RSB - Beszámoló és jövő évi tervek
2010 rövidített értékelése és a 2011-es tervek
2010-12-16
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
732084314
Napi oldal:
68236
Jelenleg:
1934
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
833. • 2012-03-29 21:15:40
Segíts légyszíves, írdmeg, hogy hol hallottál róla, hogy Miskolc sem lesz. Én is szeretném elolvasni. Egy kevés közöm volt hozzá.
832. • 2012-03-29 18:28:24
Akkor Hisztory EB sem lesz?Az azért elég érdekes,pláne úgy hogy a History bajnokság egy futamos lesz.
831. • 2012-03-29 17:12:28
Ja hogy már Miskolc sem lesz....az igen! Gratulálok! És akkor WRC-k újra meg minden....hahahaha..... ekkorát rég röhögtem...!!! :D:D:D
Na de sebaj, lesz túra! :D:D:D

Vicc kategória aki ezt így elintézte...
830. • 2012-03-29 16:37:22
Gyulay úron nem csodálkozom, ez egy tipikus narancsos propaganda beszéd volt, ahol a végstádiumos rákos beteg olimpiai bajnok atlétának van feltűntetve. Faluvégi sem lepett meg különösebben, mindíg megtalálja a nyelve helyét... Szegény Botka pedig reménykedik abban, hogy a mogyoródról kapott ígéreteket teljesítik majd, és nem hagyják benne a sz..ban!
A lényeg, hogy a rallye egyre jobban a háttérbe szorul! sírok
829. • 2012-03-29 16:22:53
LINK

Igényel ez bármiféle kommentárt?...
828. • 2012-03-27 20:08:51
Gyönyörű sajtóközlemény!Csak a hungaroring fényezése megy többi meg le van s...va.Hat verseny lesz???? Még a Bükkfürdö sem biztos,de ilyen bizonytalanságban nem lehet autót bérelni.A talán majd lesz verseny erre a szponzor nem ad semmit.Az rte,sprint,amatör versenyeket is meg akarják ölni.Ha így haladunk inkább külföldön fognak versenyezni:Ja és lehet,hogy olcsóbb is arról nem beszélve,hogy ott a versenyzőkért vannak.A "mentsük meg a rallyt"gyűlésen is össze vissza beszéltek.K Zsolt szerepléséről nem is beszélve.Csak arra nem jöttemrá,hogy a rallyér vagy ellene van.A Pénzes Zsolti elmondta a frankót a Szamos úr megsértődik és kirohan.Mi ez itt emberek óvoda!Inkább elkéne menni nyugdijba és engedni a hozzáértőket.(nem a tutajos és frakk urakat mert abbol nem lesz rally csak hungaroring.kiváncsi leszek egyáltalán idén lesz e verseny.Ausztriában a bükkfürdö utáni héten verseny van.Olcsóbb mint bükkfürdö és kb plusz 80km.Szállást még magyar országon is lehet találni.Itt biztos több indulo lesz.
827. • 2012-03-27 19:01:58
Szép ez az RSB közlemény, de Botka úr már megint zavarban van.
(vagy kzsolt vezeti félre)

Az MNASZ oldalán a versenynaptárban még mindig nem szerepelnek bajnoki futamok, valamint az
Elnökségi közlemény

arra kéri a szakágvezetőt, hogy tegyen javaslatot a bizottságának tagjaira. A közlemény meg azt mondja a szakági bizottság (egyszemélyes :) ) egyeztetett a rendezőkkel.
Ezen ellentmondásból is látható, hogy megint csak egyedül irányítja a rallyet, esetleg önjelölt segítőket alkalmaz.
826. • 2012-03-27 17:46:20
a link http://www.mnasz.hu/letoltes/4.sz.%20RSB%20kozlemeny.pdf
825. • 2012-03-27 17:45:15
hirtelen milyen sok versenyünk lett helyeslek még tartalék verseny is van. sőtt...külföldi tartalékverseny is helyeslek
824. • 2012-03-27 17:21:00
Ez így van, ahogy írod. Én már ezt régóta pedzegettem és a Frankót ezért már nem is említettem, mert a kusza szálak tőle erednek. Én rohadtul nem vagyok elájulva Norbikától (kövezzetek meg) sokkal de sokkal tehetségesebb fiatalok vannak nála lehetőségek nélkül, csak fel kellene karolni őket. Úgy látszik ez lesz az új irány a jövő generációja számára, beülni egy játékterembe (de nem a rossz oldalra) és talán felfigyel rájuk valami cyber guru.
823. • 2012-03-27 17:09:24
Sajnos be kell ismerni, hogy Frank-magyar rally 1:0 szontyoli
822. • 2012-03-27 17:05:09
Igaza van Gyulai úrnak! Első lépésként tényleg a legfontosabb teendő, a rally megtisztítása olyan formán, hogy meg kell szünteti a fiataloknak azt az egyetlen lehetőségét is amely lehetővé teszi számukra a rally megismerését, űzését. Ezentúl kevés lesz a papa által megépített autó, hiszen most már a legutolsó bivalybasznádi versenyre is minimum amatör gépkönyv kell, és mivel most már csak az MNASZ-nél regisztrált verseny rendezhető Magyarország területén a versenyek díjai is annak megfelelően alakulnak (drágulnak). Tényleg büszkék lehetünk arra, hogy minden autós sportág jól működik (főleg a ringen), csak a rally nem, azonban azt nem kellene elfelejtenie tisztelt elnök úr, hogy nem Fernando Alonso és Felipe Massa valamint nem Michaelisz Norbert és nem is a Zengő Dension Team választotta a szövetség élére hanem tulnyomó részben a most mosthagyerekként kezelt rallysok akok bíztak Önben. Végül is igaza van jöjjenek a cyber gyerekek, ahhoz nem kell más mint egy jó számítógépes játék egy két konzol és ha már megtanulnak vezetni akkor jöhet az internetes megmérettetés, azután pedig Duen kihirdeti az eredményt.
821. • 2012-03-27 10:34:03
"A tavaly januárban megválasztott új elnök és elnökség vezetésével sikerült elérni, hogy a korábban sokszor széthúzással vádolt, megosztott MNASZ egységesen felsorakozott a vezetőség mellé, és ez rövidtávon is eredményesnek bizonyult..."

Milyen egység?
Milyen eredmények?

Nincs IRC, nincs Eger, 2 héttel az első rallyverseny elött 22 nevező...

szavazatok 33%-ával kinevezett szakágvezető.

Sportszakmai Alelnök nem tudja nagyságrendileg mennyi pénz van, pénteken megígért versenynaptár még ma sincs fönn

Soroljuk még?

Uraim mogyoródon mást jelent az egység, mást az eredmény...
820. • 2012-03-27 10:29:11
Eza alényeg kérem, csajok jó kocsik, csillogás a pompa. Közben ezek az emberek tették tönkre önös érdekük miatt a magyar rallyt. Gratulálok nekik. Szakmai vezetés? Ugyanmár, nevetnem kell.
819. • 2012-03-27 07:06:42
818 hozzászólás és egy sem dicséri a Magyar nemzeti autóellenes szövetség jelenlegi munkáját :((( Gyulai annyit tud az autókról hogy motor van benne és nem kell evezni :)))
818. • 2012-03-26 15:05:06
Jó napot Mindenkinek!
Most olvastam az indexen a MNASZ vezetőjének nyilatkozatát. Hát... ritka s***ul hangzott. Elismerem, a vízen ügyes de az autósporthoz mennyit ért?(mondjuk meg is fízették érte. Dolgozom 32 éve, fizetem az adót, hogy az ország működjön, a sportolók jól keressenek, de még senki jó állást nem ajánlot érte.) Megmondom: ennyit. Ha úgy van ahogy mondja, akkor itt a rally vége. THE END!
Jó estét Mindenkinek!
817. • 2012-03-26 12:37:11
Ez a matek rendben is volna,de felvetődik a kérdés:-ha jól tudom-a mai napig nem sikerült a tavalyi IRC futamon dolgozó sportbírók és egyéb segítő személyzet tiszteletdíját kifizetni!!!Hol a baj?
815. • 2012-03-25 21:56:32
Versenyzői mozgalom a Rallye OB megmentéséért ahogyan azt én láttam...

Sokan voltunk, de nem elegen. De ha elegen lettünk volna, akkor se történt volna semmi. Hiába van véleményed, tartsd meg magadnak.
Az első 2 óra az Eger rally által okozott helyzet "kirúzsozása"volt. Hozzáteszem, hogy senki nem mondott igazat.
A Lakatos family a hiányzó pénzekről beszélt, pedig ilyen anyagi jellegű hozzájárulást még egyik rendező sem kapott soha.
Tavaly meg tudta rendezni az Eger rally-t? Meg hát...
Botka Endre a s***ból próbál meg várat csinálni, de ő sem varázsló, nem sikerült.
Füredi Andris hogy miért mondta le az eger rally-t?? Családi okok? Dehogy! Az ő helyében én is ezt tettem volna! Ha az RTE nem fér bele az időtervbe, akkor az indulók létszáma miatt tuti bukó a rendezvény.
MNASZ részéről megmutatkozott Szamos Miklós aki már akkor is ott volt, amikor alakult az MNASZ. Kiöregedett, lássuk be.
2012 van. Nem fog működni a 25 évvel ezelötti hozzáállás! Miért nem beszélnek a sportminisztériummal támogatás ügyében? Ahelyett hogy olyan embereket tartanak csak az MNASZ nél akik azért járnak be hogy felvegyék a fizetést, tenni is lehetne valamit.
Az RTE kupasorozatnak is minden évben van névadó szponzora. Az ORB nek is lehetne. Fel kell venni egy alkalmazottat, aki fiatal, marketinget tanult, és el kell inditani szponzor után.
A jelenlegi helyzetet, hogy miért ilyen népszerűtlen az ORB csak is a hosszú évek munkája alakította ilyenné. Hiába tették meg RSB vezetőnek a Botka Endrét, ebből a s***ból még az ő "szakmai tapasztalatával" sem lehet várat építeni.
Az RTE hogy tud gazdaságos lenni, amig az ORB versenyek nem? Egyszerű! Nincs versenyző! Ennek első oka anyagi. És megint a rossz pénzéhes üzletpolitikát alkalmazzák, mint ahogyan azt már megszokhattuk állami szervezetektől. Szigorítások, nagyobb terhek a versenyzőkre. lehúznák az utolsó bőrt is rólunk, csak hogy nekik még jó legyen. Pedig igazából ha fele annyiba kerülne, akár 2x annyian is indulnának rajta. Én is szivesen mennék rally1 ben, de ilyen árak mellett nem tehetem meg. Fele annyi pénzből kimegyek inkább Romániába versenyezni, és jól érzem magam. Gyúcsááány is megmondta! "El lehet menni kérem szépen, itt lehet minket hagyni, csak tessék"
A még ha szocializmus lenne, legalább még működhetne. De a jelenlegi diktatúra ellen tenni nem tudsz! Legalábbis mi versenyzők nem. Aki tudna is tenni valamit, az a Botka Endre. Ha akarna is igazán tenni valamit. Végre egy közülünk való (versenyző, sportbarát) ember is odaférkőzött az RSB be. Bele lát hogy mi megy valójában. Ha végre nem dugná a fejét a homokba, akkor kiforgathatná azt a sok éves kussolás által okozott s***t, amit rejteget a tisztelt MNASZ.
Érdekes módon tavalyról megmaradt egy 10 es.... Lehetne venni belőle időmérő eszközöket, hogy ne kelljen bérelni. Persze bérelni sokkal jobb, mert több pénzt lehet ki-be tologatni. Van pénzmozgás, és Hudinizés.Ahogy valamelyik értelmes versenyző(nem láttam ki volt) mondta, ki lehet adni a lassítókat reklám céllal.
Vagy ahogy Pénzes Zsolti mondotta, az egész ORB bonyolítását ki lehet adni egy külsős cégnek, aki lebonyolítja az éves versenysorozatot.
Persze az nem jó az MNASZ nek, mert akkor mindösszesen csak 1 számlát kapnának, vagy adnának ki évente. Nem lenne tényleges pénzmozgás.
Inkább a nyugdíjazáson kellene elgondolkodni kedves Szamos Miklós ,mert erre az asztalra már nem tudsz letenni semmit, elvenni meg nem tudsz, ha nincs miből.
Ha népszerűtlen az ORB, akkor nem az RTE-t kell baszogatni. Mészáros Iván mindig is azt akarta, hogy a Rallytúra legyen a rallyutánpótlás nevelő.
Aki már úgy érzi hogy elég jó, úgy is átmegy versenyezni rally1 be. Tavalyi bajnokaink is idén rally1 ben szerettek volna menni, de nincs! Én is mennék szivesen, de már a gépkönyvezésnél gondaim adódnának, ahogy Tajmel Tibi is próbálta volna ebbe az irányba terelni a szót, csak az az agresszív hozzáállású kopasz csúnya bácsi aki bemutatkozni sem tudott magától (Katona Zsolt), kirángatta a mikrofon elől. Így nem tudtuk meg a véleményét. Aki útban van, azt el kell távolítani. Csodálkozom hogy nem sün alakzatban történt Tibi eltávolítása. Egyébként én is jeleztem hogy szólni kívánok, de erre nem kaptam lehetőséget. Volt más értelmetlen hozzászóló is akinek a véleménye fontosabb volt az egyik félnek. Tajmel Tibi arra szeretett volna kitérni hogy a gépkönyvezésen mit tapasztalt.
A Ladába csak a "Csernai féle" lengőkar szerelhető be?? Ez olyan mint ha nekem azt mondaná valaki, hogy csak a Pepsi kólát ihatom meg!!! Diktatúra!
A gépkönyvezésnél azt az utasítást kapták a gépkönyvezést végzők, hogy minél több autóba kössenek bele, és buktassák meg. Hogy ne lehessen műszaki vizsgára vinni ezeket az autókat, hogy az RTE-nek ne legyen jó. Vagyis nem nekik, nekünk. Ahelyett hogy a sportrendszámot eröltetné végre valaki, hogy az úgy müködhessen, ahogy az müködik is az agyilag fejlett országokban. Csak az ő példájukon kellene élni. Majd a végén oda lyukadunk ki, hogy csak amatőrbe, és Spint be tudnak majd indulni az autók, ha nem tudnak "P" rendszámot szerezni. És itt egy komoly pénztől esik el a tisztelt MNASZ! Ha a saját kezébe venni ennek szabályozását, akkor bevételt is tudna termelni. De mivel nem ért hozzá, erre esélyt se látok.
Nem mindegy hogy okos emberek hülyéskednek, vagy hülye emberek okoskodnak. Eljárt az idő.
Jelen állás szerint marad a Román bajnokság amennyiben nem rendeződnek a dolgok.
Azért próbálok ezen a fórumon kommunikálni, mert nyilvános, nem vezetnek ki ha esetleg olyat le merek irni, mint amit le is irtam. Ez persze nem azt jelenti hogy monitorharcos vagyok. Nem a számat tépni jöttem fel a fórumra. De személyesen nem működött a dolog.
Várom a reagálásukat.
Tisztelettel:

Kőházi Károly
814. • 2012-03-25 20:12:48
Érdemes átgondolni? MIt? Azt hogy rövid időn belül ezek tönkretették a rallyt? Nem átgondolni kell, hanem elzavarni onnan mindnekit, mondom mindenkit, és új, a raééyt szerető embereket odatenni. De úgy elzavarni mindenkit, hogy ne akadályozhassák meg az új emberek munmkáját, mert tuti azt tennék. Nem hiszem hogy nem látod a fától az erdőt. Még most is oltogatják itt egymást az okosok, meg ezt meg azt kellene, kellett volna csinálni, közben meg már paért kell kiálltani. Szóval ha azt hiszed, hogy a mostaniak az emberek segítségével, és nem a negatív kritikálkal ekőbbre jutnának, nagyon tévedsz.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k