h i r d e t é s
Összes oldal:
722760187
Napi oldal:
207066
Jelenleg:
5209
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Új autóval vágtak neki az aradi futamnak Turán Friciék, akik rögtön az első napon abszolút második időt futottak, majd jöttek a nem túl szerencsés szituációk, végül a szerencsétlen befejezés, amivel együtt úgy tűnik, a bajnokság is elúszott számukra.
Mi történt veletek Aradon?
Egy jól felkészített autóval álltunk neki a versenynek, nagyon jól éreztük magunkat a kocsiban, tanultuk egy kicsit ezt a Subarut. Az első gyorson - azaz a superspecialon - nagyon jó időt mentünk, abszolút másodikak lettünk, ami meglepő volt számomra, mert úgy véltem, hogy 1-1,5 másodpercet biztosan bennhagytunk. Abszolút optimistán vártuk az igazi versenynapot, ahol az első pályán (tehát a második gyorson) az előttünk rajtoló nagyon hamar defektet kapott, és a kétperces indítás miatt borzalmas porban mentünk, de még így is hoztunk rajta 1:40-et, 11 másodpercet kaptunk a legjobbtól, úgy érzem, hogy nem volt ez egy rossz eredmény ezen a gyorson, ilyen feltételek között.
A második pályán szerintem nem úgy mentünk, ahogy kellett volna, éreztem, hogy ez nem lesz valami jó időeredmény, az autónak a diffi beállítása oda nem igazából volt ideális. A szervizparkban orvosoltuk ezt a hibát, és úgy érzem, hogy azon a gyorson, ahol végül kiestünk, ott már igen jó időt mehettünk volna. Sajnos ez van, az én hibámból estünk ki. Valószínűleg egy picit S2000-esre alakult a féktáv, picit kijöttünk a nyomból és emiatt sajnos nekicsúsztunk egy betonpadkának, kicsit érintettük, ami megütötte a hátsó futóművünket, ami olyannyira megsérült, hogy nem tudtuk folytatni a versenyt. Nagyon sajnálom, mert a csapat nagyon jól felkészített autót adott alánk, jó itinert írtunk, nagyon jól fel voltunk készülve…
Hogyan tovább? A kassai nevezési listán a neveteket már olvashattuk, autó még nem szerepelt mellette...
Subaruval folytatjuk az évet, mert sajnos úgy tűnik, hogy Markko Martinékkal nem folytatódik a közös munka, ami nem azt jelenti, hogy nem fogunk Forddal versenyezni, hiszen jelenleg is azon dolgozunk, hogy egy másik csapattal sikerüljön megállapodni, de ez elég nehéz, mindenkinek le vannak kötve az autói. Ezen a Kassa Rallye-n még Subaruval indulunk, de a Baranya Kupán már Forddal.
Milyen versenyre számítasz Kassán?
Végre lesz egy nagyon komoly mezőny. Nagyon örülök, hogy újra visszatérnek az indulók közé – még ha nem is a magyar mezőnybe - a WRC-k! Biztos vagyok benne, hogy nagyon látványos lesz, és nagyon komoly csatákat tudunk majd vívni. Nagyon kíváncsivá tett, hogy hová tudunk majd beférni, de alapvetően szeretnénk a magyar értékelést előtérbe helyezni, és azokat az eredményeket figyelni. Már Romániában is látszott, hogy a magyar mezőny annyira erős, hogy aki ott jól tud szerepelni, az véleményem szerint a másik két bajnokságban is igen jó eredményre számíthat.
Biztos számolgattátok már, hogy az év végi értékelésben hová tudtok még odaférkőzni…
Mi már sajnos nem tudjuk szem előtt tartani a bajnokságot, nem is dédelgetünk olyan álmokat, hogy még bármi lehet. Azt gondolom, hogyha sikerült volna jól befejezni az aradit... de itt már túl sok a „ha”, úgyhogy mi ezzel már nem is foglalkozunk, próbálunk gyorsan menni, próbáljuk kiszolgálni a támogatóinkat és a nézőket, a magyar bajnokság nekünk a két nullás versennyel és a technikai hibával már elúszott és már nem is görcsölünk ezen. Remélem az idei évre már kimerítettük a balszerencsénket, és Kassán izgalmas csatákkal örvendeztethetünk meg mindenkit!
Ez a hír most jelenik meg 3761. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|