RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732174885
Napi oldal:
158807
Jelenleg:
2793
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1453. • 2013-02-19 13:53:53
Azért értelmetlen, mert a vizsgán és a gépátvételen úgyis átnézik az autót. Ez egy 2-3 milliós, vagy drágább autónál belefér, amit kérnek, de egy 5 kiló körüli kisautónál évente egy kilót elszórni vizsgára, úgy, hogy pár amatőrt menne vele az ember...persze az autóverseny nem olcsó, akinek nincs pénze, ne versenyezzen. Csak ne értelmetlen és visszás dolgokra kellene a pénzt kiadni.
1452. • 2013-02-19 13:52:02
Sörsátorban, lócán csak akkor akar az ember hátradőlni,ha sok volt a sör...tehát tudni kell hol a határ vigyorgok
1451. • 2013-02-19 13:48:35
Egy támla nélküli lócán hol a határ???
De hisz az határtalan. Főleg hátrafelévigyorgok
1450. • 2013-02-19 13:45:57
realista!
Mint már korábban jeleztem, Mnasz díjtételekben, gépkönyv, mérések, stb. eljárásaiban, áraiban, nem vagyok járatos.
Igaz, hogy ennek a fórumnak Mnasz a neve, de az elmult napok pengeváltásának, csak a sprint ingyenes átvizsgálása volt az apropója. (legalább is részemről)

De mint látom, a kérdésed amúgy is csak költői volt.... kacsintok
1449. • 2013-02-19 13:38:01
Csak tudni kell,hogy hol a határ kacsintok
1448. • 2013-02-19 13:37:09
Realista,

Erre is biztosan fogsz kapni választ:)

De jól látod teljesen:) Ez a technikai felmérősdi nagyvonalúság az MNASZ részéről:) Remélem érzékelted a cinizmust. Egyszerűen csak bele akarnak nyúlni,hogy ebből is egy kicsit csurranjon cseppenjen.

Hangsúlyozom,hogy fontos a megfelelő felkészültségű autó mind műszakilag, mind biztonságtechnikailag. De én úgy látom,hogy azért nagy százalékban rendben van ott minden...nincsennek már kirívóan ramaty autók. De a szakértésért fizetni kell és ezt itt a lényeg.....
1447. • 2013-02-19 13:35:04
OK., csak arra vigyázz, lehetőleg támlás legyen az a szék.
Nekem volt már szerencsém egy sörsátoros lócán hátradőlni. vigyorgok
Mindenki nevetett (én nem) kacsintok
1446. • 2013-02-19 13:32:24
Bocsánat, Orti, elírás volt a név.
1445. • 2013-02-19 13:32:02
Ori és Zerge: azt mondjűátok már el nekem, hogy miért kell évente 18 ezer forintért Mnasz gépkönyveztetnem és 16 ezer ft-ért sdzakvéleményeztetnem az autómat a vizsgához, ha mondjuk csak amatőrben vagy RTE-ben szeretnék menni vele. És miért kell 30 ezer ft-ért teljesítménymérést csináltatnom hozzá? A kérdés költői, a válasz az, hogy az Mnasz-nek azért kell 35 ezer ft-ot fizetnem, hogy az infrastruktúráját fenn tudja az én pénzemből tartani, miközben nem akarok Mnasz rendezvényen indulni, illetve a teljesítménymérés is valami lobbicsoportnak az érdeke. Értelme egyiknek sincsen.
1444. • 2013-02-19 13:30:09
Zerge,

Az derék király

Ortodox,

Az nagy igazság..."lehet tovább szögelni vagy elégedetten hátradőlni" forgatom a szemem Reméljük mindenki elégedetten hátra fog dőlni.
1443. • 2013-02-19 13:16:58
hu0olb!
Köszi a gyors választ, bár azt nem értem, miért kell egy konkrét esemény tényei helyett, fikciókban gondolkodni?
"olyan mint ha nem járt volna sprint futamokon".
"úgy akarják beállítani, hogy ez mennyire komolytalan."

- zergétől tudjuk, megörtént az első átvizsgálás, tájékoztattak mindenkit, mi szabályos, mi nem. Lehet tovább szögelni, vagy elégedetten hátradőlni.
Ennyi. Belemagyarázások nélkül. forgatom a szemem
1442. • 2013-02-19 13:14:47
huolb!

Akkor még nem ismersz. Én sehova nem teszek x-et. Én a rally mellett voksolok. helyeslek
1441. • 2013-02-19 13:11:48
Zerge,

Rajtad nagyon nem lehet kiigazdoni...egyszer ide teszed az ikszed másszor meg oda?

Ki kivel van? Melyik meccset nézed? forgatom a szemem
1440. • 2013-02-19 12:36:57
Ortodoxnál a pont.

Én már értem:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen.
A 16-ai átvizsgáláson nem egy autó tulajdonosa üdvözölte a kezdeményezést és örült már végre, hogy az autója a tényleges szabályoknak megfelelő lesz. Természetesen voltak akik puffogtak egy sort, de elfogadták ők is.

-Megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Hát igen, sok helyen ez jellemezte a sprintversenyeket eddig.
1439. • 2013-02-19 11:36:29
Gyors válaszokat próbálok adni.

Jó dolog,hogy ilyeneket csinálnak!

De...olyan mintha sosem jártak volna sprint futamokon ezeknek a kitalálói.

Nem két forintos autók indulnak ezeken a versenyeken...annyira úgy akarják beállítani,hogy ez mennyire komolytalan,meg sok kotla autóval indulnak...nekem itt van a kettősség.
1438. • 2013-02-19 10:57:12
Valamit nem értek:
-Az illetékesek felajánlottak, több helyszínt és időpontot, ahol átvizsgálják az autókat, és tájékoztatják a versenyzőket az esetleges javítanivalókról. Teszik azért, hogy ne a gépátvételen derüljön ki olyan hiányosság, ami miatt nem engedik át az autót. Mindezt ingyen. /legalább is a közleményt én így értelmeztem/
Erre megindult egy felháborodási hullám, beszéltek arany tojást tojó tyúkról, lehúzási manőverekről, és még ezer, beláthatatlan trükkről.
Minden verseny sorozatban vannak műszaki követelmények, előírások. Sőt, ha jól hallottam mindenütt van gépkönyvezés is.
Írja meg valaki mi ebben a rossz?
1437. • 2013-02-19 08:57:05
Ebben nagyon igazad van...évek óta senkit nem zavartak a sprint futamok...csak most lettek érdekesek,mert a béka s...e alatt van az ORB és R2.
Meg szerintem, csak a lázításom és a szításom mellett kiállva egy két "elvtárs" szemet vetett a jól működő sprint sorozatok rendezési jogára...de cáfoljatok meg és szidjon le valaki,hogy ez hülyeség:)Én lennék a legboldogabb!

Írtam már sokszor is,hogy egyáltalán nem elvetendő dolog,a rendrakás a sprintek terén,de ez pont nem arról szól. Az is abszolút érthető,hogy sok első osztályos versenyző szorgalmazza,hogy legyen kevesebb sprint futam,mert az ott induló versenyzőket tekinti a fiatalság...autóversenyzőnek,példaképnek vagy nem tudom én minek. Sok fiatal már azt sem tudja,hogy ki Herczig, Bútor, Turi, Szabó G, Matics,Osváth,...és sorolhatnám a nagy neveket, van helyettük McKoncz,Otix,Karamel,Jana,Bendegúz és itt is lehetne hosszas listát írnom. Ez is valahol érthető,mert a jéghegy csúcsának az ORB-nek kellene lennie,de nem az amatőr versenyzőkkel kellene ilyen módon kiszúrni,meg fenn hangon hangoztatni,hogy ez így nem normális,hogy ennyi amatőr futam van...legyen kevesebb,de igazságosan! Sok első osztályos versenyzőnek inkább az MNASZ-t kellene noszogatni,hogy tegyenek rendet, meg talán elindulni ilyen amatőr futamokon az alapokat elsajátítani...tisztelet a kivételnek!Ne azt szorgalmazzák ,hogy legyen 18 sprint futam egy évben összesen...eddig miért nem volt ez gond? nemértem Tényleg elhiszik,hogy ettől több versenyző lesz az ORB-ben R2-ben?.....
1436. • 2013-02-18 22:00:21
Úgy tudom ellenörzés már évek óta van. Csak semmi értelme. A sprint csak most fontos mert nincs induló az ORB ben, különben s***nának rá.
1435. • 2013-02-18 20:06:06
"Akkor majd nem lesz műszaki előírás, bárki rendezhet versenyt bármilyen vakondtúrás körül."-ezt minősítettem végtelen cinizmusnak, mivel én biztos nem ezt mondtam, mint követendő alternatívát. Felvázoltam egy opciót, hogy küldön az Mnasz egy autós technikai ellenőrt és egy verseny biztonsági szakembert az amatőrökre díjazás ellenében, akik ellenőrzik ajárművek és a verseny biztonsági részét megfelelően, szerintem ez járható volna, bár én laikus vagyok, tehát csak egy ötlet volt. Emiatt ez a műszaki előírás nélkül, vakondtúrás körül kitétel szúrta a szememet, ennyi.
1434. • 2013-02-18 19:32:36
realista!
Csak egy lehetőség volt a kiválás ötlete, ami megfordult a fejemben, és megpróbáltam fölkínálni, mint "vészkijárat"-ot. Valószínű, hogy Te jobban ismered az említett dolgok hátterét, így elfogadom, ha ez az út nem járható.
Mindezektől függetlenül, nem hinném, hogy a hozzászólásom "végtelen cinizmus"-t tartalmaz.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k