RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732173541
Napi oldal:
157463
Jelenleg:
2154
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1433. • 2013-02-18 09:09:11
Szia mtd 402,

Szimpatikus amit írsz,de idézlek:
"Itt az elmúlt években sokan sokszor hasonlították, tényleg egy elérendő célnak megfelel a mérce. Most ez mennyiben változott?
Amennyiben ilyen dolgokon múlik hogy legyen fedezet egy versenyszéria jobbá tételére, én nem lennék ellene."

Ha tényleg a jobbá tételére irányulna a dolog akkor én sem és szerintem egyik versenyző sem lenne ellene. Én amióta az eszemet tudom a rally a mindenem...nem csinálok magamnak marketinget de ez így van:) Nagyon régóta követem az eseményeket amennyire csak tudom és soha,szinte soha nem szóltam egy szót sem,bíztam a fellendülésben,de nálam most telt be a pohár...mikor már az ember azt látja,hogy ez is politika az kiveri a biztosítékot nálam legalábbis mindenképpen!

Nem akarok csúnyákat és rosszakat írni,mert nem az a célom,hogy pocskondiázzam az embereket,inkább szeretném már,hogy összefogás legyen a rallyban minden szinten.

Ez az RSB matricásdi,nekem inkább pénzmosásnak tűnik...nekem hiteltelen a rally szakágvezető,de ez legyen az én gonoszságom és rosszindulatom...aki régebben és tényleg követi is az eseményeket és sehova nem puncsol,senki nem haver az átlátja az eseményeket,legalábbis én így gondolom.

Az is lehet,hogy én élek egy álomvilágban és szítok meg lázítok itt,de ennek véget kell vetni! Rendet kell tenni a magyar rallyban...elég,ha a mindennapjainkban kapjuk a sarcokat és néznek minket hülyének. Nem szabad,hogy politika legyen ez is! A rallynak nem erről kell szólnia....
1432. • 2013-02-17 22:43:50
Ez eddig is igy volt ,csak az összegek változtak.Az 5000ft lic.díj /fő. Számolj
kb 8 rendezővel és 18-20 rendezvénnyel és csak 100 versenyzővel meg van a tojás tojó. Bocs a korlátozott rendezői csak 40000majd jövőre lesz 60.
1431. • 2013-02-17 22:04:57
Akkor segítenél ha leírnád eddig ,hogyvolt.mi az a 5000ft/ fő?
1430. • 2013-02-17 21:49:46
hu0olb sporttárs,
ezt írtad: "IRC és ERC...ne akarjuk már az MNASZ, RSB tevékenységét egy ERC vagy IRC futamhoz hasonlítani".
Itt az elmúlt években sokan sokszor hasonlították, tényleg egy elérendő célnak megfelel a mérce. Most ez mennyiben változott?
Amennyiben ilyen dolgokon múlik hogy legyen fedezet egy versenyszéria jobbá tételére, én nem lennék ellene.
Persze minden cm kellene a versenyzőknek is, de ez nem egy kötelezően szabad felület a részükre (csak így szokták meg az utóbbi időben).
Vannak még más változások is amik esetleg visszaviszik a sportrendezvények irányába ezt az elburjánzott rallyt, remélem...
1429. • 2013-02-17 21:27:50
Levi Probálok segíteni:
MNASZ tag 60000 / rendező
Szakág 47000 =
Korl.rendezői 60000 =
Sprin versenyeként 50000 =
Kb 100versenyző 5000/fő na ennyi

1428. • 2013-02-17 20:33:30
akkor ne ircvel pédálózunk csakhogy meg értsd a conrad vagy a start kit sponzorált ugy hogy minden versenyautón rajta van?
Szerinted az mnasz mit akar odaragasztani?Pénzes Zsolt pont hu vagy mit ha nem szponzor matricát?
1427. • 2013-02-17 19:54:35
levi.b,

Előre vetítem,hogy sosem szítottam vitát és nem is lázítottam senkit. Az,hogy baromság amit írok azt mindenkinek szíve joga eldönteni...a te véleményedre nagyon nem adok:)

Elárulom,hogy igen láttam már versenykiírást,akármennyire is hihetetlen a dolog:)

Igen tisztában vagyok azzal is,hogy léteznek kötelező matricák, szponzor matricák,hangsúlyozom SZPONZOR matricák! Az RSB kit szponzorál vagy épp kin segít? Egy "áldozati" matrica ami teljesen nevetséges...

IRC és ERC...ne akarjuk már az MNASZ, RSB tevékenységét egy ERC vagy IRC futamhoz hasonlítani. Ott színvonal van, a versenyzők azt kapják amit egy versenyző érdemel,nincsenek érdekcsoportok,nem lobbizik senki, nem megy a mutyizás. Úgyhogy kérlek jobb példával gyere,mert ezzel még mindig nem győztél meg:)

Mégegyszer és utoljára...nem szítottam senkit,nem lázítottam csak véleményt alkottam és arra próbáltam rávilágítani,hogy ez a matricásdi megint nem arról szól,hogy segítsük a versenyzőket...inkább arról,hogy látszódjon,hogy ki az úr a háznál...ez semmi jóra vezet....
1426. • 2013-02-17 19:16:12
Ja, és vétójoggal, amely hatósági úton is kikényszeríthető. Emiatt csinál a parazita Mnasz azt, amit akar, jól ki van ez találva.
1425. • 2013-02-17 19:13:57
Nincs ilyen lehetőség. Egy sportágnak egy országos szövetsége van, és a sporttörvény szerint a teljes sportágat lefedő felügyeleti és ellenőrzési joggal. Innentől politika és lobbi az egész.
(csak mások okulására válaszolok, mert ez a hsz.-ed a benne foglalt végtelen cinizmus miatt nem érdemelne választ, nem viszálykodásból mondom, csak tőled ennél valamivel objektívebb hsz.-eket szoktam meg...).
1424. • 2013-02-17 18:41:39
Már megint baromsággal akarsz vitát szitani meg lázadni.
Láttál már valaha versenykiírást?
még turában is évek óta kötelező az első szélvédőn a matrica.nemtunt fel ,hogy minden autón conrad,vagy később start matrica van?
de nézél meg egy irc vagy erc vagy bármilyen bajnokságot ez a világon mindenhol igy müködik.
elárulom neked hogy a sárvédőkön ,rajtszám alatt, felett is hagyni kell helyet a kötelező matricákra. bizonytalan
1423. • 2013-02-17 18:16:35
Ez a reklámfelület lehet probléma, mert az I. oszt-ban nagyobb szükség van a reklámfelületre, mint a versengésre.
Vettem a fáradságot és megnéztem előlről egy bizonyos Loeb úr autójának képét, ha jól saccolom akkor nem a szélvédőn van a legnagyobb ragasztgatási lehetőség.
1422. • 2013-02-17 18:06:09
Hidd el,hogy most azon van mindenki,hogy változtassunk....és lesz is változás ebben biztos lehetsz.

Vannak neked ötleteid,de inkább csak csipkelődsz itt...de köszi a segítséget...

Amúgy nem tartom kizártnak,hogy nemsokára az első osztályos versenyzők is meg fogják szeretni Pénzes Zsoltot...A legújabb...azért,hogy megrendeződjenek az első osztályos versenyek azt az áldozatot kell meghozni,hogy az első osztályos versenyzők szélvédőfelületét lefoglalja az RSB saját részre.... helyeslek Majd ezt kell megmagyarázni azoknak a cégeknek akik esetlegesen adnak még pénzt erre a sporta,hogy Te figye máá az egyik legnagyobb reklámértékű felületet nem tudom biztosítani,mert az MNASZ,RSB lefoglalta magának...én úgy érzem,hogy szeretettel fogja fogadni az a maradék 20-30 ORB-s versenyző....

Mikor jön az arckép felrakása?...hát ki ne hagyjuk a sorból neszóljszám
1421. • 2013-02-17 17:01:36
a sprint az aranytojást tojó tyúk?

oláhbéla

hány Rally versenyt rendez az MNASZ?

Elolvastam ezt a rengeteg hozzászólást és fingom sincs miről beszéltek.
1420. • 2013-02-17 16:20:51
Nem, természetesen nincs arról szó, hogy én bármit is merjek gondolni. neszóljszám
(csupán egy ötlettel próbáltam segíteni. forgatom a szemem )
1419. • 2013-02-17 16:13:24
Miért nem lehet, úgy mint más országokban, az autóklubot bevonni, és egy mésik szövetséget létrehozni? Azon belül egy rally szakágat. Okés, hogy ezek a lelketlenek, és a pénzért remegők mindent elkövetnének a bojkott érdekében, mert ők is csak magyarok, de valahogy csak el lehetne kezdeni elölről épitkezni.
1418. • 2013-02-17 15:48:37
Új szakágat csak elnökségi határozattal lehet létre hozni. Azt meg Te sem gondolod ,hogy elengedik az arany tojást tojót. Mire mennének a kb 30 rallyssal?
1417. • 2013-02-17 12:53:07
Ha annyira nem jó semmi, miért nem változtattok? Szerintem adott a lehetőség, mint a gokart, a drift vagy bármi más esetében is. Tessék alapítani egy független sprint szövetséget, önálló költségvetéssel, vezetőséggel, székházzal, rendezőkkel, postafiókkal, titkárnővel, irattárral, meg még a bánat tudja mi-minden kell hozzá.
Akkor majd nem lesz műszaki előírás, az rendez versenyt aki akar, bármelyik vakondtúrás körül. Lesz majd akkor "öröm és bódottság" ahogy Matisz-papa mondotta. vigyorgok
1416. • 2013-02-16 20:15:47
Nem is fejtegetek semmit...nem érdemes példával jönni...

Fontos,hogy az MNASZ úgymond példát statuáljon...ahogy mondtad is Zerge...szabályokat alkotni és betartatni....ha nem a hatalomvágy és a pénz miatt csinálnák ezt még hiteles is lenne a történet....de nem erről szól...

Megint feljött,hogy a sprint rendezők a haszon miatt csinálják ezt az egészet...ma ingyen senki nem csinál semmit és nem is kell,hogy csináljon....de itt jön megint az,hogy a jól menő sorozatok szervezője szúrta valakinek,valakiknek a szemét,hogy jól megy a szekér...nagyon úgy sejlik nekem a dolog,hogy magának akarja a konkurencia az ő sikerét is....hatalomvágy és pénz....ugye szabályokat alkotni és betartatni...Ezek nem szabályok ezek rosszindulattal kreált hülyeségek...tényleg csak a józan paraszti eszét kell az embernek használni és látni,hogy az egész dolog sántít...

Van itt pro és kontra,de itt nem a szabályokról szól a történet vagy a rally jobbá tételéről...itt hatalomgyakorlásról van szó és meggyőződésem,hogy kapzsiságról...mert nem igazságos a kártyák leosztása...

Szerinted az MNASZ a versenyszeretet miatt rendez versenyeket?...inkább nem is mondok semmit...amiatt osztották így fel az országot mert annyira szeretik a sportot és csupán tiszta jó indulatból akarják kitúrni a viszonylag rövid idő alatt jól menő sorozatok rendezőit...no comment!
1415. • 2013-02-16 18:27:30
De kiöntötték a fürdővízzel a gyereket, te meg azt nem akarod tudomásul venni. Micsoda dolog, hogy kötelező Mnasz gépkönyveztetést és szakvéleményt kell a vizsgához csináltatni minden autóra? Így velem fizettetik meg a szervezet fenntartási költségeit, ráadásul sunyi és aljas módon. Legyen díja a versenyek nyilvántartásba vételének (ahogy van is), ha kell, szálljon ki egy ATB-s és egy sportbíró-felügyelő az amatőrökre, megfelelő díjazás ellenében, amit a rendező szétzsór a nevezők között, így be is van tartva a köbvetelmény, elviselhető a költség is, és mindenki rendezhet is versenyt. Hinnye, beleért a kezem a bilibe. szontyoli
1414. • 2013-02-16 18:19:36
Persze, hogy sántít a focis hasonlat. Nem lehet összehasonlítani a két sportágat. Nem is az a lényeg, hanem az, hogy az alapvető szabályok mindenhol ugyanazok, amiket illik betartani. kacsintok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k