Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Soha nem volt ennyire aktuális a nyilvános vita!
Dr. Tóth István nyílt levele
2010-12-12
nyílt levél • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
722978087
Napi oldal:
77366
Jelenleg:
3647
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat


thumb_soha_nem_volt_ennyire_aktualis_a_nyilvanos_vita_1Kedves Barátaim, Sporttársaim!

Közeleg a tisztújító közgyűlés időpontja, lassan láthatóvá válik, hogy kik azok, akik a szövetségünk további vezetésében részt kívánnak venni. A döntés azonban tagságé, amely valóban egy hosszú időszakra szóló felelősségteljes döntése minden tagnak.

Engedjétek meg, hogy néhány nagyon fontos szempontra és tényre felhívjam a figyelmeteket. A magam részéről azt gondolom, hogy nem szabad megfeledkeznünk a múltról, a múltbeli történésekről hiszen ebből építjük fel a közös jövőnket. Szembetűnő számomra, hogy néhány olyan ember is szeretne a szövetség legmagasabb szintű szerveiben is szerepet vállalni, éspedig együttesen, akik között  korábban kibékíthetetlen ellentétek feszültek, illetőleg kölcsönösen alkalmatlannak találták egymást a szövetség vezetésére, illetőleg az együttműködésre.

Nem tudom, hogy mostanra ezek a problémák megszűntek-e, de kétellyel fogadom, hogy az alábbi nyílt levelek megfogalmazói az abban foglaltak állítások gazdái, milyen módon képzelik el a jövőt, s van-e  reális lehetősége az együttműködésüknek.

http://www.duen.hu/hirek/mnasz_valaszlevele
http://www.duen.hu/info/080620_Ferjancz_nyilt_levele.pdf


A döntést Ti hozzátok meg!

*****


Hiszem és vallom, hogy valamennyi eddigi tisztségemben, akár az Ellenőrző Bizottságban, akár az Elnökségben őszintén és nyíltan, véleményemet nem takargatva láttam el a rám bízott feladatokat, és erről mindig igyekeztem Titeket minden fórumon tájékoztatni. Erről szóltak a nyílt leveleim, és ebben a legtöbb, szövetségünket érintő problémát megfogalmaztam

*****


2008-ban nagy lelkesedéssel kezdtem meg elnökségi munkámat, azonban nagyon hamar nyilvánvalóvá vált az, hogy az elnökségen belül kisebbségben maradtam, ennek ellenére úgy érzem, számos eredmény született a működésemből. Így a gazdasági válság ellenére a szövetség vagyonának megóvása, a rám bízott jogi feladatok díjmentes és a szövetség érdekében történő ellátása, tudásommal az aktuális jogi ügyek segítése. Igyekeztem és több esetben sikerült megvalósítanom azon szándékomat, hogy a szövetség tagjaival szemben az elbírálás egyenlő és igazságos legyen, ezért keletkezett számos olyan határozat, amelyben az alaptalanul eljárás alá vont sporttársaink ellen folyó eljárások megszüntetésre kerültek, illetőleg sokáig szorgalmaztam és végül megtörtént azon sporttársak rehabilitása, akik ellen - véleményem szerint - igazságtalan eljárások indultak. Mindig is felemeltem a hangom a szövetség érdekeivel szemben álló felesleges és felelőtlen kiadásokkal kapcsolatban, illetőleg biztosítottam olyan lehetőségeket, amelyek komoly bevételi forrást jelentettek volna, ha ezeket nem akadályozták volna azok, akik érdekeiket a szövetség érdeke fölé helyezték. Ezt leginkább saját személyemre vonatkoztatva azzal is igazolom, hogy elnökségi tagként soha egyetlen fillért, vagy költségtérítést fel nem vettem, valóban díjmentesen és az általam szeretett sport érdekében végeztem a munkámat.

A mai napig állítom, hogy a szövetség érdekében képes és kész vagyok eredményeket felmutatni, jogi ismereteim elegendőek ahhoz, hogy a tagok egyenlő és tisztességes eljárásban részesüljenek, illetőleg személyemben feltételeket tudok biztosítani ahhoz, hogy szövetségünket komoly támogatók is észrevegyék, illetőleg patronálják.  Ehhez legfőképpen arra van szükségem, hogy az általam képviselt elvek és tevékenységek ne legyenek többé kisebbségben, és valóban egy együttműködő és egymással megfelelő emberi kapcsolatokat ápoló vezetés jöhessen létre.

Amint említettem Nektek, rendkívül komoly döntést kell meghoznotok, és ebben igyekszem a segítségetekre lenni. Azt írtam bevezetőmben, hogy soha nem volt ilyen aktuális az, hogy a jelöltek álláspontját ismerje meg a tagság, és ezért ahelyett, hogy levelezgetések és homályos utalások történnek, visszatérek azon megválaszolatlan levelemre, amelyben 2008-ban nyílt vitára hívtam Frank Tamást. Soha nem volt ilyen aktuális ez az elmaradt vita, amelyre vonatkozó meghívásomat most megismétlem. Nyílt, a tagság előtti vitára hívom Frank Tamást, amelynek témája a tagok jelenlétében folytatott beszélgetés az MNASZ jövőjéről, illetve az előttünk álló feladatokról.

Egy ilyen vita véleményem szerint kizárja a későbbi vádaskodást, avagy háttérpropagandát, amely tőlem teljes mértékben idegen, nem is élek ezzel az eszközzel, hanem úgy gondolom, hogy a tagság jelenlétében üljünk le, hogy a tagság által feltett kérdésekre válaszoljunk, illetve egymás programját összevessük. Várom Frank Tamás jelentkezését a vita helyének és időpontjának megállapítása érdekében.

A program, amit megvalósítani szándékozom, az végső soron igazán röviden megfogalmazható. Tisztességgel, becsülettel, hozzáértéssel és felelősséggel vezetni a Magyar Nemzeti Autósport Szövetséget, ennek körében egyenlő elbírálást adni minden tagnak és dolgozónak, és a szövetség tekintélyét megalapozva tárgyalni és megállapodni a társszervezetekkel illetőleg támogatókkal. 

******


Mindig is súlyponti kérdés volt az elmúlt években a Hungaroring és a szövetség viszonya, helyzete. Ez ügyben vitán felül álló az, hogy a Hungaroring a hazai és nemzetközi autósport fellegvára, nemzeti vagyonunk, kincsünk. Mindazonáltal a viszonynak a két szervezet között alapvetően olyannak kell lennie, hogy magyar versenyző és magyar utánpótlás szerethesse, tisztelhesse, de legfőképpen használhassa lehetőségeihez és a sportág tekintélyéhez méltóan ezt a versenypályát. Ennyi és nem több az a probléma, amely a helyzet körül kialakult, úgy vélem ez határozott és egyértelmű vezetéssel mindenképpen megoldható és működtethető.

A szövetségünk egyes szakágainak fejlődése körében mindenekelőtt a hazai versenyek színvonalának emelését, a költségek csökkentését és az utánpótlás támogatását kívánom megvalósítani, azzal, hogy a honi bajnokságaink nemzetközi szinten mérve is elismert és rangos események legyenek, ugyanígy a magyar versenyzők külföldön elismert és megbecsült sportolóvá válhassanak támogatva az ő nemzetközi, európai és világbajnoki szereplésüket.  Határozott és elkötelezett vezetést szeretnék szövetségünk minden posztján.

 A program mentes a felelőtlen ígérgetéstől, és amit vállalok, azt megteszem.

Kötelezem magam, hogy a nem várt események kapcsán is a tisztesség, becsület és a szövetség érdeke fogja irányítani munkámat.

Kívánom, hogy a 2010. december 18-án tartandó közgyűlésen a számotokra legkedvezőbb döntést hozzátok meg.

Szívélyes köszöntéssel:
dr. Tóth István
Doky

 

Szerkesztõi megjegyzés:
Ezúton szeretnénk jelezni, hogy a www.duen.hu szerkesztõsége, mivel nem tagja az MNASZ-nek, ahogy a korábbiakban sem, így most sem akar semmilyen szinten  belefolyni a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség belsõ vitájába, így mindkét fél részérõl egy-egy kommunikét tudunk még megjelentetni az esélyegyenlõség jegyében.

Ez a hír most jelenik meg 4863. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k