RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732098656
Napi oldal:
82578
Jelenleg:
2339
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
933. • 2012-05-14 19:34:28
blg rosszul informáltak, vagy rosszul láttad.

A szakágvezető ott volt, Számos két kis megszokott pincsijével és egy új számomra ismeretlen pincsivel épp Herczig bármilyen büntetését próbálták megszervezni, hogy a gyerek második lehessen.
932. • 2012-05-14 16:03:46
A hétvégén szezonnyitó rendezvénye volt a magyar ralibajnokságnak.
Tisztán látszódott mennyire érdekli a szövetséget a rali. Senki nem volt lent a rendezvényen a szövetség , az elnökség részéről.
A kinevezett szakágvezető sem érezte fontosnak, hogy megjelenjen a szezonnyitón.

Pedig még mindig a rali a szövetség legnagyobb szakága és a legtöbb bevétele a raliból van a szövetségnek.
931. • 2012-05-02 10:08:05
A vodkafon inkább megvett volna 2-3 rally futamot, mint hogy ezt a parasztvakítást csinálta. Készítettett volna egy BP rallyt, és sokkal nagyobb lett volna a hírértéke. Na de megint kiderült az, hogy hazánkban le lehet vasárnap záratni a belvárost, és lehetne egy jó kis prológot rendezni sok helyen, ahol ezerszer több ember lenne. De gondolom az mnasz ben ülők ezt nem vették észre, és csak a lóvét számolgatják...
930. • 2012-05-02 06:37:50
Sokat elmond a hazai állapotokról, hogy Botka meg Asi képviselte a ralit a belvárosban. Persze Kazár sem egy szent, de őt legalább még nem tiltották el jogerősen.

929. • 2012-04-22 10:07:28
Szépen együttt párban akkar az országbol hidjetek el sok embernek okoznatok boldog pillanatokat!!! helyeslek
928. • 2012-04-22 10:05:15
Kedves Számos Miklós mi lenne ha fognad magad és eltakarodnál a magyar rally világából hű fegyverhordozod és kutyadal Katona Pincsi Zsoltal???? nemértem király
927. • 2012-04-19 01:09:41
Azért ez a "versenyautóvizsgáztatás egységesítése", úgyis mint kötelező Mnasz gépkönyv, a gépkönyvezésen a volt Mnasz gépkönyves autók egy részének a rendes, ipari szívatása (vigyél csődokumentációt egy volt Mnasz gépkönyves autóhoz, hasonlók), olyan jól sikerült, hopgy csak elég megnézni a hétvégi nívósabb amatőr versenyekről a videókat, virágzanak, tele vannak műszaki vagy akár papír nélküli autókkal. Szegény Rte-ben meg elég soványnak tűnik a mezőny Tatabányán, persze ebben benne lehet a válság és a Rábaringi extra kiadás-logisztika is. De azért lényegében meleg gratula a nagyon okos, jót akaró, egységesítő, átlátható rendszert létrehozó jó pesti embereknek, nekik köszönhetően megint virágzanak az amatőr versenyek, lévén amibe beleteszik a mancsukat, az lényegében élhetetlenné, és sokaknak finanszírozhatatlanná válik azonnal. És még finom voltam és nőies.
926. • 2012-04-18 18:42:50
Akkor már értem miért nem ad pénzt, miért bojkottálja az eddig megszokott és megrendezett (2011-ig) rally versenyeket F**** bajtárs.
925. • 2012-04-18 08:04:14
Rallyzik az Adóhatóság!

A Nemzeti adó és Vámhivatal figyelő szemei elé kerültek a tavasztól – őszig megrendezésre kerülő autó- és motorsport rendezvényei, és azok adóbevallási kötelezettségeinek ellenőrzése, úgyhogy – FIGYELEM! – útra keltek, és ellenőrizni fognak.
Vizsgálják a rendezvények vonatkozó reklámszerződéseit és ilyen jellegű bevételeinek elkönyvelését, ezzel együtt adatgyűjtést is végeznek. Vizsgálni fogják a rendezvényeket szervező, rendező és lebonyolító vállalkozások tevékenységét is, kiemelt figyelmet fordítanak közben a helyszínen foglalkoztatott személyek munkaviszonyának ellenőrzésére.
A futamok helyszínein a vámosok fogják felkeresni a vendéglátó-, kereskedelmi- és szállásadó egységeket, átfogó ellenőrzés céljából. Figyelni fogják a nyugtaadást, az áru eredetét, és az alkalmazottak foglalkoztatásának körülményeit.

(NO COMMENT)
924. • 2012-04-17 23:04:07
Azért, mert gazdaságilag, pénzügyileg a padlón vagyunk, az MNASZ pedig a versenyzők befizetéseiből él a tisztelt el...társakat kéretik a nagy arcból no meg a havi fizetésekből visszavenni úgy 47000Ft/hó/fő. Lehet, hogy erre lenne jó péda az agyonbasztatott Bajnai aki 1Ft ért vállalta az ország vezetését bármi is volt mőgőtte(vállalkozások), Viktor királynak is vannak vállakozásai - bányái ebből adódóan a nagy hazafi a szabadságharcos mégis felveszi a búsás képviselői fizetését, lehet, hogy Ő zsoldos harcos?
923. • 2012-04-17 22:33:17
Hadd szálljak vitába egy kicsit.
1. A Forma 1 az egytelen versenytípus -tudomásom szerint- amelyik bejelenthető az FIA-nál ASN (jelen esteben MNASz) bejelentés nélkül. Ennek ellenére a magyar Forma 1 -szintén tudomásom szerint- mégis fizet bejelentési díjat.
2. Természetesen a jogtulajdonosnak fizetendő jogdíjat az FIA bejelnetési díjjal összekeverni, összehasonlítani butaság.
3. A Hungaroring Zrt. is, és a pécsi rendező is egy üzleti vállalkozás. Miért is várnánk el, hogy a MOL a saját hasznából az OMV-t finanszírozza. Az IRC elmaradása miatt a WTCC okolni szintén butaság. Az az állami pénz, ami a tavalyi igéret után is csak lassan folyt be a rendezőhőz, az idén már meg sem lett ígérve, mint ahogy a kórházak, iskolák, vasúti szárnyvonalak támogatása sem. Azért, mert gazdaságilag, pénzügyileg a padlón vagyunk nem az MNASZ-t kellene okolni (még ha egy-két elnökségi tagnak van is köze hozzá).
922. • 2012-04-17 12:05:56
De, szükséges szembeállítani. Ha igaz, amit nasanyika írt, akkor pl idén konkrétan a WTCC miatt nincs IRC, illetve amiatt, hogy néhány ember az egyiken tud pénzt keresni, a másikon nem. Mindkettő beleférhetett volna, és még maradt volna is pénz, csak ugye az étvágy...


A másik pedig, hogy minden versenynek van bejelentési díja az országos szövetség felé mindenhol. Ez az MNASZ díjtáblázatában úgy szerepel, hogy az FIA bejelentési díj 50%-a. Nem tudom, hogy a 6 milliárd jogdijból mennyi az FIA díj, de biztos lehetsz benne, hogy nem elhanyagolható. Ha ezt a pénzt befizetné a rendező, mint ahogy minden más rendező is, akkor nem lenne anyagi gond. Csak ők ezt inkább elköltik lótusokra.

És ez pont így müködik.
921. • 2012-04-17 11:58:19
Nem szükséges szembeállítani a gyorsasági és a rally szakágakat.

A Forma1 ideje alatt csak a csapatok, a kiegészítő személyzet, a média, a fanatikus rajongók több pénzt termelnek a költségvetésbe az itt tartózkodásukkal (szállás, utazás, promo-k, kaja...stb), ami önmagában több, mint az a 3,26%, amiből milyen tyűdef@sza IRC-t tudtál volna rendezni.
Én is nagyon sajnálom,h elúszott az IRC-Mecsek, de nem nem az F1 miatt.
Akkor ennyi erővel a kurv@anyját az FIA-nek is, mert az éves költségvetésének 0,3%-át nem ajándékozta oda a kedves szervezőknek, hogy versenyt tudjanak rendezni? Ennyire erővel a helyi- v. megyei önkormányzat is egy nagy szemét, mert ők is sokmilliárdból gazdálkodnak, az IRC-hez meg "csak" pár nokiésdoboz kellett volna?! Ez nem így működik...
920. • 2012-04-17 11:43:15
Az IRC történet nagyon egyszerű:

Tavaly megvolt rá az 50 millió állami támogatás. Közbejött hirtelen a WTCC lehetősége, azonnal kellett pénz. El is költötték az IRC pénzét rá.

G***** mindent megtett, hogy pótolja a pénzt az IRC-re, ez sikerült is, de már nem azokkal a feltételekkel, mint az első körben, valakinek ki kellett fizetni, és csak utólag kapta meg a pénzt a Mecsek Rally szervezője, amibe belerokkant.

A WTCC nem várt siker lett, kiment 70e ember (ingyen) rájöttek, hogy ott is be tud szedni az Ostermann/Hungaroring mondjuk 50.000x3000 Ftot (gyk: 150millió), és idén már ezt eröltették, és az állami támogatást nyilván nem az IRC-re vitték, amiből nem keresnek közvetlenül pénzt.

A történet üzleti szempontból rendben is lenne, ha közben "mellékesen" nem ők vezetnék az MNASz-t is, mert ugye ha meghagyták volna azt az 50 milliót az IRC-re, akkor nem kerestek volna a WTCC-n "csak" 100 milliót, de lenne verseny.
919. • 2012-04-17 11:15:56
"A jelenlegi szerződés szerint 2016-ig biztosított a Magyar Nagydíj helye a Formula–1-es versenynaptárban, az állam a jogdíj kifizetésével eddig is támogatta a futamot. A jogdíj 2008-ban 18,2 millió dollár (3,6 milliárd forint) volt, az akkor meghosszabbított szerződés szerint évente tíz százalékkal növekszik."

Tehát:
2008: 18,2
2009: 20,02
2010: 22,02
2011: 24,22
2012: 26,64 millió dollár = 6.121.528.012 Forint!!! Érted?

Az egész hazai ralisport évi 200 millió forintból szárnyalna, IRC-vel, utánpótlással, mindennel! Ez ennek az összegnek 3,26%-a! Ez nem a Forma1 költsége, ez csak a jogdíj!!!

Tehát ha lenne mondjuk egy kitétel, hogy csak a jogdíj 1% megilleti az MNASZt, az 61 millió forint lenne!!!

Értitek, hogy miért a Hungaroring fontos? Hatezer-millió-forint csak a jogdíj.
917. • 2012-04-16 17:03:20
Ma 18:20-kor a Hír tv-n a Stopper-ban Rally! vagyis, hogy nincs rally!
Nézzétek!
916. • 2012-04-15 11:29:05
Lassan csak leesik majd mindenkinek hogy SvájciF**** Tamás/büdös nagy tolvaj lízing cég tulajdonos/és társai pont les***ják a rally-t,az fontos nekik amiből pénz van,a többi csak nyűg max egy kis apró pénzt ki tudnak belőle venni.És hidd el hogy kínosan oda figyelnek arra nehogy olyan kerüljön a tűz közelébe aki kicsit is okos vagy meg akarja váltani a világot.Ha hülye szőke agyú vagy ,vagy okos pincsi max akkor............erről szól az egész nem másról.Tojnak ők nagy ívben a magyar autósportra.................max ha pénzt látnak benne,mint pld a wtttc ben vagy a zengő team-ben.........
915. • 2012-04-14 20:11:19
Kedves Olvasók és Hozzászólók!
Tisztelt Varga Imre!

Mivel mi nem ismerjük egymást, engedje meg, hogy bemutatkozzam nagyon röviden. Majd 20 éve rally néző vagyok, majd időközben tereprally is. Ez már sok idő, láttam nézőként pár dolgot, gyalogoltam rengeteg kilómétert - hála a nem "néző- és parkolóbarát" szervezésnek. És megtenném újra, sárban, szélben, esőben, hőségben. Megérte amit kaptam ettől a sporttól nézőként. Egy ideje nagyon megrövidültek a kocsisorok a parklóba menet a gyorsok mellett. Régen sokan voltunk és térkép se kellett, hogy odataláljunk mert csak beálltam egy tömegbe és mindenki arrafele ment, ma már egymagam vagyok. Aggódom, olvasgatom a fórumokat, híreket, és most elolvastam a "Három az egyben..." című cikket. Nagy a baj és ezt mint néző mondom. És ha a tapasztalatomra hagyatkozom szemben a szívemmel ez a baj elég rég kezdődött és nagyon sokáig fog tartani. Nem hogy az alján még a derekán sem vagyunk. Ezzel nekem nem is lenne bajom csak közben odavész amit szeretek, a rally.

Én nem tudom, hogy épül fel az MNASZ, hogy van ilyen benne például, hogy Drag, Drift Bizottság (semmi gondom velük, kérlek ne értsetek félre). Nem tudom mi az az RSB, IB, SBB, ATB, SFB, RTE, TR .... Nem is akarom tudni. Egy dolgot tudok viszont, hogy az a MNASZ egy szövetség. Mégegyszer: szövetség!! Vagyis legyen az bármi is, de nem magáncég. Egy adott feladatkör elvégzése céljából emberekből létrehozott társaság. Szerintem. Ez nem egy magáncég, ez egy "szövetség" melyben a vezetők választva vannak és ezáltal képviselnek egy mögöttük levő társaságot (kezdve a sportolótól a nézőig) akitől kapták a bizalmat a munka elvégzésére. És igen ez a társaság időnként elvárja a kérdésekre a választ. Ez egy ilyen szakma. Ezen a gondolatfonalon tovább menve - szerintem - a benne résztvevő képviselőknek erkölcsi és morális kötelessége minden feltett kérdésre választ adni a munkájukkal kapcsolatosan származzon az a sportolótól vagy egy egyszerű nézőtől (jelen esetben én).

Imre, Őn egy helyen ezt mondja: "...meg kéne kérdezni a véleményemet a miértektről is azt gondolom...". Nos a kérdés elhangzott több esetben is. Amennyire én kihámoztam, a válasz több formában érkezett:

1."Azt gondolom majd azon urakkal közlöm véleményemet akik megszólítottak és majd ha ők gondolják publikálják a dolgot."

2."Ha majd megkeresnek akik megszólítottak azoknak el fogom mondani a miértet"

3."Várom megtisztelő hívását 10 perc múlva el tud érni."

4."Miután névtelen fantomoknak nem fogok magyarázkodni mert nincs miert ezért kerdezzetek meg Nattant vagy Cselenyit urat velük ezt mar meg beszéltem. Ha a továbbiakban bárkinek problémája lenne azzal csak személyesen vagyok hajlandó kommunikálni."

Őszintén mondom nem értem. Először felajánlja, hogy válaszol, majd a számtalan kérdés feltétele (azt gondolom volt közöttük kúltúrált is, névvel vállalt) után sincs érdemi válasz.

Engedje meg, hogy én is megkérdezzem: miért hozta meg azt a döntést amit meghozott. Itt had álljak meg egy pillanatra, engem nem érdekel, hogy igen vagy nem a döntés. Csak egy tényszerü választ várnék (talán várnánk) például: azért szavaztam i/n-el mert én ugy látom, hogy ez ezért és ezért .... és ez igy van hasznára a rally-nak.

A kérdésem minden szavazó és nem szavaszóhoz is szól természetesen, de mivel Ön nyilvánitott némi hajlandóságot a nyilvánossg fele (nagyon helyesen) ezért most Önnek teszem fel, de ezen formában szól a többi tagnak is. Szivesen olvasnám a többi indokot is.

Azt tartom a legszégyenletesebbnek, hogy Önök ezekben a poziciókban "köz"feladatot látnak el, melyet önként vállaltak. Ezzel a vélemény- és válasznyilvánítás kötelezettsége is együtt jár! Én nem vagyok sportoló sem riporter kérem ne várja el tőlem, hogy más formában tegyem fel a kérdésem.

Bizom megértésében.

Tisztelettel: Németh Ferenc
914. • 2012-04-14 20:06:24
Izgalmas lehet, amikor egy nyilvánvalóan baloldali cégnek 20%-a van egy óriás magyar vállalatban akkor, amikor jobboldali kormány van... Már jobban érthető a jobboldali vonal, mint ellensúly az elnökségben.

Szép ez az 1.593.000.- +max50% (+80e/hó fizetés is az elnöknek. Egy jó honapban 2.469.800 Ft a fizetése! Az mnasz vezetés nem jár pénzzel... Komoly dilemma lehet neki, hogy melyik fontosabb...

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k