h i r d e t é s
Összes oldal:
732032423
Napi oldal:
16345
Jelenleg:
1332
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ranga Lacika és Baksay-Szabó Ádám idén a Topp-Cars Rally Team színeiben versenyeznek. Már túl vannak az Eger előtti tesztjükön. Ezután hívtam őket - elsőként Lacit értem el.
- Hogy ment a teszt? - Nagyon jól, sok új dolgot ki tudtunk próbálni, gumibeállítások terén is. Új motorelektronika került az autóba, ma azt is sikerült beállítanunk. Az már biztos, hogy kicsit más stílusban kell vezetnem majd most az autót, de azt gondolom, hogy fogok tudni alkalmazkodni.
- Általában próbálgattatok, vagy konkrétan Egerre kerestétek a jó beállításokat? - Sok dolgot próbálgattunk, sok mindent kellett egymáshoz finomítanunk, hogy passzoljon a dolog, de úgy néz ki, hogy igen, megvannak az egri beálltások. Ádámnak mondjuk nehezebb dolga volt, mert nekem azért már legalább az autó ismerős volt, neki pedig még azt is szoknia kell.
- Azt mondtad, hogy másképp kell majd vezetned. Mennyiben? - Alapból a motorelektronika miatt már másképp kell vezetni a kocsit. Tavaly nyomatékból kellett vele autózni, most pedig inkább forgatni kell, mert a felső tartományban működik jobban az autó. Alapból ezt kell megszokni. De új a hajtáselektronika is, azt is próbálgattuk, de ebben is megtaláltuk a nekem megfelelőt, és a hozzá való futómű beállítását is.
- Egy ilyen nap után optimistább vagy, mint egyébként? - Egerben nagyon-nagyon szeretnénk a dobogóra felkerülni, és ez a teszt is ezért volt, hogy megtegyünk ennek érdekében mindent, és most, hogy jók a beállítások, kicsit megnyugodtam. Az biztos: az első gyorstól kezdve a maximumon kell majd autóznunk. Nyilván sok függ majd attól is, hogy ki hogy kel, meg ki hogy reagál egy ilyen kihagyás után, de bele kell vágni.
Majd Ádámot is megkérdeztem: - Nagyon jó volt, nagyon élveztük, és nagyon sikeres teszt volt, én úgy gondolom. Hetvehely és Kővágószőllős környékén voltunk, egy eléggé technikás pályán. Kivonult az egész csapat. Reményeink szerint most már minden jó lesz, megtettünk ezért mindent. Hatalmas fejlődést éreztem az első és az utolsó kör között, úgyhogy volt értelme. Laci hál'Istennek nagyon sok mindenben tudott nekem segíteni, vitt is egyszer-kétszer, és valami félelmetesen jól vezet. Remélem, egész évben tudok majd rá számítani, és hogy a tudását tovább fogja majd nekem adni.
- Laci helyzete azért könnyebb volt, hisz ő már ismerte ezt az autót, neked viszont még ezt is szoknod kell… - Így igaz. Eleinte nagyon féltem, nagyon tartottam a kocsitól, mert nagyon erős, nagyon jó autó. Egy első kerekes, gyenge után egy összekerekes szörnyeteget nagyon nehéz megszokni, de a fokozatosság elvét próbálom betartani, és tényleg nem nagy ugrásokban, de szépen aprólékosan próbálok meg gyorsulni. Hál'Istennek nagyon sok jó ember vesz körül, olyanok, akik szakmailag rengeteget tudnak segíteni, és remélem, hogy ennek gyümölcse már a murvás versenyeken megmutatkozik majd.
- Ezek szerint Egerben nagyon vérmes reményeid azért még nincsenek? - Tulajdonképpen lényeg, hogy biztonságos autózásra törekszünk. Ami azért mégis egy álmom megvalósulása lenne, ha sikerülne, hogy jó helyen végezzek, és itt most arra gondolok, hogy az első tízben. Egy ilyen erős, komoly mezőnyben, ez nagy dolog lenne, és azt jelentené, hogy tényleg van értelme a dolognak, és jó irányba haladunk.
Ez a hír most jelenik meg 6087. alkalommal
|