RTE újratöltve - AMTOSZ-Naturali Bajnokság
1989-ben indult a ralitúra, idéntõl nevezzük Naturalinak
2014-04-26
információ • AMTOSZ
h i r d e t é s
Összes oldal:
737433773
Napi oldal:
152023
Jelenleg:
1769
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2009. • 2013-10-30 09:29:51
De egy Holczer Dániel-féle nyilatkozatból kiindulva...háááát..

Csak nem õ lesz a megmondó ember,azzal nagyon nem járnak jól:)
2008. • 2013-10-30 09:28:16
Arra én is kíváncsi vagyok:)

Ebben egyetértünk kacsintok
2007. • 2013-10-30 09:27:29
Talán egy picivel jobb a tényállás, mint mondjuk két héttel ezelõtt amikor még mindenki azt hitte,hogy RTE-be sem mehet csak max. 2000ccm-es autó és csak akkor lehet,ha az MNASZ azt hagyja..

Ehelyett minden marad a régiben,sõt még jobb lesz a nyilatkozat alapján és végre tényleg teljesen független tud lenni az MNASZ-tõl és nem süllyed le az R2 meg ORB szintjére...

Kicsit felbosszantottam magam,hogy ennyire nem látunk...hihetetlen.... vigyorgok
2006. • 2013-10-30 09:23:51
Politikai nyilatkozatnak nem rossz, kíváncsi vagyok mit válaszol az "ellenzék", illetve, hogy mennyi valósul meg belõle...
2005. • 2013-10-30 09:17:04
Még mindig nem értem,hogy miért a nullával egyenlõ ez a nyilatkozat?? De lehet tényleg velem van a bibi...

Idézek akkor megint:

1." A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelõ jogi szervezet részévé vált az RTE" - ez itt múlt idõ,tehát nem kell az MNASZ ahhoz,hogy lehessen verseny.

2."A következõ években, már törvényes eszközökkel, nem lehet meghiúsítani a lebonyolítandó Országos és területi Bajnokságainkat."- ez itt kijelentés, tehát csak törvénytelen módon lehet meghiúsítani a versenyek lebonyolítását...nem hiszem,hogy a választások elõtt pont megéri bárkinek is elégedetlenséget kiváltani:)

3."Az elmúlt években kialakult, és megszokott kategóriák, és abszolút értékelés alapján kiírjuk a 2014-es Rali-Túra Országos Bajnokságunkat, egy dízel kategória hozzáadásával, és nagyobb hangsúlyt kívánunk adni az N-es bajnokságunknak. A RTE abszolút értékelésében a felsõ határ, a 2WD/szívó versenyautóknál 4.000cm3, a 4WD/turbó esetében, pedig 2,200cm3."- szintén kijelentés! Marad minden a régiben...SÕT! Lesz még diesel kategória is...

Csak ezért ennyit,hogy maradjunk az RTE fórumban.

Mi kell ennél még több? Miért az jött le neked,hogy az MNASZ nekünk nem ellenfél...pont,hogy korrekt és elegendõ információt közölt Iván,hogy mindenki vakarózhasson az MNASZ házatáján...Te sem gondolhatod komolyan,hogy egybõl kiteregeti a lapjait...kacsintok

Miért is egyenlõ a nullával ez a nyilatkozat??? nemértem
2004. • 2013-10-30 08:48:35
A mondanivalója lejött nekem is: "Megoldjuk, gyerekek, no para, az MNASZ nekünk nem ellenfél."

De ez így kevés. Egy ilyen felállás, konkrétumok, magyarázatok nélkül a nullával egyenlõ.

7 lépéses akcióterv, amirõl semmi infó, de a 7. lépésben eljön a kánaán: ez bullshit, a gyengébbek közül való.





2003. • 2013-10-30 08:05:36
Azt azért ne felejtsük el,igaz ez az RTE fórum,de kicsit megnyugodhatnak a sprintesek is...

"A jövõbeni terveink kiterjednek arra is, hogy védõ ernyõt tudjunk nyújtani a sprintesek számára is, és egyéb még önálló szövetséggel nem rendelkezõ új sportok részére is."

Mindenhez idõ kell,de ez nagyon pozitív irányvonal...talán nincs veszve minden!

kacsintok
2002. • 2013-10-30 08:01:59
Nem akarlak megsérteni:)

De mit nem lehet ezen érteni?

Olvasd el figyelmesen az elejétõl a végéig és rá kell jönnöd,hiszen egyértelmû és ez még csak az elsõ "szál"...

Ezt valahogy így kell csinálni,ha meg nem érti senki akkor majd a végeredményt megérti:)

De nekem tényleg hihetetlen,hogy ezen mit nem lehet érteni? csókollak
2001. • 2013-10-29 23:03:58
motto: " a rallyban csak az biztos, ami elmúlt"

Fordításra nem vállalkozom, de leírom a véleményem.

Az elmúlt csaknem 20 év alapján Ivánnal kapcsolatban két dolog biztos:

-nem ígérget
-nem fenyegetõzik

Iván óvatossága közismert, csak arról nyilatkozik, ami már múltidõ. A tegnapi nyilatkozatából pár dolog kiderül:

1. Az RTE rendezvényeinek engedélyeztetése, többé nem függ az MNASZ-tõl. ( szerintem eddig sem függött, de ez magánvélemény)

2. Az RTE bajnokságban ugyanazokkal az autókkal lehet indulni 2014-ben is, amikkel 2013-ban is lehetett.

3. Lesznek változások a bajnokságban ( 7 lépésben), de ezek nem érintik a köbcentiket.


Mi lehet az, ami nem világos??


2000. • 2013-10-29 19:00:44

Egyetértek, és a fordítást én is várom.
Van egy másik, ellenérdekelt fél is, aki (ami)
feltételezhetõen nem egészen így gondolja.
Én Mészáros Ivánnak szurkolok, de a tájékoztatás
eddig elég karcsú (amit a kialakult jogi helyzet is indokolhat).

Várom a folytatást, de eddig jó...

1999. • 2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
1998. • 2013-10-29 09:23:23
Ennyi:)

Pedig milyen okosan mondták,hogy nem lehet semmit sem csinálni és egy két fórumlakó írása mosolyogtató volt szakmai szemmel nézve:)

Az a biztos,ha az MNASZ-nek megmarad az ORB meg az R2:) Ott más nagyobb kárt nem nagyon lehet okozni...
1997. • 2013-10-29 08:24:09
1996. • 2013-10-28 23:55:19
Ja, kipontozza...szóval a cafés oldalon van.
1995. • 2013-10-28 23:53:50
http://r********.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=3144:rali-túra-nyilatkozat
1994. • 2013-10-17 10:00:51
Sziasztok! Felkerültek a versenyzõi filmek a Premier Video Studio youtube-os csatornájára! Kellemes idõtöltést :) Youtube csatorna
1993. • 2013-10-10 12:48:01
Sziasztok!
Ritkán írok, mert tavalyi "Pénzes reform" óta elfordultam az autósporttól, amikor is a stressz már több volt mint az élmény,
de úgy éreztem muszáj hozzászólni! Az még senkinek nem jutott az eszébe, hogy ezekben a balesetekben nem a versenyzõk sérülnek meg? nehogy már azért vonjanak felelõsségre egy versenyzõt mert gyorsan ment! Miért az autókat kell leszabályozni egy baleset miatt? Az autósport veszélyes! Aki odamegy vigyázzon magára, álljon úgy, hogy ne eshessen baja, ha hülye hozzá, akkor meg a rendezõ mondja meg neki, hogy hol lehet állni biztonságosan! Na meg az MNASZ megfigyelõk! Mi lenne ha nem azt figyelgetnék hogy mennyit nyúljanak a semmiért, hanem, hogy melyik pálya szakasz veszélyes! Mit számít hogy egy versenyautó hány köbcentis, meg van -e MNASZ gépkönyve??? Ha egy pedálos moszkviccsal rongyolok a nézõk közé akkor is meg fog valaki sérülni az tuti! Miért nem az MNASZ viszi el a balhét, és szedi a sátorfáját, vegyük már észre 2013 óta nem lehet versenyt rendezni a bábáskodásuk nélkül!!! Ha meg így is baj van még mindig a versenyzõ a hibás, mert gyorsan ment egy versenyen??? Mi van??? Miköze ennek a gépkönyvhöz, azzal nem üt akkorát egy kocsi , vagy mi? Vagy 1,6 alatt nem lehet hibázni? Idióták!!!!
1992. • 2013-10-10 08:10:30
Osztom!

Most kellene összefogni...változás kell de nem diktatúra!

Remélem,hogy végre felkapcsolták a villanyt! Ha mégsem akkor megérdemeljük,hogy ez legyen...

1991. • 2013-10-09 21:38:16
Találtam egy válogatott videót amiben vannak majd nem 20 éves esések is!!!(Sajnos tragédiával végzõdöttek is) sírokAmíg néztem az jutott az eszembe,hogy egy ûrhajó nincs benne,egy brutál Bmw nincs benne,de 1.9-es VFTS-t sem fedeztem fel rajta.A Rally egy veszélye sport,mind a nézõkre,mind a versenyzõkre!Nem hinném,hogy ha ezek az autók eltünnek a süllyesztõben akkor minden tragédia megszünne!
A videó itt található:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBfe3HEegME#t=378
1990. • 2013-10-09 21:36:10

highand2 pertársasági ajánlatával kapcsolatban:

Ti, kedves amatõr autóversenyzõk, akik milliókat szereltek
ki-be, le-fel, szét-össze a garázsban, és százezreket autóztok
el az erdõkben szerte az országban, nem mindegy, hogy
highand2-nek igaza van e jogilag vagy sem? Szerinte
1000 Ft esik fejenként. De legyen ennek tízszerese, 10.000.-
Vastagon megérné ebbe belevágni, ha másért nem, hát
azért, hogy lássák, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
És még esélyetek is lenne!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k