RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737790545
Napi oldal:
123214
Jelenleg:
971
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1413. • 2013-02-16 17:27:59
Ja, és a megyei focistának ne kelljen már a mezét és a cipőjét évente 40 ezer ft-ért bevizsgáltatnia az MLSZ-szel, legyen elég az, ha az éves rendes ruhavizsgán megfelel a ruhája (kicsit képzavar, de gondolom érthető).
1412. • 2013-02-16 17:14:04
Sántít ez a focis példád. Tegyük fel, eddig voltak gondok a kisebb falusi meccsekkel, bunyó, stb. Most ugye az MLSZ mondhatná azt, hogy akkor innentől csak az rendezhet focimeccset, aki betartja a szabályaimat, így pl. ha kell, a helyi kmbssel biztosíttatja a meccset, és akkor rendben van. De nem ezt mondja, hanem azt, hogy kijejölök pár régiót, és megmondom, ki mennyi meccset rendezhet. Aki azon kívül futbalozni akar, az meg illegális, függetlenül attól, hogy be tudja-e tartani a követelményeket. Itt a probléma. Felülről lett megmondva, ki rendezhet meccset, és hol, nem hagyták, hogy kiforrja magát a dolog, még a követelményrendszer betartása mellett sem. A költségek meg...a Fradi-Dózsát többszáz rendőrnek kell biztosítani, a Karakószörcsög-Libahajtóskához meg elég egy kmbs is, ezek már csak iylen dolgok.
1411. • 2013-02-16 16:46:56
Úgy látszik korábbi hozzászólásaim nem értek célt.
Próbálnám összefoglalni a helyzetet másik kedvenc sportágunkon, a focin keresztül. Ott is van egy országos szakszövetség, az MLSZ. Ő határozza a sportág űzéséhez szükséges szabályokat, előírásokat, magát a bajnokságot. A Bajnokság több osztályba van sorolva, felmenő rendszerben a csapatok lehetőséget kapnak arra, hogy a legalacsonyabb osztályból indulva minél feljebb jussanak. Az alapvető szabályok minden osztályban ugyanazok (a 11-est 11 méterről rúgják, meghatározott a foci mérete, a focista felszerelése meghatározott, stb.). Különbségek abban lehetnek, hogy alsóbb osztályban Lancast csukában fociznak, a magasabb osztályokban rikítós Adidasban, ugyanez igaz a focilabdára is. Ugyanúgy van partjelző, bíró, stb., a pályák jelölései ugyanazok, legfeljebb a pálya méretében lehet pici eltérés. Minden osztályban kötelező a játékosoknak sportorvosi vizsgálaton részt venni, meccs előtt ellenőrzik a felszerelésüket, a partjelzők ellenőrzik a pályát, a kapun a hálót, stb. És természetesen az egyesület befizeti az előre meghatározott díjakat. Ha valakinek nincs pénze, akkor alacsonyabb osztályban focizik, ha van pénze feljebb tud menni. Próbáltam röviden összefoglalni egy sportág működését.
Ezzel szemben a raliban most mit látunk Magyarországon. Hogy ez nem így működik, holott az MNASZ ezt szeretné. Érthető az ő részükről, nekik a jogszabályok alapján az is a feladatuk, hogy a jogszabályokat betartsák és betartassák. Azt hogy kik vezetik az MNASZ-t nem minősíteném, mint ahogy az MLSZ vezetőségét sem. Nem erről kellene beszélni, hanem arról, hogyha valaki valamelyik sportággal kapcsolatos rendezvényt meg akar szervezni, tartsa és tartassa be a jogszabályokat annak keretében. Aki ezeket nem teljesen tartja be, az ne számítson jóra: a fociban is kizárnak egyesületeket, ha nem teljesítenek valamit, vagy vétenek ellene.
Konkrétabban: Fodor Krisztiánt és Üveges Gabit is tisztelem, becsülöm mert olyan jól kitalált rendezvénysorozatot hoztak össze, amire büszkék lehetnek. DE !!!!!!! Nem mindenáron, megfeszülve, mindenkivel szembemenve kellene érvényt szerezni sorozatuk létjogosultságának. Az alapvető jogszabályokat be kell tartani és be kell tartatni. Beszél itt mindenki mindent, fikázás és …. dobálás megy ezerrel, de változás nem történik. Miért? Mert nem figyeltek oda alapvető dolgokra. Elhiszitek azt, hogy egy évben 6 versenyt csak azért rendezek, mert imádom a rallit! Kapjatok már észbe, ebből meg lehet élni (sok mindent nem tudtok, hogy mik zajlanak a háttérben!), ezért tűzön-vizen át való rendezés az első és legfontosabb.
Nem akarom az észt osztani egy SPRINT és mondjuk egy RTE verseny rendezésének különbségeiről. A SPRINT azért sprint, mert a versenyautók csak kizárólag lezárt útszakaszon közlekednek. Az RTE közúton is, tehát már itt előtérbe kerül a költségbeli különbség, nem kis mértékben. RTE rendezés duplájába van mint a sprint, pedig a nevezési díjának mértéke nem igazodik ehhez.
Még egyszer mondom: a sprint nemcsak olcsósága miatt népszerű, hanem a rendezők bizonyos fokú engedékenysége miatt. Nemcsak azért olyan olcsó mert kicsi a nevezési díj, hanem mert nem minden esetben teljesülnek a jogszabályi kötelezettségek.
Igen minden versenyről – függetlenül attól, hogy hanyad osztályú – lehet jót is rosszat is mondani, mint ahogy egy járási focimeccs is lehet szuper, hasonlóan egy Diósgyőr-Fradi rangadóhoz.
Zárszó: mindenkinek el kellene helyezni magát a megfelelő szinten és onnan megtenni a lépéseket. Azok a lépések meg olyanok legyenek, amilyenek előre viszik a rallit és nem hátra.
De hiába is tépem a szám, nem fog itt semmi változni.
1410. • 2013-02-16 12:08:13
Így van!

Elég csak azt nézni,hogy már most kijelentették,hogy Bükkfürdő elmarad...mire alapozzon így az ember...

Aki komolyan veszi ezt a sportot és versenyezni szeretne,eredményt felmutatni profi szinten,gondolok itt első osztályra,az erre a nagy bizonytalanságra nem fog adni.

Én is látok jó dolgokat ebben az egészben amit 2013-ra meghirdettek,de ilyen kvalitású emberekkel ez nem fog menni.
Említettem már régebben is,tisztára mint a politika...ha nekem nem szimpatikus vagy nem az én brancsomban van,hiába lenne jó ötlete....lesz.rom nem érdekel...ez az ami nagyon magyar..sajnos....
Ahogy mondtad is,addig még nem a magyar rallyért, a magyar autóversenyzőkért fog munkálkodni az MNASZ addig nem lesz több versenyző. Ha ebből csak megakarnak élni,akkor az idei év még rosszabb lesz mint a tavalyi és sajnos a mellékelt ábra ezt mutatja...

Ne így legyen,de nekem van egy olyan érzésem,hogy idén még kevesebb versenyző lesz...ezt vajon mire fogják fogni? Lehet nem nekem lesz igazam és ne nekem legyen...de ettől lejjebb már nem nagyon van.... szontyoli
1409. • 2013-02-16 11:48:38
Úgy gondolom,hogy először nekünk, mint megcélzott rétegnek, azt próbálják már bemutatni, hogy van egy olyan autósport szövetségünk, ahol minden tisztán működik, marakodás, egymás sárdobálása nélkül, ahol vannak különböző vélemények, de ezeket meghallgatják és normális módon meg tudják vitatni.
Ahol nem változnak a dolgok hetente, ahol az adott szó olyan értékű, mint egy jogi szerződés, ahol nem maradnak el versenyek, ahol tudunk mi tervezni előre...
Ha ez így működik majd, akkor bizonyos idő elteltével vissza fognak menni az emberek az első osztályba.
De ehhez meg kell változnia a mostani hozzáállásnak, és a rendszernek is...
Én nem csak a negatívumot látom, mert vannak, akik tenni akarnak a sportért, vannak jó ötletek is, de még mindig nem arról szól ez, hogy a versenyzőkért legyen a szövetség. És ezt az arányt mutatja az indulók száma is.
1408. • 2013-02-16 11:29:56
Tökéletes összefoglalás:)

Ez olyan,mint ha mától a kormány azt mondaná,hogy csak a CBA-ban lehet vásárolni,meg ne próbáljak az Ósönbe vagy a tekkóba bemenni,mert akkor el leszek tiltva 2013-ban bárminemű vásárlástól...dögöljek éhen...

Ennek az egésznek az lesz a vége,hogy elkezdenek megint az utcákon versenyezni az emberek,fiatalok...

Vagy mindenkinek R1-be kellene mennie?
1407. • 2013-02-16 11:16:45
Nagyszerű hozzászólás, remélem sokak ezek után felfogják miről is van szó.

Lehet itt példálózni Móriczcal, Sipivel, Hagymásival, Bimbóval, Sziklaival stb. , de ez az egész sprint többségében a kis emberekről szól, és itt egy a lényeg, az ő sportjukat teszik tönkre.
1406. • 2013-02-16 11:03:32
Teljesen egyetértek veled! Amíg a mi pénünkről van szó addig had mi döntsük el hogy ezt hol költsük el!
1405. • 2013-02-16 10:28:58
Hisztis!

Szerintem egyenlőre egy szabad(?) országban élünk, ahol elméletileg demokratikus államforma van.
Azaz
Én szeretném eldönteni, hogy hol induljak, senki ne döntse el helyettem.
Egyenlőre én rakom bele a pénzt, és mivel sem az MNASZ, se senki nem fizet helyettem semmit, ismét én hagy döntsem el hol akarom ezt a pénzt elkölteni.
Én ebben a sorozatban(is) érzem jól magam, nincs szükségem sem az első osztályra, sem a velük járó milliőre.
Ez hidd el sokszor nem a pénzről szól, és nem az eredményről.
Az elmúlt években egy első osztályú versenyre minimum egy hét kellett (pályabejárás,stb...), nekem nincs erre időm.
De a legfontosabb:
Én ezeken a sprinteken kivétel nélkül azt kaptam, amiért mentem.
Egy ORB-n nézőként sem kaptam meg azt, amiért mentem.
Botrányoktól volt hangos, elmaradtak a versenyek...
Ezért menjek feljebb?
Biztos vannak olyanok is, akiket leírtál, de az ő pénzük, költsék ott, és úgy, ahogy akarják, DE! a történet arról a több száz emberkéről is szól, akiknek tényleg sem pénze, sem lehetősége nincs arra, hogy feljebb léphessenek.

Velük mi lesz?

Azt gondolom, a mai szerény piacgazdasági helyzetben egy étterem is akkor marad fent, ha nem csak az étlap színvonalas, hanem kedves a kiszolgáló személyzet, és jól érzem magam ott. Akkor igen, ott fogom elkölteni a pénzemet. Az az étterem, ahol nem mennek jól a dolgok, az bezár.
Ilyen egyszerű ez.
De olyat sehol, de sehol nem hallottam még, hogy az ÁNTSZ vagy az Országos Kereskedelmi Kamara azt mondta volna, hogy mától kezdve csak itt és itt ehetnek az emberek, mindegy, hogy milyen az étel és a kiszolgálás.

Az MNASZ a több évi töketlenkedésével elérte, hogy ne őket válasszák az emberek akkor se, ha van pénzük.
Amivel egyetértek:
Mondják meg, hogy milyen autóm legyen a biztonsági rendszerek szabályozásával, de azt én hagy döntsem el a demokrácia keretein belül, hogy hol szeretnék indulni.

SRT.
A 2013-as versenyhelyszínek úgy lettek kitalálva, hogy ott rendeződnének, ahol mindenki, ismétlem mindenki szeretné, hogy legyen verseny.
Nincs benne Mátrakeresztes, nincs benne külön Cered, mert megértette a versenyrendező, hogy csak akkor van jó híre ennek a sportágnak, ha mi is alkalmazkodni tudunk. A többi helyen a lakosság is szívesen vár minket.

Kérdem én, ennél többet mit tehetnénk?

Miért nem jó az, hogy egy olyan sorozat menjen a környékünkön, ahol minden feltételnek eleget tett maradéktalanul a rendező?
A versenyzők szeretik, a nézők szeretik.
Egy demokratikus államban hogyan képzelhető el az, hogy majd én megmondom, hogy hol és merre lesz verseny?
Ez nem így működik.

Abban a pillanatban, hogy az MNASZ megépíti saját pénzén az én autómat, joga lesz megmondani hogy hol induljak, de amíg ezt nem teszi törvényi keretek között sincs erre joga.
1403. • 2013-02-16 08:33:38
Sziasztok..
Azt hogy mennire fontosak a sprintesek,és a sprintversenyek,jól mutatja,hogy a dunántúlon februárban 1 helyszinen lehet a kocsit műszakilag bevizsgáltatni ,a hónap vége felé.ha nem jó valami ,akkor lehet kapkodni a javítással.Sztem ez az oldal alkalmas arra hogy egyértelműen és világosan le lehetne közölni a technikai feltételeket,ami alapján még lehet változtatni az autókon(amelyiken kell),és csak egy javaslat:legalább egy lökettérfogat mérés legyen már a versenyek végén a kategóriák első 3 helyezettjének...lehet hogy sok "bajnok" építene kissé szabályosabb kocsit..és kiegyenlítettebb küzdelmek lennének nevetek
1402. • 2013-02-16 08:12:16
Vannak ám itt okos hozzászólások az kétségtelen.

Mindegyikben van igazság az is igaz. Azt én aláírom,hogy van egy pár versenyző a sprint futamokon aki nagy valószínűséggel megtehetné,hogy magasabb,komolyabb sorozatokon induljon. És van is ügyeskedés,okoskodás az is biztos. Azt nekem ne magyarázza meg senki,mert már én is kitérek a hitemből,hogy aki sprinten megy az simán megtehetné,hogy feljebb nevezzen...ez a legnagyobb hülyeség. Gondolkozzatok már egy kicsit...jöttök itt a szállással meg egyebekkel....én személy szerint nem tudok olyan versenyen menni ami távol van akár egy sorozaton belül sem...de alapvetően egy RTE táv a duplája a sprintnek...az üzemanyaf ktg-ekről senki nem beszél vagy az egyéb szervíz és amortizációs költségekről....az semmi. Senki nem tudja ebben az országban a józan paraszti eszét használni,mindenkinek húz valahova a szíve vagy én nem tudom mi. ORB-be szerintetek nincsennek csalós autók vagy rongyrázó emberek...hát szinte csak az van...azt kellene látni,hogy arányaiban véve a sprinteken indulnak azok az emberek akik tényleg fogcsikorgatva,de a versenyzés szeretete miatt vannak ott ahol vannak. Én azt is aláírom,hogy egy pár embernek semmi keresni valója a sprintben,mert könnyedén megtehetné,hogy feljebb menjen,de nincs vér abban a bizonyosban...ez tény!

Arányaiban kellene nézni a dolgokat,hogy ettől függetlenül sokkal több embernek ártanak ezzel mint használnak...Ezekben a fórumokban is szerintem a kisebb pénzű emberek emelik fel a hangjukat. Akinek sprint szinten is van pénze,mit nem sz.rja le...vagy feljebb megy vagy nem lesz meg az a bizonyos vér a .... és nem divatol tovább...vár,hogy változzon vagy megy csapatni valahova a spanokkal vagy mit tudom én.

Ez a Soós-Bereczki izé is...bakker senki nem mondott rájuk egy rossz szót sem. Szép múltuk van,de a földrajzi adottságokból kiindulva nem rendeztek komoly versenyeket,de ez nem jelenti azt,hogy nem is tudnának...itt azon van a hangsúly,hogy aki évek óta csinálja az adott régióban azzal most jól kib.sznak,mert meg vannak rá sértődve vagy csak szimplán erőt fitogtatni akarnak,aztán meg röhögnek a markukba....

Kell valamit változtatni a dolgokon ez már beérett,azt hittem még tavaly év vége felé,hogy talán kicsit jobbá alakul át a magyar rally minden téren,de nem! Folytatódik itt az érdekharc, a lobbizás, meg a kib.szás a másikkal.

Az ha nekem valaki bebizonyítja,hogy éves szinten 6 sprint versenyt ki lehet hozni annyi pénzből,mint mondjuk 6 RTE futamot akkor annak esküszöm megcsókolom a kezét...mert én még ekkora hülyeséget nem hallottam....vagy kihagyták az általános iskolában az osztás,szorzás,összeadás,kivonás részt!

Nagyon jó lenne,ha tényleg azok a versenyzők akik megtehetik azok feljebb lépnének nagyobb kategóriákba és hagynák érvényesülni a kisebb pénzű embereket is,de az is igaz mostanság,hogy inkább felmegy R2be meg ORB be mert ott tuti benne lesz az elejében,mert nincs induló...tehát olyan is van aki ezért nem lép feljebb...nem nevetteti ki magát...Ha mögém állna gyorsan vagy három négy szpnzor szó nélkül mennék RTE-be vagy bárhol máshol,mert versenyezni szeretnék. De így nem lehet,hogy más emberek szórakozását meg teljesen tönkretesszük csak azért mert zavarja a köreimet...aztán meg lehet itt mindent magyarázni...tény attól még tény marad!
1401. • 2013-02-16 07:48:53
Jól adod az értelmetlent!
1400. • 2013-02-16 04:45:54
Jozy, ha valaki nem tud teljes évet menni, akkor hidd el, hogy a távolság is számít neki. Ha van 4--5 verseny 100 km-en belül, akkor mehet 2-3-at mondjuk, pénztárcától függően. Ha egy van, akkor egy van. Igazából jobb lett volna meghagyni az összes sorozatnak, hogy annyi versenyt rendez, amennyit akar, betartva a minimális technikai és egyéb követelményeket, és majd a piac szelektálta volna őket. Így meg fentről szelektálták, kemény lobbiérdekek mentén. Akinek a sorozata jól feküdt, annak az indulói jól jártak, másokéi meg nem. Nem annyira bonyolult ez.
1399. • 2013-02-16 01:21:13
És ha csak évi két sprintet tud valaki menni?

Volt itt előtted érdekesd hsz., de ugye a Lipótot bezárták, ez van.
1398. • 2013-02-16 00:26:03
miben tér el ha egy sprintes versenyző elindul az északi régió összes versenyén , vagy a baz megyei vagy akár srt versenyek összes futamán költségvetésbe?
mert ha semmibe akkor , min megy a vita?
1397. • 2013-02-15 23:38:49
Srácok!
Sprintesek és ORB és komálósok és úgy általában mindenki!
Móricz wrc-je mennyibe fáj a szervíz !kamionnal!? Kocsomba Mitsubitshi... Sziklai Skoda?
Mennyibe kerül vác mellől elvinni a kocsit Nagykállóra?
Az hogy azért járnak a sprintesek sprintelni mert arra van pénzük az hülyeség. akinek csak a sprintre van pénze, az nem veri a nyálát wrc-vel, vagy egy rallyn nem medencézik a 7 milliós skodája mellett levetkőzve a szervízparkban... Rafael Tomi költött a sprintre, a versenyeire és az autójára. És mikor elhitte hogy ez lehet ettől több, akkor elindult ha jól tudom a Mecsekben. És nem maradt a SPRINTnél (nagybetűvel) verni a mellét és sajnáltatni magát, hogy oó, minket elnyomnak. Aki nem tud előrébb lépni a sprintből az le van sajnálva. És ki sajnálja le? Ti. Mert haggyadmá azt a kopott ladát ott a 38. helyen, ezt a futóművet nézzed, ami a skoda alatt van, ami ráadásul csalós is, csak meg kellene köbölni. Az nem 1670... csókollak az tuti. Vagy a Bimbó, foggal körömmel a fogához vert garasból épített szörnyeteget... Ez nem arról hogy nincsen pénzetek, ez arról szól, hogy itt Ti vagytok a sz*rok, mármint sztárok, pedig sokatok azt sem tudja, hogy ahol versenyeztek az nem rally. Csak egy kicsit utána kellene olvasni, mikor volt valaha a mesterkélt és jócskán túlértékelt sprint előtt, egy gyorsasági szakaszos autóverseny, amit rallynak hívtak...
Minden elismerésem viszont azoknak az embereknek, akik a hétvégi kis szabadidejükben a kisfiukkal vagy nagylányukkal (üdvözöllek Gerencsér Betti!) szögelik az autót, hogy had legyenek egy kicsit ők is "veszélyben"... A baj csak az, hogy aki nem megy ki a szervízkamionjával, vagy medencéjével, vagy csapatvezetőjével vagy szakácsával egy SRT, vagy BAZ-os sprintre, az le van nézve azok által, akik ezt teszik. Akik között egyébként van nagyon jó pilóta, és elegendő pénz egy ORB-hez, csak nincsen elég vér a f***ában...
És ez csak a kezdet. Még vagy 100 éven át sorolhatnám, hogy akik most itt és minden egyéb más fórumon verik a mellüket, hogy mennyire sprintesek és hogy kiszúrtak velük a "k*****ök", mennyire köpönyegforgató, hazug emberek, úgyhogy csupán jó éjszakát, és éljen a Tenisz! mosolygok Szevasztok!
1396. • 2013-02-15 23:33:53
Zerge, ortodox fa...m kivan veletek, hozzászólásotok többségében mindig van valami problémátok a sprintesekkel. Képzeld el nem mindegy hogy végig tudsz csinálni egy bajnokságot, vagy részt veszel 2-3 mnasz versenyen a nehezen összekapirgált pénzedből. Nem elég hogy a kormányunk folytonosan sarcol, még az mnasz-nek is virítsak csak hogy versenyezhessek. Sajnálom hogy nem érzitek át a mai anyagi körülményeket, és hogy egyeseknek más nem adatik meg csak a sprint. Mikor megválasztották a jelenlegi szakágvezetőt, hittem hogy a magyar rally pozitív irányba mozdul, de sajnos rájöttem mostanra hogy csak egy kibasz.tt báb, aki magának és érdekkörének munkálkodik. A kispénzű versenyzők le vannak sz@rva, hiszen tőlük nagy bevételre nem számíthatnak.
1395. • 2013-02-15 23:01:56
Zerge navigátor úr! Had kérdezzem meg, te indultál versenyen saját pénzől? tudod te egyáltalán hogy mibe kerül egy szezon? igen is számit hogy a lakhejedhez képest mennyit kell autóznod a versenyekre és képzeld el vannak akiknek számít az hogy mindez mibe kerül! Én kérek elnézést azért hogy akár egy r2 verseny hétvégének az árából eltudunk menni majd egy szezont!
Egy Tme sprintes!
1394. • 2013-02-15 22:54:43
Az a baj ezzel az SRT-s siránkozással, hogy aki ilyet leír, hogy egy Soós-Bereczkinek nincs versenyrendezési múltja, annak nehéz elhinni bármilyen állítását.
Mondom ezt úgy, hogy eddig kifejezetten sajnáltam ahogy elbántak Fodorral.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
25 26 27 28 29 3001
2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.21-24.

részletes infóink

2024.11.22-24.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k