h i r d e t é s
Összes oldal:
701718032
Napi oldal:
74314
Jelenleg:
2285
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Botka Rally Team
European Rally Championship 2017
2017.06.09. – Budapest, Magyarország
Nem csoda, hogy autó cserére adta a fejét a Botka Rally Team. A 2015-ös Mitsubishi-s Európa-bajnoki cím után R5-ös autóra váltott Botka Dávid, de a DS3 nem azt adta, amire a pilóta számított. A csapat garázsába egy SKODA Fabia R5 érkezik és a lelkes gárda még lelkesebb vezetője nagyon bízik az új jövevényben.
„Még most sem akarom elhinni. Nem is akartam, hogy kiderüljön, csak amikor már itt áll nálunk a kocsi, de hát a mai világban már nem lehet titkokat tartani.” – kezdte mosolygósan az autóváltásról a beszámolót Botka Dávid.
Korábban is többször kijelentette a pilóta, hogy nem szeretne tovább versenyezni a Citroen DS3 R5-ös kocsival. A DS3 ment, egy Fabia R5 pedig jön a csapat trélerén. „Kéthetes munka, szervezés eredménye a csere. Úgy alakult, hogy sikerült olyan üzletfelet találnunk, akivel elcseréltük a két autót. Természetesen rá kellett fizetnünk…” – mondta a csapatfőnök. „Az angol üzletember eljött megnézni a Citroen-t. Képben volt, hogy mi a kocsi múltja. Ennek megfelelően lényegesen kevesebb pénzt kaptunk érte, mint amennyibe volt már nekünk ez az autó. Nagyjából mind a ketten jól jártunk, hiszen ő pénzt akar keresni, mi pedig versenyezni szeretnénk. Megtaláltuk egymást és a fiúk már fel is pakolták a kocsit és jönnek hazafelé…”
A SKODA Fabia R5 ugyan nem a gyárból érkezik, hanem Angliából, de egy vadonatúj autóról van szó!
„Még nem láttam, de képekből tudom: vadonatúj.” – lelkendezik Dávid. „Aszfalt futómű van a kocsi alatt egyelőre. Ezért aszfalt futamokban is gondolkodunk. Volt arról szó, hogy esetleg elindulunk a romániai murvás Bacau-i versenyen, de annak szerdán lesz a gépátvétele és esélytelen, hogy átépítsük addig az autót. Gondolkoztunk a Veszprém Rallye-ban is. De inkább visszamegyünk az EB-re, hiszen a Cyprus Rally után három aszfaltos verseny van az Európa-bajnokság naptárában. És talán el tudunk indulni a szintén aszfaltos Hargitha Rallye-n is.”
Volt szó több lehetőségről is az autócsere kapcsán, de mindig a Skodához jutott a csapat. „Természetesen próbáltuk feltérképezni, hogy milyen autó lenne a legmegfelelőbb. Az egyértelműen látszik a külföldi példákból: aki bármilyen más autóból át ül egy ilyen Fabia-ba, az felgyorsul. Ez az EB-n és az OB-n is így látszik. Remélem mi is hasonló fejlődést tudunk majd mutatni!”
Dávid tényleg izgatott, hogy láthassa az új kocsiját: „Nagyon várom, hogy hazaérjenek vele a srácok és beleülhessek. Szerintem az idegeikre megyek, mert kb. óránként hívom őket, hogy merre járnak, mikor érnek már haza… Nagyon örülnék, hogy ezzel az autóval végre szerencsénk lenne!
Ami a lényeg és a legfontosabb: abban bízom, hogy ezzel az autóval újra elkezdhetünk versenyezni!”
Ez a hír most jelenik meg 3983. alkalommal
hírek • fórumok
|