h i r d e t é s
Összes oldal:
732104577
Napi oldal:
88499
Jelenleg:
1854
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
RTE közlemény 2009. szeptember 9.
A Rali-Túra Bajnokság korábban meghirdetett időpontban, október 3-4-én, a BRAD SE. által megrendezni tervezett salgótarjáni futama elmarad. Helyette, ugyanabban az időpontban, szintén a BRAD SE. rendezésében, de Edelény központtal lesz megtartva a futam.
A további információkat és az okokat hamarosan közzétesszük.
RTE Vezetősége nevében: Pájer Ani
Derült égből sok-sok villám
A GREPTON Rali-Túra Bajnokság idei hetedik futamával kapcsolatban változások lesznek. Az Egyesület közleménye után hívtam Radyk Richárdot, a verseny egyik rendezőjét a részletek miatt.
- Mi lesz a salgótarjáni futammal? - A helyszín változik csak, az időpont és a színvonal marad. Salakpályás prológgal tervezünk Edelény környékén.
- Mielőtt mindenki a térképhez nyúlna - mennyire van messze ez Salgótarjántól? - Olyannyira van messze, hogy ez már nem is Nógrád, hanem Borsod-Abaúj-Zemplén megye: az előző, szendrői futamunkhoz esik közel.
- Mi lett a tervezett versennyel? - Az engedélyek első kérelmeit idén januárban adtuk be, azóta mindenhonnan jöttek a visszajelzések, csak Cered Önkormányzatától nem. Ők egyfolytában húzták az időt, és nem adtak egyértelmű választ a kérvényünkre. Próbáltunk meghallgatást kérni, bejutni egy testületi ülésre, de folyton elutasítottak, és ez addig ment, amíg egyszer meghívás nélkül betoppantunk egy ilyen ülésre, hogy végre szóba álljanak velünk. Meghallgattak, ennek ellenére nem engedik a versenyt. Az indoklásuk szerint ezt a klasszikus 12 kilométeres szakaszt azért nem adják oda, mert féltik a frissen felújított utat. Erre mi utánajártunk, és az Állami Közútkezelő Nógrád megyei Igazgatóságától kértünk egy állásfoglalást a kérdésben: egy autóverseny mennyire terhel meg, tesz tönkre egy utat? Ürmösi Ákos igazgatótól azt a választ kaptuk, hogy ez nem lehet indok, mert egy autóverseny nem befolyásolja ennyire az aszfalt minőségét, hiszen a leírása szerint több tonnás tengelyterhelésre, és évtizedekre tervezték az utat. Ugyanezt támasztotta alá az út készítője, a Magyar Aszfalt is. Ezeket a véleményeket a ceredi önkormányzat elé tártuk, ennek ellenére sem adták meg az engedélyt.
- Mit tudtak mondani az érveik ellenérveire? - Egyrészt érzelmi okokra hivatkoztak, miszerint ők 20 éve várnak erre az útfelújításra, és most szeretnék minél tovább megőrizni. Ez ugyanaz, mintha veszünk egy mosógépet, azt valóban nem szabad a garancia lejártáig használni, nehogy baja legyen… A másik indokuk pedig szerintem a legnagyobb badarság volt: azért nem engedélyezik, mert veszélyeztetjük a lakosságot… Az eddigi években nem, de most igen. Nem is értem, hogy mondhatták ezt: évek óta betartjuk a hatóságok utasításait az utolsó betűig, sosem volt velünk gond, munkát adunk a helyi polgárőröknek és a környék idegenforgalmát jócskán táplálta, ha túra-verseny ment oda… Komolyan nem értem. Azt meg aztán főleg nem, hogy annak ellenére mondtak nemet, hogy felhívta őket az ügyben a salgótarjáni alpolgármester és a polgármester, a Közútkezelő vezetője, a rendőrség egyik osztályvezetője… Ez sem volt elég.
- Talán én nézek túl sok 'hálivúdi' filmet, de nem lehet emögött valami összeesküvés-elmélet…? - Sejtéseink vannak, de bizonyítani nem tudunk semmit, úgyhogy ezt nem kommentálnám. Az viszont tény, hogy az utóbbi években, a környéken elszaporodtak a ralisprint versenyek - hivatalosak, nem hivatalosak egyaránt, plusz van az első-másodosztály, és a rali-túra. Nagyon nagy a túlkínálat - ennek ellenére mi még mindig csak egy évben egyszer, egy országos bajnokság részeként megyünk oda. Tavaly valóban sok verseny volt itt, de akkor ennél talán jobb indokokat kellett volna kitalálni…
- Nem lehetett volna ezt a szakaszt kihagyni, és egy másikat beiktatni helyette? - Jó kérdés, de ezzel is az a baj, hogy a be nem jelentett, nem hivatalos sprint versenyek nagyon lerontották a renoméját ennek a sportnak, így a földeket sem engedik át versenypályának: volt ugye nekünk például egy szorospataki gyorsunk, amit éppen a korábbi, be nem tartott feltételek miatt nem adnak többet oda senkinek.
- Mit lehet tudni az edelényi pályákról? - Terveink vannak, de pont emiatt a lemondás miatt addig nem szeretnék róluk semmit mondani, amíg ezer százalékosak nem lesznek… Ez pedig a hivatalos versenykiírás környékén várható.
- Akkor mit lehet mondani arról a versenyről? Hány százalék, hogy lesz, és hogy ott lesz? - Az száz százalék. Apróságok vannak még a pályák körül, de ezek miatt sem akarunk a szánkból mást csinálni… Az azonban szintén biztos, hogy ahogy mondtam, a színvonalat nem szeretnénk alább adni. Mondjuk pont ezért sajnáljuk nagyon, hogy át kellett tennünk a versenyt, mert eddig azt hittük, hogy a nevünk, hogy a rendező a BRAD SE., már egyfajta garanciát jelent a minőségre, és a szavahihetőségre. Mindennek ellenére a jövőben is erre fogunk törekedni.
Ez a hír most jelenik meg 5557. alkalommal
|