RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737693249
Napi oldal:
25918
Jelenleg:
2655
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
873. • 2012-04-12 08:28:55
Szánalmas az egész MNASZ vezetőség.

Ez egy vicc!

A kérdés tényleg csak az, hogy TI rallyesok tényleg ezt akarjátok?
Tényleg erre adtátok a felhatalmazást ennek az elnökségnek?
Tényleg az a célotok, hogy tönkre tegyék/tegyétek ezt a sportot?

Ha igen, akkor el lehet menni inkább gyeplabdázni, vagy zsíroskenyeret emelgetni! A saját nyakatok köré tekertetek hurkot.

Szégyelje magát az összes olyan csapat, egyesület, MNASZ tag, akik erre az elnökségre szavaztak, mert nem Szanossal, Frakkal van itt a baj bazdmeg! hanem azokkal, aki őket juttatták hatalomra.

Ezek után nem kell csodálkozni, hogy nincs Eger rallye, nincs Mecsek rallye sem, és bajnokság sem, no meg azon sem, hogy WTCC-re van pénz, IRC-re meg nincs.

Mi kell még, hogy ti idiótabarmok felébredjetek?
872. • 2012-04-11 23:43:22
Ugyan én kivülálló vagyok valamilyen szinten, de ez már azért elég felháborito.
mnasz egy kész vicc. mindenki menekül versenyezni ahova tud, rte, tme, srt, bárhova, csak lehessen menni. még ennek ellenére is. erre mnasz kezdi hogy engedélyköteles.
Azt nem tudom miért csodálkoznak hogy mindenki sírva menekül tőlük amilyen messze csak lehet, ha még akkor is belerugnak egyet az emberbe, amikor már semmi köze nincs hozzá.
Ez az sp rendszám is egy ujabb idiota huzás, vmit találjunk ki, amivel pl az rte mezőnyét kicsit megBuZerálhatjuk, ugye mennyi auto is megy Pvel (vagy ment) ???

az fog menni idén rali1ben vagy 2ben aki
1. vagy annyira hülye hogy hisz a mesében ennek dacára is
2. talál valami ultra nagy madarat aki állja a bohockodását, a szánalmasan unalmas 143x látott gyorsaságin.
és erre talán még lesznek vagy 45en kiváncsiak a pályaszélén.

Lehet csinálni ezt, csak pontosan ennyi értelme van: 0

az amatőrökre még elmegyek, és ennyi. mnasz végleg bezárt nálam.
remélem sose fogok menni olyan helyen amiből bármi pozitivat huzhat az mnasz. grrr.
akinek meg jo igy és kell igy, hát nosza ottvan. de én hányok az egésztől.
871. • 2012-04-11 13:24:17
Na meg azt se felejtsük el ,hogy a bulvársz@r miatt egy idő után nem arról szóltak a ralis-hírek, hogy kint volt nyolcezer ember, óriási hangulat volt, a fotósok fotóztak a nézők ettek-ittak és láttak autóversenyt, hanem arról, hogy: "A mai rally mérlege két könnyű sérült"...meg hárman estek be egy kanyarban árokba és a Karcsikának meghúzódott a kisujja, a faluban a dezsőbácsi bringával ment a kocsmába és betévedt a pályára, mert nem volt jól biztosítva (értsd nem húztak betonfalat, csak 3x szalag volt és 50ember ordított neki, hogy el onnan!!!).

15évesen nem akartak elengedni a kisbéri gyorsra, mert az milyen veszélyes, ott meghalnak a Zemberek...kész....
870. • 2012-04-11 11:19:25
Figyelő

Egy érdekes infó hozzá, ha szemfülesen olvasod.
Dávid interjújában a melléklet 2012.03.29.-én iktatott, küldött levelet tartalmaz.

Az elnökségi határozat 30.-án született, (lásd MNASZ oldalán) 13/ÜV/2012 előzetes elnökségi határozat / 2012.03.30

kzsolt Sportszakmai koordinációs bizottsági tag majd ezt is biztos megmagyarázza...
869. • 2012-04-07 07:43:56
Szerintem sok enbernek lenne véleménye a dologról, de hát ....
Nálam a "de engem már nem is nagyon érdekel, hogy ki-mit mond" mondata verte ki a biztosítékot, azért a balhét ő csinálta nem mellékesen!
868. • 2012-04-06 22:12:00
Rally a TV-ben....
anno több csatornán, hírekben, rallyösszefoglalókban, sporthírekben jelen volt....akarva, akaratlanul a paraszt megnézte a híradót, és minden nap láthatta, hallhatta az aktuális futam eredményeit.......
és hopp kitalálta pár emberke, milyen jó üzlet lesz, innentől kezdve aki akar rallyt majd fizet érte......
MEGSZŰNT MINDEN!!!
maradt egy, vagy 2 összefoglaló, ahová bevásárolhattad magad, és a parasztja megnézhette mit mond a suzuki kupa utolsó helyezettje, meg az abszolút 30. wrc-s pilóta! és a végén megmutatták a végeredményt!
Erre is büszkék lehettek! Ettől is népszerűtlenebb lett a rally! ettől is kevesebb a néző, és a versenyző!
Nagy királyok voltatok ezzel a húzással is!
867. • 2012-04-06 21:26:20
Senkinek nincs hozzászólása a Botka Dávid büntetésének a csökkentéséhez? Dávid azt mondja, hogy csúnyán beszélt. Nagyon csúnyán kellett, hogy beszéljen, mert a csúnya beszédtől - az én tudomásom szerint - kitört egy üveges ajtó, ill. egy ásványvizes üveg (igazi üvegből) is megindult az ott jelen lévők felé, de aztán ezt a mozdulatot még sikerült kontrollálni. Fellebbezésekkel kihúzták a tavalyi évet, majd most mivel a versenyzővel a jogerős döntés meghozatala óta (a holtszezonban, amikor nem volt verseny) nem merült fel semmi probléma, megfelezték a büntetését. Megint adtunk annak egy pofont annak, amit a rendszer úgyse engedne beírni ide. Ezek szerint ez a vislekedés megengedett, és az ezt elkövető versenyző nem érdemel tényleges eltiltást egy versenyről sem. T. versenyzők, ha legközelebb nem tetszik a vezetőség döntése nyugodtan lehet az észérveken kívül agressziót is alkalmazni, majd az elnökség, vagy az álatala megbízott 3 tag törli a büntetést. Biztos ez a jú irány!? Hajrá! (Arra már nem is merek gondolni, hogy van ismerőse az MNASZ-ben.)
866. • 2012-04-06 21:11:49
Roni!
"...semmilyen felkérést nem kaptam, a média bizottság, melynek tagja vagyok, működésképtelen......"
Azért ez is jelent valamit. neszóljszám
865. • 2012-04-05 10:02:55
Hány éve játszátok ezt a média bizottságosdit? Adogatjátok egymásnak a neveket, hogy mindenki komolynak látszon, történni meg semmi nem történik a lóvé kifolyatásán kívűl.
864. • 2012-04-05 10:01:46
Roni. Savazó baromságot?? Komolyan mondod? Félelmetes az amit csináltok. Másra fogni a hülyeségeteket?? Ez nagyon megy. Tanulni mástól? ÁÁÁ. Nehogymár.... Nem mi nézők tettük tönkre a rallyt hazánkban, hanem ti, akik csak a pénzt vezsitek ki belőle. Mondtál tippeket, adtál tanácsokat? Meghallgatták? Komolyan vettek? Miért nem hallgattak meg? Nem vezsnek komolyan??Észbontó az, hogy még mindig nem látjátok be a hibáitokat, és még mindig elhsizitek azt, ti mindent megtettetek a rally érdekében. Hidd el, ha napfényre kerülne sok dolg amivel ide juttattátok a rallyt, nagyon sokan rossz szemmel néznének rátok, és most nagyon finoman fogalmaztam. Egy szerencsétek van, hogy a ti hozzá nem értésetekkel egyidőben jött be arallyba az is, hogy eltűnt a látvány. Mindneki a gumikra fogja, pedig a f***t, Akinek kis esze is van tudja hogy mi miatt van, hogy nem a tehetség indul ma hazánkban. Van tehetségkutatás nálunk? Foglalkozott ezzel az mnasz? Miért nem küldtetek a pirelli tehetségkutatóra egy ügyes fiatal pilótát? Gondolt valaki erre közületek? Vagy gondolt arra valaki közületek, hogy színt vigyen a rallyba? Hogy ne az unalmas, mindenki álltakl ismert gyorsaságikon autózzanak, mára már vakon a pilóták? Szerintetetk siker volt az IRC futam rendezése?? Szerintem nem, mert még mindig van sara a rendezőnek, és ez titeket is minősít. Órákat lehetne sorolni a hibákat, és azt hogy sokan tudják hogy semmit nem tezstek a rallyért, pedig ebből érttetek. Persze a haveroknek volt minden, vagy kedvezmény, vagy eltekintés dolgoktól, mert erről szól a történet. A rendezőkről már nem is beszélve. Valaki a MÁSik fóreumon beírta azt amit én javasoltam itt, ezen a fórumon, mindneki helyeselte azt amit ellopott tőlem tippeket. Valószinű azért, mert ti s***tatok rá, mert nem a ti érdekeiteket szolgálja. Most is tartom azt amit többször is írtam, míg a mostani gárdából akár 1 ember is ott van a tűz közelében, addig nem lesz rally magyarországon. Profi gárda kell, aki életcélként kezeli a rallyt, és nem a haverokat védi, betartott szabályzat kell, nem engedményeket hozni az ítéletekben. És profi rendező gárda kell, akit felelősségre lehet hozni, ha valami nem úgy van, ahogy le van írva. De gondolom ti ezt nagyon jól tudjátok.Ja mellesleg belém kötöttél, pedig én egy fillért sem kapok a rallyért, hanem eddig csak költöttem rá. Azok cseszték el, akik rengeteget kerestek a rallyn. Drága szállodák, meg ilyesmik. El tudtok különben számolni a költségekkel rendesen??? Rossz helyen keresed a felelőst a magyar rally haláláért.
863. • 2012-04-05 09:41:43
Ortodox!
A felvetésedre válaszolva:
Van a szakágnak kinevezett vezetője, talán egyszer lesznek bizottsági tagok is.
Továbbá a második már "sikeres" közgyűlés óta semmilyen felkérést nem kaptam, a média bizottság melynek tagja vagyok működésképtelen, elfogadott hatályos Média szabályzat nélkül.
Az itt megjelent hozzászólásaim a sportág érdekében írtam és mindig volt valamilyen javaslatom.
Félreértettetek a 858. bejegyzés szerzőjének azt javasoltam, hogy mutasson példát, de úgy, hogy tűnjön el, írt már elég savazó baromságot.
862. • 2012-04-04 09:45:28
Roni.
Mi lenne ha Te mutatnál példát és nem nem értelmetlen szócsatára és levelezésekre pazarolnád az energiád? Állítólag neked van hatalmas tudásod s példaértékű multad. Na akkor hajrá! Most van szükség a több évtizedes tapasztalatra, és a sporttal szembeni alázatra.
861. • 2012-04-03 10:58:06
Nem semmi, jól él belőle és amikor végleg kivérezteik akkor beszól, hogy gyere mutass példát!
860. • 2012-04-03 10:53:54
Nem én tettem tönkre a magyar rallyt. Mi a probléma? Az hogy évekkel ezelőtt már szóltunk, hogy ez így nem lesz jó?, Hogy el kellene menni más országokba, hogy ott miért is működik jól minden, ha kell akkor változtatásokkal is? Ebből is látzsik, hogy senkit nem érdekelt az, hogy mi lesz a rallyval. Senkji nem hallgatja meg a pórnépet. Fenyegetőzni, azt tudtaok, tudnak, mert féltik a húst.... De tenni valamit., mit is várunk olyan szervezőktől, akik kijelentik azt, hogy a néző nem kívánt rossz a versenyeken.....
859. • 2012-04-03 10:08:49
rallysjociCZ!

Mi lenne ha példát mutatnál?!

Üdv

Herczeg Áron "Roni"
858. • 2012-04-03 09:07:21
És még mindig kivétel néálkül ugyanazok az emberek írogatnak ide az mnasz fórumba, akik eddig. Nincs magyar rally, és még mindig írogatnak, nem értem én ezt. Remélem, ha vége a 3 fordulós bajnokságnak, akkor eltűnik mindenki, és a nép választhat majd új mnasz tagokat, és elnököt. Remélem. Ti már leégtetek, nem vagytok képesek semmire sem. Ha már SP ről van szó, akkor követni kell. Lehet egy-két évig nehéz lesz, de utána egy hozzáértő gárda helyrehozhatná ezt a sportot, amit sojkna annyira szerettek régen.
857. • 2012-04-02 18:05:23
Sokat emlegetitek mostanában SP-t. Milyen szempontból érdekelt az Mnasz-ben? Kiadják valamelyik lemezét? vigyorgok helyeslek csókollak kacsintok forgatom a szemem király megdöbbent vigyorgok
856. • 2012-04-02 17:31:45
Azt lehet tudni, hogy ez a csepela milyen minőségben és milyen javadalmazás szerint kavarja, a szövetség hátszelével az SP ügyét?
855. • 2012-04-02 17:08:51
Gyurma, kzsolt és csepela Tamás

Ugye nem gondoljátok komolyan, hogy ha egy Biztosító támogatja az MNASZ-t (nem mellékesen a Hungaroringet is), akkor lehet majd egy másikkal erre az egy tételre szerződni?
854. • 2012-04-02 15:40:07
Idézet a cikkből:"először is: nem kell rá regisztrációs díjat és súlyadót fizetni, nem vonatkozik rá az átírási díj sem, valamint nem kell műszaki vizsgára vinni, helyette az MNaSZ autós Technikai Bizottsága (aTB) által kiadott gépkönyv és szakvélemény birtokában, úgynevezett versenygépjármû szemlére kell vinni."

Hibák a helyesírási hibákat kivéve:
-Szuper, hogy nem kell súlyadót fizetni! Egyetlen szépséghiba, hogy semmire nem kell, mert teljesítményadó van helyette pár éve, és ezt tudtommal minden jelenleg működő ideiglenes forgalomban-tartási engedéllyel rendelkező jármű, vagy rendszám után fizetni kell, csodálkoznék, ha az SP rendszám lenne a kivétel.
Átírási díj sincs, csak vagyonszerzési illeték...

"ha valaki egy VfTS-t megvásárol, eddig 130 ezer forint átírási díjat kellett fizetnie"

Korábbi díjtétel szerint 6e+6e+20e+1600*18=60.832 Ft egy VFTS átírás, a mostani szabály szerint a forgalmiban szereplő teljesítmény számít , az mondjuk 75kW, akkor az összeg 65.750 Ft. Tamás enyhén túloz attól tartok.

"Ha valaki benevez egy versenyre, akkor azzal igazolja, hogy azon a versenyen indult" Értitek! Mindenki indul, aki benevezett, punktum.

"ezenfelül lehetôség van tesztelésre, amelyet 30-45 nap közötti idôben szeretnénk meghatározni"

Felhívom a figyelmet a többesszám első személyre, itt kezdődnek a problémák, hogy Csepela Tamás bármit szeretne meghatározni bárkinek ilyen ügyben...

"Jelenleg több biztosítóval is tárgyalunk, és a legkedvezôbb ajánlatot tevôvel köt szerzôdést az MNaSZ."

Az szuper lenne, mert eddig a kapott jutalékok alapján szerződött az MNASZ. Vagy így értette a legkedvezőbbet?!
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k