Sajtótájékoztatóval kezdõdött
A Közlekedési Múzeumban tudtunk meg mindent az idei RTE-rõl
2012-04-20
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737619152
Napi oldal:
162705
Jelenleg:
4270
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
49. • 2010-05-31 20:31:37
sziasztok.
Az okos hozzászólásokat nem kivánom kommentálni, de személy szerint sokan hálásak vagyunk, Buna Zolinak még ha rövidebb is lett a verseny.
Ugyan is nem Mészáros Iván dönt ,mivel nem õ a versenyigazgató. Ezt az okoskodóknak.

Másról:

Tisztelt versenyrendezõ úr, tudom válság, van de azért a nevezési dij igy sem kevés. Azt tudom le van irva ha késöbb adod fel a nevezési dijjat akkor lehet bünti, de egy napért 15%plussz. amikor egyébként is oda ér apénz.
Hát akkor le kéne egy-két dolgot most már versenyzõi szempontból is deklarálni, mit is várnánk el a pénzünkért.
1. Olyan helyre ahol az autónk kerekei eltünnek az aszfaltban nem ártana egy kis kátyuzás,1 m3 hideg aszfalt kb25-40ezrft mert ugyanis nem kátyu szlalom versenyre neveztünk, most kinek nyujtsam be a számlát kb 40.ezer a kár és nem csak nekem volt ilyen.

A dijkioszó helyszinéröl, ne beszéljünk mert egy 8.kerületi késdobálóba többen fértek volna be, sorolhatnám még, remélem a jövöévben nem ilyen esztergom rally lessz,
Szóval elég ebböl, a versenyzõi vérszivásból.

Jó lenne ha jobban megbecsülnétek ezt a nem kis rallys társadalmat.

Ha a szendrö rally is ilyen katasztrofa akkor a rendezö ne csodálkozzon, ha le lessz pontozva a verseny rendezése.
Uff.


48. • 2010-05-31 19:18:41
Én nem vagyok gyorskocsihajtó, de van az a mondás...
"Errõl szól a rellé..." Mármint hogy azt kell megoldani ami van.

Én csak a Bajóti elág környékét láttam, lehet hogy máshol tényleg rizikós volt.
47. • 2010-05-31 17:55:24
Szia Forgi
Láttuk mi volt. Szembõl nézve azt tippelgettük ki tud megállni és ki nem. Hát volt aki lassan jött onnan nézve és em tudott megállni.
46. • 2010-05-31 17:45:19
sziasztok,
(eloszor is nehari de nincs ekezetem)

en mar kiskorom ota jarok apummal rallyra,anno o is ment amatorbe ladaval,nagyon szeretem a rallyt.igaz tavaly is alig voltunk mert hozzank kozel rally (tatabanya) nemsok van es melo minden miatt nem tudtunk eljutni sajna ide oda.
tegnap ismerosokkel voltam en is bajotnal,huh nemtudom pontosan elmondani hol alltunk de ott ahol a feher wfts az elso korben beesett.vagyis en par kocsi utan ugy dontottem elallok,nemtudom de most iszonyat feltem...ott a domb oldalon.(a lassitonal volt ez amikor jonnek lefele ,szembe volt a domb ahol satraztak)
igaz sokan ott is maradtak,en tuti nem mertem,pedig sosem szoktam felni rallyn de most nagyon!
szerintem itt nincs is igazan biztonsagos hely,mert oda is siman beeshetett volna vagyis inkabb ha megdobja,akamilyen magasra is feltud a kocsi repulni,ezert nem mertem ott allni.
ugyhogy atmentem a tuloldalra ahol kb 5en alltak:) a hegy tetejen,igaz nem lattam annyit de ott tutira biztonsagos volt:)

na meg az esöööö, az vmi iszonyat volt,de tetszett,minden:)

udv
45. • 2010-05-31 17:16:50
Szia Gabi,

elolvastam a beszámolód, azt kell, hogy mondjam minden nézõpont kérdése. Sajnáltuk mi is az etapot, de mikor odaértük a csibegyári lassítóhoz, 40km/h-ról sem lehetett fékezni az intermedia gumikkal sem, mert mintha jégen mentél volna mankókerékkel, se fék se kormány nem volt a kocsin. Mikor leesett az esõ a 3. gyorson 3szor estünk be, és 2 lassítót vittünk el a slickkel, de esély nem volt a korrigálásra, amennyire én tudom a H/1 ben mindenki vagy elvitte a lassítót vagy beforgott.
44. • 2010-05-31 16:08:36
Kis összegzés a versenyrõl a www.gamrally.gportal.hu -n.
Amugy jó a videó
43. • 2010-05-31 15:34:01
Nekem etalon. Úgy megy a ladával, ahogy télen a Micsuval a mátrába. Nagyon nagy kéz, és téli gumival indul a versenyeken, tehát nem idõre akar menni...
42. • 2010-05-31 15:32:25
Ez egy igen jóra sikerült video. Köszönjük.
Már pár verseny óta figyelem ezt a Márta nevû versenyzõt. Igen látványosan megy és nem idõre. Mégis mindíg a középmezõnyben van. Aki nem megy idõre annak lehetne egy etalon...
41. • 2010-05-31 15:19:40
Lubos barátom elég jó kis videót vágott össze a jobbos balos kombinációról...

http://www.ewrc.cz/ewrc/videoportal_show.php?idvideo=5654&title=x-ventiv-group-esztergom-rallye-2010
40. • 2010-05-31 09:49:36
Akit érdekelne még néhány kép a versenyrõl:
http://indafoto.hu/Gergo_JDM/esztergom_rte_2010
39. • 2010-05-31 08:06:52
Én a rendezkedésre oda "telepített" embereket nem tudtam megérteni, néha még azonosítani sem..., mert beültek a kocsiba (direkt nem írtam sportbírót).

A Bajóti elágnál külsõ íven a nézõktõl elzárt részben simán ültek az emberek, és senkit nem zavart!!!

...de a legszebb hogy az "relléhártos" srácot nem akarták beengedni a zárás után, mert hogy "...itt a MNASZ igazolvány s***t sem ér!"

Alapvetõen tényleg jó lett volna, ha 1óra ruhában zuhanyozás után láttunk még volna egy gyorsot.

Tajmel Tibinek meg üzenem hogy értem hogy szimpatikus vagyok neki, de nem kell folyton fözel jönni hozzám ha árokban állok. vigyorgok király
38. • 2010-05-31 07:50:57
Sziasztok!

Elkészült a versenyrõl a videó!

A link:
http://www.youtube.com/watch?v=6-VJA3OMS8w
vigyorgok
37. • 2010-05-30 21:57:58
A 8-as ellenõrzõ-pontnál álltunk, végül is ott eldob az S-kanyar eleje, ha arra a eldobósra gondolsz mosolygok
De itt 1 kép mellé :)
36. • 2010-05-30 21:50:18
Flegi!

Csak nem Ti is az eldobósban voltatok?
34. • 2010-05-30 21:38:21
Van igazság abban, amit Sibera ír. Én fiatal korom ellenére jó 14-15 éve járok versenyekre, de például olyat még nem láttam, mint a mai versenyen, hogy egy sportbírónak nevezett srác részeg!! volt a verseny ideje alatt. Ez számomra elfogadhatatlan, nem hiszem el, hogy a környéken nincsenek normális, rallyhoz értõ sportbírójelöltek, akik meg tudják állni azt, hogy verseny alatt ne alkoholizáljanak és vigyázzanak a nézõkre. És a másik. Minket is olyan helyrõl akartak elküldeni, ahova én még szintúgy nem láttam bemenni-felmenni autót, pedig azóta ott szoktunk állni, amióta Egomrally van. Szóval néha nehéz megérteni a vezetõi döntéseket...:)
33. • 2010-05-30 21:28:44
Hiiii Sziasztok, hát szerintem nagyon jo volt a verseny a Bajoti elágba!! Mi is sajnáltuk hogy törölték a 3GY-ott!! Mert ahogy mentünk haza Bajotrol kifele az a "szerpentin" is bizony nagyon mocskos volt!! Adig vártunk mi is mig rongyá nem áztunk, de ennyit meg ért NEM CUKORBOL VAGYUNK :P vigyorgok vigyorgok És azért bõven volt látvány !! Szegény suzuki mit kapot mikor az árokbol lett kitolva sírok sírok sírok AGYIG GÁZZZZZZZZ bizonytalan bizonytalan bizonytalan!!
Visszont voltak nagyon szép megpörgések HÁLA Anyagi sérülés nélkül!!!!!! kacsintok kacsintok kacsintok Szoval nekünk tetszett jo verseny volt bizonytalan!!
Gratula a szervezõknek azért szerintem maximálisan kitetek magukért amit lehetett !!!
32. • 2010-05-30 21:24:37
Úgy látom valaki baszottul ráér, mi volt az ebéd otthon, azt még nem írtad le nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek nevetek
31. • 2010-05-30 21:06:42
Üdv.
Jónak indult a verseny.
Egy óra alvás után épphogy kiérve Véghék egybõl meghozták az alaphangulatot. Nagyjából ismert túra mezõnybõl hozták is a látványt-tempót akikre számítottam. Második körre megérkezett a túra vezére, és elkezdõdött a kavarás. Bajóti elágban olyan helyrõl elzavarta a fotósokat, nézõket, ahol, közel húsz éve járok abba a kanyarba, az alatt, még ebbõl az irányból, SOHA nem ment fel senki, még a már legendásnak mondható kilencvenes évek elején sem. Természetesen ez miatt is csúszás lett. Nagy nehezen elkezdõdött a verseny, és a licenszesek után Dávid megint hozta a "beteg" szintet:D, majd a mezõny közepe fele elkezdõdött esni, és parádé lett a slick gumikkal. Nem fostak, próbáltak sietni. Rongyá áztunk, de most közel volt az otthon, így belefért az ebéd, meg a ruhacsere. Újult erõvel nekiindultam a harmadik körre.....nah ez tuti lesz, gondoltam magamba, és a tegnapi kijelentésem után ( (Hevesi)"Pisti, ezen a futamon lesz esélyetek nyerni") reménykedve vártam a rajtot. Kiderült Tardoson nem esett, Matyiék slickel jöttek, nyerték is, Hevesi megverte Lovászt, mindketten esõre készülve, és itt jött az Én gondolatom....Ebben az esõben Pisti meg fogja verni õket, és utána ing gatya leszakadva megy egy tardost, picit kap, és elég lesz!
Ennyit a gondolataimról, és jött a jó magyar valóság(show) esõ szakadt...majd elállt, és abban a pillanatban sc ment még egy kört...Iván úgy látszott akarja a gyors lebonyolítását, erre a drága sc kitalálja két helyen rossz az út, nem lehet megállni (mindezt zárójelben megjegyezném egy abs-es autóval..és itt aki tudja mit mûvel az abs ha picit is csúszik, fõleg ha egyenletlen vízben álló felület van, az tisztában van vele ilyenkor az abs egyenesen hátrány, mert felenged mindenre)
Erre iván miután megkapta a jelentést meg telefon meg minden, bocsánat kéréssel etapot hirdet..hát a ............! s***rá ázva, és a mezõny nagy része intermédiával állt a rajtban, etap.......
Jó 5 perc káromkodás közepette átmentünk Bikolra, ahol még jött a második kör vége igen látványosan, majd megnéztük az utolsó gyorsot a Hidasban. Jó volt, csúszkáltak, tempó is volt. Egy dologra nagyon felkaptam a fejem. Jött egy lada, elfosta magát, szegények begurultak a célig, majd a beíróig tolták, és segített nekik más is....Rádiós pontnál álltunk így mindent hallottunk amirõl beszélnek...a reakció: idegen segítséget vettek igénybe, jegyzõkönyvezzétek!!!!! ezek a fontos dolgok, de az hogy ne legyen 2-3-4-5-6 óra csúszás azzal nem foglalkoznak.
Ha jól tudom, bár utoljára Bontáson volt az autó, de ebben az A-s cucc a szûkítõ mérete, más nem nagyon, Másodikok lettek Pistiék! Nagy gratuláció, mert a mezõny leggyengébb mitsujával (280Le) ez dicsõség!

érdekesség: Figyeltem az eva6-os mitsukat, és szemmel láthatóan a Szíjjéké a legkomolyabb, az ott van az úton. Nagyon jó, és jól beállított futómû. Volt még pár ami szinte hasonló, de itt mintha a motorerõ lenne a lényeg..inkább jó erõs autókat láttam. Hevesiékén meg vagy elvannak durranva megint a gátlók, vagy nagyon puhák, de kitûnt a mitsukból,nagyon billegett. Nob! Lõd be:)

Ismerõs arcok: Tavaly Barumon beszélgettünk ha jól emlékszem talán Kecskeméti párral. Bajóti elágban a második kör közepe fele megérkeztek motorral....... láttak egy fél mezõnyt, majd vártak sokat a szakadó esõben, és a végén kiderült etap.....megérte eljönni.

Verseny tényleg jó volt, ha leszámítom a sok-sok csúszást, meg az etapot...de miért számítsam le? Jó lenne már megtanulni lebonyolítani, mert nálunk valahogy ez nem megy, persze vannak olyan amatõrnek nevezett bajnokságok, ahol megy...de sajnos õk a kivételek.
30. • 2010-05-30 20:48:46
Nagyon nagyon jó verseny lett volna HA nem lett volna az az etap. Azt még megértettem volna, hogy a gy3 második fele etap, mert arra tényleg nem készülhettek fel a versenyzõk, viszont a gy5re igen. A verseny végén Bajóttól lementünk a célig, de nem tûnt annyira veszélyesnek.


Még egy apró megjegyzés: néhány pályabíró beszélhetett volna normálisan is, és nem tapló paraszt módjára...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k