Spicivel rallyról, rallycrossról
Eger után, Máriapócs előtt... Két nagyinterjú, egyben!
2011-04-20
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
730881015
Napi oldal:
13114
Jelenleg:
2829
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Rallycross
oldalanként | növekvő
összesen: 91 hozzászólás • 5 oldal
71. • 2010-09-13 15:07:08
Mail ment Egon.
70. • 2010-09-13 14:08:30
Sziasztok!
Nagyon jó kezdeményezés a napi licenc lehetősége!
Van arra esetleg lehetőség, hogy az MNASZ illetékesei megvizsgálják a napi versenyzői licenc
kiváltásának lehetőségét más szakágakban is? Egyébként díjazzák a napi licenceseket?
69. • 2010-09-08 16:53:44
NAPI LICENC:

http://www.mnasz.hu/mnasz.php
68. • 2010-06-20 12:08:47
http://rallycross.hu/live.html
67. • 2010-06-20 12:06:57
Közép Európai Zóna Trófea - Slomczyn [url=http://rallycross.hu/live.html]>>ÉLŐ ITT
66. • 2010-06-13 14:54:00
Olvasom a szíves rally oldalon hogy Autócross európa bajnokunk a Rallycross felé kacsingat méghozzá az első kerekes kis mérges kocsik közt gondolkodik.Szabó Krisztián tehetséges fiú,megérdemelne egy jó támogatót és jó kocsit,jó autó is elérhető lenne mert a Bútor Rally Team biztos vagyok benne össze tudna hozni egy ütőképes S-1600 versenyautót,ők olyan kapcsolattal rendelkeznek hogy képesek lennének rá,az üzemeltetést is profi módon megoldanák,ne legyen a srác technikai hátrányban.Na de eszembe ötlött az anyagi keret megteremtése és így feleszméltem a vasárnapi eszmefuttatásból sajnos.
65. • 2010-06-10 17:34:46
HEGYIEMBER JÓL BESZÉL !!! UFF! Bocs - KipUFF!! vigyorgok
64. • 2010-06-10 17:22:08
Jól van na, szeretem én is mindegyiket. Elég ha csak szineshangocsöves autókat látok már jó a napom. vigyorgok /azért a szívemcsücske mégis csak a rallye kacsintok/
63. • 2010-06-10 13:03:24
Jaja, van! Az vagyok én! vigyorgok
62. • 2010-06-10 12:55:04
Olyan is van hogy valaki mindkettőt szereti ??? helyeslek helyeslek helyeslek
61. • 2010-06-09 13:48:25
Amúgy miről megy a vita?

Mindenki arra megy amire akar. Mindenki azt néz amit akar. Van akinek a rally az isten, van akinek a rallycross tetszik.

Különbözőek vagyunk még az a szerencse!
60. • 2010-06-09 13:44:02
Látod, mi majndnem mindenben egyetértünk. Ha végigolvasod a hozzászólásokat, láthatod, én nem téged támadtalak, nem rád reagáltam és nem én kezdtem piszkálni a másik szakágát.
És szerintem ha élne sem Ranga, sem Janika, sem Ferjáncz, vagy a külföldiek közül Solberg, Grönholm, vagy akár Eklund nem állítaná, hogy a rallycross menői nem állnák meg a helyüket más szakágakban, vagy azt, hogy nekik ők nem komoly ellenfelek. De valóban nem ez a lényeg. Csak nem helyénvaló, ha valaki úgy alkot véleményt, hogy nincs tapasztalata, csak egy elképzelése. Te is élvezted a versenyt. Rallycross EB-re voltál kiváncsi, és rallycross Eb-t kaptál annak hazai és nemzetközi sztárjaival. Örüljünk, hogy ezt itthon megtehetted, megtehettük. Szerintem ez óriási dolog, és erre kell vigyáznunk, és nem "bekiabálni" hogy a rally az bezzeg sokkal jobb. Én motorsportos létemre, még focit is nézek, de meccs után nem írok a sportcsatornacsatorna focifórumára, hogy azért a rallycross Eb jobb volt, és azok ám az igazi sportolók.
59. • 2010-06-09 13:18:20
:D
Janika...mert jó pár éve rc-n is ment, ahogy Ranga is, vagy Wieszt is...sorolhatnám... Sokan rc-ben kezdik, ahogy pályán is, akik majd rallyzni szeretnének. Nem mindegy hogy 10-12méter széles pályán kezded bontogatni a szárnyaid, olykor nagy bukóterekkel, vagy az erdőben egy nyomvonalon tanulsz 150-el.
Te rc-fan vagy, így nem is fogunk, meg nem is tudnánk meggyőzni, hogy a rally jobb, ahogy Engem se lehet meggyőzni fordítva.
Loeb tornász volt, Vouilloz többszörös Down hill világbajnok, vagy Rossit is meg lehet említeni. Egyáltalán nem számít mi voltál előtte, ha van hozzá tehetséged, de sok-sok pilóta csak saját szakágában tud saját országában tehetséges lenni.
Minden sportágban.

58. • 2010-06-09 12:54:35
Nem kell ájulni!
1. Igen
2. Te így látod, én nem.
3. Igaz, de ezt hogyan kell érteni?
4. Mi a szégyen? Hányadik helyezéstől az?
5. ifj. Tóth János.
6. Ezt Te biztosan jobban tudod.
7. Ezt biztosan Asi tudja, modjuk egy igazán kiemelkedő pilóta szerintem biztosan beállította volna az autóját az az ezer kör alatt, amit a pócsi verseny előtt néhány nappal a verseny helyszinén megtett.
8. Te tudod, én nem ismerem. Azért az A-döntő, mint cél.....ez nyilván nagyon távlati cél.
9. Igen, magam is így kezdtem
10. Így van. Én azt jeleztem csak, hogy a tehetségesebbje, akinek jó a memóriája, a rallyban is végigmenne akár navigátor nélkül versenytempóban.
11. Igen, magam is így kezdtem
12. Igen
13. Nem tudom, nem vagyok rallyrajongó, de ha lesz itthon murvás VB, ígérem kimegyek, megpróbálom élvezni (nyilván fogom is) és másnap nem írom a fóumba, hogy azért Hansen, Kotán, vagy Doran szebben, jobban ment volna, és hogy a 35. helyen célbaért Gipsz Jakab gyenge volt...
57. • 2010-06-09 12:17:58
Azért el ne ájuljunk má!
1. A Nyírádi futam EB volt, a legjobb rallycrossosok voltak.
2. Magyarok gyengék voltak, de igazatok van, Rallyban is azok nemzetközi színten.
3.Nem az számít hányadik vagy, hanem hogy kiktől kaptál ki, vagy kiket tudtál megverni!
4. Rallycrossban hébe-hóba indulnak olyan rally pilóták, akik rallyban is jók, Ők nem is vallnak szégyent!
5. Kiss, és Révész T. két kiemelkedő teljesítményű volt rc-ben, és rallyban?
6. Asi biztos hogy Nyírádon nem azért volt távol, mert félt volna!
7. Megnyert futama után azt mondta, jó az autó, de még a beállítások nem megfelelők.
8. Őt ismerve, csak tökéletes autóval indult volna az EB-n és a célja nem a C hanem az A döntő lett volna!
9. összehasonlítani teljesen felesleges, és értelmetlen a két szakágat.
10. A rallysok 30éve u.azon a gyorsokon mennek,míg a rc-ek 20éve ugyan azokat a 5-6kanyarokat gyakorolják kisebb nagyobb átalakításokkal.
11. Mindenre lehet kontrázni, és mindent lehet fikázni.
12. Nagyon jó futam volt az EB.
13. Egy rally szurkolónak 5x akkora élmény egy murvás rally VB.
56. • 2010-06-09 10:44:28
Igazad van!!!!!!!!!!!!!!!!!!
55. • 2010-06-09 10:06:09
Szerintem a szakágakat kár összehasonlítgatni. Mindegyiket lehet ajnározni, és a végletekig fikázni. Én rallycross rajongó vagyok, de vannak kedvenceim a rallyban is. Egy biztos: a rallycross versenyzés csúcsa az EB, és mi rendezünk ilyet. És bár nem vagyok rally rajongó, nagyon örülnék, ha lenne kishazánkban egy rally VB futam. Ugyan le lehet nézni a magyar rallycrossosokat, de kérdem, hogy a magyar rally-s technika vajon hány évvel van lemaradva a VB élmezőnyétől, milyen helyezéseket érnek el rendszeresen a magyar rallypilóták a VB futamokon? Mert Bánkuti, Harsányi és Kotán hosszú évek óta a legjobb 20 között számontartott versenyző, s mindegyiküknek van legjobb 10-es helyezése. Tudom, ez s***. Mert Asi elverte őket. Most hol volt Asi? Miért nem mutatta meg? Rally pilóták a rallycrossban? Igen, aki tehetséges, az sikeres is. Rallycrossosok a rallyban. Igen, Aki tehetséges az sikeres is. Ha a rallycross annyira könnyű, akkor a hazai rallyversenyzők miért nem szánnak egy kis pénzt (mert egy tízéves technikát hamar és olcsón össze lehet dobni) egy 60km-es RC EB futamra, és mutatják meg országnak- Európának? Végülis Nyirádon csak pár kanyart kellene megtanulni, nem úgy mint a nagy rallyban, ahol csak 30 éve mennek ugyanazokon a pályákon. Egy EB futamon max 6db gumit szabad felhasználni, amik ráadásul egyformák, tehát még el sem gumizhatod magad. Persze , hibázni, vagy rosszul rajtolni nem szabad, mert egy hiba-ami modjuk a rallyban 5 tized veszteség, az rallycrossban akár 3mp is lehet, mivel mindden ellenfeled elmegy melletted. Három másodperc akár 5-6 helyezés is lehet a selejtezőkben. Míg a rallyban lehet, addig a RC-ban nem lehet taktikázni, lazítani. Hiába gyakorolod be a kanyarokat, ha ideálisan soha nem vehetedbe őket az ellenfeleid miatt. Figyelni előre, hátra, oldalra, a technikára, és a pályára....tényleg hót egyszerű. Na mindegy. A lényeg, itt én (hál istennek) nem láttam alibizőfékezgetőennesmicsubicsisrotyorogtatós műmájerokat, szponzorpénzért síró szegény szerencsétlen pilótákat, és nem hallottam nézők elzárt helyen történt dolgokról meséket. Nem volt technikai óvás, és nem voltak csalós kocsik. Csak egy kiba jó versenyt láttam, amit kiváló pilóták vívtak. Akinek nem tetszik (bár kétlem, hogy lenne ilyen motorsportrajongó) az ne nézze. Akinek tetszett, az jövőre hozzon magával még egy embert. Aki jobban tudná csináni, az nevezzen, akár a következőre.
54. • 2010-06-08 22:08:39
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
53. • 2010-06-08 20:30:09
No de az sem semmi, hogy a rallyeban akár 20-25kilométert is padlózol mert nem tudod mennyit mentek előtted, vagy mennyit kapsz a mögötted indulótól, viszont a rc-ben látod a pillanatnyi helyzetet. Hagyjuk, nem is akarok meggyőzni egy volt rallyest, aki "átállt".... vigyorgok vigyorgok vigyorgok
52. • 2010-06-08 20:29:56
Van benne valami, ugyanis Duval, H. Solberg, Grönholm is mutatott már fel szép eredményt rallycrossban, igaz nyerni közülük csak Grönholm tudott, egyetlen egy futamot! Bár a pilóta önmagában nem elég, a technika létfontosságú...
Rallycross
oldalanként | növekvő
összesen: 91 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k