Salgó előtt mondták
körbetelefonáltunk
2009-05-14
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732087538
Napi oldal:
71460
Jelenleg:
2150
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A közös, magyar-szlovák verseny előtt is körbetelefonáltunk:

Asi (Mitsubishi Lancer Evo IX, N4):
"Túl vagyunk a pályabejáráson, és azt mondhatom, hogy szerintem nagyon jó pályák lesznek szlovák oldalon. Vannak köztük magyar-jellegű szakaszok, de a 18 kilométeres szakasz szerintem a többségnek újdonság lesz - ha esik az eső, akkor pedig még izgalmas is... Nagyon sok a fehéraszfaltos, visszafordítós rész - ha csúszni fog az út, akkor hatványozottan figyelni kell majd mindenkinek. Az autó beállításait Eger óta csak finomítgatnunk kellett. Ma még lesz egy teszünk, de megint csak apró dolgokat csinálunk: próbálkozunk tovább finomítani a kocsit. Az itinerünk alapja a tavalyi volt, azt is csak pontosítgattuk a tréning alatt. Az első gyors nagyon fontos lesz - akár esik, akár nem. Egy azonban biztos, a gumiválasztás nagyon fontos lesz a hétvégén."

Herczig Norbert (Subaru Impreza S11 WRC):
"Az első és a második gyors nagyon tetszik, a hármas már kevésbé, de az is egy feladat, és pont azért, mert nem nagyon tetszett, ezért kellett többet foglalkozni vele, mint a többivel. Ez a harmadik egy picit jellegtelen, és a sok egyforma kanyarra nehéz tökéletes itinert írni - nem is élvezetes rajta menni. Elképzelhető, hogy a versenyautóval jó lesz - vasárnap többet tudok. Mindenesetre nagyon jó dolognak tartom a vérfrissítést, amit a rendező hozott erre a versenyre, és komoly kihívás lesz, már logisztikai szempontból is. Az egyes rajtszám nagyon ösztönzően hat rám, és nem érzem, hogy teher volna. Kellemes, bizsergető élmény ez a szám... az elől indulásnak biztos van hátránya is, de murván talán rosszabb lenne, úgyhogy most inkább csak örülök neki. Ma van a tesztünk, és ha szabad ezt mondani: nagyon elegáns dolgom van. Az olaszoknak mindig kiküldjük a pályák videóit, és ők már egy alap set up-pal érkeznek, amit a teszten már csak finomítgatnunk kell. Nagyon jó, hogy kényelmesen készülhetünk, és nem kell őrült hajtással tesztelni."

Hideg Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Nagyon jók a pályák, nagyon jó, hogy van ez a vérfrissítés. Az lenne az igazán jó, ha ilyen pályák Magyarországon is lennének - most még kicsit ugyan tartok a verseny szlovák felétől, de remélem, nem lesz semmi gond. A stílusuk azért alapvetően más a kinti szakaszoknak, de hellyel-közzel lehet hasonlítani is magyar pályákhoz, úgyhogy remélhetőleg egy jó versenyhétvégénk lesz. Annál is inkább, mert a magyar oldalon a Salgótarján körüli gyorsok tökéletesek, nagyon szeretem őket. Remélem, esni fog… Szakadjon!"

Kőváry Barna (Renault Clio R3, A7):
"A szlovák szakaszok közül az első, amivel kezdünk, az igazi ralipálya - kicsit a Zagyvaróna-Cered és Szuha keverékének mondanám. Ez nagyon fekszik a kis Clionak és szerintem nekünk is, a Kőváry Barna-Tóth Zsolt párosnak - Szabi megmaradt csapatvezetőnek, koordinátornak, ügyintézőnek és pszichiáternek... Tóth Zsoltival rójuk a köröket, és szerintem nagyon jól megtaláltuk a közös hangot: feldolgoztunk mindent, és szerintem becsülettel felkészültünk a futamra. A másik két szlovák gyors talán a magyarhertelendi szakaszhoz hasonlít, széles, és talán a Hondáknak jobban kedvez majd. Délután lesz egy tesztünk, jön a kamion, jön a Pirelli és Bútor Robi is ott lesz, úgyhogy minden egybe lesz holnapra. A cél mindenképpen a dobogó környéke - ez kell az év végi célunkhoz."

Pálinkás Zsolt (Volkswagen Polo S1600):
"Nagyon jók a pályák, és végre van egy kis változatosság: így mindenkinek lesz valami kihívás. Nagyon tetszenek a szakaszok, és bízom benne, hogy jól fogunk tudni szerepelni rajta - az erős S1600-os mezőnyben is a dobogó a célunk - igazán elégedett az első hellyel leszünk. Nincs tesztünk: az autót év elején felkészítettük, nem tesztelünk - bízom benne, hogy most sem lesz vele baj. A Salgótarján környéki pályákat egyébként nagyon szeretem, a Zagyvaróna-Cered kimondottan jó ralipálya, de a másik kettőt is szeretem. "

Tobak Zoli (Mitsubishi Lancer Evo VI, A8):
"Éppen még járjuk a pályákat, de azt már látom, hogy nagyon technikás szlovák szakaszokkal lesz dolgunk a hétvégén: Magyarországon talán nincs is ilyen. A hazai gyorsok közül a Zagyvarónát már ismerem, a másik kettő azonban még ismeretlen, teljesen meglepetés lesz versenyezni rajtuk. Jó lenne, ha nem esne az eső, mert bár van esőgumink, most új autóval állunk rajthoz, és még nem igazán volt lehetőségem és időm maximálisan összebarátkozni vele - a teszten még tovább ismerkedünk."

Váradi Mercis Gyuri (Mercedes 124 CE, Rallye2 F2):
"Ismerem ezeket a gyorsokat, mentem már rajtuk, és mindegyik nagyon-nagyon bejön... Jó szélesek, nagyon jól elfér rajtuk a nagy teknő, úgyhogy nagyon jó lesz. Jó lenne, ha nem esne, mert esőben nagyon félek, viszont nagyon jó mezőnyünk lesz: végre van F2, sőt F3-ban is sokan vannak. Az F csoport most igazán móka és kacagás lesz. Nagyon készülünk, és igyekszünk minél jobban végezni."

Wirtmann Ferenc (Ford Escort MK1 RS2000, Historic C3):
"Nagyon jók a szakaszok: a szlovákokról azt gondolom, hogy bár olyan lenne mindegyik Magyarországon. Minőségében, a kanyargósságuk, a technikásságuk - tökéletes. A 18 kilométeres szakasz kifejezetten a kedvencem lett: tükörsima, nem dobál, ezért az autó nem megy rajta tönkre, de nincs is rajta sok egyenes szakasz - jó kis, autóversenyzős pálya. Mivel a Historic mezőnye nem használhat versenygumikat, csak utcai sport gumikat, ezért jobb lenne, ha nem esne..."

Ez a hír most jelenik meg 4328. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k