RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732156981
Napi oldal:
140903
Jelenleg:
1987
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1313. • 2013-02-08 12:52:07
Kemény Csávó vagy!!!
A szövegértelmezés általános iskolai tananyag, Neked nem megy még! Az ellenkezőjére reagáltál a leírtaknak! Ha vezetni is így tudsz, kezdek félni!
1312. • 2013-02-08 12:22:51
Sziasztok!

Végre valaki leírta úgy ahogy van! Sprintes a szívemből szóltál!
Nem tudunk és nem is akarunk 200-300 km-t utazni egy sprint versenyért! Én Pest megyében lakom, a környéken sehol sem lesz verseny a jövőben! Az SRT-versenyei jártunk, amit nem is láttam kiírva! Jól szervezett biztonságos megfizethető sorozat volt! Mi volt itt a baj?!! Nem tök mindegy a túrásoknak meg a többinek, hogy 18 vagy 48 sprint lesz 2013-ban? Amaddig van elég nevező, megéri csinálni a rendezőknek és fizetjük a regdíjat stb.. kifizetődik! Kinek fáj? És nem utolsó sorban legális!
1311. • 2013-02-08 11:36:01
Várjuk meg az IB közleményt, hátha nem igaz...

Nehezen tudom elképzelni, hogy miről fog beszélgetni Mikulás Róbert NKH főosztályvezető, ha leül egy asztalhoz a Csepela, Feind, Guba, Tüskés négyessel...
1310. • 2013-02-08 11:16:20
Kedves Ernő Ez így rendben is van,de miért harapó fogóval kell ezt kihúzni belőletek?
Ez mindenkire tartozik. Kb fél év múlva visszatérünk meglátjuk. Gyuri ! ezt láttam egy
H ringi irodában a falon ///// // elég!

1309. • 2013-02-08 11:02:20
Helló!
Még egyszer a nehéz felfogásúaknak! Pont az illegális versenyek ellen beszélek, hiszen a sprint legális! (volt!)...
Csak az Mnasz ellehetetleníti! Nem a cső és a sisak a lényeg, eddig is kellett! Arról van szó, hogy a sprint olyan népszerű lett, mint a rallye volt a 80'-as években! Plusz elszipkázta a versenyzőket a túra ill. Ob versenyekről! Pont az olcsósága és a jól szervezettsége és a Ladásoknak köszönhető nézőszámok miatt! Akkor is így van ez, ha ez Nektek fáj!
A megoldás az lett volna, hogy a licences és túrás versenyzőket kellett volna eltiltani az amatőr versenyektől, hiszen ez nem róluk szólna! Ehelyett a szövetség illegális versenyzésbe kényszeríti az amatőröket! Azért kellett a sok verseny, hogy lakóhelyhez közeli legyen, mert itt nincs pénz!!! Ez eddig megérte a szervezőknek, a versenyzőknek, fizettük az Mnasz lehúzási illetéket, mégis tönkre tették!!!!
Ez MAGYARORSZÁG! Ha nem megy a boltom, tönkreteszem a konkurenciát! Ennyi!
1308. • 2013-02-08 10:32:06
Név szerint:

Balla Zoltán
Csepela Tamás
Feind Gábor
Mikulás Róbert
Tüskés László
?

és a szavazok:
1, KZ
2, GI
3, VI
4, GI
5, HS

1307. • 2013-02-08 09:31:07
Egy nap az MNASZ életéből!
Avagy cs. thomas Technikai Bizottsági Tag lesz!

- Mikey nincs technikai bizottság!
- Hogyne lenne! Ja b***** meg ezt is elk****tuk, ha új vezető van a tagokat is cserélni kellene.
- Mikey tegnap volt IB ezt elfelejtetted!
- Majd gyorsan mailbe megszavazzák semmi gond! Istvánkának szólunk kellene 6 megbízható,hasznos ember!
Kis idő múlva, a névsor elindul az éterben.
1, IGEN
2, IGEN
3, IGEN
4, IGEN

Mikey ez nem elég, kell még három. Ja hogy még te sem szavaztál…
Égnek a vonalak a háttérben. Alkuk…á dehogy, SZAVAZZÁL, MERT…!
5, IGEN

Mikey: ha megvan a hatodik a hetediket majd én is rányomom.
A vonalak égnek, az arcok idegesek, torzulnak.

Várakozás, hosszú az éjszaka.

Lassan majd a versenyzők is kíváncsiak lesznek!
Úgy lesz minden, ahogy mi szeretnénk?

Mikey:
Hát persze, hiszen értetek vagyunk! Vagy a pénzért, ringes szerződés, sportszakmai lebonyolítás? ezt már el is felejtettem, öregszem, már a B oldal forog…

Bármilyen egyezés a valósággal a véletlen műve :)
1306. • 2013-02-07 14:50:56
Kedves evo rally!

Az alábbi írásodra válaszolnék:

„evo rally
1296. • 2013-02-06 19:35:20
kari! Ernőnk vállalta a garanciát az alelnökért (aki jól is járt) biztos kapott egy fagyit tőle. Csak az egyetlen megfelelő szakember és ezt mindenki tudja CS.B. nem kapott lehetőséget a háttér alkuk ellenére. Büki most megsértődött,le akar lépni, tovább s***ozni----csak kicsit későn. Haladjunk tovább a lejtőn.
Előzmény: kari 1292. 2013-02-05 16:43:21”


1. "Ernőnk vállalta a garanciát az alelnökért (aki jól is járt) biztos kapott egy fagyit tőle."

Nem szoktam garanciát vállalni emberekre/emberekért! Mindenki egy egyedi egyéniség. Önjáró……..
A konszenzus érdekében nyilvánultam meg. (javasoltam)
Ezt:
„Mivel a Tagság bizalma töretlen G***** Zsolt Elnök urat illetően, így támogatom Elnök úr iránymutatását. Javaslom a január 20.-ai Közgyűlésen Móczár Pétert Általános Alelnöknek, Láng Zsolt országgyűlési képviselőt elnökségi tagnak, egységesen válassza meg a Tagság!”
Megtörtént? Meg!
Hogy jól járt-e? Majd kiderül. (szerintem nem. Ők akarták, egyedül fog maradni)

2. "Csak az egyetlen megfelelő szakember és ezt mindenki tudja CS.B. nem kapott lehetőséget a háttér alkuk ellenére."

Ebben tévedsz: Akik döntöttek, nem tudják! De honnan is tudnák?

Háttér alku, ha ezt annak lehet nevezni:
Móczár Péter nyilatkozta: „Megválasztásom esetén az első elnökségi ülésen az ATB hatékonyabb működése érdekében az általam szakmailag nagyra becsült Cselényi Balázs vezetői kinevezését fogom javasolni”
Javasolta? Igen! (az elnökség nem nevezte ki)

3. "Büki most megsértődött,le akar lépni, tovább s***ozni----csak kicsit későn. Haladjunk tovább a lejtőn."

Szerintem nem én vagyok, aki megsértődött. Miért is sértődnék meg? Azért, hogy nem a Csé lett az ATB vezető? Azért sértődjenek meg a Versenyzők, csapatvezetők. (nem fognak, soha mosolygok mosolygok))

Tudod ki sértődött meg? G*****! (elnök úr) És min? Azon, hogy a Cselényi felszólalt és azok, a csúnya Tagok nem fogadtak el egy-két beszámolót a Közgyűlésen. Ellenben, amit kért mindent támogatott a Tagság! Előre el lett mondva, hogy ez és ez, nem lesz elfogadva. Szerinted az mennyire hisztis, hogy ahogy nem kerül elfogadásra egy beszámoló, rögtön megy a susmus az asztalnál: Mondjunk le, lemondjunk? Ez látszott is, meg az egyik ott csücsülő le is írta magán levélben, ahol megjegyezte azt csinálok a levéllel, amit akarok, ennek ellenére nem publikálom, meg minek is, nem szabad s***oznom. mosolygok

„le akar lépni”: ennek olyan menekülős beütése van. Nekem innen nem kell menekülnöm.

Szerintem is, haladjunk tovább a lejtőn! (nekem nehéz, öreg is vagyok, meg kövér is, inkább gurulok mosolygok mosolygok)

„ernőnk”
1305. • 2013-02-07 14:38:41
Szuper, felírtam én is akkor a pontokat, nálad mennyim van?
1304. • 2013-02-07 13:08:54
Kedves Gyuri ! Félre értettél nem a védenced volt a lényeg, akiről más a véleményünk. Hanem CS. B. meg hogy ismét hülyének néztek bennetet.
Nem lázitok csak karinak válaszoltam. Az viszont jó hogy ismertetted a részleteket ez volt a lényeg-növelve a fekete pontjaid.
1303. • 2013-02-07 10:39:26
Nem tűnt el, itt van ennek a lapnak a tetején. A főoldal folyamatosan cserélődik, gondolom azért került le, mert jött egy újabb hír.
Nem kell mindjárt rémeket látni kacsintok
1302. • 2013-02-07 10:14:57
Miért tűnt el a főoldalról ez a tájékoztató anyag?

Amatőr technikai

Csak nem még ezt is szigorítani akarják?

RSB elkészítette, hogy a lehető legtöbb készen lévő autónak ne kelljen eldobásra kerülnie, de minimális szabályok legyenek. A rendezők is tudomásul vették ezt, majd most levetette valaki...
1301. • 2013-02-07 10:08:53
6 verseny régiónként a sprinteseknek. Kinek nem elég?
Ott nincs probléma a sárgacsekes befizetésekkel:)
de viccen kívűl...
Akinek ennél több versenyre van szüksége simán megfinanszírozza a Túrát de akár amgasabb szinteket is.
Távolság?
Debreceni létemre , sose volt versenyünk közelebb 120km odaútnál...megoldottuk? meg...
persze ha 42fős "vb-s csapattal" akarsz vándorolni az sok pénz.. de kevés pénzből is el lehet focizni túrába is meg fentebb is. és beszélünk itt sprintről , én is ott kezdtem, de ma már ez is túlnőtt egy szinten... 200ezerért váltó a ladába bodnármotor sprintre , utánna meg jaj de sokba van a 15 ezres nevezés? és messze van 100kmre a verseny:) igen szombathely messze van 500km:)
ha egy 4 fős kiscsapattal számolsz (olyan műkedvelők mint mi) nekünk a sprint se jön ki olcsóbban, max a nevezésen fogunk .. távolság adott szállást sprintre is mindig venni kellett ki..nem értem az érveket...
perszehogy kényelmes volt miskolcinak vagy salgótarjáninak hogy a szájába volt 15km re évente 18db sprint amiből vagy elindult vagy nem..aztán a kiírt versenyek 40%-a elmaradt érdeklődő hiányába a másik részén meg elmradt az utlosó gyors mert a nagy nevezői szám miatt nem fért bele az időbe.....a sprintek kellenek! ugyanúgy ahogy Túra R2 R1 is!
1300. • 2013-02-06 22:49:27
Lassan te is befejezheted az uszítást, vége van.

Ernő senkiért nem vállalt garanciát, egyszerűen támogatta Móczárt a béke érdekében.
Egyik oldalon minden adott volt, kompromisszum, munka, stb. Lement a közgyűlés, bármit meg lehetett volna tenni, Cselényi Balázs akár alelnök, vagy sportszakmai alelnök is lehetett volna. 1 perc lett volna visszahívni S*****t, vagy az egész elnökséget, de a jelenlévők nem rombolni akartak, hanem elindítani a fellendülést.

A másik oldal pedig folytatta amit eddig. Mivel ez az oldal van pozícióban, megtehetik. A sport nem számít.

Lehet, hogy Ernő s***ozott is néha, de tehette, mert többet dolgozott ezen az ügyön (is) mint bármelyik fizetett MNASZ alkalmazott. És ez a munka nem abból állt, hogy szavazókat győzködött, hanem abból, hogy előkészítette a 2013-as évet, ahogy a korábbiakat is.

Lehet mindent mondani, lehet kritizálni, sok mindent joggal, de azért a tisztelet kijár Ernőnek, még akkor is, ha neked most ez éppen nem áll érdekedben.
1299. • 2013-02-06 21:08:08
Mondjuk Nagy Pista 55-ben született....
1298. • 2013-02-06 21:05:55
Bocsánat,hogy beleszólok,csak egy példán keresztűl szeretném érzékeltetni,hogy mi is lehet ezekkel a tizenévesekkel a baj.
Volt a multkor egy illegal ladaracing meeting,vagy mif.aszom debrecenben,ahol este nyolckor egy tesco körforgalomban kapartattak VB szintű pilóták egyesben.
Volt róla még a hiradóban is beszámoló,mivel jött a rendőr azt hazazavarta a taknyosokat.
A dzsatubés videó kommentjei közt volt egy hozzászólás,ahhol azt írta valaki,hogy több ilyen kéne nem pedig a sok drága verseny.
Egy amatőr versenyre 10-15 ezer forint a nevezés,ennél kevesebbért mit akarnak?
Ők még mindíg ott tartanak,ha kifúrom a zsiga kipufogót,mindjárt kész a Rally Team.
Bocs ha hülyeséget írtam,de szerintem először meg kéne tanulni a realitás talaján menni egy kövéret.

1297. • 2013-02-06 20:12:39
Nagy Pista!
Nem tartozom magyarázattal, de ha már ilyen kedvesen megszólítottál, akkor elmondom. Képzeld, egyáltalán nem nézem le a sprinteseket. Mivel borsodi vagyok, ismerem a BAZ. sprint mezőny nagy részét, sokukat közvetlen haveromnak is mondhatok. Tovább megyek, még a ladásokkal sincs semmi gondom. Hol írtam, hogy egy sprintverseny nem lehet jó? Sehol. Hol írtam, hogy egy lada nem való versenyzésre? Sehol. Mielőtt fölháborodsz, próbáld meg értelmezni a 1294-es hozzászólásomat. Igazad annyiban van, hogy egy dolgot valóban lenézek. A magát "sprintes"-nek nevező csávó hozzáállását. Akinek csak az illegális verseny a járható, és aki föl van háborodva ha bukócsövet és sisakot kérnek az átvételen, és aki cserébe közúti csapatással fenyegetőzik. Lenézem, és megvetem.
király
1296. • 2013-02-06 19:35:20
kari! Ernőnk vállalta a garanciát az alelnökért (aki jól is járt) biztos kapott egy fagyit tőle. Csak az egyetlen megfelelő szakember és ezt mindenki tudja CS.B. nem kapott lehetőséget a háttér alkuk ellenére. Büki most megsértődött,le akar lépni, tovább s***ozni----csak kicsit későn. Haladjunk tovább a lejtőn.
1295. • 2013-02-06 16:34:22
igy lenézni a sprinteseket, meg a ladásokat nem lehet,
még neked se.ortodox.
1294. • 2013-02-06 09:27:17
sprintes!
Egyszer majd menj el egy igazi autóvesenyre is. Meglátod, van élet az illegális sprinteken túl is. És nem csak a kereklámpás számít autónak. Sőt, az már egyre kevésbé.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k