sem az én ostobaságomat jelzi...

Azt gondolom, hogy amíg ennyire szűk résen át kémleled a valóságot, addig jobb, ha nem állsz neki nyilvánosan kiosztani senkit, mert egész egyszerűen nem vagy képben.

További jó munkát, koncentrálj arra szerintem.
1584. • 2013-03-17 22:03:06
Csak Tudnám, hogy miért Pont a Gyurmát kell bántani?!?!?
Miért pont abba kötnek bele, aki a legtöbbet tudna tenni a magyar autósportért a RALLYért , ha nem ez a pénzsóvár banda lenne az MNASZ élén! Sajnos sokan nem látják, hogy az ilyen emberek tudnák újra felépítetni az eddig lerombolt és mára a szinte semmire sem alkalmas magyar autósportot!
Ezért van az, hogy Magyarországon mára csak a focit ismerik el mint sportot!
1583. • 2013-03-17 20:53:37
Köszönöm, hogy az időhiány ellenére végigolvastad! Szomorú hír, hogy a lényeget annyira fogtad fel, mint a matematikáét! Az is csak annyira csalafinta dolog, mint amit leírtam. Nem kell feltétlen mögélátni a 2x2-nek, lehet egyszerűen tudomásul venni, hogy jobbról-balról 4.

Ezekkel a tényekkel "szemben" (nálam: mellett) vagyok elfogult. Nem Neked, hanem az e sorokat olvasó (nem árt ismételni) félinformációkon alalpuló önkéntes mérvadás által esetleg megtévesztett jobbra érdemes versenyzőknek, rajongóknak, csapattagoknak magyarázom többedszer ugyanazt, bár jóllehet ők már elsőre értették.

Sokan ismernek, nem én vagyok az az ember, aki kifogásolhatná és épp ezért kifogásolná a stílust! Pont les***om, milyen stílusban mond valaki igazat, vagy ferdít csúsztat. A szándék és a tett érdekel! Teszem hozzá: a "stílusod" kevesen neveznék stílusnak, pusztán azért mert cseppet sem stílusos. A kisebbik baj, hogy egy közepes felkészültségű magyartanár pirossal fedné a sorokat, a nagyobbik, hogy a mondandód híján van mindenféle konkrétumnak, alternatívának és legfőképp érvelésnek.

Igen alattomosan sugallod a "valamiért"-tel, hogy hátsó szándékkal írok. Csak nem ismersz valakit, aki tesz itt ilyet? :)

Lehet, hogy a sportszakmai alelnök úr még rajtad is túltesz, de javára írom, hogy ezt nem itt, esetleg gyanútlan és információéhes közönség előtt gyakorolja.

A matematikához való érdekes kapcsolatod már nem is boncolgatnám :) A kétszeres-háromszoros árról annyit, hogy
kiválóan illik az általad sorozatban szállított rosszindulatú ferdítések, ...(lásd fentebb) sorába, mi több: átlépett a hazugság kategóriájába.

Mindamellett, hogy én talán túlértékelem a bukóketrec jelentőségét, az azt bagatellizáló soraid már az eddigieken is túlmennek: teljesítik az ostobaság kritériumait.

"Ezt" (vita helyett) valóban lezárjuk :) Akkor is, ha az utolsó szó jogán fröccsentesz még valamit.

A cél (többen értették) nem a Te meggyőzésed, hanem a fentebb említett közönség ébresztése, vagy szavahihatőségedben való kétkedésük erősítése volt. Ezúton köszönöm meg aktív közreműködésed!

1582. • 2013-03-17 19:57:15
Mindegy, nem fontos. Nekem a karosszéria = vázszerkezet, lévén hogy önhordó lemezkarosszéria.
1581. • 2013-03-17 19:07:43
Minden mondatban másról fogunk beszélni? Most a vázszerkezetről kérdezel, miközben a karosszériáról volt szó. Ráadásul bukócsöves autóknál, nem guruló fürdőkádaknál.
1580. • 2013-03-17 18:39:00
Biztos vagy benne hogy néhány év egy versenyautó vázszerkezet élettartama?
Forma-1-ben esetleg...
1579. • 2013-03-17 18:20:35
:) Merevíti az nem kétséges.
Csak itt nem erről volt szó, hanem élettartam növelésről. Nem értem miért olvastál mást.
1578. • 2013-03-17 15:34:51
Nem hinném hogy így van, de úgy is vannak itt szakértők erre.
Szerintem egyértelmű hogy merevíti a lemezkarosszériát a bukócső, nem tudom hogy miért gondolod másként...
1577. • 2013-03-17 15:05:34
Persze, és azokon pont nem segít semmilyen cső. Sőt, egy kézen meg lehet számolni, egy versenyautó padlólemezének élettartamát években, és az is tökre független a csőtől... Szóval nem értem, hogy min hosszabít a cső.
1576. • 2013-03-17 14:58:35
Kari,
láttál már repedező ponthegesztéseket, vagy csomópontokat fáradt karosszérián?
1575. • 2013-03-17 14:50:58
Bocs, de ennyi időm nekem sincs, hogy ezt végigolvassam, igyekeztem felfogni a lényeget azért átfutva.

A tisztségeket hagyjuk, ahogy utaltam rá, közgyűlésen, 2/3 feletti többséggel sok minden lehetséges...

Nem vitatkoznék már tényleg, mert irtózatosan elfogult vagy valamiért. Persze lehet, hogy ez tényleg abból a meggyőződésből jön, hogy aki kritikával illet valamit, az sarat dobál. Szerintem azért a dolognak a valóságalapját is illik megnézni, mielőtt ezt kijelented, bár lehet, hogy a stílus mindentől függetlenül elfogadhatatlan néhányak számára. Sajnos pl a sportszakmai alelnök úr arroganciáját, és stílusát még így sem közelítem, vagy mondhatnék még példákat, ami persze nem mentség.

Készséggel elfogadom, hogy van létjogosultsága a két-háromszoros áron adott bukócsőnek, amit te képviselsz, és valóban, a legszebb munkák között van itthon. Ettől még nem hülye az, aki harmadáron csináltat elfogadható színvonalú csövet, van igény erre is, meg arra is.

Szerencsére bukócső miatt nem is tudom mikor volt utoljára sérülés, így ez azért nem annyira életbevágó kérdés, az FIa szabályok egész jól rögzítik a minimumot.

A baj pl. azzal van, hogy olyat akar előírni az ATB, amihez nincs joga, hiszen ő nem szabályalkotó, hanem kizárólag végrehajtó szervezet, még ha ezt nehezen is értik meg a vezetői!

Húznék egy párhuzamot a sportrendszámmal, ott is nemes volt a cél, támogatható, és pont a hozzá nem értés vitte el abba az irányba, ahol - számomra - vállalhatatlan lett a végeredmény, és ki merem jelenteni, hogy amit kaptunk, az nem jó. Ugyanettől tartok ebben az esetben is, elő lesz írva valami, amivel a végén már sem a csőgyártók, sem a versenyzők, sem senki nem ért egyet, és senkinek nem jó ez eredmény.

Majd kiderül. Attól az ATB vezetőtől, aki jegyzőkönyvezett ülésen megkérdezi, hogy "meddig homológ egy lejárt homológ alkatrész?" attól én nem várok sokat továbbra sem. De gyártott Guba csövet is, kérlek nézd meg ha teheted, és mondd el a véleményedet róla!

Nap mint nap bizonyítja alkalmatlanságát, és gerinctelenségét is sajnos, pont mint Feind. És ez nem sárdobálás, ez tényekre alapozott erősen negatív vélemény.

Zárjuk le, legközelebb azért nézd meg, hogy ki mondja amit hallasz, és ne higgy el mindent, amit hallasz :)

További szép vasárnapot!
1574. • 2013-03-17 14:24:22
A bukóketrec ami növeli a karosszéria élettartamát?
A többi mondandód is ennyire értelmes, mert akkor nem is kell elolvasnom...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k