|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Soitzmüller Csaba idén sportágat váltott. A rallycrossban egy top autóval szállt be a küzdelmekbe. A top autó idén eddig elég sok galibát okozott a pilótának, de jobb, ha ezt Ő maga meséli el... Kezdjük a húsvéti verseny összefoglalójával! Azt hittük, hogy sok hibát megtaláltunk és hogy problémamentes versenynek nézünk elébe. Sajnos nem így történt, hiszen már az első szabadedzésen érezhető volt, h valami nincs rendben az autóval. Rángatott, szaggatott, nem működött tökéletesen. A második edzésen már felforralta a vizet. Hengerfejes lett. Az látszott, hogy az első időmérőre nem is tudunk kiállni, azt dobtuk, inkább próbáltuk megjavítani. Mondjuk innentől kezdve vert helyzetből, teljesen hátulról lehetett csak megkezdenünk a felzárkózást. Felvállaltuk. Mindenkitől nagyon nagy segítséget kaptunk, amit ezúton is szeretnék megköszönni! Nagyon jól esett!
Ez manapság már nem nagyon van a raliban… Igen, én is így látom! Hála Istennek a rallycrossban ez még működik! Nem csak kategóriatársak, hanem tényleg mindenki jött, kérdezte, hogy miben tudna segíteni. És tényleg segített is, aki tudott!
Végül kész lett a motor, nagyon ügyesek voltak a srácok! Reggel vártuk a második időmérőt. Úgy gondoltam, ha melegedni nem fog, akkor most már jó lesz a kocsi. Sajnos nem ez volt a fő baj, továbbra is rángatott. Önállósította magát. Féktávokon ment tovább padlógázzal… Ilyet még korábban nem produkált… Érdekes volt így menni… És még így is sikerült a második helyen zárnom a futamot.
Még ennek ellenére is élveztem, hogy küzdeni kellett az autóval. Mint egy betöretlen lóval, olyan volt vele menni. Később rájöttünk, hogy a hiba oka a nem megfelelő töltés lehet. Cseréltünk generátort, de ez sem segített. Ugyan a harmadik időmérőt is a második helyen fejeztem be, de a köridők messze voltak attól, amiket kellene mennem. Szenvedtünk, de azt gondoltuk, hogy majd a középdöntőben bizonyítunk. Sajnos két kör után nyilvánvalóvá vált, hogy csak vergődünk. Összeomlott a rendszer. Ki kellett állnunk, fel kellett adnunk a küzdelmet.
Akkor el ment a kedved? Dehogy! Tudtam, hogy nem lesz fáklyásmenet!
Új szakág, új technika. Mindig meg vannak a buktatók.
Most egy kis spirálba kerültünk, ahonnan elég nehéz kimászni, de van kiút.
Alapjaiban jó autó ez. Csak az első lökhárítótól a hátsóig kell kicserélni ami benne van és be fogja váltani a hozzá fűzött reményeket! :D
És hogy álltok most? Kész a kocsi? Mint kiderült, nagyobb a baj és egy szemmel messziről is jól látható összegű megrendelést kellett elküldenünk a svédeknek, hogy talpra tudjuk állítani a lovacskát. És ami még nagyobb baj: a megrendelt alkatrészeknek csak egy része érkezett meg csütörtökön, tehát tegnap :(
Nem leszünk kész! Biztos járóképessé tudnák tenni a srácok, de nem akarnék így indulni vele újra, hogy már a rajtban sem száz százalékos.
Van más alternatíva, vagy kimarad a pünkösdi futam? Egy B terv lépett elő. Mózer Attilának most készült el egy fiatal, serdülőkorú EVO VI-os Mitsubishije és azzal állunk rajthoz. Azt tudjuk jól: a Mitsubishi örök, mint egy sanzon… :)
Most lett felújítva, vadonatúj szekvencionális váltó van benne. A motorja is új. Nem olyan kakas, mint a többieké, a múlt héten padon 498 lóerőt mutatott.
Szerényen, de odaállunk! Majd meglátjuk mit hoz a gép.
Nevetve mondod, de nem hiszem, hogy végignevettétek a máriapócsi két verseny közötti időszakot… Egy dráma volt! Mindig azt gondoltam, hogy pénz szab határt mindennek. De nem csak az szab határt!!
Mondok egy példát: az látszott, hogy a svédektől nem tudunk időre egy hiányzó dugattyút beszerezni. Megtaláltuk a dugattyú amerikai gyártóját. De tőlük nem lehet vásárolni, mert le van védve és ők nem adhatják el nekünk.
Mi a megoldás? Elegem lett ebből! Egy rahedli pénzért még hülyének is néznek.
Soha többet nem dolgozunk külföldiekkel! Itt készítünk mindent, Magyarországon!
Itt okosabb emberek vannak, mint bárhol a világon! Az élet már bebizonyította párszor…
Akkor most hétvégén Mitsu Evo VI. Igen. A nagy remények még várnak magukra, de megyünk és még így sem feltartott kézzel. A rallycrossban bármi lehet, sosincs biztos dolog. Oda kell állni, csinálni kell!
Ez a hír most jelenik meg 2104. alkalommal
címkék: Spici, S-motorsport
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.12.27-31.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2024.12.30.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |