RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732126801
Napi oldal:
110723
Jelenleg:
2263
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1173. • 2012-12-11 07:30:47
Kedves Veres Róbert!

Ha legközelebb a 8szorosan büntetett előéletű Üveges Gábor fel akar kérni strómannak, akkor nyugodtan mondjál nemet!

Tudod lehet mindenkit hülyének nézni, néha sikerül is, de ez nem ok arra, hogy sértődött kisiskolásként nyafogj, ha valaki nem dől be az amúgy nagyon gyenge próbálkozásodnak.

tájékoztatalak, hogy ha olyan rendezvényt akarsz csinálni, ahol nézőkkel együtt 500 főt meghaladó létszám van jelen, ott rendőri biztosítás kell, nekik pedig szükségük van egy szakmai szerv véleményére, autós témában nem kizárt, hogy az MNASZ lesz az az országos szövetség, aki véleményt formál. Mivel te, de főleg a gazdád be akarja csapni az MNASz-t, ezért érdekes az az elvárásod, hogy miután megpróbáltátok totál hülyének nézni beteg gyerekek lopott ötlet alapján történő autóztatása, vagy autóshow címen, még neked áll feljebb...

Szerintem ahogy eddig is megvoltál autóverseny nélkül, ezután sem kell ezz eröltetni. Üveges összeférhetetlen hazudozó, amíg ilyen, addig biztosan nem fog magyarországon semmilyen autós rendezvényt szervezni, még a te segítségeddel sem. Szóval legyen inkább BMX-show, és nem fog beleszólni az MNASZ!

Viszlát!
1172. • 2012-12-10 22:52:27
Verseny:olyan vetélkedés vagy küzdelem, amelyben a részvevő egyének vagy csoportok a többieket le akarják győzni.
Az autóshow nem erről szól. Függetlenül attól milyen eszközzel, felszereléssel vesznek rajta részt.
Levelemet pedig nem vita tárgyaként tettem közzé csupán én is nyilvánosan reagáltam az engem érintő közleményre.
1171. • 2012-12-10 22:23:49
Üdv V.R.
Ha elolvasod a saját rendezvényed kiírását akkor kísértetis hasonlóságot vélsz majd felfedezni egy amatőr autóverseny kiírásával.
1170. • 2012-12-10 22:20:07
Basszus... Pedig lehetett volna végre egy autóshow, amin csak bukócsöves autók vannak... A showman-ok - mert nem verseny, tehát nem versenyzők - számára meg kötelező a bukósisak... pedig semmi verseny, ugye. No és persze adminiszratív és technikai átvétel is lett volna. Erre miért nem találtatok ki más szavakat? Mondjuk adminisztratív show és technikai show. Lehet, hogy így már átengedte volna a gonosz MNASZ, és Pénzes Zsolt.
1169. • 2012-12-10 21:32:32
Adjak egy zsepit?
1168. • 2012-12-10 20:31:33
Tisztelt MNASZ!

Értesültem arról hogy az RSB közleményt adott ki az általam szervezett Karácsony Autóshow kapcsán.
Megkérdezném, milyen jogalapon foglalkozik ezzel az MNASZ és a rallybizottság? Milyen jogalapon minősíti az íróasztal mögül az általam szervezett programot rallyversenynek? Melyik szó nem volt világosan értelmezhető Pénzes Zsoltnak a „karácsony” vagy az „autóshow” Csak azért mert autókról szól, nem jogosítja fel Önöket erre. Jövőre autós fotó kiállítás szerveznék, abba is belekontárkodnak majd, felhívják az ingatlan tulajdonosát hogy van e bérleti szerződésem?
Milyen jogalapon szól bele a vállalkozásomba, programomba amikor sem sportoló, sem egyesület nem vagyok és egyetlen sportoló, egyesület sem vesz részt rajta? Minek képzeli magát az MNASZ és Pénzes Zsolt?
Én mint magánember a vállalkozásom fellendítése érdekében olyan programot szervezek amilyet szeretnék, pláne hogy nem sporttevékenység. De akár azt is megtehetném, hiszen egyetlen szövetség sem avatkozna bele Magyarországon. Ez alól ahogy tapasztalom, egyetlen kivétel van az az MNASZ.

Bár nem tartozik az MNASZ-re, de a Nemzeti parkkal szóbeli megállapodást kötöttünk egyelőre, amit követett volna az írásbeli, azonban miután Önök engem a hivatalokban megrágalmaztak és miután összeköttetéseik alapján „leszóltak” mindez nem valósul meg.
Ettől függetlenül ha úgy gondolom az autóshowt megcsinálom, ami szintén nem tartozik az MNASZ-re.
A nagy politikai összeköttetéseiket és energiáikat inkább arra kellene használni hogy előre lendítsék a magyar autósportot, érdekvédelmi szervként védjék a versenyzőiket és az egyesületek részére minden segítséget megadjanak hogy minél több verseny szerveződjön úgy mint más országokban. Ez volna a feladata egy sportszövetségnek. Nem az hogy egész nap az internetet vizslassa hol , ki, mit csinál és ezeket hogyan akadályozza meg. Magánemberekkel és autóshow-kal foglalkozzanak. Ez kifejezetten szövetségi feladatkör.
Szégyen, gyalázat és szomorú, hogy Magyarországon olyan szövetség működik, működhet, ahol nem segítik a sportolni kívánókat, hanem ellenük vannak
Gratulálok Pénzes Zsolt!
Gratulálok MNASZ!

Veres Róbert
1167. • 2012-12-09 12:42:54
Mixike!
Te már 1979-ben is historic-ban versenyeztél?
Vagy a 300. rajtszám -anno- mást jelentett?

(bocsi, ezt nem tudtam kihagyni kacsintok )
1165. • 2012-12-08 20:20:36
Az imént láttam az egyik magyar hírcsatornán a Retrográd c. műsort, a téma a '80-as évek magyar autósportja volt.

Komolyan, én már azt se bánnám, ha minden versenyre 1500 HUF-os, kétnapos belépőt kéne venni, mint az Eger Rallyra kellett (amit a kutya nem kért tőlünk egyszer sem a két nap alatt, de azért megvettük), csak legyen már megint normális bajnokság... bizonytalan
1164. • 2012-12-08 15:50:35
Ha ez a"DokY" a volt MNASZ elnökségi tagot, Dr. T. I. autóssportból felmentet illetőt takarja, akkor a jó isten mentse meg az autósport jövőképét ha bármi pozícióba kerül újra. Ö az aki sem csinálni, sem okítani, sem vezetni nem tudja ezt a sportágat!!!!!!!!!!!!

Herczeg Áron "Roni"
1163. • 2012-12-07 15:59:18
De komolyan, ugye, nem vártál mást a Sz.M.-tól???
A Móczár sem extra, de annyit legalább letett, mint a "Doky", aki az utóbbi évtized második (az első hely fenntartva a jelenleginek!) legimpotensebb elnökségének tagjaként gyakorlatilag csak viszályt szított a tagságban... Ez a megjelenés a szakágin lehet, hogy már a kampánya része, ugyanis köztudott, hogy sz..ik a Rallye-ra. Egyébként pedig csak egy újabb gyorsaságis,- nem alternatíva a Móczival szemben a Rallye versenyzőknek és kedvelőknek.
1162. • 2012-12-07 13:44:29
Erdei Zolival beszélgettünk a Nyílt Szakági Napon hallottakról

"S***** úr elmondta a gondolatait, és utána el is hagyta a közgyűlést. Miért nem várja meg a versenyzők reagálásait, vagy a jelenlévők reagálásait a gondolataival kapcsolatban? Egyszerűen nem értem, hogy ha mindenki utál valakit, és nyíltan a megmondják a szemébe, hogy fejezze be, mert senki nem azt akarja, amit ő, és rosszul is csinálja, de ő csak fogja az asztal lábát, és küzd mindenkivel, miközben a haláltusáját vívja a Magyar Rallye...nem értem...bár van egy ilyen Nemzet Gazdasági miniszterünk is..."
1161. • 2012-12-07 11:33:57
Jól látod, van F1. versenypályánk és futamot is rendezhetünk. Valószínű, ez gazdasági szempontból jó is.(valakiknek).
"Apróság" ugyan, de F1 versenyzőnk az már nincs. sírok
További szépséghiba, hogy akad még itt pár száz rallyezni akaró versenyző, mögöttük pár százezer(?) szimpatizáns, és ez itt még mindig egy rallye-honlap.
1160. • 2012-12-07 11:29:44
igen ott volt Doky a szakágin.

Móczár Péter Alelnökjelölt tarthat is tőle... Ha egyszer újra nekiindul az Elnökségi pozíciónak.
1159. • 2012-12-07 11:27:59
Valaki segítsen!

"általam hitelesnek tartott szakemberek segítsék az elnöki munkámat a továbbiakban." - írja G***** Zsolt

Ez mit jelent? Miben szakember Móczár Péter?

Az elmúlt jópár évben csak a közgyűléséken tett megnyílvánulásaira emlékezhetünk, de azok is inkább szánalmasak voltak, mint hasznosak.

Sportvezetőként mit tett le az asztalra?
1158. • 2012-12-07 11:19:27
Hatalmas eredmény, és tiszta szívemből gratulálok Norbinak, de nem világbajnok lett, hanem a WTCC privát értékelését nyerte meg.
Ugyanakkor az, hogy ezeknek a versenysorozatoknak egy-egy futama a Hungaroringen kerül megrendezésre, minden bizonnyal hozzájárult a Rallye sorvadásához (pl. magyar IRC futam elmaradása 2012-ben)! Az meg különösen érdekes, hogy ekkora sportvezetési támogatottsággal is ilyen csekély a létszám a gyorsasági szakágban! Az, hogy "eléggé ring központú", szerintem igen halvány megfogalmazása a valós helyzetnek. A Forma1-ről ne beszéljünk, az nemzetgazdasági, nem pedig magyar autósport ügy.
1157. • 2012-12-07 10:40:26
Először be akartam írni, hogy milyen gyorsasági szakág erősödésről beszélsz? Mikor idén nagytúrás kocsi 3 volt azok is csak 1-1 hétvégén indultak, egymás ellen nem is mentek. Kistúrások között is össze lehet számolni 19 embert a végeredmény alapján, de közülük is sokan csak 1-1 futamon indultak, ugyanazzal az autóval.

Aztán látom hogy ott van a hungaroring a zárójelbe. Igy viszont igaz hogy eléggé ringközpontú.
Viszont van Forma1ünk, nemtudom hány nemzetközi sorozatunk (GT-k, F3, V8 Superstars), no meg a WTCC ahol idén világbajnokok lettünk!!
1156. • 2012-12-07 08:15:47
Na, mit szólnak a hölgyek-urak Kajakos Zsolti cseppet sem nyomást gyakorló,-inkább egyszerű zsarolásnak mondanám- elnöki nyilatkozatához? Útálhattok a véleményemért, de szerintem nem a Móczival van a probléma, hanem az "igazmondó" marcipán Mikivel!
Arról nem is beszélnék, hogy ha ez így át lenne tuszkolva a Közgyűlésen, megint csak a gyorsasági szakág (Hungaroring) további
erősödését jelentené a Rallye rovására! A két tervezett alelnök együtt nem jó ötlet, és szerintem a Móczi a kisebbik rossz...
1155. • 2012-12-06 21:55:59
Azt hallottam, hogy Doky ott volt a rally szakági értekezleten. Igaz ez?
1154. • 2012-12-06 12:20:46
Versenyautón láthattál kicsiben...
Egyébként kevés a busz itthon arra hogy az összes politikus ki legyen táblázva rá.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k