RTE - díjkiosztó 2010
A GREPTON Rali-túra bajnokság évadzárója
2010-11-21
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737414694
Napi oldal:
132944
Jelenleg:
2005
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1929. • 2013-10-08 08:27:18
Ez is igaz...nagyon kevesen csinálják meg tisztességesen az autóját...tisztelet a kivételnek! De azt is kell látni,hogy már mindenütt NASA technológia van...tök mindegy,hogy mivan...

De,ha már VFTS...nagyon egyformák azok az autók akik egymással meccselnek pl. RTE-ben...nagyon nem lehet belekötni...olyan szoros volt a meccs idén H katban,hogy ezzel nem lehet példálózni!
Kétségtelen,hogy szabályozni kell,de nem így...senkinek nem lehet megtiltani semmit...lehet szabályokat, változásokat bevezetni,de ne arról szóljon az egész,hogy tegyük tönkre az RTE-t is,tánha így feljebb mennek az emberkék és az MNASZ,RSB még nagyobb bevételre tesz szert...Meg majd gondolom mindenki super 1600-os Suzukit fog bérelni...hányinger...megélhetési csalók!

Ha Te ezt normális döntésnek tartod,akkor Te vagy a hülye...

Az egész arról szól,hogy minden pénz a zsebükbe vándoroljon és még ratyibb legyen itthon a rally. Ettől lejjebb nincsen...
1928. • 2013-10-08 08:10:18
Na tegyük tisztába a dolgokat srácok a hülyék kedvéért.
Az MNASZ-ben ülő emberek ugyan úgy mint már bárhol a világban lehúzzák a versenyzőket!Na de a versenyzőket sem kell félteni! A vfts-ek 70-80-%-a NEM 1.6-os mind 1.9-2.0 vagy nem a homologizációnak megfelelően van megépítve!
Az N-es autóknak sincs köze az N-csoporthoz mivel ott a legkönnyebb trükközni.Suzuki Swift N-homológlap leíraja a szabályokat mi lehet mi nem és milyen.Más ugyanolyan nagyobb korszerűbb teljesítményűmotor alkatrészeit felhasználva épülnek,ezekbe a Honda civic-is beletartozik.
Na meg hány autónak szerelik le a hengerfejet és nézik meg a szelepméretet és a lökethosszt és dugattyú átmérőt.Meg hol homológ a 48-as és 50-es weber a ladánál? GE szemes futómű? Úgyhogy a versenyzők ne pattogjanak cigány munka folyik mind a két részről! Egy Versenyző társatok :-)
1927. • 2013-10-08 07:25:16
Azt a mocskos ki-be.....ott k...a anyjukat!
1926. • 2013-10-08 06:45:22
Az a baj hogy olyan emberek kerültek a nemzeti autósportellenes szövetségbe akiknek csak egy érdekük van és az a pénz. Jelenlegi vezetőnek a nevében is benne van alias Pénzes Csaba aki a Mészáros Iván szárnyai alatt nőtte ki magát és fordult szembe mesterével. Mócár Petinek minden elismerésem az elért eredményeiért de szegény már félig vak és szenilis és valószínűleg cavintont szed hogy ne felejtse el este bevenni a viagrát. A gyulai meg annyit tud az autósportról hogy van négy kereke meg egy kormány. Kíváncsi lennék arra hogy amikor ő sportolt mint kajak-kenus akkor a Ferdi lett volna a szövetség elnöke mit szólt volna hozzá. A Bp rallyn előfutónak mentünk és 260 e ft-ot kértek kaucióként a szervízre és a futamra amit még nem sikerült teljes egészében visszakapnunk. Plusz 200 e ft nevezési díj. Sajnos a Mészáros Iván úrnak nagyon nehéz dolga van mert ő nonprofit és ez nagyon szúrja a szemét a sok igazi lehúzósnak. Lehet igazatok van hogy befellegzett az rte-nek de ehez azért még lesz egy két szava néhány komoly embernek.
1925. • 2013-10-07 23:41:52
Egy ilyen undorító mocskos bandát mint az MNASZ, még nem látott a világ. Azt hittem hogy a politikusoktól nincs rosszabb, de most rájöttem hogy van. Akik kitalálják és elfogadják az ilyen javaslatokat haláltáborba kéne deportálni, nehogy valami közük is legyen a jövőben az MNAsz szervezethez.
1924. • 2013-10-07 23:33:42
Nem ismerem részleteiben a technikai előírásokat, de, ha jól sejtem, az OT versenyeken is magasabb, aktuálisabb, a biztonsági berendezésekkel szembeni követelmény, mint az eredeti autóban volt. Ezt leszámítva még közel eredeti az autó.
Én csak a VFTS 1600-as mivoltára céloztam ...
Lehet, hogy nem csak én örülnék, ha az amatőr futamokon a Ladák mellett növekedne az 1600-s autók száma ; Skoda RS, Skoda LR, VW Golf Gti I, Toyota MR2, Hondák, Fiat, stb. Talán még többen férnének hozzá az eredményesség esélyével ezekhez a versenyekhez
1923. • 2013-10-07 22:28:04
Ezúton szeretnék gratulálni nagyrabecsült vezetőinknek,hogy sikerült újabb hatalmas lépést tenni a Magyar rally teljes tönkretételét célzó rögös úton!Gondolom sokak nevében kívánhatok kitartást ehez a fáradságos munkához!
1922. • 2013-10-07 22:03:20
Amik ezzel nagyobb motorokkal mennek,azért mennek a H2-ben... forgatom a szememViszont ez a megközelítés egy kicsit sántít,mert bármibe lefogadom,hogy ha lenne egy olyan autóm,ami 83-ban homológ VFTS volt valahol európában,az az éven nem kapna gépkönyvet az MNASZ-nél....Gondolj csak a csőre amit akkor bele raktak!
kacsintok
1921. • 2013-10-07 19:45:35
Csak mellesleg. Vállalom, nem vagyok barátja, az elszabadult, az MNASZ-nek "be nem hódoló" amatőr versenyeknek, mindegy, hogy RTE, vagy más, ahol a szabadság gőzétől megszédülve, 3 - 500 LE-s autókat is elengednek, nem vizsgálva, hogy a pilóta vezetett-e korábban trabantnál erősebb autót!
A rendezői felelősség ott kezdődik, hogy megnézem kit engedek és mivel rajthoz állni. Akinek nem inge, persze ne vegye magárra ...

Csak a pontosság kedvéért: A Lada VFTS eredeti homológizációja 1982 okt. 1. A motor 1589 ccm!
Ami a mai versenyken ettől nagyobb motorral indul az nem VFTS! Azaz, ezt nem kellene felsorolni az "elvesztett" autók között. kacsintok
1920. • 2013-10-07 18:25:07
Csak ugye az MNasz-nek a sporttörvény értelmében vétójoga van az összes hazai rallyverseny kapcsán. Kérdés, hogy hogy fog sikerülni-a nyilvávalóan létrejövő- egyezkedés a két fél között.
1919. • 2013-10-07 18:20:45
Szerintem ez az Mnasz-közlemény nem fogja érinteni az RTE-versenyeket. Mészáros Iván nem fog behódolni az Mnasz-nek. Gondolom ti sem tudjátok elképzelni azt hogy a mindig népszerű RTE-versenyeken csak max 1600ccm-ig indulnának majd autók. És akkor mi lenne a sok EVO-val, 1.9-es Ladával, BMW-vel. Az 1.9-es VFTS-motorokat kidobják és csináltatnak bele 1Mft-ért 1.6-osat, vagy az M3-as BMW-kaszniba majd tesznek kolbászfüstölő 316-os motort. Nevetséges ez az egész közlemény.
1918. • 2013-10-07 17:35:26
http://www.mnasz.hu/letoltes/Elnoksegi%20kozlemeny%2020131003.pdf
1917. • 2013-10-06 15:06:14
SzeNo!
Van a sportbírókról nyilvántartás, és mindenki elérhető telefonon, interneten. Sokszor csak egy vezetőbírót kell(ene) elérni, ugyanis a legtöbbnek összeszokott működő csapata van.
Na persze, akad olyan rendező, akinek nem kell ez a "felhajtás", elég az, hogy:
Józsikám, ha van valami gáz, majd integess a zászlóval! megdöbbent

(akkor már inkább tényleg a jeti) helyeslek
1916. • 2013-10-06 14:34:11
Oksa. Igaz. De ez mikor lesz? És hol pontosan? És ki értesítette a 60 embert?
Ortodox. Értem amit mondasz. De engem konkrétan nem érdekel hogy kinek milyen végzettsége van a pályabírók közül... Az érdekel hogy én befizettem egy összeget, és ezért szolgáljanak ki. Nekem mindegy akár a Jeti is állhat a beíróban...Csak működjön...
1915. • 2013-10-06 09:07:18
Ez is abszolút érthető! A ringre én se mennék:D

Én tegnap utánajártam és nem Kakucson lesz tudtommal,hanem Tökölön és nem is a reptéren,ha a repteret körbevevő betonos,aszfaltos, poros 5km-es szakaszon.

Én tavaly volt ott egy ilyen tesztrallyn augusztusban. Egy srác szervezte....csak mókázás volt. Korlátlan körök stb.

Nagyon jó volt szerintem! Nem egy FRT fíling, nem egy Kakucs,hanem tényleg rallys volt az egész. Technikás,poros...sok helyen észnél kellett lenni...Na,ha az lesz megint arra véleményem szerint kárpótlásképpen nem hülyeség elmenni. Sőt,azt hiszem én is kitolom oda a vasat,mert tavaly nagyon élveztem az egészet kacsintok
1913. • 2013-10-06 08:45:28
Igen--igazad van. Valami Kakucs ringet hallottam én is. De tudod, ne más döntse már el hogy én hol akarok menni. Nincs kedvem egy ringen körözni. És oda is elutazni stb... Kösz de nem kérek belőle...
1912. • 2013-10-05 14:50:46
hu0olb!
Többféle ember kell, a verseny lebonyolításához.
Rendező, gépátvevő, biztonsági, rádiós, lassítós, jegyzőkönyv-vezető, időmérő, stb.
Egy RTE vagy egy ARK rendezvény esetében, nagyon ritka, hogy vizsgázott sportbírók kerülnek minden posztra.
Ne általánosíts! kacsintok
1911. • 2013-10-05 09:39:32
Ezzel teljesen egyetértek...Szomorú,hogy így alakult a dolog.

Én úgy tudom,hogy lesz valami kárpótlás a sprinteseknek emiatt...nem vagyok ebben biztos,de valamit mondtak,hogy lehet valahol menni ingyen és annyit amennyit akarsz. Járj utána, de mintha ilyen hallottam volna nemértem
1910. • 2013-10-05 09:35:51
Tudod az a baj,hogy mindenki benéz mindent...

Nem lehet ezt így. A Te mondanivalódban is van igazság...de az idei új szabályok szerint nem dolgozhatnak a rendezők a saját embereikkel...új rescue...új sportbírók, új mindenki. Természetesen ezek az emberek sokkal több pénzért jönnek el "segíteni"...És hidd el,hogy ezeket az embereket nem az SRT hívta vagy bármi más egyéb...Nem hozom szóba az MNASZ-t mert úgysem hinnéd,hinnétek el...

Mikor rajtoltunk a prológon RTE-s rendezőkkel beszélgettem és mondták,hogy MNASZ-es sportbírók vannak eltűnve és a rajtengedélyt sem adták még ki(gondolom a rajtengedélyt nem az egyik részeg vagyonőr fogja kiadni)...tehát várjunk...ők is csak mosolyogtak...tényleg jót beszélgettünk velük a rajtig és nem voltak részegek,főleg nem vagyonőrök.....

Az milyen,hogy egy sportbíró vagy legyen akárki...vagyonőr:D elalszik és miatta másfél órát csúszik a verseny??? Nem SRT-s ember volt...Másnap nincs rádió összeköttetés,mert s*** a technika...Én nem védek senkit és megértem a felháborodottságot,felfelháborodottságát mindenkinek...de nem érdekes,hogy eddig sosem volt gond...most,hogy az MNASZ átírta a játékszabályokat mindjárt s*** minden... Amúgy ez egyértelműen rendezési hiba, ebben a tekintetben véve nem lehet az MNASZ-re fogni közvetlenül. Gondolom tanul belőle a rendező és jövőre megpróbálja a saját embereivel megrendezni...Ha úgyis rossz lesz akkor mindenhonnan fúj a szél:D

"A rendező bácsi nem kicsit kaszált"-ra meg csak annyit,hogy az nem zavar senkit,hogy Sprintesektől szedik a fejpénzt ész nélkül...szerintetek az nem mezőgazdasági bevétel...ha már kaszálásról van szó...Azért senki egy k.rva szót nem szól...idén szét lett cseszve a sprint mezőny és mindenki elégedetlenkedik...azelőtt meg mindenki elégedett volt,mert versenyezhettek...lehet csak én látok párhuzamot a dolgokban...de akkor eddig miért nem volt gond, csak idén van mindenhonnan panasz,meg elégedetlenség mert csináltak egy fantasztikus ARK-t 2013-ra....Addig még mindenki csinálta saját magának a dolgukat a versenyzők elégedettek voltak a nézők elégedettek voltak és mindenki s***ta le,hogy ki kaszált,meg aratott,meg magot vetett...

Ezért tart itt minden,mert mindenki csak saját magával van elfoglalva és siránkozik,hogy jajj milyen s*** volt,meg úristen mennyi pénz elment...hát járjál utána...kérdezz utána,nyomozz,hogy miért?! Derítsd ki! Láss tisztán aztán mutogass ujjal...aztán ha tudod,hogy ki a hunyó akkor lehet okoskodni...addig minek.

s*** az egész ami itthon most megy,de ha mindenki csak magának siránkozik,nem is lesz itt semmi....

Ez ilyen nemzeti adottság,hogy mindenki mutogat a másikra,meg jobban tud mindenkinél mindent de tenni semmit nem tesz a dolgokért...na ne is várjunk akkor a csodára...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k