RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732126822
Napi oldal:
110744
Jelenleg:
2262
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
1153. • 2012-12-05 23:08:37
Láttam BKV buszokon két f***kalap fényképét akik tönkrevágták az országot. Nem ártana olyan busz is amin olyan fényképek lenének akik szétqrták az autosportot vigyorgok
1152. • 2012-12-05 19:00:47
Kiragadtad a lényeget. Vagy nem, de az is biztos...
1151. • 2012-12-05 18:34:08
Igazad van, de akkor ki marad?
1150. • 2012-12-05 16:46:07
........ aki(k) meg 10-15 évvel ezelőtt azt sem tudták mi az a rally, majd mint pénz kereseti lehetőségként elkezdtek járni, és egyre nagyobb szerepet(pénzt) válalva tevékenykednek, ne hangoztassák mi volt régen, akármekkora pengének is érzik magukat most. köszönöm.
1149. • 2012-12-05 16:11:27
"ennél még az is jobb, ha tisztességes fizetést kap és lemond a rendezés jogáró"
"Meg kell nézni mennyi pénz van erre és meg kell próbálni találni valakit ezért az összegért."
legalább te tudod mit akarsz, vagy nem, de az biztos!
1148. • 2012-12-05 15:26:30
Valamennyi előttem hozzászólónak igazsága van... Tényleg az lenne az ideális, ha tudnánk választani egy RALLYE-hoz értő, feddhetetlen előéletű, versenyt nem rendező, versenyautót nem bérbeadó, bukócsövet nem gyártó, nevezőnek - versenyzőnek el nem kötelezett, független hölgyet vagy urat. A baj az, hogy erre csekély esély van,- ettől függetlenül természetesen törekedni kell arra, hogy minél kisebb mértékben sértse a jelölt az ideális állapotot. Én egy kicsit féltem magunkat...
1147. • 2012-12-05 14:15:26
Nem gondolom, de ebben az esetben nem az XX-et kereső ember a megfelelő. :-) Tudom, meddő vita, de a dolgok rendje mégis csak ez lenne. Meg kell nézni mennyi pénz van erre és meg kell próbálni találni valakit ezért az összegért. Ez egy egyszerű munkaerőpiaci kérdés. Legalább mek kellene próbálni. Az is lehet, hogy nincs erre pénz. Akkor viszont változás sem lesz és eljutunk a legalsó pontra, a semmihez. Na akkor viszont kinek hány X lesz?
Vagy az egész az XX-ek fenntartásáról és nem a rally életrekeltéséről szól? Nem provokálni akarok ezzel a kérdéssel, csak ha sokat feszegetjük a témát -szándékom ellenére- el fogunk jutni oda is. Szerintem azzal kell kezdeni, hogy más motivációs rendszerben kellene újraszervezni az egészet. Mert a mostani nem a KÖZ érdekét szolgálja.
1146. • 2012-12-05 14:04:49
Én ezt nem mondom, hogy nincs olyan ember aki ezt más körülmények között képes lenne vállalni. Én azt mondom, aki ezeket elvállalja, az angy fába vágja a fejszéjét, de olyan legyen az aki fejszét ragad, aki tudja is mit kell csinálnia és tenni is akar.
A fizetéses és lemondásos dologban igazad van, de kérdem én, mennyi lenne az a fizetés? Mert mondjuk X embert felkérik erre aki rendező és rendez egy X bajnokságban X versenyt és keres vele XX forintot,(valószínű van benne nyereség, másként nem csinálná, hamár üzletnek nézük) akkor gondolod van olyan ember aki lemondana az XX-ről az X kedvéért?
1145. • 2012-12-05 13:57:05
Értem én, hogy ez most is így van, így volt, de attól ez még nem jó.
1144. • 2012-12-05 13:53:28
Ati, ennél még az is jobb, ha tisztességes fizetést kap és lemond a rendezés jogáról. Fontos, hogy pártatlanul, legjobb tudása szerint végezze a munkáját "egyéb" érdekek nélkül. Senkit nem alkalmaz egy épeszű cég úgy, hogy közben privátban konkurál. Ebben gondolom egyetértünk. Amiről Te beszélsz az egy megalkuvás. Azt próbálod -szerintem- elhitetni, hogy nincs olyan ember aki ezt más körülmények között képes lenne vállalni.
1143. • 2012-12-05 13:00:40
A mostani rendszerben is aktív rendező van...Ezzel nincs is baj szerintem, hiszen aki X évvel ezelőtt rendezett versenyt, honnan tudná, ma mi hogy megy, mik az elvárások, miknenk kell megfelelni? Nyilván itt is bárki lehetne, bármelyik oldalról, a személye biztos nem felelne meg valakinek.
Aki ma felvállal bármi posztot és valóban amit ígér, vagy amivel megbizzák azt véghez viszi legjobb tudása szerint, az nincs könnyű helyzetben, hiszen egy olyan Rallye Sportot kell most bármelyik oldalnak is helyre állítani aminél lejebb szerintem már csak a teljes megszűnés lenne...
1142. • 2012-12-05 12:42:22
Szakmai vonatkozásban kétségtelen az alkalmasság bármely üzletileg érdekelt szervezővel kapcsolatban, és itt nem véletlenül nem írok nevet, mert mint írtam, nem a személyével van problémám. Szerintem bármely aktív szervező beiktatása a pozícióba összeférhetetlen. Szervezőként ne vállalhasson szerepet egy képviselő a megbizatása alatt. Ez nyilván nehéz, kevesen vállalják, ha vállaják egyáltatlán. Én nem politizálok. Abban, hogy semmi sem jó, nincs igazad. Sok, a jövőre nézve bíztató ötlet született. Az ORB, R2, sprintek és RTE bőven kitermelne egy színvonalas bajnokságra elegendő 60-70 indulót. A többi első sorban erkölcsi, másod sorban szakmai kérdés.
1141. • 2012-12-05 11:53:06
De ez is pont olyan mint a politika, ami van, az sosem jó, amit mások ígérnek, az jól hangzik, aztán meg ami megvalósul, az sosem jó valakinek. És itt most egyik oldalt sem nézem, ez álltalános.
1140. • 2012-12-05 11:50:25
rallyroller, üzletileg látja el? Eddigi rendezői képviselőnek nem volt üzleti érdek is ez? És ki lát bele jobban a rendezésbe, ha nem egy rendező? A háttérmunkát, az esetleges akadályokat aegy-egy rendezvénnyel kapcsolatban? Olyan nem ülhet oda rendezői képviseletben aki nem rendezett még egyik oldalra sem. Minden posztra olyan ember kell, aki átlátj a feladatát legyen az rendezés, sprint, stb. És itt mindegy melyik oldalt nézzük.
Igazad van, ha csak úgy tudja valaki segíteni a jövőt, hogy a esetleg neki nem pozitív de segít így is, az a segítség.
1139. • 2012-12-05 11:38:03
Igazad van, képviselnie kell mindenkit. Kérdés csak az, hogy kit és milyen mértékben képvisel majd? Én nem tartom jó ötletnek, ha a szervezésben üzletileg érdekelt személy látja el a képviseletet. Abban is igazad van, hogy Pénzes névsora nem ismert. Az Ő vonatkozásában is csak bízni tudok, hogy olyan hozzáértő ember kerül a posztra, akit nem a személyes üzleti érdekei vezérelnek, vezértlhetnek. Félreértés ne essék, nekem nincs bajom Füredivel, csak a "modellel". Annak nagyon örülnék, ha valaki tényleg elég erős és képes lenne fenekestül felforgatni a múltat, viszont szkeptikus vagyok, hogy ennek szükségességét minden érdekelt belátja, és esetleg a saját hátrányára is képes lesz elfogadni. Mert egy biztos csak, hogy Pénzes programja jó. Én nem gondolom, hogy itt egyéni érdekeknek teret adva kell reformokat hozni. Az a véleményem, hogy elsődlegesen a SPORT és a RALLY érdekeit, értékeit figyelembe véve kell változtatni, és igen, csak az vegyen részt a versenyzésben aki a rally sport valódi szellemiségével, szabályrendszerével képes azonosulni.
Erre mondhatná bárki, hogy így sincs nevező. Persze, csak ha ezeket a változtatásokat évekkel ezelőtt meglépik, lehet, hogy ugyanezzel a létszámal, de nívós bajnokságunk lenne.
1138. • 2012-12-05 11:06:35
rallyroller, azt írod, hogy:"Nem is lenne bajom Érdi Tibivel, de Füredi megjelenése nálam is kiverte a biztosítékot. Pénzes Zsolti programját kell végrehajtani. A végrehajtót hívhatják Érdinek is..."
Pénze Zsolt programjáan nincsenek nevek, itt legalább vannak.
Miért? Lehet marad a régi csapat, csak nem Botkának fogják az új RSB vezetőt hívni, hanem Pénzesnek?
Vagy honnan tudod, hogy esetleg a másik névsorból nem kerülhet majd bele valaki az RSB-be ha a Pénzes nyer?
Van választás, van alternatíva, már ennek is örülni kellene.
És mi a bajod vele? Ő képvisel, ergo neki képviselnie kell a Markó a Lakatost is úgy mint Fodort, Üvegest, vagy bárki mást.
1137. • 2012-12-05 11:02:49
Munkaidőben nem irogatunk itt Tizot!

1136. • 2012-12-05 10:46:48
Természetesen nem a Te(Rallyroller) hozásszólásodra akartam reagálni, csak mellé kattintottam :).
1135. • 2012-12-05 10:45:14
" Egész életedben örök második voltál " - mondja ezt egy "sokszoros" TR bajnok....pfff...


Gondolom a 10 autós TR-ban minden rendben,ezért most ott segít ahol csak tud....
1134. • 2012-12-05 10:31:05
..."mely a Rallyesport minden résztvevőjének egyedi igényeit figyelembe véve, és valódi érdekképviselete mellett kívánja a hazai autósport társadalmat összefogni"

Felesleges ilyen meggondolatlan és legfőképp nem betartható írérettel kampányolni. Nem is lenne bajom Érdi Tibivel, de Füredi megjelenése nálam is kiverte a biztosítékot. Pénzes Zsolti programját kell végrehajtani. A végrehajtót hívhatják Érdinek is...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k