Kedves Hulk01!
Te, aki az adatlapod szerint semmilyen kapcsolatban nem vagy az autósportal, miért fáj ez neked?
Te, akinek, mint a korábbi hozzászólásaid mutatják, semmilyen irányelv nem jó, miért fáj EZ is neked?
Te, aki mindenben csak a hibát keresi, miért nem indulsz RSB vezetőnek(hiszen ugyan azt írtad nincs közöd a rallyhoz, de mint látjuk mindent jobban tudsz), hátha neked világmegváltó ötleteid lennének...
Miért baj az, ha van alternatíva és van miből választani?
És miért nehéz elhinni, hogy vannak még emberek, akik TENII AKRANAK, legyen az Pénzes vagy Érdi oldal???
Te aztán következetes pali vagy! Egész életedben örök második voltál (a prológo nem számít!), és most is! Szerinted mennyi esélyed van a jelölés lezárása előtt 3 munkanappal Pénzes Zsolt programját 5%-ban átírva (nála 3 napos egy verseny, nálad 2+1! Te beengednéd a P csoportot is abszolútba, olvastad már a szabályait?).
Szóval Füredi A. szeretett volna hatalmat, így kitalált téged, ezzel a díszes társasággal, te meg birka mód bevállaltad, hiszen program már van, igazából csak azzal volt baj, hogy Füredi meg Fodor nem lesz kedvenc, de majd te megoldod!
Világ élvonalába tartozó pilóták! A bilibe lóg a kezed... :) :) :) :) :)
Érdekes az FIA tud folyamatosan változtatni a szabályokon.
Néha a logika is hiányzik ,de az egy másik kávéház...
Ha nincs versenyző és a néző is hiánycikk nem tiltani engedni
kell az egyéneknek is...
Hát akkor ennyit a WRC-k ről.
Csak tudnám, hogy a Pénzes miért beszél hülyeségeket?!
A Cselényi megmondta fehéren-feketén, hogy ilyen szabályváltozásokat decemberben már nem lehet bevezetni.
A pénteki verbális karate után és a fórumon olvasottak alapján lenne pár észrevételem, amit megosztanék veletek.Előre bocsájtom, hogy nem személyek ellen, hanem a Rally jövőjéért ültem gép elé. Azok a célok amit Pénzes Zsolt a programjában leírt, támogathatóak a WRC-n kívül, bár a célokat több úton lehet elérni, ezért is írom le gondolataimat.
Nem hiszem, hogy önzéssel a haladás, előrelépés elutasításának vádjával kellene illetni azokat, aki a WRC-k helyzetét a jelenlegi formában képzelik el. Milyen haladás a visszalépés, arról nem is beszélve, hogy decemberben módosítani a várhatóan a jövő áprilisában kezdődő ORB szabályait, szabálytalan. Emlékezzetek vissza hány évbe telet a WRC kivezetése. Körülbelül annyi WRC volt itthon magánkézben, mint most S2000. Mindenki az akkori tulajdonosokat védte nulla importőri hátországgal, most ugyan az helyzet, csak azzal a különbséggel, hogy van pár importőr, aki a jelen gazdasági helyzetben is kitart a Rally mellett. Miért akarjuk őket elriasztani, becsüljük meg és vonjuk be őket egy Junior Bajnokság létrehozásában, de erről majd később. Arra számítani, hogy a cseh rallysprint bajnokságból eltanácsolt WRC-k majd idejönnek, utazva retúr 700-1000Km-t hiú ábránd.
Ha szeretnénk fejlődést elérni, teljesen meg kellene reformálni a Rally bajnokság, és sprintek, kupák elhelyezkedését a sportág szerkezeti felépítésében, ha létezik ilyen.
Szerintem nincs sportszakmailag egymásra épülő bajnoki rendszerünk.
Nincs lehetőség a kiválasztásra, a tehetségek előrelépésére, nincsenek olyan verseny sorozatok, ahol a versenyzői kvalitások érvényesülhetnének, egyenlő technikai feltételek mellet.
Példaként említeném hazai viszonylatban, anno a kereklámás Zsiguli Gr1 kategóriát, olyan nevek kerültek ki belőle a teljesség igénye nélkül, mint: Ranga Laci +, Hideg Jani, Szuhanyik Laci, Kis Koko…
A Rally 2 –ben induló csak nálunk N-es Mitsubishi-k az RTE űrhajói nem a fentieket segíti elő, nem a Rally fejlődését szolgálják.
Pár ötlet, javaslat a fejlődés elősegítésére:
Az ORB - t az FIA előírásai szerint kellene kiírni - beleértve üzemanyagot is.
Ez nem jelenti azt, hogy a versenyekről kizárnánk a lejár homológ és nemzeti homologizációjú autókat, megjegyzem az FIA is nyit (nemzeti homologizáció) ebbe az irányba, lás EB tervezet.
Az ORB abszolút bajnoka csak az FIA előírásainak mindenben megfelelő versenyautóval induló lehessen.
A nemzeti és lejárt homologizációjú autók, mint eddig is saját osztályaikban legyenek értékelve és az abszolút értékelésre ki kell írni egy „ Magyar Rally kupát” ( lehet a neve más is).
Az R1, R2, R3 részére ki kell írni 2WD bajnokságot.
Junior Bajnokság:
Az utánpótlás nevelés érdekében, ki kellene írni az importőröket bevonásával egy junior bajnokságot, nemzeti homologizációjú 1600 cm3, abszolút széria autókra, melyben a max. módosítások csak a következők lehetnek:
bukókeret, ülés, biztonsági öv, védőlemez, lökésgátló.
Széria gumik, üzemanyag. Megfelelő induló esetén, szerződni az importőrökkel a verseny helyszínén az alkatrészellátásról.
Az importőrökkel egyeztetni az egyes támogatott típusokat illetően, (piaci érdekek).
Az ATB dolgozza ki a résztvevő típusokhoz a nemzeti homológ lapot. Egy korrekt áron lehessen megvenni a nemzeti homologizácíós dokumentációt.
Mivel sporteszköz, az ÁFA visszaigényelhető, ha most nem, meg kell keresni a lehetőséget, mivel sport rendszámot kap. A nulla százalék regadó az evidens. Kedvezményes új autó és alkatrész árak, a bajnokságban indulok részére.
Speciális alkatrész szállítók a piacon jelenlevő, könnyen elérhető márkák. Egységes szállítókkal alacsonyabb költségek érhetők el.
A fentiek alapján egy alacsony költségvetésű junior bajnokság hozható létre, az egyforma feltételek biztosítanák a vezetői képességek dominanciáját, és garantálható a fokozott nézői érdeklődés.
Tehát az ORB:
Magyar Abszolút bajnok: FIA kompatibilis (2-10)
Magyar 2WD bajnok: FIA kompatibilis (5-10)
Junior bajnokság: nemzeti homológ 1600cm3
Magyar Rally Kupa győztese: az ORB osztályaiba sorolt autók (2-17)
Osztályok bajnokai.
Átmenetileg meg kellene gondolni az egy helyszín két nap, két futam megoldást.
Ausztriában a kilencvenes évek elején hasonló volt a helyzet, ott bejött.
Ha valaki első nap kiesik, másnap egy új versenyben újra indulhat, nem vész kárba a tréning, szállás, útiköltség.
A nyílt bajnokság eddig is megvolt, nem újdonság (legalább is két éve volt rá lehetőség), de ameddig nem egyformák a feltételek (szabályok) ne várjunk ugrásszerű fejlődést a külföldi indulók számában.
Ami fejlődést hozhat, egy közös nyílt bajnokság, ahol minden ország ORB futamaiból egy előre kijelölt futam tartozik a bajnokságba. Lehetőleg úgy hogy ne ütközzön a többi résztvevő ország bajnoki futamaival. Ez lehetne az élmezőnynek, fejlődési továbblépési lehetőség, a nézőknek évi egyszeri, kiemelkedő hazai esemény, ha már az IRC megszűnt, EB futam rendezésére, pedig jelenleg reális esélyünk nincs.
Mint általában minden sportban, „alacsonyabb” osztályban ne indulhasson licences versenyző egy ugyanazon évben, előfutónak elmehet rajtszám nélkül.
Rally 2.:
max. 2000 cm3, 2WD autókkal lehessen pontot szerezni az abszolútban
F. csoport kivezetése, helyébe lépne a 11-17 csoport.
Junior Kupa.
RTE:
Lebonyolítás hasonló formában, mint a Rally 2.
Tömegsport, rallysprint, amatőr kupa:
A rallysprintek, amatőr kupák számát csökkenteni kell, főleg azokon a területeken ahol, a tradicionális ORB futamok vannak.
Az RSB-nek autósport népszerűsítése érdekében, azon régiókban rendezett eseményeket kellene támogatni, (szakmailag, anyagiak, díjak elengedése, média), ahol nem vagy alig rendeznek versenyt. Mindenhol található üres laktanya, lerobbant gyártelep (sajnos).
Ki kellene írni a Régiós és Országos Amatőr és Rallysprint bajnokságot.
Az országos döntőn a régiós bajnokságok helyezettjei indulhatnak, ez egy végi nagy dzsembori, megfelelő média felhajtással.
Az RSB-nek képviselni kellene az utánpótlás versenyek rendezőinek érdekeit a sporttörvény alapján, ehhez meg kellene szerezni az elnökség hathatós támogatását.
A magánterületes és egyéb kiskapukat bé kell zárni!!
ORB versenyrendezés:
A rendezőkkel együttműködve, meg kellene keresni a járulékos rendezési költségek,
csökkentésének lehetőségét, egységes beszállítók, szövetségi kapcsolatok révén.
Szponzorálható központi beszerzésű csomagokat kellene összeállítani.
Változtatni kellene, a rendezői tradíciók, jogok területén. Pályáztatni kellene az ORB futamok rendezői pozícióit. És ez nem a „régi” rendezők ellen (tudásuk, helyi kapcsolataik, tapasztalatuk alapján amúgy is hendikeppel indulnak), hanem azért, hogy legyen mihez nyúlni egy esetleges vis major esetén, lásd 2012 Eger Rally. Nem decemberben kellene alkudozni a következő szezon rendezőivel, most már a 2014-es szezont kellene előkészíteni. Több éves korrekt szerződésekkel, együttműködéssel.
Érzékelhetővé kellene tenni azon elnökségi ígéreteket, hogy a politikai kapcsolatok előnyére válnak az autósporton belül a Rally-nak is.
A Rally gazdasági hatásai:
El kell készíteni egy-egy futam a rendező helyszín és környékére ható gazdasági tanulmányt mely tartalmazza a rendezők és versenyzők által generált helyi bevételek mértékét, különböző rendezéssel kapcsolatos (illetékek, szolgáltatások útvonalak, területek) díját, a vendéglátásból-turizmusból adódó helyi be véltelek, (vendég éjszakák, étkezés), az egyéb szolgáltatások, üzemanyag, kommunikáció stb.
Véleményem szerint kevés sportág létezik ma Magyarországon mely ilyen nagymértékben befolyásolná a hazai turizmus bevételeit.
Megvizsgálni, mint önálló iparág, munkahelyteremtő képesség és ezt tudatni a politikai vezetőkkel.
Média:
Rendet kell teremteni, korrekt média hátteret kel, biztosítani versenyzőknek rendezőknek, saját és elnökségi források, kapcsolatok felhasználásával.
Szerződést kell kötni valamelyik hiteles médiafigyelő vállalkozással pl. Observer.
Marketing:
Az RSB-nek saját marketing csapatot kell létrehoznia.
Érdekképviselet az MNASZ-en belül:
Az RSB-nek az IB-ben erőteljesebben képviselni kell a szakág érdekit (versenyzők, rendezők), az egyenlő teherviselés elvét előtérbe helyezve.
Szerintem elfogadhatatlan, hogy olyan szakágak, ahol elfogadott a belépőjegy szedése, és az esemény lebonyolítása, helyszíne, különösebb extra költség nélkül lehetővé is teszi, alacsonyabb díjtételeket fizessen az MNASZ kaszájába, mint a Rally (licenc, bejelentés, rendezői licenc…).
A bevételek megosztását szakág-szövetség meg kell reformálni.
A szakági titkárság kialakítását, hasonlóan kell megoldani.
Az RSB munkáját is modernizálni kellene, a tagoknak saját területükön nagyobb önállóságot, hatásköröket kell
biztosítani.
A bizottságon belül, kommunikációt elektronikus útra kell terelni, az akut problémákat melyek meghaladják a témában érintett bizottsági tag hatáskörét,konferencia vagy video kapcsolat útján kell kezelni, növelve a reagáló képességet, fölösleges, időrabló, költséges utazgatások helyett.
A szezonban a bizottsági értekezleteket az ORB futam helyszinén kell megejteni.
Számomra az a kijelentése a magyar R1 versenyzőinek nagyon nagy részének egyhangúan , hogy nem kellenek WRC ék magyar országra nagyon elszomorított.Az még jobban , hogy mit gondolnak a kisebb sorozatokról.Fogalmuk sincs a túra és a sprintek körülményeiről.
Kimerik jelenteni , hogy a wrcktől nem jönnek vissza a nézők a pálya szélére?
Meg ki hozna ide wrcket.
Meg ki kiváncsi a s***os ócska octaviákra meg a budai féle corollára.
Mikulásra csak azért megyek el mert van 3 wrc a nevezési listán , máskülömben elgondolkodtam lemenjünk e fagyoskodni.
Csak tíz külföldi versenyzőnek meghívót küldenek az eger rallyra, kedvezményes feltételekkel ebből 4 eljönne, az országba legalább van 3 ,és a eddigi mezőnyből ráfanyarodnak 2 en az 9wrc.
Nem érdekel mikori évjáratok, megkotlik e az első etapon, nem érdekel ki vezeti de ha 9 wrc 2 super2000,4,5 super 1600(mert van itthon és lenne is kategóriája) és még kit -car is lenne az eger rally nevezési listán akkor lehet 3 év után újból elmennének az emberek rally egyet nézni.
Tudom hogy szivük mélyén ők is igy gondolják, de az önös érdekeik ezt másképp diktálják.
Az a baj hogy a mostani rally 1 nagy része lexarja van e néző vagy nincs.
Túrába nem munkás overálba versenyeznek az emberek és nem tákolt nyulketreccel hanem az autók 85 % a homológ vagy lejárt homológ!!!Sok autó ex rally 1 vagy 2 es kocsi van köztük vb ét megjárt bódé csak a tisztán látás véget.
Szerény véleményem szerint kicsinyes hatalmi harcok folynak a szakágvezetői posztért, ill. a mögötte álló emberek érdekeiért, rendezvényéért. Nem mentem el erre a pénteki rendezvényre, mert féltem tőle, hogy ugyanolyan lesz, mint az elmaradt Eger Rally utáni magyarázom a bizonyítványt rendezvény volt. Ott akkor is sokan beszéltek sok mindenről, de nem arról mi lesz a rally-val, mitől lesz újra népszerű (bár véleményem szerint nem elvárható sajnos az az induló szám, ami a 10 évvel ezelőtti versenyeket jellemezte). Akkor és ott pl. a mai szakágvezetőnek egyetlen célja volt, hogy kimondassa Botka Endrével, hogy regisztrálni fogják az összes RTE versenyt (Hajrá MNASZ bajnokság).
Sajnos, ahogy olvasom a hozzászólásokat, meg beszélek emberekkel ez többé, kevésbé tényleg így lett. Megy a pozícióharc, ki kivel van, közben senki sincs a RALLY-val.
Az én véleményem az, hogy a mostani gazdasági helyzetben , mint ahogy azt már többen írták ki kellene írni egy MNASZ által szervezett , akár területi rendszerű rallysprint bajnokságot. A műszaki előírásokat a lehető legalacsonyabb szintre csökkenteni, persze a biztonság szem előtt tartásával. Emellett, vagy esetleg közös futamokkal persze futhatna az ORB és Rally2. Igy el lehetne érni azt is, hogy olyan licenszes versenyzők, akiknek nincs pénze a teljes szezonra, ezeken az MNASZ rendezvényeken induljanak, és ne mindenféle amatőr versenyeken. Ezeken kívül az ORB és versenyeit közösen kellene rendezni a környező országokkal, akár közös bajnokságot kiírva.
Újra be kellene vonni az importőröket a bajnokságba. Egy időben volt márka bajnokság, amiben részt vett a Citroen, a Suzuki, a Peugeot, a Skoda, a Mitsubishi és még lehet, hogy valakit kifelejtettem. Volt párbeszéd az importőrök és a rally szakág között. Ezt vissza kellene hozni, esetleg őket bevonva dönteni a WRC kérdésről. Hiába hoznak ide 3-4 leamortizált WRC-t, ha elveszítjük az importőri támogatással, mai technikával induló csapatokat.
A kisebb kategóriák kezelésén, megbecsülésén is változtatni kellene. A Super 2000-es autókkal, a Mitsubishikkel (esetleg a régi WRC-kkel a kis autók nem tudják felvenni a versenyt, nem tudnak eredményt prezentálni a szponzorok felé, nincs pénzük ütőképes autóval egész szezont végigcsinálni. Ki lehetne írni egy kisautós bajnokságot (a néven még nem gondolkoztam), ahol csak az A7, vagy A6 és az alatti autók szerepelnének, és itt is lehetne abszolút bajnokot avatni.
Nehéz kérdés a Rally2. Alapvetően utánpótlás bajnokságnak kellene lennie kis, széria közeli autókkal. Amiért Dudás Gyula annak idején beengedte a nagy autókat ide, az az RTE-től való félelem, illetve az MNASZ kis rendezvények (sprint) hiánya volt. Szerintem, ha működtetne az MANSZ egy sprint bajnokságot, ahol az olyan emberek indulhatnának, akik nem amatőr szinten, technikával akarnak versenyezni, azonban nem akarnak hosszú (és drága) versenyeken részt venni, akkor a Rally2 megmaradhatna amatőr szintű, amatőr autókkal teljesíthető bajnokságnak. Sajnos azt már nem hiszem, hogy el tudjuk érni, amit a 70-es 80-as években működött, hogy az akkori túraversenyeken a a papa autójával el lehetett indulni, mindenféle felkészítés drága felszerelés nélkül. Persze ezeken a versenyeken a gyorsasági szakaszokat szlalom különpróbák helyettesítették, amikhez nem kellett bukócső, stb. Ez ma már nem hiszem, hogy a fiatalokat kielégítené, de ehhez minél közelebb kellene hozni az amatőr szintet. El kellene érni azt, hogy a Rally2 újra utánpótlás bajnokság legyen, ne pedig olyan emberek bajnoksága, akiknek nincs pénzük továbblépni.
A feljutásról. Az elvvel maximálisan egyet értek, azonban nem biztos, hogy ez az az időszak, amikor ennyire kevés az indulószám alkalmas ennek bevezetésére. Azt végképp nem értem (lehet, hogy mégis értem), hogy miért kell az RTE-t monopól helyzetbe hozni. Ki kellene nyilvánítani, hogy az ORB utánpótlás bajnoksága a Rally2, és innen kehet felkerülni az ORB-be, vagy pedig minden amatőr sorozatból, amelyiknek dokumentált éves eredménylistája van.
Ennyi jutott így hirtelen eszembe vasárnap kora reggel.
Irónia akart lenni az említett hozzászólásom,de mivel nem basztam tele a végét hülye írásjelekkel,így már nem lehet levágni.
Meg kéne tanulnom fészbukul.
De nem fogok
Te holvoltál RTE futamon? Mert én az utobbi években csak ott láttam igazi rally-t! Mert az nem rally, hogy van pár felesleges millám azt elautózgatom, hogy elmondhassam rally versenyző vagyok. Én úgy gondolom, hogy az a fő probléma, hogy ez a dolog a többségnek csak a pénzről szól és sok olyan pilótát tudnék felsorolni akik megfelelő anyagi és techikai háttérrel aláznák az elmúlt pár év bajnokait. Nem bántani akarom se Mikit, se Norbit, de elvesztettünk tőlük jobb kezű embereket a pénz és a sportpolitika miatt.
....most ezzel a visszahozzuk a wrc-t jeligével akarnak "nyerni"? Minek? Komoly wrc-s csapatok importőri támogatás nélkül nem nagyon lennének, a többiek meg vagy kihullanának, vagy u.úgy kikapnának a micuktól... értelme nincs, csak ahogy mondják, az életérzés......Ők megtehetik.
A fene hitte volna, a nagy kutyák csak a pozicióról fognak beszélni :D még véletlenül se a pénzért csinálják....
dolgozni? akkor mi lesz a mondással...."aki dolgozik, nem ér rá keresni"
nézegetve a képeket, azért az ebből élők többsége is jelen volt....látszik, nekik fontos.... meg jópár versenyző, akik kapartatnak egész évben a szponzorokért, vagy saját pénzüket költik rá, szeretnének versenyezni....de hiába míg teljesen meg nem újul az egész rallysport magyarországon.
Nézőszám akkor lesz, ha régiókra osztva limitált teljesítményű autókkal rendeznek sprint-bajnokságot ahonnal fel lehet jutni a Rally2-es szintén limitált teljesítményű bajnokságba, és az ottani dobogósok feljuthatnak az R1-be... akkor lesz ismét néző, mert a legjobbak lesznek ISMÉT az R1-ben.
egy-két fecske nem csinál nyarat, jóval többen vannak akiket nem érdekli az egész, mert "csak" tele vannak és itt-ott elindulnak egy-egy űrtechnikával..... és akkor velük szavaztassátok meg, ne lehessen R1-en kívül nagy autó:)
nagyon el lett rontva ez az egész, ami a kilencvenes években még jól működött.
Tegnap az történt, ami várható volt a korábbiak alapján.
Legelőször S***** Miklós kiállt, sajnos az elejéről lemaradtam, de mondhatjuk immár, hogy mondta, amit szokott, mindent megígért. Majd meglepő módon közölte, hogy konkrét alelnökjelöltjük van, és ezt pont úgy is vezette fel, mint anno, amikor ez legutóbb téma volt.
Szerinte vagy feláll egy G***** Zsolt-S***** Miklós-Móczár Péter (!) elnök-hármas, vagy egyikük sem vállalja.
Tehát a szavazók meg vannak zsarolva, hogy vagy elfogadják Móczár Pétert (aki szerinte nem önjelölt) alelnöknek, vagy nem lesz G***** Zsolt továbbiakban elnök. Szintén nem lesz, ha beérnek azok a visszahívók, amiket már nyíltan gyűjt több szakág S***** Miklós ellen...
A két vitatott ember ott volt, G***** Zsoltra csak hivatkoztak, és megmondom őszintén vannak kétségeim ezzel kapcsolatban, nem csak azért, mert Miklós számomra nem szavahihető, hanem azért is, mert nincs egy hónapja, hogy egészen mást mondott nekem, nekünk Zsolt.
Mondandója végén Miklós arra sem adott lehetőséget, hogy akár egy kérdést is feltegyünk, elrohant...
Ezután Büki Ernő kedves invitálására Móczár Péter is mondott pár szót, miszerint már alelnök szeretne lenni, mert felkérték. A sportszakmából kimaradna, hiszen arra remek szakemberek vannak, ő minden mást csinálna, mindegy tehermentesítve G***** Zsoltot. Kapcsolatot tartana mindenkivel, közvetítene, mert van erre ideje.
Ezután elkezdődött amiért jöttünk, kezdődött a Rallye2-vel, itt az egyetlen felmerülő kérdés az volt, hogy miért nem lehet majd feljutni F-csoportból ORB-be. Zsolt szerinte ez még csak tervezet, de szeretné, ha a homológ kategóriákból érkezne az utánpótlás.
Ezután elszabadultak az indulatok WRC-ügyben, szinte minden hozzászóló ellenezte. Az volt a vélemény, hogy ha visszajöhetnek a WRC-k, akkor sem lesz senki, aki meg tudja fizetni a megbízható darabokat, így csak egy-két gyorsaságit láthatják maximum őket a nézők. A szabály bevezetésétől viszont annyira megsértődnének az importőrök, hogy azoknak sem lesz lehetőségük homológ autóval menni, akik idén nagy nehezen összeraktak egy ilyen projektet.
Sajnos most sem sikerült felülemelkedni sokaknak a saját kicsinyes érdekükön.
Vita volt még az amatőr versenyekkel kapcsolatosan, nem szeretnék az amatőr rendezők, ha tovább csökkenne az ARK futamok száma. Fodor Krisztán nehezményezte, hogy akkor, amikor az MNASz kiír egy ARK bajnokságot, ennek lefekteti a szabályait, és pénzt szed pl tőle, hogy megrendezze ezeket a versenyeket, akkor nem helyénvaló őket külsősként kezelni, hiszen az MNASz bajnoki rendszerében dolgoznak ők is. Elmondta, hogy hajlandóak bármilyen értelmes irányelv mentén dolgozni, és korlátozásokat bevezetni pl hengerűrtartalomban a sprinteken, de várnának valamiféle egyeztetést, kapcsolattartást, és koncepciót ebben az ügyben is.
Később Üveges Gábor számon kérte Pénzes Zsoltot, hogy miért utasította el 3 versenyének regisztrációs kérelmét, ami azért furcsa, mert egyetlen szabályos kérelme sem volt, a legutóbbi versenyét pedig nem is próbálta regisztrálni...
Megtudtuk, hogy Dudás Gy. Kokó is jelölt RSB vezetőnek, a korábbi RSB vezető is őt támogatja.
Sajnos nem tudok érdemi előrelépésről beszámolni, időpazarlás volt elmenni. Azt gondolom, hogy nem az a fontos kérdés, hogy mehetnek-e a WRC-k, hanem , hogy ki fog dolgozni? Ezt pl. meglepetésemre senki nem kérdezte meg Pénzes Zsolttól!
Kedves "mesternek mondott"!
Ugye nem nézed ki belőlem, hogy a sprint versenyek, "tűzzel-vassal való irtása"- verzióra voksolok? A riportból idézett két rövid sorban, nem a manipulációt látom, hanem a tenniakarást. Talán csak a szebb jövőről álmodozó gyermeteg lelkem látja a kelleténél rózsaszínűbb ködben a 2013-as esztendőt, de valamiért bizalmat szavazok a druszámnak. Találgatásokba ne menjün bele, a részletek kidolgozása még hátra van.
Nagyon emélem, hogy nem tévedek. ;)
Nem a sprintek megszüntetéséről van szó!Olyan mintha ugy értelmeznéd.
Limitálni kell a számukat és egységesíteni a lebonyolításukat.
szerintem nem normális hogy közel száz sprint futamot regisztrálnak évente egy országba.Ez a nézőnek és a versenyzőknek sem jó.Pláne ugy hogy a fele elmarad meg rövidebb és nemis biztonságos.
Nagyon nagy szükségvan a sprinekre azokért az okokért amit leírtál de az legyen egységes és normálisan megrendezve ,hogy a néző és versenyző és nemutolsó sorban a rendező is feltudjon készülni a versenyekre és péntek este ne érje egyik felet se meglepetés hogy nemkaptam engedélyt,nem indulunk a versenyen mert elmarad pedig nagyon sokmunkával és egyebekkel készültünk és nézzek más programot a hétvégére a barátokkal mert ez elmarad vagynem indulnak annyian vagy akármi.
Ha ez az év első felében levannak zsírozva nem hinném ,hogyversenyek maradnának el,engedélyeket vonnánk vissza és minden fél reálisan tud tervezni.
Más kérdés ,hogy ez mennyire lessz bizonyos emberek érdekeire felépitve.Remélem ebben is tudnak kompromisszumot kötni az érintettek.
"
Az "egész országra kiterjedő rendszer felépítése" pedig
monopolizációs törekvést jelent számomra.
A szűkszavú közlés miatt nem állítom, hogy értelmezésem
megfelelő, de szerintem mindenképpen bővebb kifejtést
érdemelne a téma."