Út mellett?
Mármint etapon? Annak mi értelme?
Ha gyorsasági szakaszra mész, KELL jegyet venni, mert a németeket ismerve ezt penibel ellenõrizni fogják.
A jegyek között annyi a különbség, hogy a bronz nem jó a szuperspeciálra. Amint alább írtam...
Ez szintén kurvamagyar szokás.
Akkor érdekes valami, ha
- Voksán Virág navigál
- a sierra leone-i törpepocoknak kék kölyke születik
- Kiszely WRC Tünde felborult a bal háromban mert jobbra
nézett
- vér folyik mindenhol
- a híres celeb csontosványra fogyott válása után
- vagy éppen egy világszínvonalú versenyen egy élvonalbeli
pilóta mûszaki bajok miatt (no servo) eldobja a vasat.
Egyébként a Rali meg sem jelenik Híradóban. Eddig összesen 3 közvetítésre emléxem, egyszer amikor Latvala bukfencezett párat, egyszer meg amikor Kimi tetõre rakta tavaly a Neste-n az S2000-et.....
szóval errõl ennyit.
Egyébként jó verseny volt, jó idõvel, csak aludhattunk volna többet is, meg el kellett volna menni még Rovaniemibe.
Sebaj, majd télen.
A jegyek 59-89 EUR ba kerülnek, az utóbbinál van fix ülõhelyed a tribünön a Porta Negra (Trier egyik nevezetessége) mellett, ahol városi szlalom (Circus Maximus-jajj de s***) lesz.
AZ 59 EUR-s bronz jeggyel is be tudsz menni mindenhova, kivéve a CM-et. Az ezüst jeggyel meg oda is bejutsz, csak nem biztos h ülni fogsz, sõt, biztos h nem.
Minden jegyhez jár ADAC DR matrica meg térkép.
Sziasztok!
Csak azt szeretném kérdezni ,hogy Németországban vagyis a rally vb-n fizetni kell hogy bemehess egy szakaszra?Szeretnék kimenni és ezt nem tudom!Hivatalos honlapon láttam jegyárakat.
Sziasztok.Hirvonent még így is a mai mezõny egyik legjobbjának tartom.Úgy gondolom õ és a tornász srác most messze kimagaslik a mezõnybõl.Igaz azt is tudjuk hogy Latvala,Sordo ,Ogier más szerepet töltenek be a csapatokban,de amint lehetõség adódik élnek is vele.Igazából én már inkább vagyok kíváncsi a jövõ évi sorozatra.Milyenek lesznek az új kocsik,milyen csapatok indulnak és leginkább kik ülnek majd az autókban és melyikben?FIA szeretné ha az új WRC-k indulhatnának regionális és nemzeti bajnokságokban,erre is kíváncsi vagyok,igaz egy verseny nézhetõsége nem biztos hogy a topp kategóriás autók számától függ.Emlékszem olyan Kisbér Rallye-a mikor nagyon kevés autó indult ráadásul igazából jó király kategóriás autó nem is indult,Ranga Laci már bajnok volt,Janika biztos 2.így aztán el sem indultak,Ferjáncz Fordja inkább volt N-s mint A-s,Gili Audija meg nem igazán idõben érkezett hozzánk,még is egyik legjobb verseny élményem maradt.
Daimond Creek II eldobós, leszakadós jobbos 6. telin háromból 1x u.ez :D:D csak itthon jót röhögök megint nem jött össze, a valóságban Hirvonen nem hiszem mosolyt tudott csalni arcára.
rendszám.
Biztos franciáknál is drága a "rendszám" így más országban vizsgáztatják :D:D:D
A MÁSik oldalon már az okosok azt is kielemezték, hogy hogyan, miért esett el Hirvonen. Még szerencse h nem üzenik meg neki, hogy mit kellett volna tennie abban a válságos pillanatban. Brrrr.
Engedjétek meg, hogy kicsit dicsekedjek Butchman, vagyis Cseh Laci képével, amelyet Mikko Hirvonenrõl készített. Sajnos a kempingben nagyon lassú a net, de ha hazaérünk, lesz több kép is a bukásról. Sajnos elég nagy port kavart szegény Mikko, meg a jobb gép is nálam volt, de azért a lényeg látszik: nagy bukás volt.
Jellemzõ, a buzi csiga TV-n is csak akkor van hír a raliról mégha az vb-is, ha baleset van! Akkor bezzeg megy a duma! Azt mondja meglepõ de a saját lábukon szálltak ki a versenyzõk. Azt hiszem az iq valahol a 20 és 40 között van. Szégyen!
de már meg sem lepõdök ezen.
az a baj az elozo kerdessel hogy francia nyelvu a billentyuzet.Azt kerdeznem valakitol aki tud ra valaszolni hogy Loebnek ebben az evben miert nem francia a c4wrc rendszama?