Ez is igaz...nagyon kevesen csinálják meg tisztességesen az autóját...tisztelet a kivételnek! De azt is kell látni,hogy már mindenütt NASA technológia van...tök mindegy,hogy mivan...
De,ha már VFTS...nagyon egyformák azok az autók akik egymással meccselnek pl. RTE-ben...nagyon nem lehet belekötni...olyan szoros volt a meccs idén H katban,hogy ezzel nem lehet példálózni!
Kétségtelen,hogy szabályozni kell,de nem így...senkinek nem lehet megtiltani semmit...lehet szabályokat, változásokat bevezetni,de ne arról szóljon az egész,hogy tegyük tönkre az RTE-t is,tánha így feljebb mennek az emberkék és az MNASZ,RSB még nagyobb bevételre tesz szert...Meg majd gondolom mindenki super 1600-os Suzukit fog bérelni...hányinger...megélhetési csalók!
Ha Te ezt normális döntésnek tartod,akkor Te vagy a hülye...
Az egész arról szól,hogy minden pénz a zsebükbe vándoroljon és még ratyibb legyen itthon a rally. Ettől lejjebb nincsen...
Na tegyük tisztába a dolgokat srácok a hülyék kedvéért.
Az MNASZ-ben ülő emberek ugyan úgy mint már bárhol a világban lehúzzák a versenyzőket!Na de a versenyzőket sem kell félteni! A vfts-ek 70-80-%-a NEM 1.6-os mind 1.9-2.0 vagy nem a homologizációnak megfelelően van megépítve!
Az N-es autóknak sincs köze az N-csoporthoz mivel ott a legkönnyebb trükközni.Suzuki Swift N-homológlap leíraja a szabályokat mi lehet mi nem és milyen.Más ugyanolyan nagyobb korszerűbb teljesítményűmotor alkatrészeit felhasználva épülnek,ezekbe a Honda civic-is beletartozik.
Na meg hány autónak szerelik le a hengerfejet és nézik meg a szelepméretet és a lökethosszt és dugattyú átmérőt.Meg hol homológ a 48-as és 50-es weber a ladánál? GE szemes futómű? Úgyhogy a versenyzők ne pattogjanak cigány munka folyik mind a két részről! Egy Versenyző társatok :-)
Az a baj hogy olyan emberek kerültek a nemzeti autósportellenes szövetségbe akiknek csak egy érdekük van és az a pénz. Jelenlegi vezetőnek a nevében is benne van alias Pénzes Csaba aki a Mészáros Iván szárnyai alatt nőtte ki magát és fordult szembe mesterével. Mócár Petinek minden elismerésem az elért eredményeiért de szegény már félig vak és szenilis és valószínűleg cavintont szed hogy ne felejtse el este bevenni a viagrát. A gyulai meg annyit tud az autósportról hogy van négy kereke meg egy kormány. Kíváncsi lennék arra hogy amikor ő sportolt mint kajak-kenus akkor a Ferdi lett volna a szövetség elnöke mit szólt volna hozzá. A Bp rallyn előfutónak mentünk és 260 e ft-ot kértek kaucióként a szervízre és a futamra amit még nem sikerült teljes egészében visszakapnunk. Plusz 200 e ft nevezési díj. Sajnos a Mészáros Iván úrnak nagyon nehéz dolga van mert ő nonprofit és ez nagyon szúrja a szemét a sok igazi lehúzósnak. Lehet igazatok van hogy befellegzett az rte-nek de ehez azért még lesz egy két szava néhány komoly embernek.
Egy ilyen undorító mocskos bandát mint az MNASZ, még nem látott a világ. Azt hittem hogy a politikusoktól nincs rosszabb, de most rájöttem hogy van. Akik kitalálják és elfogadják az ilyen javaslatokat haláltáborba kéne deportálni, nehogy valami közük is legyen a jövőben az MNAsz szervezethez.
Nem ismerem részleteiben a technikai előírásokat, de, ha jól sejtem, az OT versenyeken is magasabb, aktuálisabb, a biztonsági berendezésekkel szembeni követelmény, mint az eredeti autóban volt. Ezt leszámítva még közel eredeti az autó.
Én csak a VFTS 1600-as mivoltára céloztam ...
Lehet, hogy nem csak én örülnék, ha az amatőr futamokon a Ladák mellett növekedne az 1600-s autók száma ; Skoda RS, Skoda LR, VW Golf Gti I, Toyota MR2, Hondák, Fiat, stb. Talán még többen férnének hozzá az eredményesség esélyével ezekhez a versenyekhez
Ezúton szeretnék gratulálni nagyrabecsült vezetőinknek,hogy sikerült újabb hatalmas lépést tenni a Magyar rally teljes tönkretételét célzó rögös úton!Gondolom sokak nevében kívánhatok kitartást ehez a fáradságos munkához!
Amik ezzel nagyobb motorokkal mennek,azért mennek a H2-ben... Viszont ez a megközelítés egy kicsit sántít,mert bármibe lefogadom,hogy ha lenne egy olyan autóm,ami 83-ban homológ VFTS volt valahol európában,az az éven nem kapna gépkönyvet az MNASZ-nél....Gondolj csak a csőre amit akkor bele raktak!
Csak mellesleg. Vállalom, nem vagyok barátja, az elszabadult, az MNASZ-nek "be nem hódoló" amatőr versenyeknek, mindegy, hogy RTE, vagy más, ahol a szabadság gőzétől megszédülve, 3 - 500 LE-s autókat is elengednek, nem vizsgálva, hogy a pilóta vezetett-e korábban trabantnál erősebb autót!
A rendezői felelősség ott kezdődik, hogy megnézem kit engedek és mivel rajthoz állni. Akinek nem inge, persze ne vegye magárra ...
Csak a pontosság kedvéért: A Lada VFTS eredeti homológizációja 1982 okt. 1. A motor 1589 ccm!
Ami a mai versenyken ettől nagyobb motorral indul az nem VFTS! Azaz, ezt nem kellene felsorolni az "elvesztett" autók között.
Csak ugye az MNasz-nek a sporttörvény értelmében vétójoga van az összes hazai rallyverseny kapcsán. Kérdés, hogy hogy fog sikerülni-a nyilvávalóan létrejövő- egyezkedés a két fél között.
Szerintem ez az Mnasz-közlemény nem fogja érinteni az RTE-versenyeket. Mészáros Iván nem fog behódolni az Mnasz-nek. Gondolom ti sem tudjátok elképzelni azt hogy a mindig népszerű RTE-versenyeken csak max 1600ccm-ig indulnának majd autók. És akkor mi lenne a sok EVO-val, 1.9-es Ladával, BMW-vel. Az 1.9-es VFTS-motorokat kidobják és csináltatnak bele 1Mft-ért 1.6-osat, vagy az M3-as BMW-kaszniba majd tesznek kolbászfüstölő 316-os motort. Nevetséges ez az egész közlemény.
SzeNo!
Van a sportbírókról nyilvántartás, és mindenki elérhető telefonon, interneten. Sokszor csak egy vezetőbírót kell(ene) elérni, ugyanis a legtöbbnek összeszokott működő csapata van.
Na persze, akad olyan rendező, akinek nem kell ez a "felhajtás", elég az, hogy:
Józsikám, ha van valami gáz, majd integess a zászlóval!
Oksa. Igaz. De ez mikor lesz? És hol pontosan? És ki értesítette a 60 embert?
Ortodox. Értem amit mondasz. De engem konkrétan nem érdekel hogy kinek milyen végzettsége van a pályabírók közül... Az érdekel hogy én befizettem egy összeget, és ezért szolgáljanak ki. Nekem mindegy akár a Jeti is állhat a beíróban...Csak működjön...
Én tegnap utánajártam és nem Kakucson lesz tudtommal,hanem Tökölön és nem is a reptéren,ha a repteret körbevevő betonos,aszfaltos, poros 5km-es szakaszon.
Én tavaly volt ott egy ilyen tesztrallyn augusztusban. Egy srác szervezte....csak mókázás volt. Korlátlan körök stb.
Nagyon jó volt szerintem! Nem egy FRT fíling, nem egy Kakucs,hanem tényleg rallys volt az egész. Technikás,poros...sok helyen észnél kellett lenni...Na,ha az lesz megint arra véleményem szerint kárpótlásképpen nem hülyeség elmenni. Sőt,azt hiszem én is kitolom oda a vasat,mert tavaly nagyon élveztem az egészet
Igen--igazad van. Valami Kakucs ringet hallottam én is. De tudod, ne más döntse már el hogy én hol akarok menni. Nincs kedvem egy ringen körözni. És oda is elutazni stb... Kösz de nem kérek belőle...
hu0olb!
Többféle ember kell, a verseny lebonyolításához.
Rendező, gépátvevő, biztonsági, rádiós, lassítós, jegyzőkönyv-vezető, időmérő, stb.
Egy RTE vagy egy ARK rendezvény esetében, nagyon ritka, hogy vizsgázott sportbírók kerülnek minden posztra.
Ne általánosíts!
Ezzel teljesen egyetértek...Szomorú,hogy így alakult a dolog.
Én úgy tudom,hogy lesz valami kárpótlás a sprinteseknek emiatt...nem vagyok ebben biztos,de valamit mondtak,hogy lehet valahol menni ingyen és annyit amennyit akarsz. Járj utána, de mintha ilyen hallottam volna
Nem lehet ezt így. A Te mondanivalódban is van igazság...de az idei új szabályok szerint nem dolgozhatnak a rendezők a saját embereikkel...új rescue...új sportbírók, új mindenki. Természetesen ezek az emberek sokkal több pénzért jönnek el "segíteni"...És hidd el,hogy ezeket az embereket nem az SRT hívta vagy bármi más egyéb...Nem hozom szóba az MNASZ-t mert úgysem hinnéd,hinnétek el...
Mikor rajtoltunk a prológon RTE-s rendezőkkel beszélgettem és mondták,hogy MNASZ-es sportbírók vannak eltűnve és a rajtengedélyt sem adták még ki(gondolom a rajtengedélyt nem az egyik részeg vagyonőr fogja kiadni)...tehát várjunk...ők is csak mosolyogtak...tényleg jót beszélgettünk velük a rajtig és nem voltak részegek,főleg nem vagyonőrök.....
Az milyen,hogy egy sportbíró vagy legyen akárki...vagyonőr:D elalszik és miatta másfél órát csúszik a verseny??? Nem SRT-s ember volt...Másnap nincs rádió összeköttetés,mert s*** a technika...Én nem védek senkit és megértem a felháborodottságot,felfelháborodottságát mindenkinek...de nem érdekes,hogy eddig sosem volt gond...most,hogy az MNASZ átírta a játékszabályokat mindjárt s*** minden... Amúgy ez egyértelműen rendezési hiba, ebben a tekintetben véve nem lehet az MNASZ-re fogni közvetlenül. Gondolom tanul belőle a rendező és jövőre megpróbálja a saját embereivel megrendezni...Ha úgyis rossz lesz akkor mindenhonnan fúj a szél:D
"A rendező bácsi nem kicsit kaszált"-ra meg csak annyit,hogy az nem zavar senkit,hogy Sprintesektől szedik a fejpénzt ész nélkül...szerintetek az nem mezőgazdasági bevétel...ha már kaszálásról van szó...Azért senki egy k.rva szót nem szól...idén szét lett cseszve a sprint mezőny és mindenki elégedetlenkedik...azelőtt meg mindenki elégedett volt,mert versenyezhettek...lehet csak én látok párhuzamot a dolgokban...de akkor eddig miért nem volt gond, csak idén van mindenhonnan panasz,meg elégedetlenség mert csináltak egy fantasztikus ARK-t 2013-ra....Addig még mindenki csinálta saját magának a dolgukat a versenyzők elégedettek voltak a nézők elégedettek voltak és mindenki s***ta le,hogy ki kaszált,meg aratott,meg magot vetett...
Ezért tart itt minden,mert mindenki csak saját magával van elfoglalva és siránkozik,hogy jajj milyen s*** volt,meg úristen mennyi pénz elment...hát járjál utána...kérdezz utána,nyomozz,hogy miért?! Derítsd ki! Láss tisztán aztán mutogass ujjal...aztán ha tudod,hogy ki a hunyó akkor lehet okoskodni...addig minek.
s*** az egész ami itthon most megy,de ha mindenki csak magának siránkozik,nem is lesz itt semmi....
Ez ilyen nemzeti adottság,hogy mindenki mutogat a másikra,meg jobban tud mindenkinél mindent de tenni semmit nem tesz a dolgokért...na ne is várjunk akkor a csodára...