RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732143083
Napi oldal:
127005
Jelenleg:
2417
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1273. • 2013-01-31 07:26:32
Miért,miért? Mert csak a papírozása 100e eszerint a cikk szerint és még nincs benne a hozzá tartozó járulékos költségvetés...ami kiszámolva megint nem kis költség...
Így alhangon 150-be van egy ilyen rendszám kiváltása.
1271. • 2013-01-30 09:30:59
Szerintem nemsok sportrendszámos versenyautó fog 2013ban a rallypályákon szaladgálni.

sportrendszám kiváltása
1270. • 2013-01-21 13:12:53
Az utolsó két mondat nem volt komoly (mielőtt azt hinnétek, hogy elment az eszem)!
1269. • 2013-01-21 13:10:37
Szia szabogbv!
A Közgyűlésről némi infó van a racing.hu-n, bár már igazán fent lehetnének a történtek a Szövetség oldalán is! Vagy hozzáértő nincs az irodisták között, vagy csak iszonyúan leterheltek! A megoldás: néhány embert még fel kellene venni!!!
1268. • 2013-01-21 12:01:24
Sziasztok!

Ki mit tud a közgyűlésről? Mikorra várhatóak konkrét információk, gondolok itt a sprintes dolgokra, szabályok mikor hol lesz verseny?
1267. • 2013-01-18 10:13:20
várom már a közgyűlést, bár ez megint nem a köz- ről, közösségről szól hanem a saját érdekekről.

Kezdődjön a ,, VIDÁM VASÁRNAP "


1266. • 2013-01-18 10:09:30
Már tavaly is volt erre mód, máshol is!
Pl. 2012 francia "vébé futam".
1265. • 2013-01-18 09:29:26
Helló,
- Ezt a rendszám-mentességet szerintem csak Monte Carloban lehet megtenni, máshol lesz a kocsikon. Most is páran fent hagyták amúgy.
- 37-es rajtszámú páros dekorja elég szolíd...
- Polo pedig megnyerte az első VB-s gyorsaságiját. Nem semmi.
- Vitába nem tudok / akarok beleszólni.

Üdv!
1264. • 2013-01-17 16:03:58
harcos 67!
Jó a megérzésed. forgatom a szemem
Persze, tudom, hogy jót akar, hisz én is többször leírtam.
1263. • 2013-01-17 14:08:47
Kedves Ortodox!
Miért van olyan érzésem, hogy nem szoktál egy tálból cseresznyézni Büki úrral? Pedig Ernő valószínüleg tényleg jót akar! Ouninpohja! A "szekérnek" az autósportban gyakran van (volt, lesz) két rúdja! Ez szinte törvényszerű, bár igen jó lenne, ha rosszul gondolnám! De sajnos azt hiszem, hogy jól gondolom...
1262. • 2013-01-17 13:28:39
Ernő, mindig jót akart.

Lehet, hogy akkor is jót akart, amikor korábban nekirontott a vezetőségnek, és kitálalt, harcolni reformokért küzdött.
Tehette, hiszen volt neve, multja tapasztalata.

Biztos akkor is jót akart, amikor úgy döntött, hogy elég volt, többet nem megy az Mnasz házatájára.
Ezt is tehette, hiszen volt neve, multja, tapasztalata.

Most ujra vissza fog jönni, segíteni, megoldani, együttműködni.
Teheti, hiszen van neve, multja, tapasztalata.

Sőt, még a régi játszótársak is ott vannak, és ők is megerősítik, hogy Ernő mindig jót akar.
forgatom a szemem
1261. • 2013-01-17 13:01:52
Bocsánat a duplázásért...
1260. • 2013-01-17 13:01:08
Kezdődik...

A közgyűlés csak napok múlva lesz, de Büki Ernő már "lefeküdt, megvették" stb. Értem én, hogy a negatív visszhangokat az elmúlt évek keserű emlékei gerjesztik és hogy mindenkinek megvan egy kialakult, szabad véleménye - csúnya is volna, ha nem lehetne -, szóval meggyőzni engem nem kell semmiről és én sem akarok senkit meggyőzni.

Viszont az már tényleg nem sámli, hogy ha bejelentenek valamit a honi rallysport vezetésével kapcsolatban, az a közönség nagy részétől automatikusan a s*** minősítést kapja. Mondom, nem akarok senkit semmiről meggyőzni, főleg mert Büki Ernőt egyáltalán nem ismerem személyesen, de az a kurva szekér csak akkor fog megmozdulni, ha egy irányba tolják. Nem lehet, hogy ezt végre felismerték a vezetőségnél is?...
1259. • 2013-01-17 12:58:54
Kezdődik...

A közgyűlés csak napok múlva lesz, de Büki Ernő már "lefeküdt, megvették" stb. Értem én, hogy a negatív visszhangokat az elmúlt évek keserű emlékei gerjesztik és hogy mindenkinek megvan egy kialakult, szabad véleménye - csúnya is volna, ha nem lehetne -, szóval meggyőzni engem nem kell semmiről és én sem akarok senkit meggyőzni.

Viszont az már tényleg nem sámli, hogy ha bejelentenek valamit a honi rallysport vezetésével kapcsolatban, az a közönség nagy részétől automatikusan a s*** minősítést kapja. Mondom, nem akarok senkit semmiről meggyőzni, főleg mert Büki Ernőt egyáltalán nem ismerem személyesen, de az a kurva szekér csak akkor fog megmozdulni, ha egy irányba tolják. Nem lehet, hogy ezt végre felismerték a vezetőségnél is?...
1258. • 2013-01-17 12:54:41
Milyen mögöttes dolgokat kéne látni,amikor 35-40 induló volt tavaly első osztályban?
Indén 25-30 se lesz.
Ez aztán biztos segre ültette a hanyatló nyugatot,ha nem is a döbbenettől,de a röhögéstől biztos.
1257. • 2013-01-17 12:40:50
Sziasztok!

Nem tudom ki mennyire figyeli a montet, de az autókon nincs rendszám, csak a rajtszámuk! Ezek után érdemes elgondolkodni, hogy vajon itthon a sportrendszám mennyire egyszerűen működik ugye??
1256. • 2013-01-17 12:20:09
Nem kell félteni Natáliát!
Annyira azért most sem marad ki, és Büki sem meg Cselényi sem, mert mind hárman ott ülnek a rallye bizottságban, sőt a Móczár "programban" (?) Cselényinek tisztséget is igérnek. De persze mindenki csak önzetlenül és jószándékból akar segíteni. mosolygok
Vicc az egész!
Vélhetően a lényeg az, hogy a Móczár programja és Büki levele egy háttér megállapodás eredménye, és a srácok státusokért lefeküdtek. Szerintem ennyi.
Egyébként meg gondolkodunk, és meglehet az is, hogy ez esetben mi gondoljuk jól, mert felelős ember egy ilyen megállapodást nem vállal be. Az elmúl 20 év így mehet a kukába!
1255. • 2013-01-17 09:34:16
Anulu!
Persze kéne látni a mögöttes dolgokat, amit nem látsz (Te sem).
A második bekezdés utolsó sora azért fontos szerintem.
Tekintve hogy társadalmi rendszerünkben az 50 évvel ezelőtti rendszer kezd teret nyerni, az említett mondat nagyon értékes lehet a rally szempontjából.
1254. • 2013-01-17 08:32:25
Figyelő, anulu!
Úgy gondolom, sajnos nagyon sok igazság van abban, amit írtatok.
Vicces ez az összetartás (én csak akkor, ha Ö is...),- kb. mint mikor a grundon a béna tesót beválasztotta a labdabírtokos nagytesó a csapatba,- többen így próbálják hajszolni a népszerűséget,- na meg a V.I.P. F1 jegyet. A leírtakkal együtt sem látok sajnos más lehetőséget jelenleg, mint a Gyulai féle vonal. Ennek ellenére is szomorú, hogy régi, elkötelezett RALLY-sok sikertörténetnek próbálják beállítani a kialakult helyzetet. Nincs alternatíva, a RALLYE sajnos továbbra is mostoha marad! Reméljük, hogy a RALLYE még ezt is túléli...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k