TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Shake Baby, shake!
Jordán Rally 2011 - 4.élménybeszámoló
2011-04-14
élménybeszámoló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701816812
Napi oldal:
173094
Jelenleg:
2217
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
410. • 2010-11-06 09:28:43
Koszonjuk az informaciot! mosolygok

Kovetkezo kerdes sorozatom tudom egy picit privat, de hatha kapok ra par valaszt.

Szoval engem az erdekelne, hogy kb mennyibe kerul egy ilyen fejlesztesu auto?
Mennyibe kerul a berles? Kilometer utan fizetik? Vagy hogy mukodik az ilyesmi? Mit tartalmaz a berles? Tartalek alkatreszek gumik? Es mijen kihatassal van az elhasznalt alkatresz a vegosszegre? stb...
Es persze mi a teendo baleset eseten? Hallotam, hogy van valamifele biztositas. De ez a kar hany szazalekat fedezi? Vagy hogy mukodik ez? Mert ugye ezek mereg draga autok.
Nem konkretan a friciek esete erdekel, hanem ugy altalaban.
409. • 2010-11-05 11:45:11
Kedves Rally-barátok!


A Synergon Turán Motorsport kommunikációs ügynökségeként és a fiúk jó barátjaként írom most ezt a hozzászólást. Frici és Gabi meghatódva olvasta, hogy mennyire szíveteken viselitek a sorsukat, és ezért nagyon hálásak is. A Ford Focus WRC természetesen biztosítva volt, így kérik, hogy csapat további sikereihez szervezett gyűjtéseteket, függesszétek fel, mert Friciék nem fogadhatják el ezt a nemes gesztust. Inkább azt kérik, jövőre is szurkoljatok nekik ilyen lelkesedéssel. Ennél nagyobb ajándékot ugyanis, elképzelni sem tudnak!


Köszönettel: Klein Péter - Just Creative"
408. • 2010-11-03 14:24:35
Ez a wico video nagyon impresszív. Nem tudom hol volt eddig, de remélem minél többszöt látjuk a jövőben.
407. • 2010-10-28 22:05:32
Nekem csak annyi lenne a véleményem azokhoz,akik azt gondolják,hogy ez nem volt világraszóló eredmény,hogy vizsgálják meg közelebbről a lehetőségeket,és azok után mondjanak véleményt. Akiktől 1,5 másodpercre voltak kilométerenként,azok részt vesznek az autó fejlesztésében,nekik ez a munkájuk, akárcsak azoknak,akiket el is vertek,annak ellenére,hogy nem értek célba. Villagra,Al-Qassimi,Wilson,H.Solberg,mind olyan versenyzők,akik ebből élnek,vagy annyi pénzük van,hogy megvehetnék a komplett mezőnyt,tehát nem okoz gondot nekik nap,mint nap kimenni egy kicsit tesztelni,ha kedvük támad. Fricinek okozott,de ő ennek ellenére is tökéletesen megállta a helyét. És még valami,aki itt kételkedik,az legyen szíves a legjobb tudása szerint menni 38 kilométert fel-alá a Mátrában például...Kíváncsi lennék rá,hogy mit érezne a végén. És megközelítőleg sem tudja azt visszaadni,amit az az autó tud,és amit igényel tudásban. Elnézést soraim hosszúságáért,csak kikívánkozott belőlem. Köszönöm.
406. • 2010-10-28 20:57:14
sandokan!Válaszolva a kérdésedre,(privátban)megírom a nevem,és eldöntöd hogy vajon ülhettem e versenyautóban vagy sem.Az adatlapodra egy e-mailt kérnék,utána pedig diszkréciót.Köszönöm.Sportbaráti üdv.
405. • 2010-10-28 18:35:50
Szerintem ezzel a háttérrel nagyon szépen produkáltak. Gondolok itt arra, amit már előttem is leírtak: nem tudott tesztelni és valószínűleg a pályákat sem ismerték úgy és a körülményekhez sem voltak úgy hozzászokva, mint a VB menők. Nekik a 7. hely sokkal nagyobb teljesítményt és pontosságot igényelt, mint akik mindig ilyen körülmények között mennek. Vojcsik "Golyó" mondta egyszer a Zagyvaróna-Cered pályáról, hogy "ez a rallyversenyzők Mekkája" helyeslek Itt Friciék 40Km-es "Mekkákon" küzdöttek és ez hatalmas teljesítmény így is. Persze a világ nem nézi "csak részeredmények" szerintem nekünk hatalmas dolog ez és szurkoljunk nekik, hogy sikerüljön még kijutniuk és célba érni legközelebb!
404. • 2010-10-28 10:12:44
EZEN a versenyen, ebben a mezőnyben, ezzel a háttérrel, Frici tudásához mérve teljesen reális volt ill. lett volna a 7. hely.
Que se mejore!
403. • 2010-10-28 09:28:26
A vb-n van 5 , max. 6 pilóta, aki bele tud(na) szólni az első helyért szóló küzdelmekbe. A 6 tól 12. helyre sok esélyes van, ebbe a 6 helyezettbe bele tartozik most Frici is. De szvsz ha a Jani indulna, Ő is ott menne, és lehet a Benik is még. Arra kár gondolni, hogy Frici itthon a dobogón is alig volt, mert az előbb pont ezt írtam le. De Turiban kicsit megingott a bizalmam mostanában. Bár ha összeszedné magát a saját érdekében, tudna meglepit okozni. Örülni kell, de nagyob csodát ne várjunk, anélkül hogy kiesnének, nem nagyonlehet előrébb kerülni. Sajnos ha 10 év múlva az eredménylistát megnézzük, akkor Frici nem lesz rajta, és kevesen nézik a részeredményeket.... Jobbulást nekik.
402. • 2010-10-28 08:41:22
Sziasztok annak kéne örülni,hogy ott voltak (MAGYAROK)és szépen teljesítettek a bukásig.A Lehetett volna másként is.... -nem érdemes ezen görcsölni az életben sok ha van!
De ez van! Egyben vannak ez a lényeg!Nem íróasztal mögött ülnek,tehát benne van a pakliban a bukás is, bármelyik versenyzőnek!Jobbulást nekik.
401. • 2010-10-28 08:24:56
Én sem bántásként írtam, amit írtam. Azonban felteszem a kérdést ültél már versenyautóban? Nem akarok műszaki dolgokba és vezetéstechnikai belemenni, de azon kívűl, hogy Friciéket kényeztették jobbról balról, arról nem esett szó, hogy az autó mennyire volt ráállítva Fricire. Mert ugye Frigyes nem egy liliputi termet, nem vagyok a szerelője, de szerintem nem lehet egyszerű dolog "rávarrni" egy autót úgy, hogy az kényelmes és minden tekintetben megfeleljen termetének. No most, persze, hogy ejálultak Wilsonék a teljesítmény láttán amikor egy VB-n "zöldfülű" srác élve a kapott lehetőséggel napról napra bebizonyítva azt, hogy igen is van helye olyanok között, mint akiket felsoroltam az előzőekben úgy, hogy az "éles fegyver" kipróblására (teszt)lehetősége sem volt. Tudom a számítógép mellől egyszerű átülni egy Peugeot 307 WRC -ből egy Fordba és még nyerni is, de sajnos ez csak játékban lehetséges, ott még én is megalázom Loeb -et.
400. • 2010-10-28 02:47:56
Szerintem az eredmény jobb attól, mint amit reálisan várni lehetett. Olyan versenyzők előtt autózott, akár az első nap is, akik már sok versenyt mentek az autóval, neki volt 30km-e kb. csütörtökön. Aszfalton talán a szombati első gyorson vezette először az autót...

Ezért "csoda" amit csinált. Egy jó eredmény eléréséhez vagy a pályát, vagy az autót ismerni kell, mint a tenyerét, itt egyik se volt adott, az, hogy a 2. nap Wilson előtt autózott az figyelemre méltó. Azt sem lehet egyszerű megszokni hogy 2x mehetnek csak végig verseny előtt a pályán (talán ennek tudható be a hiba is).

Az, hogy gyengébb autótól kapott ki az első napon, amikor tanulta az autót, egy olyan versenyzőtől, akinek több futamos tapasztalata van... És a gyengébb autó 2 évvel fiatalabb fejlesztés... Szerintem lényegtelen.

Én már azt nagy dolognak tartottam volna, ha a verseny végén megy egy Wilsonétól nem sokkal gyengébb időt.

Egyébként a mindenkori szakaszgyőzteshez képest látványosan gyorsult:

2.34;2.50;2.30;2.32;2.06;1.75;1.60;1.40;1.27;1.56;1.67

Valamint elismerést érdemel a média is, látszik, hogy nem csak szórakozni mentek, tisztességes műsor az RTL-en, kiváló beszámoló itt az oldalon.
399. • 2010-10-28 00:33:34
sandokan!én bántottalak Téged?amit írtam,az a valóság.Célba ért?sajna Nem.Verték meg kisebb kat.autóval?az első nap többször is!Senki nem beszélt arról,ki tudta volna megtartani a helyet,vagy sem.Ami tény,Frici most nem tudta.Talán majd legközelebb.Kívánom neki!Szép hogy kijutottak,örülhetünk hogy jól érezték magukat,de ettől még nem kell elájulni,reálisnak kéne maradni.
398. • 2010-10-27 23:15:52
Igaz is lehetne amit itt írogatsz, azonban nem szabad elfelejteni, hogy ezen a versenyen indult egy F1 világbajnok, egy világhírű amcsi műmájer, egy tulajdonos fia aki beleszületett a jóba, csak az a baj, hogy te nem indultál, hogy bebizonyítsd megtudod tartani helyezésedet. Így nem marad más, maradj meg magadnak.
Urak!
Ne menjünk bele, hogy ki az aki (versennyző) ha indult volna, mert sajnos ott van az volna. Felesleges, hogy vitába torkolljon ez a történet.
Jobbulást Friciéknek.
397. • 2010-10-27 22:50:55
Emberek!Nézzétek már meg a gyors időket!A helyükön mentek,semmi szenzáció nincs benne,érdemes megnézni mennyit kaptak az előttük lévőtől.A versenynek meg a célban van a vége.Jobbulást,és sikeresebb Mikulást kívánok Nekik.
396. • 2010-10-27 22:47:13
Janika, Benik, Asi, SzGergő, és Bútor is indult már VB-n. Csak épp nem ilyen mezőnyben mint a jelenlegi, azért azt se felejtsük el.

Mielőbbi jobbulást Friciéknek, remélem még szurkolhatunk nektek legalább ilyen jó eredményért a VB-n! kacsintok
395. • 2010-10-27 22:41:13
Janika,Spici,Benik,Asi,Bútor,SzGergő ezzel egyetértek!! a többit huzd le a listádról.(Turi vb-n is forrófejű lenne ott is összegyűrné a kocsit mint mecsekben)

Jobbulást Frici!
394. • 2010-10-27 22:04:33
Gratula Friciéknek!
Gratula DuEnnek a beszámolókért!
Azért arra kiváncsi lennék, hogy Malcolm Wilson meg profi ralisok (a szakma) amikor elájulnak Frici teljesítményétől, megkérdezik: Ki ez a fiú? A magyar bajnok?
Válasz: Áhh dehogy, csak egy a jó pilóták közül, aki még abszolut bajnok se volt soha. Erre joggal kérdezhetnék, hát akkor hogy mehetnek a bajnokok? (Persze ez mit sem von le Frici tudásából, csak mihez tartés végett). Mi lenne ha mehetne: Janika, Turi, Benik, Spici, Herczig, Hadik, Asi, Hideg, Bűtor, Kakuszi, Kazár, SzabóGergő...... és azt hiszem sorolhatnánk még.
393. • 2010-10-27 21:46:47
Üdv. mindenkinek!


"Be fogom bizonyítani, hogy tudok hosszútávon gyorsan menni, hogy tudok ilyen eredménnyel végig csinálni versenyt"

Úgy legyen és jobbulást!
392. • 2010-10-27 20:56:48
valaki itt igencsak csukott szemmel járkál...
391. • 2010-10-27 20:00:32
Srácok a Rallyfanatic-on fent van Friciék esése. Hát csúnya... bizonytalan
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k