h i r d e t é s
Összes oldal:
746658626
Napi oldal:
42195
Jelenleg:
1489
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Technikai gondokkal küzdve telt az első versenynapja a Botka Rally Team versenyzőpárosának a SEAJETS Acropolis Rally-n. A szombati hat gyorsasági szakaszból csak ötöt tudtak teljesíteni, de a SuperRally szabályaival élve, vasárnap újra versenybe szállhatnak és szállnak is.
Botka Dávid és Szeles Péter az idei harmadik ERC futamukra készültek. A görögországi Lamiában megrendezett Acropolis Rally autót és versenyzőt próbáló versenynek ígérkezett az első pillanatban is.
A kvalifikációs szakaszon egy kábel szakadás okozott erőveszteséget Botkáék Citroën DS3 R5-ös versenyautójában, de péntek este úgy feküdt le pihenni a csapat, hogy a problémát megoldották és tökéletes autóval vághat neki a szombati programban szereplő hat gyorsasági szakasznak a páros.
Már az első gyors sem úgy sikerült, ahogy azt eltervezték a fiúk. A majdnem 26 kilométeres szakasz közepétől elkezdett melegedni az autó. Próbálta hűteni a legénység, de sajnos ez kevés volt és a vége előtt két kilométerrel az elektronika biztonsági része leállította a motort. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a szakasz vége lejtő, így az autóval ki tudod gurulni a Botka - Szeles páros a gyorsasági szakaszról. Veszítettek másfél percet, de végül az autó újraindult és az első kör következő két szakaszát gond nélkül teljesítették.
„Szomorú vagyok, hogy már az elején elveszett a remény, hogy harcba lehessünk az ellenfeleinkkel. A tempósan teljesített 2. és 3. szakaszban is még rengeteg volt, nem voltam elégedett a teljesítményünkkel, de ott az autó többé-kevésbé jól működött.” – mondta a pilóta. „A negyedik gyorson újra előjött egy elektromos probléma, ami végül az ötödik szakaszon újra megálljt parancsolt nekünk. Itt már nem tudtunk saját erőnkből lejönni a szakaszról, fel kellett adnunk a versenyt”
A szervizparkba érve a hibakeresésben az autó számítógépe és az ellenfelek mérnökei is segítettek. „Otthon ilyet nem tapasztaltunk sosem, hogy az ’ellenfeleink’ mérnökei önzetlenül segítenek megkeresni az autó hibáját. Az adatok szerint még nem vagyunk az ideális teljesítményen, de már közelednek a motor értékei az elvárható szinthez. Sokat kell még tanulnunk az autót, hogy tökéletesen tudjam vezetni és tökéletesen tudjuk üzemeltetni. Minden egyes kilométer, minden egyes nap közelebb visz hozzá”
Vasárnap a SuperRally szabályok szerint nagy időbüntetéssel ugyan, de folytathatja a versenyt a Botka Rally Team legénysége. „Természetesen megyünk tovább! Kellenek a közös, gondmentes kilométerek az autóval! Megyünk! Sosem adjuk fel!”
A maradék hat szakaszon tehát már csak az idők összehasonlítása és a versenykilométerek gyűjtése a célja Dávidéknak.
A csapatról képeket, videókat a facebook oldalukon talál!
Ez a hír most jelenik meg 2647. alkalommal
Görögország, Lamia • külföldi rally
hírek • videók
|