TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Segítséggel a Bamako-ra
Sandlander Assistance csomagok
2009-11-06
információ • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
701673664
Napi oldal:
29946
Jelenleg:
2205
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A Sandlander és a Coimbra Kft, a Budapes-Bamako, a Nagy Afrikai Futam szervezője között létrejött hosszú távú megállapodás alapján a Sandlander a futam kizárólagos autós asszisztencia partnere. 

Idén először elérhető ez a szolgáltatás, a verseny kategória valamennyi résztvevője számára, tehát nem csak a Sandlander ügyfelei vehetik igénybe a négy assistance csomag egyikét, hanem bárki, aki a Budapest-Bamakon verseny kategóriában autóval elindul.

Mit tartalmaz ez a négy csomag?
Premium, Medium, Basic és Minimum Assistance csomagokat különböztetünk meg.

Kezdjük talán a teljeskörű PRÉMIUM Assistance csomaggal.

Az ügyfél autóját a verseny előtt teljeskörűen átvizsgáljuk. Javaslatokat teszünk esetleges javításokra, kiegészítőkre vonatkozóan. Ez egy teljesen díjmentes szolgáltatás.
Akik ezt a csomagot választják, az afrikai szakaszokon is teljeskörű kiszolgálást kapnak. Ebbe beletartozik, hogy az ügyfél által beszerzett tartalék-alkatrészeket - melyeknek a beszerzésében természetesen a segítségére tudunk lenni - tehát ezeket az alkatrészeket a részére a kamionunkban szállítjuk.

Esténként, mikor beérkezik az aznapi táborhelyre, szakképzett szerelőink és a komplett technikai háttér várja. Átvizsgáljuk, ellenőrizzük az autót, a szükségszerű javításokat elvégezzük. Természetesen nem csak alkatrészek cseréjére vagyunk felkészülve. Egyéb javításokat is el tudunk végezni, így például gumit szerelni és olyan szolgáltatásokat tudunk nyújtani, amit egyébként a sivatagi körülmények között elérhetetlen lenne. 
A technikai segítség mellett természetesen jelentősen segítjük az ügyfeleket azzal, hogy nem kell nekik az autóban cipelni a tartalék alkatrészeket és a nehezebb személyes felszereléseket (hálózsákokat, egyéb felszereléseket), hiszen ezeket tudjuk mi szállítani a kamionjainkkal.

Nagyon fontos eleme ennek a csomagnak, hogy tartalmaz egy gyorsbeavatkozó szolgáltatást is, mely - az előre meghatározott feltételek mellett - a versenypályán is az ügyfél szolgálatára áll, amennyiben arra szüksége van.

És nem mellesleg esténként tud pihenni, nem kell a technikával foglalkoznia.

A MÉDIUM csomag az előzőekben vázolt szolgáltatások mindegyikét tartalmazza, egyedül a gyorsbeavatkozás nem része a csomagnak.

Ezek szerint folyamatosan jelen lesztek a versenyen?
Igen, a szolgáltatások mellett már a gépátvételen is mi biztosítjuk a technikai és szakmai felügyeletet. Reményeink szerint erősen meg fog változni ez a gépátvétel a korábbi években tapasztaltakhoz képest, szeretnénk a Dakar Rallye-hoz hasonló adminisztratív és technikai gépátvételt lebonyolítani.

Az előzőekből adódik, hogy a Sandlander teljes stábja elkíséri a mezőnyt egészen Bamakóig, ahol, már csak a saját kapacitásunkból adódóan is és a felmerült igényekre reagálva biztosítjuk az ügyfeleinknek, hogy az autóikat hazaszállítjuk lábon.

Ez azt jelenti, hogy aki nem akarja eladni az autóját, viszont nem akarja hazafelé is "végigküzdeni" az utat, az odaadja az autóját, felül a repülőgépre és Ti pedig hazahozzátok a gépjárművet?
Pontosan! Természetesen a megfelelő biztosítások megléte esetén (de ezek a versenyen való induláshoz is szükségesek), tehát ezen biztosítások birtokában a házához visszük az ügyfélnek az autót.
Itt is két lehetőség van. Vagy a kinti stáb egy része hozza haza az autókat, vagy pedig megállapodások alapján a charter gép kifelé kiviszi a friss pilótákat és ők vezetnek haza.

Meddig tudnak erre jelentkezni a versenyzők?
A Bamako nevezési határideje 2009. november 15., és a Sandlander Assistance szolgáltatásaira is november közepéig tudnak jelentkezni az indulók.

Volt szó támogatott autótípusokról…
Igen, van néhány népszerű típus, amihez az előzetes alkatrészellátást úgy tudjuk biztosítani, hogy az ügyfélnek csak a felhasznált alkatrészeket kell kifizetni.

Beszéltünk a két fő Assistance csomagról.
Mit lehet tudni a másik kettőről?
A BASIC csomagunk semmi másról nem szól, mintsem szállítjuk az ügyfél csomagját, valamint kérhet még abroncs szállítást, ezzel megkönnyítve a saját terheit.
A kapacitás függvényében, természetesen nem a korábban már ismertetett csomagokat igénybevevők rovására, lehetőség van javítási segítségre is.

Jól értem, hogy ez a Bamako már nem az a Bamako, mint ami eddig volt?
A verseny továbbra sem veszíti el az alap filozófiáját, egy "low cost - no fear" sivatagi verseny, a versenykategóriában pedig professzionális, de legalábbis professzionálisabb versenyzők és autók állnak rajthoz.

Akik a versenykategóriában indulnak, azok nem csak életük kalandját szeretnék megélni, hanem versenyezni szeretnének.

Nagyon sok ügyfelünk nevezett erre a versenyre, akik az év során már megmérettettek a Tereprali bajnokság Challenge kupájában. Valójában bele tudtak kóstolni a versenysportba és az ott megszerzett tapasztalatokat, tudást ezen a versenyen is szeretnék kamatoztatni. Vélhetően nem titkolt céljuk, hogy dobogós helyezéssel tudjanak a Bamakon végigérni.

Szerinted min múlhat a győzelem a Bamakon?
Egyszerű a képlet, mint bármely más autósportban:
Felkészültség, vezetéstechnikai tapasztalat és tudás, megfelelő módon felkészített és megépített autón és persze kell egy kis adag szerencse is…
A technikai részben a Sandlander nagyon sok segítséget tud nyújtani…


Ez a hír most jelenik meg 4389. alkalommal
címkék: bamako, sandlander
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k